Autor: DininSekce: Na pokračováníPublikováno: 21. září 2008 13:07Průměrné hodnocení: 4.3, hodnotilo 6 uživatelů [detaily] |
| ||||
A použít masivní dvakrát těsně za sebou taky neni nic moc. |
| ||||
Matmas - 22.Října 2008 15:48 Aha... |
| ||||
Hmm... Příště si svůj článek více zkontroluju. |
| ||||
Nalfaen - 22.Října 2008 14:00 Teď už nic, už jsem tu čárku opravil :-D |
| ||||
Nalfaen - 22.Října 2008 14:00 Psaní čárek...? |
| ||||
Eygam - 17.Října 2008 23:56 "Bojoval masivní sekyrou, a oblečený byl do masivní zbroje." - Co je na tom špatně? |
| ||||
Sargo - 22.Října 2008 11:39 poslední dodtasek, v té době už nebylo;) a konec |
| ||||
Marigold - 22.Října 2008 07:32 Ne, nebyli. Jen ti bylo třináct :-D :-D Ale máš pravdu, je to OT. :-) |
| ||||
Sargo - 21.Října 2008 22:16 vím, že píšu s chybami, neříkám, že ne;) myslím, že další debata už je mimo dílko, takže to můžem přesunout do pošty. Co se týče kvality stojím si za svým, když jsme na internetových serverech tohoto typu začínal byli ti třináctiletí řekněme "vyspělejší" a mohl bych jmenovat hned několik jmen;) nicméně konec této debatě |
| ||||
Marigold - 21.Října 2008 22:07 Nechci šťourat, ale napsat komentář s tolika chybami, jako jsi to právě udělal, silně znevažuje jeho vyznění. Úvaha, že by to chtělo zvednout úroveň článků - ale stojím si za tím, že na 13 let je ta kvalita rozhodně "dostatečná" - totiž není daleko od úvahy, že určitou úroveň by měli dodržet i komentující. ;-) |
| ||||
psychop - 21.Října 2008 19:00 ¨že se dílka pochybné kvality takto prezentují- od čeho tady jsou třeba grácie- pomnuli to, že teď nějak nefungují- já nevím prostě když sem byl mladší tak sme si nedovolil presentovat něco o čems em si nemyslel že je to dobrý- to je základ úspěchu ne? Autoři by se měli zamyslet nad tím, cos em hážou, vyžaduje to jistou sebereflexi a sebekritiku, ne každý je jí zdá se schopen... neodsuzuju to, jen si prostě myslím, že by to chtělo zvednout kvalitu |
| ||||
Marigold - 21.Října 2008 18:52 A co je špatně? :-) |
| ||||
Sargo - 21.Října 2008 16:42 o tom nemluvím;) alůe prostě, tohle je špatně, mělo by se to zamítnout s vysvětlením tomu autorovi co je špatně... chjo... |
| ||||
Marigold - 21.Října 2008 15:57 Máš pravdu, příště se budou schvalovat jen vypsaní autoři 18+ :-D |
| ||||
tak sem si po dlouhé době zkusil něco přečíst i z jiného soudku než poezie. Mé zklamání je nemalé. Autor je mladý, nevypsaný a nedokážu pochopit jedinou věc- proč to bylo schváleno- vždyť to nemá ani pořádně ucelený obraz. Je to úvod k něčemu- možná, a možná taky ne. Upřímně nedal bych tomu více než za dvě protože je to těžký podprůměr, bez jediné myšlenky a i ty popisy, které uvádíš mi přijdou více než mdlé. Nicmně snaž se psát dál, ale rozhodně se nejdřív pora s někým kdo má se psaním zkušenosti... M. |
| ||||
Eygam - 17.Října 2008 17:24 Opraveno. Asi jsem byl extra přetažený... |
| ||||
Tak že se regauje na komentář mi nepřijde jako takovej problém, ale podání už jo. |
| ||||
Není na čase začít zase důsledně trvat na tom, že komentáře reagují jen na dílo a nikoliv na další komentáře...? O:-) |
| ||||
Nalfaen - 17.Října 2008 20:58 A dotaz je... ? |
| ||||
Eygam - 17.Října 2008 17:24 ? |
| ||||
Eygam - 17.Října 2008 17:24 Dinine, nenech se odradit. Používám podobný druh slovní ironie a mohu potvrdit, že se často nesetká s pochopením. :-D |
| ||||
Nikleri - 15.Října 2008 12:24 Ne, bože, ne, tahle věta je tak o ničem. Člověk nemusí psát stohy vlatsních děl, aby viděl příšerný dílo, když před nim leží. Nad tímhle jsi uvažoval celou noc? Je to jen popis, navíc ne moc rozvitý. No, to je tak všechno, co můžu říct... Když už tam chceš dát nadpisy, aby bylo jasný, z čího pohedu se děj odehrává, nebylo by lepší použít vždycky jméno nebo vždycky povolání?? Jinak to korekturu nad dílkem trefil šlak a v posledních křečových záškubech stiskla: Odeslat? Protože "Bojoval masivní sekyrou, a oblečený byl do masivní zbroje." je docela nářez. |
| ||||
Stop spam, prosím všechny, Siss speciálně pak ubrat plynu. :-) |
| ||||
Dinin - 14.Října 2008 19:34 Dospělá jsem tady třeba já. Nemusíš se namáhat, znám jich více, než ty kdy poznáš. Přesto můj názor je, že je tady více malých a mladých lidiček, z nichž některým ještě teče mléko po bradě a už mají vlastní erotické jeskyně. Nikleri - 15.Října 2008 12:24 Je to jen takový dotaz s hodně osobním podtextem, já vím. Netřeba se urážet za mou kritiku, některé byly i kladné, tak se soustřeď na ně. A o věku autora jsem nic špatného neřekla. Jen jsem reagovala na to, že 13 je standartní věk a i v něm se najdou talenty a ti, kteří by se měli věnovat pouze slohovkám do školy. A mimochodem - kapku jsem se nesekla. Sama jsi řekla, že jsou zde i někteří třicetiletí. To ovšem nejsou ani všichni, ani většina. A ještě na závěr - ano, napsala jsem toho hodně. A hodně z toho nikdy nepatří světlo tvého (a tobě podobných) světa. Neptej se proč. Možná na to časem přijdeš sama. |
| ||||
Nikleri - 15.Října 2008 12:24 Napsala víc básní a povídek, než bych z hlavy vyjmenoval. Zde na andoru publikovala 4 básnické počiny, z nichž jeden byl zveřejněn jako součást projektíčku. ************************************** Co se věku týče... Ukončené otázky v hlasování: datum zadání 03.Července 2005 Kolik je vám let? Je vám 16 a méně - ANO Je vám 17 a více - NE konečný stav: pro: 22 proti: 43 datum zadání 03.Dubna 2007 Věková hranice Pro: Je mi 16 a méně Proti: Je mi 17 a více konečný stav: pro: 60 proti: 49 Jedna aktuální: Kolik vám je let? PRO-1-15 PROTI-16-99 aktuální stav: pro: 26 proti: 61 ***************************************** Nedá se tedy s určitostí říct, zda je zde více dětí do těch 15, 16 let života, nebo těch starších. Mnoho z těch dětí v průběhu těch let, po která Andor běží, zestárlo a na druhou stranu se zde objevuje mnoho těch, kteří ještě nemají jeho funkce zcela zmáknuté, do hlasování jich nijak moc nechodí a pokud ano, pak se na jejich hlasy nedá až tak úplně spoléhat, protože mnozí z nich jsou zde jen na zkoušku a brzy je to přestane bavit. Dle mého názoru tedy nelze jednoznačně říci, že je zde těch mladších více. Na druhou stranu musím říct, že jsou více na očích, protože vyčnívají a jsou pod důkladnějším dozorem, více se jim pomáhá, neboť ti "starší" nováčci si jsou schopnější vše najít sami a ptají se na skutečně zapeklité otázky. |
| ||||
Siss - 14.Října 2008 19:27 Chci se jen zeptat, napsali jsi někdy něco? Nebo umíš jen kritizovat? Je to jen takový dotaz, nic proti :-D Myslím, že není důležitý věk, ale to jestli má snahu něco vyplodit. Jo a s tím věkem si nejsem jistá, na Andoru jsou i někteří 30-ti letí. Takže ses kapke sekla :-D |
| ||||
Siss - 14.Října 2008 19:27 No, je tu plno dospělích, kdybys mě nutila tak ti vyjmenuju celkem dost. Jinak jsou tu 14, 15, 16 letí. A co se týče pokračování, mám ho jakžtakž vymyšlené. Pracuju na něm. Jen když jsem ho odepisoval, tak jsem ještě pokračování nevěděl určitě. Ale stručný a hrubý obsah, už jsem v kebuli měl. |
| ||||
Sargo - 14.Října 2008 13:29 Reagoval jsem na NIkleri... |
| ||||
Dinin - 14.Října 2008 12:21 Tak tohle je fakt mazec... Nevědět, jak to bude pokračovat, ale vědět najisto, že je to "na pokračování"... A co se týče zajímavosti skupinky... Podle mého názoru nic moc i na 13 let, což se (je to však jen můj názor) stává standartním věkem andoru. |
| ||||
Já vím, že Dinin je kluk, psala jsem mu snad jako holce? :-) Něco napsat a odeslat je málokdy k čemu dobré - i příspěvky do jeskyně po sobě několikrát přečtu a opravím (pokud mě ta jeskyně už moc neštve ;-)) - každá ta oprava hodně přidá. Takže příště zkrotit netrpělivost, nechat uležet minimálně dva tři dny a upravit znovu. Jestli je ti 13, tak se opravdu těším, jak budeš psát za pár let - jestli na tom zapracuješ ;-) (Což znamená psát hodně, všechno možné, hodně číst, a ano, naučit se to po sobě opravovat ;-)) A vzhledem k věku beru zpět i kritiku tématu. Máš nárok. Psala jsem horší věci. :-D |
| ||||
Dinin - 14.Října 2008 12:33 Že jo!!! :) Já vím :D |
| ||||
Nalfaen - 14.Října 2008 12:32 Jo, ty si chytrý!!! |
| ||||
Nikleri - 13.Října 2008 19:28 Dinin je kluk... |
| ||||
Sargo - 13.Října 2008 21:15 No, já jsem to v hlavě louskal celou noc, a když jsem se konečně dostal na počítač, myšlenky byly rychlejší než prsty a tak jsem něco vynechal něco přidal a nedočkavě odeslal. Jinak to není z žádné jeskyně, čistě má fantazie.Ale abych se přiznal, já jsem ještě pokračování nevymyslel. Vymyslel jsem v hlavě jakousi skupinku, ale ne jejich příběh. A abych na to nezapomněl, tak jsem to napsal. Mohl bych to sice napsat do wordu, ale chtěl jsem slyšet názory na onu skupinku než začnu psát naostro. Co se věku týče je mi třináct a to je, jak zmiňuješ opravdu málo v andorském měřítku. |
| ||||
Jestli máš tu úžasnou schopnost zavřít oči a vidět svoje postavy, co dělají, jak myslí, jak vypadají, tak si vytvoř či vypiluj úžasnou schopnost přiřadit obrazům, které vytvoří tvoje fantazie, vhodná slova. |
| ||||
Musím přiznat, že dost dobře nechápu, jaký účel má úvod, ve kterém se napíše, o co půjde později. Jestli slouží k hromadě popisů, pak je to špatný úvod. Ano, tohle byl ten trochu lepší způsob, jak popsat tu nejklišovatější dračákovou skupinku, jakou si lze jen vymyslet - je patrné, že s psaním zkušenosti opravdu máš, jak zmiňuješ; malé, ale nadějné, a nejspíš ti není moc a v tom případě bych možná napsala velmi nadějné. Máš tam určité obraty a náznaky způsobu psaní, ze kterého by mohlo něco být. Takže nemám důvod ti mazat medu kolem pusy ;-) A mohu napsat: takhle ne! Ano, najedli se, šli spát, najedli se, změnili hlídky... protože jsi ty věci nevyužil k tomu, abychom se o nich dozvěděli něco víc, jsou naprosto zbytečné a dalo se to shrnout do jedné věty. Popisy je pak mnohem lepší rozmělnit do děje, než je vychrlit hned na začátku, aby pak čtenář stejně neměl tuchu, kdo je kdo (pravda, že trpaslík bojuje sekerou, to se nesplete ;-)). Jestli to píšeš podle jeskyně, jak z toho bolestně čouhá, vykašli se na to a zkus něco pořádného. Byla bych na to opravdu zvědavá. Jestli tě to fakt baví, tak se nedá nic dělat, zvědavá jsem stejně. :-D |
| ||||
Nikleri - 13.Října 2008 19:28 Souhlasím bratránku, nedá se to hodnotit. Příliš ses zabýval popisem. Ne dějem. Ale když je to jen úvod, a ten se přese zabývá popisem, nebo ne? |
| ||||
No, abych pravdu řekla, tak se to zatím moc ohodnotit nedá. Skoro nic jsi nenapsal(a). I když musím přiznat, že mě zajímá, jak to bude pokračovat. Rozhodně pokračování nepiš :-D |
doba vygenerování stránky: 0.06364893913269 sekund