Andor.cz - Dračí doupě online

Knihovna

Ano, ano, dobřeOblíbit

iko5322.jpg

Autor: Delruth

Sekce: Z reálného života

Publikováno: 11. února 2012 01:01

Průměrné hodnocení: 7, hodnotilo 22 uživatelů [detaily]

 
Je to výsledek tvůrčí práce mnoha lidí.
 
Hm, jedno ano.

No dobře... kočka?

ATP.

Karkulku může kočka?

Peklo ano. Dobře.

Mlčení ano?

Ne.

PS: Miluji tě, PsychoPe. I tvůj zadek. Ten především.
 

Komentáře, názory, hodnocení

Delruth - 28. února 2012 23:56
iko5322.jpg
Jenna - 28. února 2012 19:52
Díky, sestro ve zbrani! :-D
 
Poslední Ocelot - 28. února 2012 21:04
reaper8809.gif
Fry - 28. února 2012 19:16
Já též ne...
 
Jenna - 28. února 2012 19:52
bez nzvu7791.png
Nechci tu rozebírat co je a co není dadaismus, ale ať už je tohle "dílo" čímkoli, ty desítky si zaslouží. Ne kvůli svému obsahu, ale kvůli tomu, co způsobilo. Je kouzelné, že spontánní nápad pár lidí na skypu dokázal dojít tak daleko a rozšířit se do takových rozměrů. Teď je tu článek s názvem "Ano, ano, dobře" a má přes 850 zobrazení. Možná je to šílené, ale já se tím náramně bavím :)

Nikdy by mě nenapadlo, že když si autoři ohodnotí článek 10 a napíší pár rádoby vážně vypadajících komentářů, připojí se další do celé "výtržnosti" nezapojení lidé. Ať už celý vtip pochopili nebo v naší básni opravdu našli umění, ten moment, kdy tu bylo 7 desítek a přibývaly stále nové komentáře, byl svým vlastním zvláštním způsobem úžasný. :)

Takže se omlouvám všem, které článek pobouřil, urazil, obtěžoval, rozčílil nebo jim zkazil náladu a děkuji dalším autorům díla, Delimu za to, že nebyl "měkkoň" a odeslal ho a také autorům těchto komentářů, které mě upřímně pobavily :)) :

Siss - 26. února 2012 19:09
James - 27. února 2012 21:06
Poslední Ocelot - 27. února 2012 22:19
PsychoP - 28. února 2012 00:04
Drag Oncave - 28. února 2012 00:25
PsychoP - 28. února 2012 00:26
CLOweeCZECH - 28. února 2012 12:02

Na závěr doufám, že z mého možná trochu zmateného komentáře jde poznat, co jsem jím chtěla říct. :) Jsem ráda, že existuje taková spousta šílených lidí :)
Ano, ano, dobře, peklo, kočka a minimálně do 1.4. ahoj :)
 
Fry - 28. února 2012 19:16
frynovy23924.png
No neviem, ja som na psychopovom zadku neshledal nič zvláštne.
 
beruskovova - 28. února 2012 18:11
vendulomedvedcb1338.jpg
* teď OT
 
beruskovova - 28. února 2012 18:10
vendulomedvedcb1338.jpg
jsem možná teď, ale začala jsem číst komentáře a cítím se jako vlezdoprdelistka.
Mi se hezky formulovaná dada líbí a správně umístěná ve vhodném množství má rozhodně hodnotu.

Já si za svým hodnocením stojím, ačkoliv v budoucnosti nechci číst sbírku o psychopově zadku. :-)
 
PsychoP - 28. února 2012 13:34
falling8927.jpg
CLOweeCZECH - 28. února 2012 12:02
Ne, jen o análním alpinismu.
 
Delruth - 28. února 2012 12:22
iko5322.jpg
CLOweeCZECH - 28. února 2012 12:02
Konečně!!! Už jsem myslel, že to nikdo neobjeví. :-D
 
CLOweeCZECH - 28. února 2012 12:02
1546232_345412228931600_464267585_n8959.jpg
Je to všechno o sexu.
...
..
.
?!
 
Ravager - 28. února 2012 07:41
ikonkarav6371.jpg
James - 28. února 2012 01:33
umění není umění, pokud k němu nepotřebuješ ani špetku talentu.

Například nemám rád metal. Ale respektuju to, že kytarista stále musí umět hrát na kytaru, bubeník musí umět bubnovat, zpěvák zpívat a pod. A pokud se to pokusí dělat někdo, kdo hrát na žádný nástroj neumí, tak to nebude metal, ale něco podobného modernímu umění a pod.

Takže pokud nějakou takovou patlanici je ochoten nějaký blázen koupit, tak se tím stále nepovyšuje na umění. Je to jen psychologie prodejce, jak vnutit lidem i to, co vlastně nechtějí. Tomu napomáhá doba absolutní svobody, takže se musí respektovat i nesmysly, aby náhodou někdo neřekl, že je nějaký druh diskriminován.

Snad to bylo srozumitelné.
 
Wraith - 28. února 2012 07:20
logo_powermetal8064.900x0
Při vší úctě k tvůrcům... dávám za 1 a raději si ze zdržím komentáře, protože bych musel být nezdravě sarkastický.
 
James - 28. února 2012 01:33
zelda29141.jpg
Ravager - 27. února 2012 23:54
Problém je v to, že nic takového jako dadaistické dílo neexistuje ani existovat nemůže. Jak jsem už napsal, je to jen podnět fantazie a bez diváka to doopravdy není nic jiného než změť náhodných slov.

A co se pohledu na umění týče. Je čistě na divákovi jestli se mu líbí promyšlené a estetické dílo renesanční doby nebo abstraktní záblesk dnešních dní a je ochotný za něj zaplatit. Doba se mění, trendy se mění i umění se mění, spolu s motivy k jeho tvorbě.
 
PsychoP - 28. února 2012 00:26
falling8927.jpg
Drag Oncave - 28. února 2012 00:25
Asi tak...
 
Drag Oncave - 28. února 2012 00:25
andorka2_06603.png
PsychoP - 28. února 2012 00:04
Mrak.
 
PsychoP - 28. února 2012 00:04
falling8927.jpg
Blaf střídá blaf.

Nekonečno.

Válka zuří!

Dejte mu cumel...

Brokolice!

Ticho?
 
Drag Oncave - 28. února 2012 00:03
andorka2_06603.png
Ravager - 27. února 2012 23:54
+1, pokud by to bylo bráno vážně...

ale on je to vtip ;)

A možná je to třeba taková satirická kritika právě té přílišné abstrakce... a pokud ji tam nevidíte, tak jste dadisti na houby!
 
Ravager - 27. února 2012 23:54
ikonkarav6371.jpg
James - 27. února 2012 23:20
Za deset sekund ti spatlám něco podobného jako je zde a budu se nadýmat pýchou nad tím, jaké úžasné dadaistické dílo jsem to stvořil.-)
Komu to bude připadat jako náhodná změť slov, tomu řeknu, že prostě jen nemá dadaistickou duši a co on nadělá, byť budu mít pravdu.-)

To samé bude, až přijdu k plátnu, chrstnu na něj plechovku s barvou a třeba do ní pak obtisknu kuřecí pařátek. Nebo jen dám dva barevné kruhy a přes ně čáru.
To jsem malíř, to jsem umělec. Celý národe, buď na mě hrdý.-)

 
James - 27. února 2012 23:20
zelda29141.jpg
Ravager - 27. února 2012 22:36
Ach jak nádherná ukázka předsudků a domýšlivosti. (Připomíná mi to názory lidí z devatenáctého století.) Žádná skutečná nebo chceš-li pravá hodnota nějaké věci neexistuje. Hodnotu dávají věcem lidé. Diamant je z pohledu přírody jen trochu jinak seskupená skupina atomů nic víc, stejně tak jako zlato neznamená nic víc než obyčejný kámen. Lidem se zalíbil a tak si ho začali cenit, někdy i víc než svého života. Stejně je to tak i s uměním. Je to naprosto subjektivní pohled/názor nějakého člověka nebo skupiny lidí na nějaký předmět nebo myšlenku. Pro někoho to může být naprosto bezcenný kus křemene pro někoho duhová perla v moři šedých odpadků. Dá se to přirovnat k hádce mezi náboženstvími, každý si myslí, že ta jeho malá pravda je ta jediná správná a přitom ji nemá nikdo a hádka je naprosto nesmyslná.

Dadaistická "báseň" je něco jako plátno s hrubými nákresy. Záleží jen na tvé fantazii, jestli si ten obraz dokážeš dokreslit. A pokud to nedokážeš chápu, že v tom nic nevidíš.

Ravager - 27. února 2012 22:38
Proč bych měl hodnotit něco co se hodnotit nedá, tedy ne v intervalu od jedné do deseti. Zvlášť také protože to pro mě není hotové dílo.
A navíc nezastával jsem se díla jako takového, ale stylu v tom je rozdíl. Bezcílně se do někoho navážet rozhodně není můj záměr.
 
Fistandantilus - 27. února 2012 23:18
fuck_y2031.jpg
Třeba je to morseovka. Nebo binární k=d, ano, ne. :))
Možná to někdo louskne. Ale já nésu matematik. Z matematiky sem měl dycynky pětku. Vlastně 14 petek do pololeti. Mistni rekord mé střední školy. Vzpomínám na to s láskou. Moje matematika, to byl panečku teprve dadaismus. Respektive, já jsem nechápal dadaismus=matematika souhra náhodných čísel a čísla nechápala mě. Většinou jsme se potkali na půl cesty. Zlaté časy.
 
Poslední Ocelot - 27. února 2012 23:13
reaper8809.gif
Siss - 27. února 2012 22:35
A já hlupák si myslel, že to znamená "A tak podobně." Vědět, že je to adenoněco, dal sem tomu dílu jen 3ku :)
 
Siss - 27. února 2012 23:10
vampire_girl7462.jpg
Víte co mě na tom baví nejvíc?
Jak nad všemi těmi komentáři dlí: "Ano, ano, dobře"...
 
Delruth - 27. února 2012 22:53
iko5322.jpg
:-D
 
g.mess - 27. února 2012 22:42
gmessikonka8516.jpg
Ravager - 27. února 2012 22:38
+1
 
Ravager - 27. února 2012 22:38
ikonkarav6371.jpg
James - 27. února 2012 21:59
Ale ono to tak horký nebude, co? Sám jsi nehodnotil, takže ti jde jen o to se do někoho navážet.-)
 
Ravager - 27. února 2012 22:36
ikonkarav6371.jpg
James - 27. února 2012 21:59
Dadaismus je pro mě zhruba na stejné úrovni jako moderní "umění". Aneb, ti, co to dělají, jsou normální zloději.
Protože prodávat něco, co žádnou hodnotu nemá, za velké peníze, nebo to, nedej bože, považovat za umění, může jen šílenec a nebo zloděj. A my žijeme v šíleném světě plném zlodějů.

Pokud tohle dílo k tobě promlouvá a něčím tě obohacuje, tak tě upřímně lituji.-)
 
Siss - 27. února 2012 22:35
vampire_girl7462.jpg
Poslední Ocelot - 27. února 2012 22:19
Adenosintrifosfát je velice smyslný ;o)

Jaj, bavíte mě, opět :)
 
Poslední Ocelot - 27. února 2012 22:19
reaper8809.gif
Delruth - 27. února 2012 21:27
Ta je za to "ATP.". Jediná pro mě dostatečně nesmyslná věc v celém díle :)
 
PsychoP - 27. února 2012 22:14
falling8927.jpg
Fistandantilus - 27. února 2012 21:29
Jsem pro ;)

Tohle šlo do éteru, jen protože je na první pohled zřejmé, že se jedná o recesi. Někteří nezklamali a opravdu v tom nachází uměleckou hodnotu. To je samo o sobě přirozené. Ty plky kolem toho ostatně taky... Pseudomilovníci umění jich trousí na každém kroku tolik, že by se z jejich střípků dala poskládat kniha se stejným smyslem, jaký mají díla, která takto komentují.

Je to bílý čtverec v bílém kruhu na bílém pozadí a je to 4:33 Johna Cage. Lenost a podchlazený pokus o vtip prodávaný jako umění. Bla, bla, bla...
 
Enderson - 27. února 2012 22:08
werewolf_by_wert23-d3ij2i42456.jpg
James - 27. února 2012 21:59
Zapoměl jsi uveřenit zdroj... není to tetička Wiki ?? :D:D
 
Enderson - 27. února 2012 22:07
werewolf_by_wert23-d3ij2i42456.jpg
Sherlo - 27. února 2012 21:52
však tak to taky má být... bajde jen ten kdo tam něco chce vidět... a každý má jiné oči, někteří mají dokonce dvě a každé je jiné :D:D a každý pár očí, nebo jednotlivé oko vidí to co chce vidět, pokud tam nic nechce vidět nebo skutečně nehledá nic nenajde... protože si myslí že nepotřebuje, ale nalézt tam něco nepotřebuje nikdo... Tak proč to vlastně hledat?? Proč ne?? >.< :+)
 
James - 27. února 2012 21:59
zelda29141.jpg
Ehm dobře, když už toho nikdo není schopný ... "Dadaismus byl prostředek jak vyjádřit zmatek a strach z války, zároveň však toto hnutí nehledalo žádná východiska (východiskem byl nesmysl) a tak dada sklouzla až k nihilismu. Pro jeho díla je charakteristická úmyslná nerozumnost a odmítnutí převažujících standardů umění, propagovali totální anarchii v životě i v kultuře, absolutní svobodu tvorby a umění zbavené sociální funkce."
 
Sherlo - 27. února 2012 21:52
wh9033.jpg
Jestli tohle má být dadaismus -.-
Myslel jsem že má jít o hru ze slovy, sice to může být nějaký úplný nesmysl, nedávající smysl, ale přitom tvoříme nějaké obrazce(náhodné či cílené) či šifry... ani jedno jsem v tom nenašel. Tohle je změť slov.
 
Aelin - 27. února 2012 21:52
aellin29631.jpg
Delruth - 27. února 2012 21:48
Mně osobně k tomu donutily spíš komentáře než dílko. Což rozhodně není správné, ale už je to tak.:o)
Jinak bych se asi prostě jen usmála a v duchu bych poděkovala za zpestření dne.:o)
 
James - 27. února 2012 21:51
zelda29141.jpg
Dadaistické básně se skládali tak, že se nastříhala jednotlivá slova z novinových článků a náhodně se seskládala dohromady ...
 
Delruth - 27. února 2012 21:48
iko5322.jpg
Fistandantilus - 27. února 2012 21:35
Určitě budu rád, když se tady občas podobný výstřelek objeví. Je to podobně milé překvapení, jako když na larpech potkáš elfy s květinkama ve vousech. (navzdory tomu, že ti ostatní "elfové" si s vytvářením svých kostýmů daly opravdu záležet).
Stejně jako u těch fousatých elfů, i tady, je zřejmé, že o hodnocení kvality tu nejde .-) Jenom se ujišťuješ, že jsou tu ještě lidi, kteří si umí hrát a smát a nebrat se vážně!
Juch! O:-)

PS: té jistoty jsem ale moc nepobral vzhledem ke komentářům. Kdybyste si dali podobnou práci s komentováním ostatních článků, bylo by to super. :-D
 
Fistandantilus - 27. února 2012 21:35
fuck_y2031.jpg
Delruth - 27. února 2012 21:31
Aha, no tak to můžete považovat za úspěch, když to teda prošlo. Tak doufejme, že to bylo naposled. Ale třebas se tu objeví někdy v budoucnu i lepší kousky. Od Andoru by bylo zlé, kdyby to jedou někdo nezkusil. Od toho tu ty články jsou a mohou sklidit slávu i nenávist a tak to má být.

"Půvab psaní nespočívá v tom si něco napsat, ale v tom, umět si to po sobě přečíst."

Berte to jako můj aforismus do života.
 
Delruth - 27. února 2012 21:31
iko5322.jpg
Fistandantilus - 27. února 2012 21:29
Nás to příjemně překvapilo, ambice na zveřejnění nebyla, ale v tom je právě ta síla poslední věty. :-D
 
Fistandantilus - 27. února 2012 21:29
fuck_y2031.jpg
Příště řeknu Psychopově zadku, ať to raději maže od pohledu. To pak bude překvápko pro všechny, že vlastně nic nevýjde a přitom výjde, že ??? To se můžeme potrhat smíchy.
 
Fistandantilus - 27. února 2012 21:27
fuck_y2031.jpg
James - 27. února 2012 21:21
My jednodušších povah jsme spíše na ty surrealistické prožitky. Ty nesmysly nám bohudík nic neříkají ...
 
Delruth - 27. února 2012 21:27
iko5322.jpg
Vskutku, poslední věta je klíčem k pochopení. :-D
A desítky se sypou! Všichni autoři a příbuzní autorů ji dali a nezklamali tak. :-D
Ano, je to rebelství, nic víc, nic míň. .-)

A nepopírám, že je to legrace jen pro zainteresované. Ta čtyřka v hodnocení mě rozsekala. :-D
 
Poli-chan - 27. února 2012 21:22
bez nzvu8529.jpg
Fistandantilus - 27. února 2012 21:05

Jak by řekli Tzara a Janco:

"Da, Da"

:-)
 
James - 27. února 2012 21:21
zelda29141.jpg
Fistandantilus - 27. února 2012 21:09
Nemluvím tu o hodnocení, ale o komentářích. Psát o tom, že nenalézáte smysl v dadaistické básni je jako hledat kapky rosy na severním pólu...
 
Aelin - 27. února 2012 21:19
aellin29631.jpg
Myslím, že definice dadaismu je mi zřejmá. A nebýt tam ta poslední věta, pak bych to i za dadaistickou básničku považovala.
Dadaismus je tak trochu styl života. Ovšem který literární směr ne, že? Dada, aspoň pro mě, je hra s jazykem. A to po všech stránkách.
Je to odpor ke konvencím. Dobře, i to bych zde mohla najít.

A našla bych si tu i vlastní osobní interpretaci. Tak, jak by dadaista mohl chtít.

Nebýt té poslední věty....

PS: Promiň, Psychope, nic proti tvému zadečku.;o)
 
Enderson - 27. února 2012 21:18
werewolf_by_wert23-d3ij2i42456.jpg
James - 27. února 2012 21:06
Myslím že dílo splnilo svůj účel, našlo "příznivce" kterým se to nelíbí....
Fistandantilus - 27. února 2012 21:09
Odpověď na tvé komentáře: "Je to nádherný nesmysl ten smysl v pár větách bez cíle s cílem."
 
Fistandantilus - 27. února 2012 21:09
fuck_y2031.jpg
James - 27. února 2012 21:06
V tom případě pravý dadaista nepochopil mé hodnocení. Díky.
 
James - 27. února 2012 21:06
zelda29141.jpg
Fistandantilus - 27. února 2012 21:00
Ravager - 27. února 2012 19:59
Prosím přečtěte si definici uměleckého směru zvaného dadaismus a zdržte se komentářů, které jsou mimo mísu. Díky.
 
Fistandantilus - 27. února 2012 21:05
fuck_y2031.jpg
Lhal jsem.
Jdu si zahodnotit. Blah Blah, Blah. Zde zdechl kočka a pes taky. Ha. Ha. Ha.
Když popřemýšlím, že by to četl náhodný občan Andoru, nemůžu dopustit, aby si myslel, že to dílo je dokonalé samo o sobě.
 
Fistandantilus - 27. února 2012 21:00
fuck_y2031.jpg
Ravager - 27. února 2012 19:59
Bohužel s tebou musím souhlasit. Mě to nic nového také nepřineslo, ale 1 tomu dávat skutečně nebudu neboť bych urazil něčí práci, tak to raději ani hodnotit nechci. Už tendence vůbec něco k tomu mě napsat je velice zdráhavá. To už tady můžeme posílat na Andor úplné žvásty a lidi to budou číst taky. Takový postoj se mi vůbec nelíbí. Lidé chtějí hodnotu, nevím jestli si nějakou hodnotu z tohoto díla vůbec odnesou, i kdyby v tom byla zašifrovaná tajenka mistra Pokustóna, já zřejmě nejsem dostatečně chytrý na to, abych ji prokoukl i když jsem se chvíli snažil to číst tam a zpátky. Bohužel bezúspěšně. Pokud člověk za tím nevidí motiv tak je to pro něj naprosto bezcenné. Nejvíc mě o tom přesvědčila ta poslední věta, takže jsem si zařadil dílo tam kam skutečně patří ... :)
 
Ravager - 27. února 2012 19:59
ikonkarav6371.jpg
Já si myslím, že tohle není žádný pokus o umění.
Tohle je Delíkův sociální experiment aby zjistil, jestli mu lidi budou dávat desítky do hodnocení, i když jeho tvorba bude mít nulovou hodnotu.
A je dost smutné, že tomu tak opravdu je.
 
Poli-chan - 27. února 2012 15:42
bez nzvu8529.jpg
Morigu - 27. února 2012 14:22
Hříšnost národních komentářů je nekonečnou absurditou andorsko-nacionálních posunků, s kterou jedinec nemůže nic udělat, ať už z kekloidních či čistě hegešných pohnutek.
 
Morigu - 27. února 2012 14:22
nickname se signaturou9343.jpg
Ali ibn Saladin - 27. února 2012 13:58
Ali nic ve zlém, má otázka nebyla otázkou ... onanií už vůbec ne. Bylo to pousmání rozličností komentářů pod tímto dílem a pod jinými... ale pokud je pro tebe hříchem, budiž budu mlčet, nemám potřebu se hádat kvůli blbinám
 
Poli-chan - 27. února 2012 13:58
bez nzvu8529.jpg
Morigu - 27. února 2012 13:47

Rozeznání básnické formy, které nejspíše tito 'páni kritici' ovládají, tvoří tvou otázku zbytečnou, neadekvátní a torporicky onanickou.
 
Morigu - 27. února 2012 13:47
nickname se signaturou9343.jpg
Budu za štouru :D nebudu řešit dílo .. ale velice mě překvapuje, že tu nejsou "páni kritici" kteří jinak oblažují svým slovem každé dílko ve článcích, zvláště pak díla "básnická"

Kde je jejich:
"Nestejně dlouhé verše. Rýmy nesedí a nejlepší nakonec: Je to nějaké krátké?"

No tak kde jsou? Já je nevidím :(
 
Delruth - 26. února 2012 22:39
iko5322.jpg
Děkujeme za kladné ohlasy! Je hezké vidět, že existují lidé, kteří dokáží hledat a nacházet! :-D
 
Absinther - 26. února 2012 21:29
52ccccccccccc6158.jpg
njn-to je starý fakt, že svět se v kravskou piču obrací....
 
Siss - 26. února 2012 19:09
vampire_girl7462.jpg
Bude i pokračování ve stylu Ne, ne, špatně?
 
Enderson - 26. února 2012 18:22
werewolf_by_wert23-d3ij2i42456.jpg
Myslím že to chápu jinak než autoři, ale to je asi cílem toho to díla. Líbí se mi to tak jak jsem to pochopil. Je pěkné že několik lidí přispěje do jednoho celku...
James - 26. února 2012 14:43
Taky mě to napadlo, další taková zvláštnost a originalita tohoto díla.
 
Poslední Ocelot - 26. února 2012 17:12
reaper8809.gif
Asi nejsem dostatečný dadaista...
 
Ravager - 26. února 2012 16:05
ikonkarav6371.jpg
Hodnotit bych musel mínusem, tak nebudu kazit průměr.
Je mi líto, ale tohle pro mě žádnou hodnotu nemá.
A to to musím poslouchat pořád.-)
 
James - 26. února 2012 14:43
zelda29141.jpg
Zvláštním způsobem se mi zdá ta báseň vhodná ke čtení opačným směrem. Tedy zespoda nahoru. :) Jinak více než povedené.
 
Eskel - 26. února 2012 14:42
esk22836.jpg
veledílo!

*orson welles clapping* :)
 
morco - 26. února 2012 14:19
bear tongue4783.jpg
Dobře vy vši!

ano, ano...
 
Jenna - 26. února 2012 09:30
bez nzvu7791.png
Ach Deli, je těžké Tě ocenit za zkompletování tohoto Díla, když Ti k nohám nemohu položit květiny a se slzami v očích říct své: "Děkuji."


Je to obrovský kus odvahy. Odvaha Tebe a nás, kteří jsme byli poctěni tím, že jsme mohli přispět svojí trochou do mlýna a vzepřít se společnosti. Dokázali jsme jít proti proudu řeky, který nás stále shazoval na kolena a vracel o kus zpět. Vybočili jsme z řady a oživili něco, co bylo již dávno zapomenuté. Toto dadaistické Dílo je výkvětem básnictví v dnešní šedi.
Když si člověk uvědomí hloubku rýmů, je mu až do pláče z toho jak geniálně skrývají svůj smysl a dávají čtenáři možnost vyložit si je po svém. Obzvláště silný je okamžik: "Peklo ano. Dobře."

Už nebudu dál znehodnocovat tento skvost svojí rádoby kritikou.

Bravo Delruthe! Bravo Vy všichni ostatní tvůrčí výtržníci.
 
Poli-chan - 26. února 2012 09:06
bez nzvu8529.jpg
Umělecká hodnota tak velice vznešená, až se mi chce upřímně plakat.
Chtěl bych poděkovat mistru Delruthovi za možnost přispět svou malou kapkou do tohoto moře dokonalé universální a všeprostupující jednoty. Vesmír již nikdy nebude stejný. A popřát mu mnoho dalších redakčních i autorských úspěchů.


Delruth - 26. února 2012 08:57

Děkuji za možnost přispět svou malou kapkou do tohoto moře dokonalé universální a všeprostupující jednoty. Vesmír již nikdy nebude stejný.
Přeji ti mnoho dalších redakčních i autorských úspěchů.

 
Delruth - 26. února 2012 08:57
iko5322.jpg
Jen pro upřesnění, za touto dadaistickou básní stojí tvůrčí síla dalších lidí:
Jenna, Qenett, Eskel a i Ali ibn Saladin (plagiátor předešlého článku). :-D
 
PsychoP - 26. února 2012 08:46
falling8927.jpg
Obrázek
 
 
 
Andor.cz o.s. © 2003 - 2024 hostováno na VPS u wedos.com
Za obsah příspěvků zodpovídá zadavatel, ne redakce, či administrátor portálu www.Andor.cz
Dračí doupě, DrD a ALTAR jsou zapsané ochranné známky nakladatelství ALTAR

doba vygenerování stránky: 0.069794893264771 sekund

na začátek stránky