Andor.cz - Dračí doupě online

Knihovna

HostinecOblíbit

fuck_y2031.jpg

Autor: Fistandantilus

Sekce: Nápad

Publikováno: 15. března 2004 17:53

Průměrné hodnocení: 10, hodnotilo 4 uživatelů [detaily]

 
Mám vizi, mám vizi jak to udělat na tomto dračím serveru. Na Andoru. Proto píšu článek, aby jsem Vás trochu oslovil a možná i navnadil na to, co se v budoucnu možná stane realizovatelným a změní se !
 
Jak si představuji Andorské menu:

:: Herní menu ::

Hostinec - jiný název ?
Verbíř - jiný název ?
Diskuze
Pošta
Pošta v jeskyni
Čas na serveru
Online uživatelé
Články
Nápověda
Preambule

:: Editace ::

Ikony (galerie ikon)
Nastavení - (obsaženy styly)
Nová postava
Nová jeskyně
Nová diskuze
Administrátor
Andorská rada - člen (nečlen)

:: Oblíbené ::

Zloděj růže - hra
Eserdil - hra
Problémky - diskuze

Nová koncepce !

Nová koncepce Andorského Hostince by měla vypadat tak, že uprostřed by byla normální místnost, povídací, tam by lidi chodili a povídali si mezi sebou, jako v normálním hostinci nebo hospodě jak chcete. Ze začátku by mohlo postačit i speciální fórum s tímto názvem. Toto fórum by se mělo stát nezávislé na fórech ostatních. Mělo by být hodně nezávazné, na odbornější témata či problémy by chodilo do speciálních diskuzí (auditek) do té doby by měla tato auditka být už tak z 80% vytvořená. Místnost hostince by měla sloužit jako takové místo upřesnění informací i ohledně verbířích, možná by nebyla špatná i sekce reality a sekce nepřímého hraní, těsně před dobrodružstvím (hostinec by se bral jako taková příprava před dobrodružstvím, hráči by si navzájem mohli vyzkoušet jak jim to jde či nejde a případně se domluvit na dalších postupech) V hostinci by podle mého názoru už měly být podporované ikony postav, které si hráči vytvoří. Tj. pokaždé by do hospody mohli přijít s jinou postavou. Počet postav bych zatím nijak neupravoval. Ale časem by se na to mělo myslet, protože přehršel vlastních postav v hospodě by mohl vytvářet duplicitní dojmy, což není dobré pro nikoho z návštěvníkù, který např. bude hledat volné stoly, ke kterým by přisedl. Myšlenka volných stolù by se mohla vlastně propojit s myšlenkou verbířù, tudíž tyto dvě kategorie by se mohli nepřímo spojit v jednom bodě. Nevím zda mě plně chápete.

Zabíral jsem se otázkou, zda zpřístupnit hostinec jen na začátku, nebo ho nechat otevřený v celém průběhu hry. Myslím, že tento problém přenechám hráčům, jakou oni budou mít potřebu hostinec navštívit. Nebylo by špatné vidět partičku lidí, kteří po úspěšně zvládnutém dobrodružství první či druhé úrovně vesele zapíjí andorským pivem a k tomu mastí karty někde v temném rohu hostince. Je to lákavá představa. Stejně jako ta notorická, chodit do hostince denno denně dokud nevymyslí někdo příběh přímo stvořený uvnitř jeho samotného. V hostincích by mohla panovat specifika na které není nikdo zvyklý. Např. pokud bude někdo z Andorské rady zvolen do obsazení takového moderátora hostince (např. hostinského) mohl by sehrát přímo roli v onom hostinci, např. přivítat začínajícího mága, který by měl bez problémů seslat v hostinci bílé blesky na některou z postav. Tj. možnost konfrontace postav přímo v hostinci. Záleží na tom, kolik budou mít peněz a jak moc si budou svých postav cenit. Ten, který by to měl trošku regulovat by měl být (pán jeskyně), vícero pánů jeskynì, kteří by se v hostinci mohli setkávat. Možností je přehršel. Stačí vybrat jen tu správnou variantu.

Hostinec, Putyka, Hospoda, nebo to mùžeme pojmenovat např. Chrám, Kostel, Temná věž, jak chcete, ale Hostinec nebo jiné přidružené slovo mě připadne právě takové společné pro dobrodruhy. Vzniklo jistě mnoho přemnoho příbìhů odvíjejících setkání v hostinci či podobném zařízení. Zařízení by mělo sloužit k jakémusi seznamovacímu obřadu např. jeden druhému může koupit pití apod. (pokud na to ovšem má peníze, ty se mu automaticky odečítají hned při vytvoření postavy, tj. do dobrodružství už jde se zmenšeným počtem peněz), ale na druhého zase na druhou stranu udělá dobrý vliv apod. Společně pak mùžou zajít do obchodu, který by se mohl stát podobnou záležitostí a nemusel by být tak pasivní. Možná by se dalo uvažovat v době kdy bude nějaký moderátor online, mohl by se přepnout do aktivního módu překupníka či hokynáře a tam by se s ním dotyčný mohl dokonce dohadovat na ceně a mohl by třeba buď ušetřit nebo prohloupit. Už by však záleželo na jeho schopnostech a dovednostech. Ty by se časem mohly také do Andoru zaimplementovat. Pokud by lidé měli zájem něco vytvářet a doplňovat stávající databáze, mohlo by se z toho stát největší studna informací pro DrD. Časem bych rozvinul myšlenku Archivu (veškeré informace, a? už uživatelského řádu, ale především řádu dračích informací, tj. např. nejpodařenější články by se mohli proměňovat ve spisy vážených alchymistù nebo ctěných mágù). Zároveň by tímto uživatelé získávali zkušenosti, které by jim dopomohli k vyšším metám a možná by se tak dostali do Andorské rady. (viz. hiearchie - rozpracováno) Hodně citlivá je pčitom otázka peněz. Zda sjednotit ty, které platili v normálních pravidlech a brát tak někomu jeho vize, nebo si vytvořit vlastní, které se stejně nebudou moc lišit od ostatních, ale zato budou mít status nezávislosti. Je to složité. Snad čas ukáže, který krok bude výhodnější.

Závěrem úvodního zamyšlení:

Mohlo by se vytvořit v prioritní řadì forum (hostinec) + další oddělení (bar) tam se dá leccos nakoupit
V případě moderátora online by si mohl zvolit zda bude vystupovat v podobě (hostinský) - pokud se bude chtít bavit, tak se to přepne na něho. Když toho bude mít plné zuby, zůstává konstantní mód, kdy si uživatel kupuje sám za sebe v nezměněných cenách. Pokud dojdete až sem uvědomíte si stejně jako já, že jedno spoleèného mají všechny hry na světě, u DrD (zatím uvažujeme pouze v jejím rámci) to není vyjimkou. Je to obchod. Obchod už bychom měli, ale mnohem zajímavější a živější se nabízí otázka obchodu mezi samotnými postavami. Pokud postava prodělá nějaké to dobrodružství a získá např. nějaké předmìty mohla by je postupem èasu např. prodávat moderátorovi (zase online) a dostávala by za ně peníze a posléze by se mohla stávat bohatší a bohatší. Avšak nechceme z toho dělat nějakou megalomanskou činnost, tj. nechceme aby tady někdo pořád jen obchodoval a obchodoval, aby vydělával milióny zlatých, myšlenkou jenom bylo, aby obchod oživil styky mezi hráči a mezi její komunitou. Uvidíme jak se tato otázka bude řešit v následujících měsících. Zda se k těmto krokùm přistoupí nebo zda se zvolí konzervativnìjší postup a vše se nechá na konstantních hodnotách. Osobně si myslím, že pokud se vytvoøí předměty, zbraně, zbroje, vybavení, posléze např. artefakty, kouzelné předměty - vevnitř samotného systému vznikne poptávka po takovýchto věcech a systém se bude radikálnì měnit. A to především z hlediska zabezpečení a náročnosti na zabezpečení a ošetření kroků, které by vedly k zneužití těchto systémù (např. zvýšení počtu penìz a přidělování nezasloužených hodnot hráčùm nebo samovolné vytváření pánù jeskyně pro zbytečné činnosti, dračí terorismus nebo narušení systémů v hospodě, v obchodech apod.) Poslední myšlenky jsou dost utopické, ale vždy je s nimi dobré počítat, protože pokud se bude nìkdo snažit posunout systém za hranici všechno co tady, kdy bylo nalezne se vždycky pár lidí, kteří pùjdou proti proudu. S takovými
kacíři se bude nakládat podle inkvizičních postupù.

Nyní pár ukázek z toho co by mohlo být zaneseno v databázi nového systému hostince nebo rozšíření databáze obchodu popř. další změny chystané na Andoru.
Jídlo (je již vytvořeno, ale zatím vyvstává problém z jeho rozdělováním a není přesně domyšleno, není to pouze u jídla ale u dalších věcí jak vymyslet způsoby spotřeby - např. louče, oleje, pergameny, brka, - udělat tlačítko - spotřebovat ? Andore, zamysli se).

Popis:

Jídlo je základní výbavou všech dobrodruhù. Jíst potřebují všichni. A nejvíc hobiti. Jídlo je možné obstarat kdekoli a kdykoli v relativně dobrých sociálních poměrech. Samozřejmě že vybrané pochoutky budou dražší a ty obyčejné věci (jako chleba, mléko, máslo) budou z levnějších a cenově přijatelnějších krajin. Jídlo si je potřeba vzít na výpravu (železná nebo zlatá zásoba), jíst je potřeba pravidelně a zdravě. I když nìkteří poustevníci si to nemyslí.

Cena: jídlo skromné - 2 zl., 3 stř. (150 mn)
Cena: jídlo dobré na týden - 5 zl., 5 stř. (150 mn)
Cena: jídlo v hostinci - 6 stř. ( - )
Cena: železná zásoba - 20 zl (50 mn)
Cena: zlatá zásoba - 40 zl (až 70 mn)

V této sekci uvažuji o tom co by mohlo být podáváno v Andorském hostinci (lidé jsou tvorové vynalézaví, noví hráči, nové postavy určitě přijdou někdy s tím co ještě neochutnali nebo nejedli. Je na moderátorech (vyšší radě Andoru, nejvyšší radě Andoru, zda schválí (nebo zakáže) nové jídlo nebo nový druh pití do současného menu.
Jídla a pokrmy v hostincích i jinde
Pozn: (chtělo by to možná udělat přehlednou tabulku - to už by musel asi Ami) hlavně, aby nebyla moc rozložitá (chtělo by to hodně úzké borders max. 1 points, lehké čáry, zmenšený font - aby to pasovalo budoucího universálního designu).

Název: Stojí:

kančí pečeně s nádivkou 5 zl. 5 stř
jelení kýta s bramborami 2 zl.
vepřová kýta s bramborami 1 zl. 1 stř. 2 mk
kuřecí pečeně se zelím 1 zl. 1 stř. 4 mk
vonné šunky uzené v komíně 1 zl. 1 stř. 4 mk
zaječí a vepřové paštiky 5 stř. 2 mk
štiky a hlemýždí jeseteři 5 stř. 8 mk
zaječí maso na černo 1 zl. 3 stř. 2 mk
telecí hlavy 2 zl. 1 stř. 2 mk
sele celé, pečené 2 zl. 4 stř. 3 mk
skopová kotleta 1 zl.
vepřová šunka 1 zl. 5 stř.1 mk
vařené rybí hlavy 1 zl. 1 stř. 1 mk
koblížky za kus 1 mk
koláče medové, švestkové, jiné za kus 1 - 2 mk
klobása větší za kus 5 mk
klobása menší za kus 2 mk
prasečí hlava 6 zl. 1 stř.
prase celé 25 zl. 5 stř.
chleba pecen za pecen 3 mk
pepření raci, delikátní za kus 3 stř.
uzení lososi za kus 9 stř.
pečené holoubátka za kus 8 stř. 3mk

Dodatek: Nové recepty a jejich receptury (popisy) by se mohli v průběhu času měnit, přibývat (ubývat) na přání (stížnosti) hostů, ale obvyklé menu by zůstalo zachováno). Např. stařičký elfí kouzelník Semotam přijde a dá si svou oblíbenou medovinku.

Vybrané druhy pití a jídel hostinců a krčem - co se tak všeobecně pije (nepsaná klauzule)

Elfové - medovina a nejraději bylinkové víno
Kudůci - kořalka
Trpaslíci - trpasličí špiritus - vyráběný z keře mumloně - planých trnek
Króllové - zakázaný a pøedevším nechutný, páchnoucí, króllí dryák
Hobiti - nejradìji pivo, nìkdy i víno
Lidé - víno, nejoblíbenější, také hojně pivo a jiné drinky
Barbaři - všechno co teče, kromě asfaltu a vody
Skromné jídlo na den 2 -3 mk
Skromné jídlo na týden 13-14 mk
Dobré jídlo na den 8-10 mk
Dobré jídlo na týden 56-60 mk
Vynikající jídlo na den 10-20 stř.
Vynikající jídlo na týden až 14 zl.
Večeře v hostinci 4-5 mk
Snídaně v hostinci 3-4 mk
Oběd skrovný v hostinci 7-8 mk
Oběd rozšafný v hostinci až 2 zl.
Pivo - 2 mk
Víno obyč. - 6 mk
Medovina 0.3 čtvrtky - 3 mk (popis)
Soudek piva 1 zl. 5 stř. velký (50 čtvrtek) malý (25 čtvrtek) 5 stø. 5mk (popis)
Soudek vína 3 zl. 5 stř. velký, malý 1 zl. 5 stř. 5 mk (popis)
Soudek medoviny 5 zl. velký, malý 2 zl. 5 stø. 5 mk (popis)

Proviant: cena na (20mn) (HOSTINEC) - disponuje obvyklým i neobvyklým proviantem. Umístění hostince zatím není plně lokalizováno tj. my nevíme zda se nachází v poušti nebo na pláních severu, tedy proviant se může lišit zrovna tím, v jakém období se Andor nachází. Nebo se mùže dořešit otázka dovozu/vývozu. Je to složité, ale cesty se určitě naleznou.

Agáve - 2 zl.
Broskve - 2 stř.
Brambory - 5 mk.
Banán - 3 stř.
Čaj - 7 - 15 stř.
Česnek 2 - 3 stř.
Celer - 2 mk.
Cibule - 2 - 3 stř
Cukr - 1 stř.
Fík - 2 stř.
Hrušky - 2 stř.
Hrášek - 7 stř.
Jablka - 2 stř.
Jahody - 1 - 2 zl.
Kukuřice - 2 - 4 mk.
Kořalka - 1 - 3 zl.
Oves - 3 - 5 mk.
Paprika - 2 stř.
Pórek - 1 - 2 mk.
Pomeranč - 3 stř.
Pšenice - 3 - 8 mk.
Ringle - 2,5 stř.
Rajčata - 7 - 9 mk.
Rýže - 4 - 9 mk.
Mandle - 1 - 2 stř.
Meruňky - 2 - 3 stř.
Med - 3 - 4 stř.
Meloun - 5 stř.
Mrkev - 4 - 11 mk.
Mléko - 5 - 10 mk
Sůl - 2 - 4 mk.
Sýr - 4 - 12 mk.
Švestky - 3 - 6 mk.
Špenát - 2 - 3 mk.
Třešně - 5 - 8 mk.
Tykev - 2 - 3 stř.
Olivy - 1 - 2 zl.
Okurky - 2 - 3 stř.
Ořechy - 3 - 6 mk.
Ořechové pivo - 5 - 7 mk
Vřesové pivo - 6 - 11 mk
Zrno - 3 - 9 mk.

Koření (to samé co bylo řešeno u proviantu platí i u koření)

- jižanské 7 - 14 mk.
- krvavé 8 - 17 mk.
- kronské 6 - 14 mk.
- evonské 5 - 11 mk.
- aaldarské 7 - 20 mk.
- andorské 1.5 stř - 2,7 stř.
- Iáes (vzácné) 2,2 zl - 5,7 zl.
- Kheos (vzácné) 1,1 zl - 2,4 zl.
- Thiantiarské (vzácné) 3,2 zl - 5,6 zl.

Placky

- bramborová 5 - 6 stř.
- ječmenová 3 - 4 stř.
- kukuřičná 3 - 4 stř.
- pšeničná 2 - 3 stř.
- ovesná 1 - 2 stř.
- rýžová, 3 - 4 stř.

Zvěřina: cena na (20 mn) dle váhy se upravuje

Zvíře:

Antilopa - 4 - 14 stř.
Bažant - 3 - 6 stř
Bizon - 3 - 8 stř.
Bobr - 2 - 18 stř.
Daňek - 4 - 14 stř.
Dikobraz - 3 - 6 stř.
Divoký pes - 2 - 8 mk./3 - 9 stř.
Gazela stepní - 6 - 11 stř.
Gepard - 7 - 9 zl.
Gorila obří - 4 - 6 zl.
Had suchozemský - 2 - 45 mk.
Hroch bahenní - 3 - 8 stř.
Chameleón - 1 - 2 zl.
Chobotnice mořská - 3 - 8 zl.
Jelen - 7 - 26 stř.
Jezevec - 3 - 16 mk.
Ježek - 2 - 6 mk.
Kajka - 2 - 4 stř.
Kamzík horský - 1 - 5 stř.
Kanec divoký - 2 - 3 stř.
Káně - 4 - 14 stř.
Klokan - 3 - 15 stř.
Kohout - 1 - 9 mk.
Koroptev - 3 - 5 stř.
Krab mořský - 1 - 2 zl.
Králík - 3 - 6 mk.
Krocan - 2 - 7 mk.
Křepelka - 3 - 9 stř.
Kukačka - 5 - 8 stř.
Kuna - 4 - 9 stř.
Lama stepní - 2 - 7 mk.
Lasice - 4 - 6 stř.
Lev královský - 6 - 8 zl.
Levhart snìžný - 9 - 25 zl.
Levhart divoký - 7 - 19 zl.
Liška - 5 - 11 stř.
Los - 6 - 9 stř.
Medvěd Černý - 2 - 6 zl.
Medvěd Grizzly - 3 - 8 zl.
Mrož - 7 - 13 stř.
Muflon - 6 - 12 stř.
Norek - 4 - 9 stř.
Nosorožec - 3 - 6 stř.
Orel - 2 - 7 zl.
Osel - 4 - 8 mk.
Panter - 7 - 11 stř.
Pavián vřískavý - 5 - 6 stř.
Pegas - 17 - 140 zl.
Pižmoň - 3 - 4 stř.
Potkan - 1 - 2 mk.
Puma - 4 - 5 Zl.
Rejsek - 3 - 7 stř.
Rosomák - 4 - 11 stř.
Rys - 3 - 9 stř.
Slepice - 2 - 7 mk.
Slon - 1 - 2 zl.
Sova - 2 - 3 zl.
Sob - 1 - 2 zl.
Sojka - 1 - 5 zl.
Sokol - 2 - 9 mk.
Sviš» - 2 - 13 mk.
Sysl - 3 - 7 stř.
Tchoř smrdutý - 2 - 3 mk.
Tuňák ledový - 1 - 2 zl.
Tygr - 4 - 5 zl
Varan - 3 - 4 zl.
Veverka lesní - 6 stř.
Velbloud - 3 zl.
Vlk - 2 zl.
Vydra - 1 - 2 zl.
Zubr - 5 - 6 stř.
Žirafa - 2 - 3 zl.
Žralok - 13 - 14 zl.

Položky u koření, proviantu apod. by opět mohly přibývat na přání hostù. Dalším atributem v rezervoáru hostince by mohly být Bylinky (je možnost dosazení z mé vlastní databáze) můžu někdy donést ukázat. Nebudu již protahovat tento článek.

V hostinci by samozřejmě mohla být nějaká vývěsní tabule, kde by se mohli psát nějaké zajímavé věci. Např. došlo pivo, došlo víno. Ale například, že u stolu pod schody se hledají nějací zájemci, kteří by si zahráli kostky (např. o peníze) já myslím, že kostky už tu máme, takže by se určitě daly pořádat tyto seance a hrálo by se jak jinak, buď o peníze nebo o život. (v tom případě, že by se někomu zdálo že podvádí) - opět může, ale nemusí zasáhnout hostinský (moderátor) v případě, že bude online. Hlavním principem mého článku je oživení Andoru. Oživení Andoru na jeho vnitřní úrovni. Tj. aby se dorovnala úrovni, která se preferuje v jeskyních (dobrodružstvích).
Zatím konec (ještě vám ukážu pár posledních věcí, u kterých se snažím vymyslet popisy a opět dobudovat již tak rozsáhlý seznam vybavení)
Šaty (stejný problém jako u jídla a např. pití - tedy jeho rozdělení)

Popis:

Šaty se dělí na několik druhů. Zimní, letní, jarní, podzimní, obyčejné, neobyčejné, zdobené a špinavé a čisté. Stačí si vybrat přátele.

Nepromokavý pláš»
Obchodnický šat
Venkovský šat
Šlechtický šat
Pouštní oděv
Tabard
Tóga
Pláš» (různé typy vítány)
Kožešina
Těžký kabát
Ostatní potřeby: (zatím nejsou zahrnuty ve vybavení)
Sedlo
Uzda
Kovadlina
Žebřík
Sud dřevěný
Farmářské náčiní
Vosk

Dodělám až budu mít více času (kdo mi chce pomoci nech» se ozve rovnou s popisem věci) může mi poslat do pošty. Tak myslím, že dneska je to vše co jsem měl na jazyku, spíše to byly jen takové fragmenty jak bych si představoval nový Andor. Nevím zda to zvládneme. Osud je nejistý. Jistotu tomu dávají pouze lidé, kteøí chtějí něco dokázat.

Děkuji za vnímavost

Fistandantilus
 

Komentáře, názory, hodnocení

Eskel - datum neznámé
esk22836.jpg
Pro level 1 jeden, pro level 2 kolik bude kdo chtít... to jsem vymyslel. :)
 
Fistandantilus - datum neznámé
fuck_y2031.jpg
Asi ano možná jsem. A ty tam vidíš ticíce hostinců ???

Zajímalo by mě jak to teda vydíš ty ? Skus tedy ty něco vymyslet. Potom ti to zhodnotím zase na druhou stranu já ...

Fistandantilus
 
Eskel - datum neznámé
esk22836.jpg
Tak teď skutečně nevím jak se mám k tomuto postavit. Schce to oskoušet.
Zavání to omezením... nevím nakolik je kontrola potřeba. Zatím mi to moc nepříjde. Do věže souhlas, tam musí jen inteligence - ale to už jsou pravidla samotné instituce. Omezit tak i hostinec mi nepříjde logické. Jedině pokud bys chtěl odlišit hostince pro lepší společnost a horší, ale tam by se to zase mohlo řídit podle majetku postavy. To je filtr... hospod přece bude hodně.

Ty to pořád vidíš jako ten svůj jeden hostinec. Jseš na tu vizi moc upnutý.
 
Fistandantilus - datum neznámé
fuck_y2031.jpg
Rozvinutí myšlenky hostince a následná aplikace do podobných institucí:

Dneska jsem přemýšlel společně s Amim, jak by se dala rozvinout myšlenka "vstupu" a vlastně fungování hostince na Andoru. Tedy jakou formou. Došel jsem k závěru, že budeme nuceni zvolit jistou formu omezení, která zaručí Andoru svou "konstatní" kvalitu a přitom to bude pasovat do koncepce Andoru jakožto portálu v městské podobě.

Tedy přinejmenším jsem došel k nápadu, že podmínkou pro vstup do jakékoliv instituce by mohlo být fungování "opatření" zvaného - hádanka.

Každá instituce by měla svůj vlastní popisek (jak to tady předvedl Ortex se svým Obchůdkem) no a na konci toho popisku by byla hádanka (ne těžká, tak akorát - tu vyberu já, nebo vymyslím, zpočátku já (později Andorská rada) - na své tajné schůzi - no samozřejmě Ami) a pokud registrovaný uživatel odpoví na danou hádanku správněotevře se mu volba přístupu např. do hostince, či magické věže.

Hádanky se samozřejmě postupem času budou měnit, aby se předešlo jejich šíření mezi hráči. Ale i tak si myslím, že to bude jistý druh represe, která nám pomůže v tom, že nebudou vznikat náhodné diskuze, dobrodružství bez ladu a skladu, se špatným jménem, či výběrem postav apod. Hádanka, nám sice stoprocentně nezaručí, že daný uživatel není lidově řečeno buran, který přišel škodit, ale člověk, který má opravdu zájem něco tady zahrát a né jen touhu něco vyzkoušet, případně choutky nadělat tady humbuk.

Co se týče přehlednosti a kvality jednotlivých dobrodružství, dobře to zatím řeší nová Amiho podoba "odpadkových dobrodružství" které mají defaultně nastaven čas rozpadu a svého sebezničení v případě neaktivy pána jeskyně či dalšího člena družiny. Ano, to je sice pěkná volba, přiznávám, že se mi také libí, ale stále zde zůstává ta "mezidoba" to mezidobí kdy vznikají stále nové a nové jeskyně či případně diskuze (neřkuli) které nespadají do celkového kontextu a podoby Andoru, takového jakýho chceme. Tedy, mělo by se to řešit. A to brzy. Protože pozdějc na to, při velkém množství nebude ani chu» ani čas. Který se bude samozřejmě násobit.

Proto jsem velmi zvědav na Vaše reakce a připomínky ohledně tohoto systému, případně bych chtěl slyšet co si o tom myslíte. Zda to příliš neodradí uživatele. Či naopak je to bude nutit přemýšlet nad věcí (kterou by jednou obešli a měli klid navždy) ...

Co vy na to ...

Ptá se pan Fistandantilus
 
Fistandantilus - datum neznámé
fuck_y2031.jpg
Sem zvědav kdy Ami příjde s tím hostincem, už by to mělo být brzy. Článek (tedy podklady pro to tady jsou, takže je to jen otázka času a odvahy) ... spíše té odvahy ...
 
Fistandantilus - datum neznámé
fuck_y2031.jpg
S kartami a vrchcápy výborný nápad, spolu s kostkami by se z toho dal udělat dobrý byznys :)

O hospodských rvačkách a páce ani nemluvě :)))

Ami - máme motivaci :)
 
Eskel - datum neznámé
esk22836.jpg
Upřímě řečeno, jestli to má skutečně celé fungovat tak to megalomanské bude, to se neboj. Vždy» už jenom to cestování je celá obsáhlá kapitola rychlostí, vyčerpání, vzdáleností atd.

Nápad hostince je ovšem skvělý... tak by to mělo vypadat. Dalo by se to ještě doplnit o nějaké jednoduché doplňkové hry jako karty, vrchcáby... na tom by se případně taky dalo něco vydělat :).

Další zajímavá věc budou hospodské rvačky :))))
 
Theodon - datum neznámé
tn_whitely_wmli45240402.jpg
<!--
 
Hlander - datum neznámé
ikonka7636.jpg
Dobrodruzi nemusí přece chodit jen pěšky, pronajmou si vůz a koně :-) A na tom voze můžou mít třeba polní kuchyni, nebo třeba pojízdnou kovárnu :-))
Co takhle udělat i půjčovnu, hlavně asi těch koní, ale třeba i povozů, apod. Za mírný poplatek samozřejmě, zadarmo ani hobit nekrade.
Mám nápad, velkolepej, ale musím ho trochu promyslet. Pak se s ním svěřím andorské havěti :-))
 
Fistandantilus - datum neznámé
fuck_y2031.jpg
No s tou kovadlinou (když si někdo bude chtít koupit kovadlinu tak to bude pravděpodobně mít nějaký účel, bude se chtí stát kovářem a tu kovadlinu si nechá doma a nebude ji sebou tahat v ruxaku jako ten maník z diabla jedna) těch věcí tady bude víc, tj. možná se v budoucnu vymyslí způsoby jakým budou skladovány. Možná nakonec lidi budou mít své domečky a tam budou mít své "kovadlinky" :)
 
Arrand - datum neznámé
ignatius2553316.jpg
Jsem pro.... Jenom, kolik lidí s sebou bude tahat kovadlinu ? 75 kg ? :-))
 
Fistandantilus - datum neznámé
fuck_y2031.jpg
Já taky :)
 
Hlander - datum neznámé
ikonka7636.jpg
Jedním slovem: "SUPER"
To toho bych šel.
 
 
 
Andor.cz o.s. © 2003 - 2024 hostováno na VPS u wedos.com
Za obsah příspěvků zodpovídá zadavatel, ne redakce, či administrátor portálu www.Andor.cz
Dračí doupě, DrD a ALTAR jsou zapsané ochranné známky nakladatelství ALTAR

doba vygenerování stránky: 0.067551136016846 sekund

na začátek stránky