|
||
|
|
|
||
|
Homunculus 29. dubna 2019 20:10
S chutí bych hrála taky. :) |
|
||
|
Neplánuje někdo založit dobrodružství v tomto duchu? Zrovna čtu knížky a docela mě to pokouší :D
|
|
||
|
Yuki Sumire 15. dubna 2019 17:36
Ono se každou chvíli vynoří vždycky něco jiného. Faktem ale zůstává, že spousta schopných lidí, co pracovali na předchozích dílech už odešla :/ Dost je to vidět třeba na příkladu z end titles u mass effectu. odkaz |
|
||
|
Hitomi 10. dubna 2019 22:44
Já jsem zase četla, že právě kvůli Anthem by od tohoto kroku měli ustoupit. Prý překopali úplně celou vizi, takže teď nevím no. DA má být single player a osobně se mi to jako online hra nelíbí. No, uvidíme, co vymyslí. :( |
|
||
|
Nějak už nevím, jestli se na to mohu těšit. Samozřejmě se v této fázi neví ještě téměř nic, vývojáři se dušují, že ve hře rozhodně bude single kampaň, ale těch obratů na poslední chvíli bylo u ostatních bioware her bohužel docela dost :/ Anthem s draky fakt nechci.
Dragon Age 4 bude z velké části online a live service |
|
||
|
Matisek123 03. prosince 2018 08:30
To jo, ale když si to tak vezmeš, všechno zlo má dobrý základ. Hitler také chtěl “jen” pomoct svým lidem, když byli ve srabu... na úkor ostatních. V tom je to zlo - míra toho, kolik jsme ochotni obětovat. Kolik a co. Ale za každičkým zlem v našem světě stojí něco dobrého a v příbězích nemám rád padouchy kteří jsou zlí jelikož jsou zlí a mají psychologii vymačkané dřezové hubky... Proto si třeba i rád zahraju promyšlenějšíhp záporáka, nebo antihrdinu, než čistého hrdinu, nebo viliana. |
|
||
|
Hethake 15. listopadu 2018 21:43
Tay sem si pro naší D&D Kampaň (Štrádova kledba) měl Warlocka(fei), který měl zlé schopnosti, ale kopal za dobrý tým. Nicméně mi přijde, že to na té osobě zanechá následky. Nelze zářit a být nezářen. |
|
||
|
Jsem divný, když mám kontinuální, nutkavou potřebu toho, aby každá má postava byla Krvavý mág? :D
Dělám si srandu, samozřejmě že jsem, ale snažím se jen dokázat, že dobro mohou páchat i ti, co provozují tmenou magii a paktují se s démony. |
|
||
|
Tofiam 09. ledna 2018 14:56
V zásadě tohle, spíš originální settings, ne Harry Potter, upíří školy apod. Pokud by ale někdo zvládl Malaz, nezlobila bych se. Ale zatím to zvládl jenom Maxx a hráči se na to pak vybodli. A cokoliv solidního je tu pak soukromé/VIP |
|
||
|
Potan 09. ledna 2018 14:13
Upřímně? Protože u většiny takových vypravěčů je jejich čas hrozně nárazový - zkouškové, učení, brigáda... Jinak jsem tím nic nemyslela, ale spousta z nich pak končí jeskyně předčasně, nebo pauzuje. To je jen můj názor, mohou být výjimky. :) Hitomi 09. ledna 2018 14:13 Myslím, že dospělejších fantasy tu pár je, nebo aspoň mne jeskyně, ve kterých jsem, baví i příběhově a nejsou to školní vztahovky nebo svítící upíři. I když záleží, co si představuješ pod pojmem dospělejší fantasy. |
|
||
|
Tofiam 09. ledna 2018 14:07
Velmi mě zaujalo *ne vysokoškoláka* - Vcelku by mě zajímalo proč, nějak nemůžu vymyslet v všem je vypravěč vysokoškolák přítěž :D |
|
||
|
Taky mam rozehrane DA:I, musim se k tomu ale znovu dostat, pac jsem to rozjela na PS4, kde jsme pak dali prednost Persona 5. Bruzo tady bych si taky klidne zahrala, stejne tak jakykoliv jiny rozumny, dospelejsi fantasy. Ale za poslednich x let se tu fakt nic moc neobjevilo, nebo to skoncilo driv, nez zacalo :/ a vypravet nechci, na to nemam cas a nervy :D
|
|
||
|
Gorax 08. ledna 2018 07:50
Hitomi 08. ledna 2018 11:42 Angee 07. ledna 2018 20:41 Hledáme vypravěče respektujícího lore, se smyslem pro zodpovědnost, nadšením do týmové práce, ne vysokoškoláka, ne takového, který to zabalí po odehrání své oblíbené části, se schopností motivovat, slušnou znalostí základní gramatiky, ochotného vymyslet zábavný a originální příběh v jedné z největších herních franchies... Nejsme nároční. :D Hergot, hraju DA:I znovu a mám tolik nápadů, tolik málo času, ale kdyby se někdo našel, tak bych si fakt zahrála. :D |
|
||
|
Hitomi 08. ledna 2018 11:42
Ano neaktivita PJ je druhým největším zabijákem jeskyní, hned po neaktivitě hráčů. |
|
||
|
Gorax 08. ledna 2018 07:50
No v pripade DA je k dispozici slusna wiki lore, takze se tomu da pomerne snadno predchazet. A nerekla bych, ze tyhle neshody tvori nejakou znacnou cast problemu, spis se to horsi s tou neaktivitou ze stran hracu a PJe. |
|
||
|
Tofiam 08. ledna 2018 07:44
Bohužel častý problém. Nebo se rozcházejí představy hráčů a PJ o daném světě, který rádoby všichni znají. Jen sem tu už DA téma dlouho neviděl. |
|
||
|
Angee 07. ledna 2018 20:41
Taky bych si docela zahrála... Jeskyně, kterou se snažil rozjet kamarád, bohužel ztroskotala na jeho neaktivitě. :/ |
|
||
|
Ahoj, jede teď nějaká jeskyně na tohle téma? Ráda bych si zahrála, na andoru jsem nebyla cca ty dva roky a teď jsem se prostě rozhodla, že bych si zahrála takovéto RPG. :D
|
|
||
|
Tak jsem to konečně dohrála a musím říct, že na to, jak jsem ze začátku byla nadšená, tak druhá polovina hlavních questů mi přišla hodně slabá. :-/ I co se týče samotného příběhu. Každopádně Winter Palace a pevnost Adamant byly opravdu nejlepší úkoly, jak pro své prostředí tak povahu. Ty se mi opravdu moc líbily.
|
doba vygenerování stránky: 0.060471057891846 sekund