Andor.cz - Dračí doupě online

Knihovna

Tvou..Oblíbit

tempsnip2469.png

Autor: Kim-chan

Sekce: Báseň

Publikováno: 27. září 2013 14:34

Průměrné hodnocení: 6, hodnotilo 11 uživatelů [detaily]

 
Nevím, čím to je, že mám takovou psací a celkem hodně nápadů, ale očividně mě ta škola baví rok od roku méně a méně :D

Píšu zde o dívce, která upíše ďáblu svou duši.
 
Chtěla bych být princeznou.
Krásnou, bílou, nevinnou.

Chtěla bych být panenkou.
Tvou. Chci jít tmou nádhernou.

Na zlaté cestě klapot kol.
V hlavě zvon a v uších bol.
A klapot kol a květů stvol.

A zlatou tuší píši:
,,Budu tvou." Na černou číši.
Na duši stopu krvavou.
A klapot kol a květů stvol.

Stala jsem se princeznou.
Krásnou, černou, krvavou.

Stala jsem se panenkou.
Tvou. Jdu tmou nádhernou.
 

Komentáře, názory, hodnocení

Enderson - 30. října 2013 01:02
werewolf_by_wert23-d3ij2i42456.jpg
Souhlasím s tebou v každém bodě, především v tom posledním.
Byl bych rád aby Kim psala, aby si našla svou cestu která jí sedne nejvíce, ale hlavně aby se neobořila ne každého kdo jí něco vytkne.

Některé věci od Kim jsou radost počíst, dokud se to nezvrtne.
 
Marigold - 29. října 2013 12:20
images7884.jpg
g.mess - 27. října 2013 20:01
tady jde aspoň z mého pohledu o něco jiného. Jde o to, že se někteří snaží napsat něco konstruktivního, protože věří, že mají co říci. Ale pokud jsou okamžitě tlačeni do toho, že nemají pravdu, pak je tady jistá pachuť, a nechuť.
Protože to chce čas, vůli a chuť něco napsat autorovi, protože doufáš v to, žemu to pomůže.
U těchto lidí může pak dojít k dvěma věcem:
1. buď přestanou díla autora kritizovat a komentovat a ubudou prostě komenty
2. a ebo prostě bude všude hořet flame jako tady, protože budou mít chuť a čas vést boj s větrnými mlýny


ALL:
nicméně co to tady ukončit a věnovat se zase poezii???

 
Marigold - 29. října 2013 12:02
images7884.jpg
Mám dojem, že tato diskuze zde je trošku i moji vinou. Ano vinou,protože Kim napsala mne a já ji neodepsal co si o básni myslím. Na druhou stranu to není tak úplně pravda. Protože když se podívám na datum emailu, na datum publikace a to jak dlouho zde zhruba trvá dostat se do knihovny, báseň posílala cca zároveň.
Nicméně komentáře a kritiky Kiminy tvorby- a teď zcela upřímně jsou zbytečné. Aspoň mne to tak dojde.
Když mi posílala Karkulku, napsal jsem jí k tomu svůj názor, co se mi nelíbí, co bych změnil a proč bych to udělal. Třeba k větší vyzrálosti díla- kolik mylsíte, že provedla změn?
Mám obavu, že v tomto případě by se jednalo o to samé.

Kim jistě talent má, a časem se vypíše, alejednu věc by se měla naučit- nechci říct musí- a to je naučit se přijímat. Přijímat s pokorou, protože bez ní to nejde.

V této diskuzi jako i v jiných jsou dva- respektive tři- stále s eopakující tábory:
1. kritici: ti co mají snahu, napíší co se jim nelíbí
2. ti co cupují kritiky, protože dílo e skvělé
3. ti co se pustí do cupačů kritiků a do autorky

Netuším kolik Kim je, nezajímá mě to. Zajímá mě, ale úroveň zdejší knihovny. Každý by si měl sáhnout do svědomí, co napsal a zda to tu úroveň má. Ten názor tady razím dlouhodobě a zcela bez obalu napíšu, že polovina Kiminých věcí tu úroveň prostě nemá.
Některé bádně jsou pak degradací autorů, kteří si s básněmi dají záležet.

Víte, hádky to tady nevyřeší- protože každá strana má svou pravdu a bude se za ní do krve bít, jenže každá ta strana by si měla vzít něco od těch ostatních.

Kim, pijmout pravdu, kritiku něčeho co si stvořila v síle myšlenky je hodně těžké. Ale jenom to, že si z toho všeho něco vezmeš- a ne uražené už nebudu psát, pak se dostaneš dál;)


A něco na závěr, Hitomi, a by tady mohla říci, jak jsem se kdysi vztekal já a moje skupina pochlebovačů, když se mi jiní, schopnější a lepší snažili pomoci, jak těžké bylo zkousnout pro mne kritiku. Ale jen tím, že jsem se to naučil s emoje tvorba někam posunula.
Nezbývá tedy doufat, že i Kim to časme pochopí, a že se její tvorba stejně jako ona posunou dál....

 
Kim-chan - 27. října 2013 21:16
tempsnip2469.png
Enderson - 27. října 2013 21:13
V životě jsem o tobě ani jedno z toho neřekla. Pouze, že to vyznělo trochu útočně. Tohle sis domyslel.
Počkej, ty si někdy začal? Ah, promiň, nevšimla jsem si.
 
Enderson - 27. října 2013 21:13
werewolf_by_wert23-d3ij2i42456.jpg
Kim-chan - 27. října 2013 21:06
Můj první komentář byl o tom že ti musí postačit číslo. Proč? Protože když jsem ti naposledy hodnotil báseň, byl jsem agresivní imbecil a jedinej komu se to nelíbí. Když taklhe osočuješ lidi, nemůžeš se divit.
A když už jsme u toho, už jsem říkal že když hodnotím jakékoli dílko zde v knihovně jdou osobní spory i simpatie stranou. Jenže ty jsi tak uplakaná stahovačná holčička že nemá cenu ti to vysvětlovat.
Končím se tebou.
 
Kim-chan - 27. října 2013 21:06
tempsnip2469.png
Azirafal222 - 27. října 2013 20:44
.. Ok, teď uvidíte, jak vypadám, když reaguji přehnaně..
A co kdyby jsi to prostě, kur*va udělal, a pořád se neptal?! Jistě, že bych proti tomuhle nic neměla!! Sfinx napsala: Začátek byl melodický, pěkný ale pak to trošku přestalo mít spád, máš hezčí dílka.. Atd. atd. Kdyby takhle psali lidi i negativní kritiku, máte pocit, že bych k tomu něco řekla?!
Máte ku*va pocit, že bych jí na to cokoliv napsala?! Ne. To, že se tu objeví banda debilů, kteří ryjí do mě, protože je kur*a baví, že mě to sere, je prostě demence lidí.
To, že mě tu o mě někdo mluví a při tom vidí i mojí ikonku poprvé v životě a chová se, jako trenky kamene mudrců, to je další debilita, kterou nepochopím a nehodlám jí pochopit.
Jistě, že budu kur*a reagovat přehnaně, když mě do p*dele lidi serou schválně a rádi.
Z těch 20 lidí, co tu napsalo, asi jen 5 dali kritiku, která se netýkala mojí osoby, ale čistě jen díla.
A jo kur*a, těch 20 je nadsázka!
 
Azirafal222 - 27. října 2013 20:57
cf640480dd6fd94575c04499b9b1d6663174.jpg
Kim-chan - 27. října 2013 20:53

Koukám, že odpověď nedostanu.
 
Kim-chan - 27. října 2013 20:53
tempsnip2469.png
Azirafal222 - 27. října 2013 20:44
Tady se, ale nikdo už sakra dlouho nebaví o komentování díla..
 
Azirafal222 - 27. října 2013 20:44
cf640480dd6fd94575c04499b9b1d6663174.jpg
g.mess - 27. října 2013 20:01

Takže nakonec jsme blbci mi. Protože nějaká holčina neumí snést, že jí někdo kritizuje dílo. Pak se diví, když na její stupidní odpověď někdo kontruje ještě stupidnější odpovědí?

A já se znovu ptám, chceš Kim aby jsme ti dílo hodnotili kladně a ukazovali ti palečky nahoru, protože je to super a hustodémonsky brutus perfektus, nebo ti řekli . hele, není to ono. Když změníš tohle a tohle tam taky moc nesedí, bude to dobrá báseň...
 
Ředidlo - 27. října 2013 20:11
s6001-redidlo_biggest3773.jpg
g.mess - 27. října 2013 20:01

Přesně jak říká g.mess. Kim-chan je prostě pitka.
 
g.mess - 27. října 2013 20:01
gmessikonka8516.jpg
Ale ona doprdele nechce, abyste jí řešili. Od toho tady svá díla nedává. Tady každý hrozně ví, že reaguje, jak reaguje a stejně do ní rýpete.. jak u debilů, opravdu.
 
Hitomi - 27. října 2013 19:39
mal315776.jpg
Enderson - 27. října 2013 16:56

Tak víšjak, můžeš napsat, co se ti na tom zdá špatně a šmitec. Víc s tím stejně udělat nemůžeš. Ale prostě v případě kritiky se nemá poukazovat na lidi, vlastně obecně, co se hodnocení týče :)
 
Kim-chan - 27. října 2013 18:21
tempsnip2469.png
Beredur - 27. října 2013 18:19
Zrovna jsem ti napsala do zpráv, můžeme to když tak probrat tam, pokud chceš..
 
Beredur - 27. října 2013 18:19
beredur9549.jpg
Kim, nechceš něco napsat o agresivitě? Nebo o útěše? Nebo to dát dohromady a stvořit Agresivní útěchu?
Jestli to nebudeš produkovat ty, já se do toho pustím. Ale co já můžu vědět o ženské agresivitě.

 
Kim-chan - 27. října 2013 18:01
tempsnip2469.png
Azirafal222 - 27. října 2013 17:47
Já? Když jsem začala publikovat, byla kritika absolutně normální, i ta nelichotivá. Také jsem nikdy nereagovala agresivně. To jen poslední půl rok je většina negativních kritik na zbláznění.
 
Kim-chan - 27. října 2013 17:59
tempsnip2469.png
Azirafal222 - 27. října 2013 17:48
.. na to se ale celou dobu nikdo nezeptal, pokud sis nevšiml. A Endy na tohle narážel.. Hned asi.. Druhá věta?
Mlčím, nelíbí se vám to, něco napíši, nelíbí se vám to.. Jděte se bodnout, vážně.
 
Azirafal222 - 27. října 2013 17:48
cf640480dd6fd94575c04499b9b1d6663174.jpg
Kim-chan - 27. října 2013 17:45

Ale o tom diskuse přeci vůbec nebyla. Spíš nás zajímá, proč jsi napsala báseň takhle, proč tohle, jestli si nemyslíš, že takto by to bylo lepší a tohle vyškrtnout...
Proč každýho kdo ti řekne něco proti hned ignoruješ nebo se na něj oboříš. Nechápu.
 
Azirafal222 - 27. října 2013 17:47
cf640480dd6fd94575c04499b9b1d6663174.jpg
Enderson - 27. října 2013 17:34

Já myslel, že to je člověk, kvůli kterému máš chuť mlátit hlavou o zeď. Tedy, tou jeho hlavou.

Ok, takže se asi nic nedozvíme.
Jak jsem řekl, básnička standart, hate kolem tebe Kim, je šílenej. Takže degraduješ především svoje díla na pouhý objekt totální nenávisti.
 
Kim-chan - 27. října 2013 17:45
tempsnip2469.png
Enderson - 27. října 2013 17:34
Vazne si myslis, ze bych tady verejne psala tak soukrome veci?
 
Beredur - 27. října 2013 17:36
beredur9549.jpg
Jsem vděčný Kim - chan, že její andorská činnost mě před časem ponoukla k tvůrčímu konání. Jsem Kim - chan vděčný, že mě její komentáře posilují být člověkem.

 
Enderson - 27. října 2013 17:34
werewolf_by_wert23-d3ij2i42456.jpg
Azirafal222 - 27. října 2013 17:24
Otaku je Japanofil koukající se na anime a přitoum čte mangu.
(Zkráceně řečeno)



Azirafal222 - 27. října 2013 17:23
Nevím, třeba bychom se měli podívat pod povrch jejich komentářů a básní. Je ztracená a hledá útěchu? Má životní problém, který sama momentálně nedokáže řešit? Nebo je to vše naschvál a ona se vyžívá v nepřeberném množství komentů, ať už mají jakýkoli obsah?
Možnosti jsou nekonečné a otázek je mnoho, všechny možnosti může vyloučit jen jediný člověk a na všechny otázky má i odpovědi. Je to Kim, ale ona se zastírá marnotrapným tajemstvím a raději na vše odpoví "Abyses měl na co ptát"
 
Enderson - 27. října 2013 17:30
werewolf_by_wert23-d3ij2i42456.jpg
Kim-chan - 27. října 2013 17:21
Víš Kim, já jsem se sám sobě zařekl že tvé dílka nebudu komentovat. Jenže ajk vidí rozsáhlá diskuze ve které je 45% obsah tvé reakce, mě k tomu prostě donutila.
Málo kdo se nechá jen tak oddělat tím že mu řekneš "Nemáš pravdu" "Nic špatně nedělám" atd. Prostě lidi ti s chabou nadějí že to pochopíš, chtějí nabídnout vysvětlení své reakce, jenže ty máš úzký pohled na věc a vše za tvým zorným polem je tabu. Do krve se tu hádáš a cpeš lidem jen to jak nemají pravdu, jak jsou agresivní, jak se mílí, jak tě nechápou. Opravdu nedokážeš přijmou nic jiného než to co ti tu píšou tvé "Chan" kamarádky a "Kun" kamarádi...
Nerad si pokazím naše přátelství, ale prostě v kritice jdou simpatie stranou, pokud ne je to špatně.
 
Azirafal222 - 27. října 2013 17:24
cf640480dd6fd94575c04499b9b1d6663174.jpg
Kim-chan - 27. října 2013 17:19

Ano Kim. Jsi Otaku. Ať už je to cokoliv :)
 
Azirafal222 - 27. října 2013 17:23
cf640480dd6fd94575c04499b9b1d6663174.jpg
Kim-chan - 27. října 2013 17:19

Díky za konstruktivní debatu :) Jen tak dál.


Enderson - 27. října 2013 17:19

Asi máš pravdu. Ale stejně by mě zajímalo, co tedy vlastně chce :) Zařadím si to do kategorie nevysvětlitelné záhady.
 
Kim-chan - 27. října 2013 17:21
tempsnip2469.png
Enderson - 27. října 2013 17:19
Ja nikoho do niceho nenutim. To, ze sem nekdo neco napise je jeho vule.
 
Kim-chan - 27. října 2013 17:19
tempsnip2469.png
Azirafal222 - 27. října 2013 17:14
Nic spatne nedelam. A ne, nejsem, jsem otaku.
Azirafal222 - 27. října 2013 17:12
Aby ses mel na co ptat...
 
Enderson - 27. října 2013 17:19
werewolf_by_wert23-d3ij2i42456.jpg
Azirafal222 - 27. října 2013 17:12
Jenže ona to prostě nezvládne reagovat konstruktivně. Ale debatu na toto téma bych nechal někam jinam, kde by mohla být i Kim samotná. Tady se to zahlcuje komentářema k autorce (Ovšem není se čemu divit, když k tomu samotná autorky komentující nutí.).


To že má Kim tolik komentá u dílek, není proto že by jí někdo hateoval, ale proto že Kim přehnaně reaguje na všechno co se jí nelíbí.
 
Azirafal222 - 27. října 2013 17:14
cf640480dd6fd94575c04499b9b1d6663174.jpg
Kim-chan - 27. října 2013 17:10

Hej, jsi normální? :) Když to víš, tak proč tak reaguješ proboha? Když něco udělám špatně, tak to příště už neudělám.
Cituji Alfréda, věrného sluhu Batmana: "Padáme proto, aby jsme se naučili vstávat."

 
Azirafal222 - 27. října 2013 17:12
cf640480dd6fd94575c04499b9b1d6663174.jpg
Enderson - 27. října 2013 16:56

Já chci aby reagovala ale nějakou konstruktivní debatou. Ne tím, že o tom co se mu básnička líbit nebude, řekne to co jsi už napsal. To fakt nesnáším.

Jo, Kim, ještě jedna věc. Proč to vlastně sem dáváš? Aby jsi...co? Co očekáváš? Klidně piš, klidně to na Andor dávej ale proč jsi pak tak strašně naštvaná, když ti někdo řekne svůj názor?
 
Kim-chan - 27. října 2013 17:10
tempsnip2469.png
90% tady vi, jak reaguji, ale stejne si vzdycky budou stezovat, jak reaguji.. Co dodat?
 
Enderson - 27. října 2013 16:56
werewolf_by_wert23-d3ij2i42456.jpg
Kim-chan - 27. října 2013 13:30
Není jediná komu se to nelíbí. Mě se to taky nelíbí a musím slečně dát za pravdu, na kritiku reaguješ přehnaně. Vždy.


Hitomi - 27. října 2013 15:11
Nesouhlasím, už v minulém dílku jsem jí řekl svůj názor, jí se to nelíbilo a začalo to samé co tady. Ona opravdu reaguje přehnaně na vše co se jí nelíbí. Je schopna osočit člověka z agrese, hlouposti a nevědomosti. Já tu na ní nikdy nechtěl nijak útočit, ale prostě mě osobně to sere jak se chová. Klidně teď obětuju možnost psát hodnocení článků.
Každým dílkem to bude horší, ona stále bude reagovat přehnaně a lidi na to budou více a více reagovat. A budou reagovat negativně. Ať si píše třeba básničky a splachujících se výkalech, ale musí se smířit s tím že ne všem se to líbit nemusí.
Kim opakuje ve svých dílech stále stejné chyby, ale já tu nebudu nic vyčítat, protože bych byl ZASE za toho špatného.





Kim piš si své básničky, od toho tě nikdo neodrazuje. Většině je úpřímně jedno že to není kvalitní, to že se jako autorka nemáš zájem zlepšovat je čistě tvůj problém. Jediné s čím přestaň jsou reakce na negativum.
Dvakrát se rozmisli jak reagovat na ne zrovna pozitivní kritiku a pak teprve reaguj.
 
Azirafal222 - 27. října 2013 15:16
cf640480dd6fd94575c04499b9b1d6663174.jpg
Hitomi - 27. října 2013 15:16

jen to ne, prosím :)
 
Hitomi - 27. října 2013 15:16
mal315776.jpg
Azirafal222 - 27. října 2013 15:13

Však samozřejmě, ale je nutné komentovat dílo. A když se pak ani autorka neudrží a začne sama tahat diskuzi jiným směrem, je lepší hodit zpátečku. On tu stejně pomůže spíš jen čas a opakované pokusy s psaním, než si najde formu, která jí sedí.
 
Azirafal222 - 27. října 2013 15:15
cf640480dd6fd94575c04499b9b1d6663174.jpg
Maxx - 27. října 2013 15:13

Toho sem si ani nevšiml. Já Kim neznám. Ale díky, budu příště sledovat :)
 
Maxx - 27. října 2013 15:13
ikonka685.jpg
Mi už taky príde, že toto je proste hate na Kim-chan pretože sa to nejak stalo obľúbenou aktivitou než nejaká kritika básničky.
Už len...taká kupa priemerných/podpriemerných diel v knižnici ale ak to je od iného autora než Kim tak to má 1 komentár a 2 hodnotenia maximálne. Akonáhle je pri tom jej ikonka, zvykne mi tam svietiť tak 20 postov minimálne :D
 
Azirafal222 - 27. října 2013 15:13
cf640480dd6fd94575c04499b9b1d6663174.jpg
Hitomi - 27. října 2013 15:11

Asi máš pravdu.
Ale je lepší říct autorovi, že to není úplně dobré než říct že je to hodně dobrý. Pak mi v knihkupectví přistanou na pultu takové zvěrstva jako Padesát blití šedi nebo Božský bastard.
Takto se, vážení, rodí bez celery!
 
kralovna.Lilith - 27. října 2013 15:12
likalilithico9095.jpg
Vidíte? Temný prorok měl pravdu.
Její sláva dotýkat se bude hvězd! :D Reklama, dobrá nebo špatná, je vždycky reklama. Počkejte, ještě nám vytře zrak a jednou ji tady Az bude nabízet zákazníkům. Teda, ne ji, její dílo :D
 
Azirafal222 - 27. října 2013 15:11
cf640480dd6fd94575c04499b9b1d6663174.jpg


Ředidlo - 27. října 2013 15:02

Hm, temná mládež? Jako cigáni? Mě to moc cigánský nepřijde, spíš emo vypalovačka a písnička pro opilé hrobníky.

Kim, co takhle nějaký popěvek? Třeba se mi otevřou nové rozměry při cestě do práce.
 
Hitomi - 27. října 2013 15:11
mal315776.jpg
Azirafal222 - 27. října 2013 15:08

Nikoliv, není povinna si vyslechnout kritiku vlastní osoby. Zvlášť, když je psána jen za účelem si do dotyčného posměšně rýpnout. Vážně je tohle zapotřebí? Sama její díla nehodnotím zrovna kladně, ale to, co tu předvádíte vy, je opravdu dost ubohé a nedůstojné jednání.
 
Azirafal222 - 27. října 2013 15:08
cf640480dd6fd94575c04499b9b1d6663174.jpg

Básnička se mi zdá celkem v pohodě. Ale po pravdě ... kouknu na novinky, cože? Tolik postů k téhle průměrné autorce? Huh?

Kim, bohužel. Pokud něco dáváš ven, takhle veřejně, smiř se s tím, že to bude kruté. Máš svoje kamarádky, které ti upřímně neřeknou jak vypadáš, natož jaká tahle básnička je.
To ti řekne kritika. Je jedno jestli dobrá nebo špatná. Pokud se chceš zlepšovat (máš co dohánět) měla by jsi vyslechnou JAKOUKOLI kritiku.
A to ty neumíš.
A to ostatní očividně baví.
Mě taky.
Moc.
 
Kim-chan - 27. října 2013 15:07
tempsnip2469.png
Minori-chan - 27. října 2013 15:06
Já nemluvila o tom, co tu píšeme, já mluvila o celém článku.
 
Kim-chan - 27. října 2013 15:06
tempsnip2469.png
Hitomi - 27. října 2013 14:59
Děkuji :) (Za obojí)
 
Minori-chan - 27. října 2013 15:06
cecilie8055.jpeg
Kim-chan - 27. října 2013 15:05
Mi teda jeho dedukce přišla vcelku logická vzhledem k tomu, žes neřekla nic, co by napovídalo opaku. Just saying.
 
Kim-chan - 27. října 2013 15:05
tempsnip2469.png
Bizmoor - 27. října 2013 15:00
Ale já řekla Dragovi něco úplně jiného omg -.- Zase mluvíš o něčem, o čem nevíš..

 
Ředidlo - 27. října 2013 15:04
s6001-redidlo_biggest3773.jpg
Lilithes - 27. října 2013 15:01

Pravda, my, sorta totálních kokotů a retardů dál vyžadujeme psaní této "autorky".
 
Ředidlo - 27. října 2013 15:02
s6001-redidlo_biggest3773.jpg
:D :D :D Rádoby temné dílo, k smíchu. Jako fakt. Tuhle "temnou mládež" prostě zbožńuju.
 
Kečup Heinz - 27. října 2013 15:01
ultimate-gremlins-stripe-feat (4)6237.jpg
Nestřílejte! Dyť sou tu lidi!
Ale noták, děcká, neperte se, mír a lásku do duší všech.

Lilith, ty buď ticho, děsíš mi můj oblíbenej zdroj pokleslé zábavy.
Kim, ty piš dál, ať se mám čím bavit.

A hezky diplomatickej závěr, jistě jsem vyslancem mnoha lidí zlé vůle a tahle sorta anonymních hajzlíků v rukou drží obří transparenty s nápisem:

PIŠ, KIM PIŠ! IN NOMINE MALI PIŠ!
 
Bizmoor - 27. října 2013 15:00
20130718204203-83e466bc3086.jpg
Kim-chan - 27. října 2013 14:54

Tohle není spam, takže Drag nemá jediný důvod to mazat. Tohle vše, možná na pár vyjímek, se vše týká tvého díla. Takže se nejedná ani o flame ani o spam. Prostě to je jen negativní diskuze, která se Ti možná nelíbí, ale každopádně se týká tvého díla. To, že ty si z této kritiky nic nevezmeš z ní nedělá spam, takže není důvod ji mazat.

Má rada ? Asi žádná. Žij a chovej se jak chceš. Nakonec ty sama zapláčeš, ne my.
 
Hitomi - 27. října 2013 14:59
mal315776.jpg
Především byste si měly (použité úmyslně) uvědomit, že osobní invektivy do kritiky nepatří. Hodnotit se má dílo, ne autor (případně kritik). Zvlášť zde je dobré to mít stále na paměti, protože je to u každé básně jedna a ta samá písnička.
Sama ji považuji spíše za průměrnou, rozhodně je lepší než to, co se tu objevilo předtím, ale stále je na čem pracovat. Číselného hodnocení se protentokrát vzdám :)
 
Ceressiass - 27. října 2013 14:56
look_and_she_her____by_thelastunicorn9938.jpg
Aisaka - chan - 27. října 2013 14:41
Ne, smutné na tom je, že jsme dospělí všichni. Akorát někteří mají problém se tak chovat a přinést něco, jako normální argument.
"Doufala jsem, že se do mě pustíš" je například dětinská a zcela evidentní provokace. Nikdo tady patent na pravdu nemá, někteří holt jen vyjádřili svůj názor ke zdejší diskuzi a podložili jej argumentem. To, že byl jiný, než například tvůj, to už je samozřejmě tvůj boj. A mohla jsi jej vybojovat tak, že by sis zachovala tvář. Nebýt znovu se opakující, nicneříkající, dětinské, a nevypovídající odpovědi "ty víš vše a já nevím nic." (která je samozřejmě tak ironická, až to bolí.)

To k tomu doopravdy nemůžete říct něco... já nevím - aby to působilo alespoň přesvědčivě? V zásadě tak, abyste dokázaly, jak si za svým názorem (který jsem zatím asi nepochytila, pokud to tedy není "je to dílo mojí kamarádky, automaticky je to výborný a přes to nejede vlak a kdokoli řekne cokoli jiného je debil") stojíte?


 
Kim-chan - 27. října 2013 14:54
tempsnip2469.png
Bizmoor - 27. října 2013 14:52
Realita je realita.. Ale rýpat do někoho, když je očividně už celkem naštvaný je strašně inteligentní totiž.



kralovna.Lilith - 27. října 2013 14:51
Nebudu, neboj. Takže klidně můžeme vesele spamovat dál, než přijde drag a vesele to tu smaže :)
 
Bizmoor - 27. října 2013 14:52
20130718204203-83e466bc3086.jpg
Kim-chan - 27. října 2013 14:49

Dle komentářů tvých i tvých pochlebovaček, je jasné, že je velice těžké se smířit s realitou. Ale měla by ses to naučit.
 
kralovna.Lilith - 27. října 2013 14:51
likalilithico9095.jpg
Kim-chan - 27. října 2013 14:45
Samo. Budeš nejčtenější článek. Tvá sláva dotýkat se bude hvězd.

 
Kim-chan - 27. října 2013 14:49
tempsnip2469.png
kralovna.Lilith - 27. října 2013 14:48
Aby ses měla na co ptát.. Třeba.
 
kralovna.Lilith - 27. října 2013 14:48
likalilithico9095.jpg
Aisaka - chan - 27. října 2013 14:41
Tak proč reaguješ, když celý koment samotnou existenci tvé reakce popírá? :D


Minori-chan - 27. října 2013 14:44
Ne, já si myslím, že tomu bohužel věří.

A to o "dětech" opravdu není o datu v občance, ovšem u jistých věkových kategorií je vidět jakási paralela ve vzorcích chování.
 
Kim-chan - 27. října 2013 14:45
tempsnip2469.png
Minori-chan - 27. října 2013 14:44
Za to Lilith mi pomáhá excelentně, že ano? :)
 
Minori-chan - 27. října 2013 14:44
cecilie8055.jpeg
Aisaka - chan - 27. října 2013 14:41
Víš, nemám dojem, že by to bylo o datu narození v občance. Zjevně jsi autorčina kamarádka, ale nemyslím si, že jí tím pochlebováním nějak extra pomáháš. Vždyť tomu, co vypouštíš z pusy (klávesnice?) sama nevěříš.
 
Kim-chan - 27. října 2013 14:43
tempsnip2469.png
Aisaka - chan - 27. října 2013 14:41
Hele, vždycky si můžeme vzít bábovičky na písek.. :D
 
Aisaka - chan - 27. října 2013 14:41
renneavatar3961.jpg
kralovna.Lilith - 27. října 2013 14:35
Chtěla jsem ti něco odepsat na tohle protože mi přijde že ti vůbec nedochází oč tu jde ale tak nebudu se vyjadřovat, protože očividně přece nikdo nebude poslouchat nás "děti" protože vy "dospělí" máte přece vždycky a za každé situace pravdu, takže nemá cenu se tu o něčem bavit...
 
Kim-chan - 27. října 2013 14:36
tempsnip2469.png
kralovna.Lilith - 27. října 2013 14:35
Nic dalšího se tu ode mě neobjeví, buď v klidu.
 
kralovna.Lilith - 27. října 2013 14:35
likalilithico9095.jpg
Kim-chan - 27. října 2013 14:28
Ne, já čekám, jak kolem sebe budeš ještě kopat, abys (nejen) nám s Cer ukázala, že nemáme pravdu :D
Vidíš. A došlo na to.

Ve tvém věku asi nemá cenu říkat zprofanované "zamysli se nad sebou", protože je samozřejmě jednodušší hodit vinu na svět okolo, jak je zlý, proč se k tobě, zneuznané umělkyni, takhle chová.
Ale po tomhle všem je opravdu vidět, že čekáš, až ti kamarádky napíšou pochvalu, a nás ostatní pošleš do háje jako neznalce, hlupáky a svině, co trápí tvou rozervanou duši.
Už se těším, až se tu o tom objeví básnička. Třeba bude co do hloubky lepší, protože to konečně bude ze života :D
 
Kim-chan - 27. října 2013 14:31
tempsnip2469.png
Minori-chan - 27. října 2013 14:29
Představení asi už skončilo, tak nic :D
 
Minori-chan - 27. října 2013 14:29
cecilie8055.jpeg
Kim-chan - 27. října 2013 14:28
*grabs popcorn*
 
Kim-chan - 27. října 2013 14:28
tempsnip2469.png
kralovna.Lilith - 27. října 2013 14:22

Kim-chan - 27. října 2013 14:23
Už ne? Škoda.. jsem se těšila, že se do mě nějak pořádně konečně pustíš.
 
Kim-chan - 27. října 2013 14:23
tempsnip2469.png
kralovna.Lilith - 27. října 2013 14:22
.. Ještě něco?
 
kralovna.Lilith - 27. října 2013 14:22
likalilithico9095.jpg
Kim-chan - 27. října 2013 14:18
No, nejlepší je smazat důkazy, na které odkazuju formou citace, je to, jak to říct... hrozně nenápadné. A vyspělé!
Pro ilustraci - v tom citovaném textu, který autorka smazala, bylo cosi ve smyslu: "omg, vždyť už odcházím".


Ceressiass - 27. října 2013 14:18
Říkáme to nezávisle na sobě. Ale určitě nemáme pravdu. :D
 
Kim-chan - 27. října 2013 14:21
tempsnip2469.png
Ceressiass - 27. října 2013 14:18
Ne, teď já vážně nepřijímám, to uznávám, ale to není kritikou samo o sobě.
 
Ceressiass - 27. října 2013 14:18
look_and_she_her____by_thelastunicorn9938.jpg
Kim-chan - 27. října 2013 14:11
V tom případě ti doporučuji dokázat opak. "Já už nebudu psát" není dobrý příklad snášení kritiky. Vlastně ani "neznáš můj život" a "o stylu, ve kterém píšu a kterému já rozumím, nic nevíš." Jediné, k čemu ses vlastně vyjádřila slušně, jsou kladné komentáře. Takže vlastně kritiku sneseš - ale jen tu pozitivní.
A ne - ve chvíli, kdy odpovíš na negativní kritiku sérií výkopů a argumentů typu "tohle nepochopíš" a nakonec, aby se neřeklo dodáš - "ale je to tvůj názor," tak to neznamená, žes kritiku přijala. Alespoň ne tak, jak to chápu já... a nerada mluvím za jiné, ale beztak i většina jiných.
 
Kim-chan - 27. října 2013 14:18
tempsnip2469.png
kralovna.Lilith - 27. října 2013 14:14
To není kvůli kritiky, to je kvůli celému andoru, jen jsem vám chtěla udělat radost.
 
kralovna.Lilith - 27. října 2013 14:14
likalilithico9095.jpg
Kim-chan - 27. října 2013 14:11
A ty samozřejmě všem okolo dokazuješ, jak moc nemáme pravdu. Ale my to nechápeme.
Ó, jak jsme slepí!
Ty samozřejmě dokážeš snést kritiku. Hleďme:

Kim-chan - 27. října 2013 14:13
 
Kim-chan - 27. října 2013 14:11
tempsnip2469.png
Ceressiass - 27. října 2013 14:09
V tom, že nedokážu snést kritiku. Neřeš to.
 
Bizmoor - 27. října 2013 14:10
20130718204203-83e466bc3086.jpg
Kim-chan - 27. října 2013 14:05

:) to už je moc i na mě ..
 
Minori-chan - 27. října 2013 14:10
cecilie8055.jpeg
Kim-chan - 27. října 2013 14:05
... Ale v tomhle ji evidentně má :D Jako fakt nechápu, proč se tady tak rozčiluješ. Kopeš kolem sebe, jako bychom ti spláchli do záchodu pár oblíbených panenek.
 
Ceressiass - 27. října 2013 14:09
look_and_she_her____by_thelastunicorn9938.jpg
Kim-chan - 27. října 2013 13:59
Mohu mít skromný dotaz v čem přesně ji nemá? Ono totiž "nemáš pravdu" není zrovna argument, který bych pochopila. On to vlastně není ani argument, ale spíš kopnutí do vzduchu.
 
Kim-chan - 27. října 2013 14:05
tempsnip2469.png
kralovna.Lilith - 27. října 2013 14:02
.. Hlavně, že ty máš pravdu vždy a ve všem, co? :)
 
kralovna.Lilith - 27. října 2013 14:02
likalilithico9095.jpg
Kim-chan - 27. října 2013 13:59
To je přesně to, o čem mluvím :D

Jistě, to nejlepší, co můžeš udělat, když jdeš s kůží na trh, je urazit se, načepýřit se a všechny poslat do míst, kam slunce nesvítí. A pak o tom třeba napiš nějakou srdceryvnou "báseň", aspoň budeš mít od nás, co nemají pravdu, inspiraci.
 
Kim-chan - 27. října 2013 13:59
tempsnip2469.png
kralovna.Lilith - 27. října 2013 13:56
... Fajn.. Dobře, už nebudu psát, spokojená? Sice nemáš pravdu, ale dobře.
 
kralovna.Lilith - 27. října 2013 13:56
likalilithico9095.jpg
A opět je tu to, co jsem psala i minule. Kim sice publikuje, ale není schopna unést sílu jiné než kladné kritiky. Dokud se tu ozývá někdo z jejích nohsledů, kteří ji chválí za každ záchvat jako matka své dítě, i kdyby stvořilo sebevětší čmáranici, je to v pořádku, ale jakmile přijde i někdo, komu se to nelíbí - a netvrď, že je jediná, nemusí se to líbit více lidem, pouze jim to nestojí za ten komentář - hned je oheň na střeše.

Komentovat mě donutila "erudovaná" diskuze na téma emo a goth a další, protože ta byla nesmírně vtipná. Je to asi stejně absurdní, jako když na sebe křičí fanoušci rozdílných týmů. I když tam jde někdy možná aspoň o prachy, pokud sázeli na zápas :D

Mně osobně třeba přijdou chabé ty gramatické rýmy (kdybych se už měla vyjádřit k dílu a ne dětinskému chování).
 
Kim-chan - 27. října 2013 13:49
tempsnip2469.png
Minori-chan - 27. října 2013 13:41
Jo, tak to souhlasím :D
Ne, tak ohledně hodnocení jsem brala jen to známkování, tenhle komentář mi zrovna ušel, to přiznávám.
Nemám potřebu nikoho poučovat nebo tak, jen už ani moje věková kategorie (A to jsem fakt mladá) už pochopila, že emo prostě není ta krev a žiletky, tak mě to trošičku vytočilo a zarazilo.
Čekat to nemůžu, to je pravda, ale když někdo napíše svojí kritiku tvz. na plnou hubu (aneb neřekne to hezky a mile :D) tak musí očekávat, že se ozve i autora tvz. na plnou hubu. A nebo tak nemusí. To už je věc autora. A já si uvědomuji, že reaguji občas.. Přehnaně není to slovo, spíše podrážděně, ale řekla bych, že oprávněně. Když mi prostě něco přijde agresivní, tak se k tomu tak chovám, i když to dotyčný agresivně myslet nemusel.
Mě je jasné, že to byla nadsázka, proto ty uvozovky.
Já čtu dost, ale pak mám jen pocit, že se opičím po jiných autorech, tak to prostě píšu takhle.. Není to tak, že bych nečetla nebo tak.
 
Minori-chan - 27. října 2013 13:41
cecilie8055.jpeg
Co nenajdu na Googlu, to neexistuje :D Inu, předpokládám, že ty jsi byla zasvěcena pomocí nějakých důvěryhodnějších zdrojů, ale ne každý se holt pohybuje v emařské komunitě. Pokud ti to udělá radost, můžeš mě poučit. Ráda si to poslechnu.
Ano, je to můj názor, a i kdyby opravdu byl jediný (což rozhodně není, pokud se komentář typu: Ééh, ne" v těchto končinách nepovažuje za vyjádření obdivu), tak si za ním budu stát.
Já teda osobně nemám pocit, že by kritiky tady (nebo i kdekoli jinde) byly přehnané. Nemůžeš čekat, že všichni budou zaobalovat svůj postoj do líbivých slovíček.
To s duhou a poníky byla samozřejmě nadsázka. Doporučuju ti číst, číst a zase jenom číst, ať si trochu rozšíříš slovní zásobu. Temnota se dá vyjádřit mnoha různými způsoby, ne jenom frenetickým opakováním laciných pojmů jako je "krev" a "černá."
 
Kim-chan - 27. října 2013 13:30
tempsnip2469.png
Minori-chan - 27. října 2013 13:26
Na google nic nenajdeš, jen tak btw.
Ale já řekla, že chápu, že je to tvůj názor. Mezi námi, si jediná, které se to nelíbí.. Nebudu psát o ''duze'' jen proto, že tobě se moje pojetí temnoty nelíbí.
A nepřemýšlela jsi, že třeba reaguji přehnaně, protože některé kritiky jsou taky přehnané?
 
Minori-chan - 27. října 2013 13:26
cecilie8055.jpeg
Kim-chan - 27. října 2013 11:09
??? Asi nechápeš moji pointu. V "temnější" poezii se vyznám, ale úroveň tvé básně mi prostě přijde nedostačující. Dost pochybuju, že by se tento názor změnil, kdybych si otevřela Google, zadala heslo "emo" a něco si o tom přečetla. (Což neudělám, protože se mi nechce. :D)

Btw., zdá se mi, že na kritiku reaguješ přehnaně a není to jen u tohoto dílka. Co takhle se nad ní spíš trochu zamyslet a pokusit se zlepšit?

Aisaka - chan - 27. října 2013 12:58
Ehm, to sice ano, ale jak mi z toho asi má dojít, jestli se mi báseň bude líbit nebo ne? To téma samo o sobě bych i brala, kdyby bylo kvalitně zpracované, což z anotace moc nevyčtu.
 
Kim-chan - 27. října 2013 13:22
tempsnip2469.png
Bizmoor - 27. října 2013 13:08
Jo, řadím a spousty dalších takových znám, takže o tom vím dost. Nevím, proč říkáš, že o tom nic nevím, když si sám řekl, že o tom nic nevíš. Protiřečíš si.
Jinak, prosím, nemáš ani páru, jaký mám život, tak se prosím netvař, že víš.
 
Bizmoor - 27. října 2013 13:08
20130718204203-83e466bc3086.jpg
Aisaka - chan - 27. října 2013 12:58

Myslíš třeba tento koknrétní popisek/anotaci ? "Nevím, čím to je, že mám takovou psací a celkem hodně nápadů, ale očividně mě ta škola baví rok od roku méně a méně :D
Píšu zde o dívce, která upíše ďáblu svou duši. "

Ano, pravda, o díle to řekne mnohé, takže člověk jistě hned vytuší o co se jedná :)


Kim-chan - 27. října 2013 11:09

Nechci se Tě nějak dotknout, ale zajímalo by mě, kolik toho o těchto směrech víš ty, když už tu někoho osočuješ z neznalosti. Je totiž sice možné, že se "snažíš" sama zařadit do jednoho z těchto proudů, ale z tvých slov lze jasně vidět, že o tom nevíš vůbec nic. No nic, nebudu zde zbytečně útočit, jsi mladá holka, jako spousty zdejších, proč se Tě snažím o něčem poučovat. Ty máš svou pravdu a svůj momentální pohled na život. Užívej si ho. Jen se nesnaž někoho poučovat o životě, protože to je dost tragikomické, zrovna od Tebe, která o životě neví nic.
 
Aisaka - chan - 27. října 2013 12:58
renneavatar3961.jpg
Minori-chan - 27. října 2013 10:26
Ehm, stačí si přečíst první sloku nebo třeba jen ten popisek co tam je a mělo by ti dojít o čem to je, promiň ale jestli ti to po tom nedošlo tak je chyba na tvé straně
 
Kim-chan - 27. října 2013 11:09
tempsnip2469.png
Minori-chan - 27. října 2013 10:26
Ono je normalni si zjistit o cem mluvis, nez o tom zacnes mluvit kor verejne. Pusobi to proste hloupe a nemuzes se potom divit, ze se do tebe nekdo navazi za tvou neznalost.
 
Minori-chan - 27. října 2013 10:26
cecilie8055.jpeg
Aisaka - chan - 27. října 2013 02:25
To, že mi ubrečené styly emo a goth nic neříkají, ještě neznamená, že nerozumím "temnější" poezii. Autorka bohužel není žádný Charles Baudelaire. A názor "nečti, když se ti to nelíbí" mi přijde daleko hloupější, než navážení se do mé neznalosti těchto stylů. Sorry, ale nevlastním křišťálovou kouli. Jak to mám asi tak čuchat? :D
 
Circo macabre - 27. října 2013 08:26
10589821_1460268080926062_151806318_n3474.jpg
Bizmoor - 27. října 2013 01:26
Samozřejmě, nadsázka, to mi teda vůbec nedošlo. Tak jako tak, pokud jsou člověku pojmy jako emo či goth cizí, ba jimi dokonce pohrda, myslím, že není pro nikoho přínosný Minorin komentář, který navíc zní, jak tu již bylo řečeno, poněkud útočně. A zajímalo by mně, proč jsi přešel do toho množného čísla, které mně k emařům, respektive goth lidem přiřazuji. Já je sice nijak neodsuzuju, ani mi nijak nevadí (spíše mi vadí, jak někteří lidé jsou schopni tyto dvě skupiny snadno odsoudit, aniž by o nich aspoň něco málo věděli), to ale neznamená, že se k nim řadím. Nejsem ani jedno ani druhé.
 
Enderson - 27. října 2013 03:49
werewolf_by_wert23-d3ij2i42456.jpg
Kim-chan - 27. října 2013 02:16
tady s tebou souhlasím... Vnímání podnětů se různí. Mě konkrétně toto téma příjde velmi... jak to říct spávně... řekněme krásné.
Ovšem Kim, já jsem se odnaučil komentovat vé básničky. Posledně jsem byl křivě obviněn z agresivních komentářů a osobně mě unavuje se dohadovat nad stejnou věcí, u každého tvého dílka.
Bude ti muset postačit známka 7 :)
 
Aisaka - chan - 27. října 2013 02:25
renneavatar3961.jpg
Bizmoor - 27. října 2013 01:26
Pořád je tu jedn důležitá věc - Pokud tomu nerozumíš, nekomentuj, já sama nejsem nějaký znalec básní ale zase vím jak Kim tohle myslela a co chtěla říct touhle básní, a nadsázka nenadsázka, to co Minori řekla by mohl lec kdo vzít dost útočně
Pokud těm pojmům "goth" a "emo" nerozumí, neměla by je používat a je jedno že to "normální" člověk vidí jako jednu věc, to je padlé na hlavu
Navíc, ohrané téma? No a? Kim zkrátka tohle téma píše a má ho ráda, já si raději přečtu tohle než nějakou básničku o "ponících a duze", ať už s nadsázkou či ne, a ne, nejsem nějaká "emařka", "satanistka" či něco takového, jen prostě tohle téma je mi rozhodně bližší...
A pokud se někomu nelíbí, nikdo ho/ji nenutí to číst, nemám nic proti tomu co jsi řekl v posledí části, to se dá vzít jako v pohodě kritika ještě, ale rozumování o něčem čemu člověk nerozumí mi přijde trochu... Hloupé, mírně řečeno...
 
Kim-chan - 27. října 2013 02:16
tempsnip2469.png
Bizmoor - 27. října 2013 01:26
Ale pro me je tahle basnicka pozitvni. To ze to jini vnimaji jinak..
 
Bizmoor - 27. října 2013 01:26
20130718204203-83e466bc3086.jpg
Circo macabre - 27. října 2013 01:05

Pokud dokážeš brát část věty "tancování kolem duhy" tak doslova, jak byla psaná, tak bys měl raději asi mlčet ty. Protože ostatní musí pochopit, že je to psané s jistou nadsázkou a bylo tím myšleno, že Minori-chan radí autorce, aby se věnovala raději pozitivním dílům, než tomuto otřepanému tématu.

Stejně byl předpokládám myšlen i pojem "emařina". Člověk, kterého tyto dva styly nezajímají, nemá potřebu studovat do hloubky jejich filozofii (dá-li se o něčem takovém vůbec hovořit), vnímá goth i emo jako stejnou blbost. Gotha urazí označení emo, ema zase goth, ale nám, obyčejným, NORMÁLNÍM, lidem přijdete jako stejné bandy, ať se vztekáte sebevíc. Asociální jedinci, kteří našli díky módě, hudbě, barvě a rádobyfilozofii stejně smýšlející jedince a utvořili s nimi tak svou "emo" smečku. Takže pojem "emařina" byl asi taky spíš myšlen jako neustále se opakující motivy temna, krve, prázdnoty ap. Toť jen mé postřehy.

A abych taky napsal něco k básni, tak v ní nevidím sice nic, čím by byl můj život najednou nějak plnější, ale na druhou stranu, ani mě to nijak nepopudilo. Je melodická, rytmická, to je plus. Obsahově je na tom bídně, to je mínus. Celkově ? Na jedno počtení fajn.
 
Circo macabre - 27. října 2013 01:05
10589821_1460268080926062_151806318_n3474.jpg
Čekal jsem plno klišé a trochu takového, no, kýče, ale ne úplně doslova, jenže místo toho jsem dostal působivé, zajímavé a rychle odsýpající dílko. Opravdu milé překvapení pro mně. Ani nevím, co bych tomu vlastně vytknul, ale jsem si jist, že na stoprocentní úspěch to není.

Minori-chan - 26. října 2013 21:47
Proboha, u tohohle se snad nedá neodvrátit hlava. Tos myslela vážně tenhle komentář? Samozřejmě je dobré vyjádřit svůj názor, ale když nevíš, o čem mluvíš, tak raději mlč, bude to tak lepší pro všechny. Tancování kolem duhy, promiň, ale to mně vážně rozesmálo a to tak, že dost. A mimochodem černá s krví opravdu často působí dramaticky, pokud správný výběr slov a umělecká vyzrálost autora, což se se o Kim-chan dá říct.
 
Kim-chan - 26. října 2013 22:20
tempsnip2469.png
Minori-chan - 26. října 2013 21:47
Prosim, nepouzivej slovo emo, kdyz ocividne neznas jeho zaklad. Krev a cerna ma zaklad v goth , ne v emo. Je mi lito, ze to na tebe takhle pusobi, ale ja mam cernou s krev proste rada. Ve me to nic deprimujiciho nezbusobuje, ani nic podobneho. Ale jasne, je to tvuj nazor.
 
Minori-chan - 26. října 2013 21:47
cecilie8055.jpeg
Abys neřekla, že jsem na tebe bezdůvodně zlá, přikládám rozbor tvé básničky:
Zdá se, že básnička má tempo chcíplého psa, pořád se jen opakuje. Motiv je ohraný a provedení taky nic moc. Všimla jsem si, že ve všech tvých básničkách se ve velké míře vyskytují emařské hlášky. Pořád někde cpeš krev a černou barvu. Což má asi působit dramaticky, ale ve finále to je dost nuda. Propříště bys mohla nechat těch emařin a psát o tancování kolem duhy. Na některé lidi toto může působit negativně. Znám pár lidí, co četli podobné texty a dnes se řežou žiletkami a pijí.
 
Sfinx - 24. října 2013 12:17
title_suggestions__anybody__by_la_esmeralda-d3ifql12478.jpg
Začátek byl melodický, pěkný ale pak to trošku přestalo mít spád, máš hezčí dílka, ale jen psaním se z Tebe stane mistr, takže jen tak dál. Pěkné 7
 
Kim-chan - 23. října 2013 19:36
tempsnip2469.png
Minori-chan - 23. října 2013 19:32
Ironie 4ever, jo? :D
 
Minori-chan - 23. října 2013 19:32
cecilie8055.jpeg

Miluju tvoje hluboké básničky.

 
Kim-chan - 23. října 2013 18:10
tempsnip2469.png
Beredur - 23. října 2013 17:20
Ne. Posilala jsem to sice Marigoldovi, ale ten tu uz nejaky patek nebyl.
 
Beredur - 23. října 2013 17:20
beredur9549.jpg
Dotaz: Pomáhal Ti s tím někdo?

 
Sit - 23. října 2013 15:38
578071ed4e0435c277c8aabd368b573f615ce046_001003.jpg
Kim... Není to nejhorší, ale už jsem od tebe četl zdařilejší dílka... Dávám 6 :)
 
Kim-chan - 23. října 2013 06:50
tempsnip2469.png
Drag Oncave - 23. října 2013 00:09
Děkuji :)
Je pravda, že ďábel přímo tam nijak specifikovaný není, proto jsem napsala, o čem by ta básnička tak jakože měla zhruba být, i když to normálně nedělám :D Celé by to mělo být pojmuto jako jakási svatba (Kočár, zvony, květy) :D


Aisaka - chan - 23. října 2013 00:44
Ano, tak nějak :)
 
Aisaka - chan - 23. října 2013 00:44
renneavatar3961.jpg
Cor Na - 22. října 2013 15:55
Velice hlubokomyslný komentář který určitě pomůže jako kvalitní kritika =) Bez urážky =D

Drag Oncave - 23. října 2013 00:09
Podle mě tam ďábla jen naznačuje fakt že místo aby se stala ta dívka tou bílou, nevinnou princeznou tak se stala černou, krvavou, více náznaků tam ani já sama nevidím a to to čtu po několikáté, ale ono i tohle stačí aby to člověk pochopil, prostě se upsala ďáblu a z bílé se stala černá / z dobré zlá, pokud to tak můžeme říct
 
Drag Oncave - 23. října 2013 00:09
andorka2_06603.png
Mně to přijde docela hezké; ne nijak hluboké, ale jednoduše líbivé.
Jen toho dábla nějak tak... nevidím :D
 
Cor Na - 22. října 2013 15:55
1  kopie8221.jpg

Ééh... Ne.
 
 
 
Andor.cz o.s. © 2003 - 2024 hostováno na VPS u wedos.com
Za obsah příspěvků zodpovídá zadavatel, ne redakce, či administrátor portálu www.Andor.cz
Dračí doupě, DrD a ALTAR jsou zapsané ochranné známky nakladatelství ALTAR

doba vygenerování stránky: 0.088614940643311 sekund

na začátek stránky