"Dostal jsem takový nápad na jeskyni ze světa..."
"Chci se zeptat, jestli by měl někdo zájem zahrát si..."
Hodně zdaru při hledání dalších nadšenců pro vaše dobrodružství!
|
||
|
Zdravíčko,
Chtěl bych se zeptat jestli by byl zájem o strategii že světa warhameru 40 000 . Moje představa je taková, že by hráči byli velitelé v nějakém malém sektoru s tím, že by začínali s malou jednotkou která by se s reputaci velitele jednak zvětšovala a druhak by získávala lepší vybavení. Našel by se někdo kdo by to rád zahrál? |
|
||
|
Tak zkusím to posnout i sem pro jistotu, že nějakým zázrakem to najde někdo tady kdo to neviděl na Hráč hledá dobrodužství :D
Koncept na jeskyni k adopci Měl jsem nápad na strategickou jeskyni, který bych tady chtěl vznést kdyby náhodou někdo měl zájem se ho ujmout. Jelikož bych si to rád zahrál jako hráč a ne PJ. Svět by byl dieselpunkoví okolo období první světové války ale byl by fantasy. Takže byste mohli mít v zákopech trpaslíky s plamenomety, upíří frakci co projde revolucí a převrhne monarchii či lidské království co produkuje robotické obleky se kterými táhnou do války. Jednalo by se o strategickou jeskyni s větším zaměřením na politiku. S volnějším přístupem bez přehnaných detailů co se týče mechanik hry. Žádné budování a udržování ekonomiky a stavění kasáren na trénování vojáků. Velké zaměření by bylo na roleplay jako vůdce národa více v duchu DrD než simulování RTS her. Pokud byste náhodou měli zájem tak mi dejte vědět, jsem ochotný pomoct při vytváření světa, pravidel atd. :-) |
|
||
|
Team_Eleven 08. září 2022 21:04
https://www.ironswornrpg.com/ Základní pravidla jsou zdarma, ale je to fantasy. Sci-fi verze je novější a i lepší, ale už se za ní musí zaplatit. Jsou tam generátory na lodě, stanice, planety a spoustu dalšího. |
|
||
|
Páni, to generuje věci, který by mě vůbec nenapadly.
Úroveň technologie (1940-1970) a zákaz dovozu paprskových zbraní na planetu. :D |
|
||
|
Gorax 08. září 2022 21:10
Cha! Placnu do toho ještě Midjourney a bude to správně nápadité (freakin'random)! :D |
|
||
|
Team_Eleven 08. září 2022 21:04
Dá. Ale záleží co od toho čekáš. Je tam i generátor dungeonu se vším všudy, včetně encounteru v jednotlivých místnostech. |
|
||
|
Máte zkušenosti s nějakými generátory náhodných událostí, NPC a zápletek?
Na Googlu na mě vypadl tento: https://donjon.bin.sh Dá se na tom založit jeskyně? :D |
|
||
|
Turnaj záporáků
Dejme tomu každý z 4 hráčů by si vybral typ zlého velitele (nekromant, skurutí náčelník, trollí šéf, mafiánský boss) a s ním by po nějakou dobu budoval své "impérium" téměř od 0. Po určeném čase by si všichni vytvořili hrdinské postavy a vždy 3 hráči by se snažili zničit moc toho 4., který by hrál v pozici zlouna za to, co si mezitím vybudoval. Postupně by se prostřídali. Body by byly jak za úspěšnost při obraně zlého charakteru a jeho "říše", tak za úspěšnou hru dobrého charakteru při ničení zlých říší ostatních. Možno rozdělit i na víc kol se zvyšující se úrovní na obou stranách. |
|
||
|
|
||
|
Grigorij 08. května 2021 14:27
K té angličtině - na serveru d20.cz lze najít přeložená SRD pravidla pro FATE, to by ti mohlo usnadnit hledání. ;-) |
|
||
|
Gorax 06. července 2020 13:36
Prostě něco takového :) |
|
||
|
Zakantos 30. června 2020 17:28
No v zásadě mi jde třeba o: - Stanového hlavního cíle, kterého chce hráč za onu postavu dosáhnout. - Stanovit dílčí cíle, co pomůžou na cestě k hlavnímu. - Navrhnout řekněme scény, co si chce kdo odehrát. Není třeba kdo ví jakých podrobností, ale prostě říct si, co si odehrát. Samozřejmě to je možné jen v otevřených světech, bez příběhu co by vyloženě vytvořil PJ předem. Například: V prostředí Skyrimu by chtěl někdo vybudovat obchodní gildu a šel do hry s tím, že tohle je jeho cíl. Čili se jeho linka přizpůsobí tomuto cíli a neponechá se vyloženě náhodě, kdy postava prochází světem a přijímá náhodné úkoly. |
|
||
|
Gorax 30. června 2020 14:13
To mi hodně připomíná Apocalypse World, kde si při tvorbě postavy do tvorby kecali i hráči mezi sebou, vymyslí jak vlastně skončil svět a vytváří i nějaké NPC/hrozby. Pro one-shotku to funguje skvěle |
|
||
|
Gorax 30. června 2020 14:13
Myslím, že hodně bude záležet na tom, jak moc si hráči budou moci ten příběh "předmyslet". Když jen nastíní nějaké body, v rámci životopisu, které budou odpovídat jejich postavě a minulosti, nevidím důvod proč by to nemohlo fungovat. Nejlépe, když je to co nejméně detailní a dává prostor pro interpretaci a pro více možných konců a směřování, aby v tom byl ten prvek neznáma a hráč nikdy nevěděl, co ho čeká za pár příspěvků. |
|
||
|
Zdravím, opět já. Občas přemýšlím, jak se dá jeskyně plánovat trochu jinak a zajímal by mě názor na jistou myšlenku.
V současné době PJ vytváří svět, prostředí a především příběh, který hráčské postavy potom odehrávají. Má někdo zkušenosti s tím, že si hráči v rámci nějakého prostředí sami navrhnou příběh již při tvorbě postavy? Třeba stručně v bodech nastíní základní linky toho, co by si chtěly obehrát, základní body, scény, situace a podobně? Ano zní to podobně jako přímo dohodnutá dobrodružství, ale neřekl bych že je to úplně stejné. |
|
||
|
Clayman 13. června 2020 12:38
Částečně ano. Zajímá mě zkrátka o co by byl teoreticky zájem, o čem případně uvažovat. Co nyní letí a podobně. |
|
||
|
Gorax 13. června 2020 10:48
Každý ti na tu otázku asi odpoví něco jiného. Ptáš se abys věděl jakou příští jeskyni "na míru" ušít? |
|
||
|
Clayman 13. června 2020 07:21
Tak nějak vše co s tím souvisí: *Žánr *Prostředí, téma *Způsob hraní, vedení *Příběhová stránka, otevřenost světa |
|
||
|
Gorax 10. června 2020 22:08
Ptáš se na žánr jeskyně? Anebo délku kampaně? |
|
||
|
Gorax 10. června 2020 22:08
Dobré a aktivní :D |
doba vygenerování stránky: 0.07203197479248 sekund