Autor: NikleriSekce: Bez zařazeníPublikováno: 18. září 2008 03:40Průměrné hodnocení: 6.3, hodnotilo 7 uživatelů [detaily] |
| ||||
Siss - 12.Října 2008 14:07 Nechci ti kazit iluze, ale anonymem jsi přestala být v okamžiku, kdy se nějakou absolutní náhodou a chybou v časoprostoru stalo, že ses objevila na sraze. Nyní se zde již najdou tací, kteří ví, jak vlastně vypadáš. |
| ||||
Pokud mám být upřímná, tak mě tento výkřik do tmy nijak neoslovil... Další z mnoha, jak řekla Galad Elen, a já přidávám z mnoha nepovedených. Zatím mi nikdo nevysvětlil, proč se zrovna toto téma dostává do obliby, když nijak "atraktivní" není... Vraťte se k lásce a slaďounkým kecům, půjde to líp a nebude to tak bolet... Pokud tohle "ehm" dokáže napsat někdo, kdo studoval psychologii, vůbec se nedivím tváři světa a doby, která se na nás dívá odevšad. Neber to jako urážku a z mé strany to bude bráno jako krok vedle. Nejsem žádný literární kritik, ale v anotaci si píšeš, že přijímáš každé hodnocení. Řekněme tedy, že jednomu anonymu se to absolutně nelíbilo a je rozhořčen. Raději už se nenuď. A ještě v reakci na již proběhlou diskusi - prosím, pořádně si rozmyslete své činy vy, kteří chcete výše uvedené dílko následovat... |
| ||||
Tak se taky vyjádřím. Od začátku to bylo opravdu hodně průhledné. Zpracování celkem šlo, vykřičníky ruší, prostě vše, co už bylo řečeno. A co se týče schizofrenie, pokud mě paměť nešálí, tak rozhodne nejde o rozdvojení osobnosti, ale v převážné většině o smyslové halucinace, ale to sem nepatří. Článek mi přijde prostě jen dalším z mnoha. |
| ||||
Nikleri - 09.Října 2008 12:51 SchIzofrenie... |
| ||||
Eygam - 09.Října 2008 00:16 Já jsem psychologii studovala, takže vím, jak se schyzofrenie projevuje! Ale jinak díky za komentář :-D |
| ||||
Nikleri - 08.Října 2008 11:44 jj, urcite :)) vyjimecne jinak taky souhlasim s beruskovovou. |
| ||||
Naprosto souhlasim s beruskovovou. Od chvíle, kdy se objevil stůl se zakrytou postavou, bylo "odhalení" bolestivě evidentní. Vlastně jsem předpokládal, že se to zjistí hned a pointa bude někde úplně jinde, ale bohužel... Jinak vykřičníky vážně ruší, docela mi vadilo i rozkouskování textu na řádky, ale první je věc zvyku a druhý má ve svý podstatě funkci zdůraznění jednotlivých...výkřiků. Jinak co se týče schizofrenie...no, o psychologii nemám páru, ale neřekl bych, že by schizofrenik byl schopný úvah typu "Jak jsem přišla na to, že to je pitevní stůl"? Na čemž nic nemění nejistota, jestli to vůbec schizofrenie je... |
| ||||
Fascinuje mě, kolik je tu chvály, když mi to přijde tak těžce ... průměrné až podprůměrné. Nápad je dle mého názoru celkem zajímavý, ale nemůžu se zbavit pocitu, že je celkem ohraný. Možná, kdyby byl lépe podaný, působil by originálněji. Přijde mi to takové... suché, jednoduché. Z rozkazovacích vět mám pocit, jako by ve mně měly vyvolat emoce, ale nějak se žádné nedostavují. V některých větách mě pobolívá slovosled. Ale celkově mohu říct, že je to... přinejmenším dobrý pokus... U článků si nejdříve vždy přečtu komentáře a(pokud mě zaujmou) přečtu si samotný výtvor. Možná soudím příliš tvrdě, ale zklamalo mě to. Neukamenujte mě, prosím, já to tak prostě cítím :-X |
| ||||
Pidiclovek - 07.Října 2008 22:48 Jo tak to máš recht:D |
| ||||
Je to fakt dobrý! Možná bych taky něco mohla napsat. Je to hodně povedený. |
| ||||
Hitomi - 08.Října 2008 11:36 Já jsem se nehodnotila sama :-) U počítače seděla kámoška a já byla zrovna přihlášená, ohodnotila mě ona :-) |
| ||||
Hitomi - 08.Října 2008 11:36 Typické. Udělalo to už poměrně hodně autorů. |
| ||||
ale ohodnotit si desitkou svuj vlastni clanek jen tak nekdo nedokaze :) |
| ||||
Night_Wolf - 07.Října 2008 22:58 Díky to potěší :-D |
| ||||
Pane jo... tomu říkám něco :-) vážně super... občas je dobrý něco si přečíst... |
| ||||
Nikleri - 07.Října 2008 17:18 Není zač :) Ať je tvá detoxikace od vykřičníků úspěšná, těšim se na další dílka Darksy - 07.Října 2008 19:01 Souhlasím, že oproti "šneku botobijci" a jemu podobných je tohle jiná kategorie :) |
| ||||
Takže...:D Ve většině věcí naprosto souhlasím s Pidiclovekem. Myšlenka příběhu je zajímavá, ale zřejmá už od začátku...Možná by to chtělo více tajnosti. Nevím, jak to přesně vysvětlit, ale ke konci by se hodilo to nějak zaobalit, jestli mi rozumíš. Třeba něco ve smyslu: Bylo to jako dívat se do zrcadla, které představuje mou minulost i přítomnost. Avšak ne budoucnost. Asi to neumím dobře zformulovat, ale snad mě pochopíš. Jinak celkově je to zajímavý příběh, který dává smysl, narozdíl od některých, zde publikovaných. Takže piš piš. S pozdravem Darksy |
| ||||
Pidiclovek - 07.Října 2008 16:39 Moc děkuju za tvůj názor. Vím, že mám několik nedostatků, které musím zlepšit, obzvlášť ty vykřičníky, ale snad se mi časem podaří, si odvyknout je používat :D |
| ||||
Líbí se mi styl, ikdyž je z něho lehce čitelná pointa už od začátku. U podobných nápadů je většinou nejefektivnější, když tam jsou náznaky, které ale odvádí mysl na jinou stezku, než jaká je pravda a nakonci je odhalení. Nebo alespoň mě se to tak líbí :) to už ostatně záleží na tobě. Krátké věty - je to umění je používat, ostatně stejně jako je umění používat dlouhatánská souvětí. Ty krátké věy používáš celkem dost a v některých chvílích to přijde až křečovité. Neříkám, že bys měla eliminovat všechny krátké věty, ani náhodou! Líbí se mi to, jen se to nesmí přehánět. Ale možná i pocit "roztrhanosti" při četbě navodily právě ty vykřičníky... Každopádně nápad dobrý, jen by to možná stálo za to zasadit celý koncept do něčeho většího. Talent tu asi někde bude :) No a ty vykřičníky - to je stejně na zabití, jako mnou používané trojtečky. Dooručuji, stejně jako já, nastoupit na odvykací kůru ve snaze omezit jejich používání, ruší to celkový dojem. S pozdravem Pidiclovek |
| ||||
Pro příště doporučuji použít v textu celkově minimálně o 90% vykřičníků méně. Jinak moc nevím, co si o tom myslet, páč mi to teď nemyslí. Zkusím o tom něco napsat ve chvíli, kdy si to dokážu představit bez zmíněných vykřičníků :-) |
doba vygenerování stránky: 0.15371489524841 sekund