Autor: TuaxSekce: NápadPublikováno: 08. května 2004 01:34Průměrné hodnocení: 9, hodnotilo 4 uživatelů [detaily] |
Z deníku Družiny Moofa, Mirlanda, Drrma a jejich psa...
| ||||
Znám a líbí se mi..jedna z těch lepších potvůrek. tuším že se vyskytuje i na dracidoupe.cz...tam jsem hodnotil maximem, tady devítkou... |
| ||||
Podle toho, jakého článku. Když je špatně napsaný, těžko může nepochopení někdo čtenáři vyčítat :-) |
| ||||
Alcator dík, já jsemmzastáncem názoru , čím méně tabulek a čísel, tím lepší, a překlepy a čárky na ty jsem mistr, na to si prostě budeš muset zvyknout a nebo mi to můžeš psát u všech mých příspěvků ;) A jak jsem se nedávno dozvěděl, tak za nepochopení článku nemůže autopr, ale čtenář, osobně se stímto názorem nestotožňuji, ale podle nějakých chytrých lidí tomu prý tak skutečně je :))) |
| ||||
Technická poznámka: Standarta = Vlajka prezidenta. Standard = Norma. (V reakci na "A to intro považuji za standart každé mé bestie, či rasy") |
| ||||
Je tam pár překlepů a chybějících čárek, ale jinak moc fajn. Jen bych víc rozepsal přesný mechanismus toho, kdy se bílý pavouk rozplyne a kdy ne - Tak, jak to popisuješ, je to trošku obtížně pochopitelné. Doporučoval bych při popisu podobně komplexních mechanismů formu "tabulkovou", něco jako: Setkání Pavouka s postavami má v podstatě dva možné průběhy, označené jako "Pavoučí útok" a "Hrdinův útok": A) Pavoučí útok: A1) Pavouk si vybere jednu postavu a začne se k ní s hrozivým cvakáním kusadly blížit. A1-a) Jestliže postava ustupuje a dostane se od pavouka dál, než je jiná postava, přeorientuje se pavouk na tuto bližší postavu. A1-b) Jestliže postava neprovede žádný pohyb "útočného charakteru" (máchání pochodní, mečem atd.), pak, pokud se k ní pavouk přiblíží na jeden sáh, rozplyne se a na postavu je sesláno Velké štěstí. Na ostatní v družině pak Štěstí. A1-c) Jestliže postava začne vůči pavoukovi projevovat útočné kroky, přechází pavouk do ústupu a začíná "Hrdinův útok¨". ... Atd. atd. |
| ||||
Fistandantilus: Díky, no já se snážím vypracovat si bestie co nejlépe. A to intro považuji za standart každé mé bestie, či rasy. A čím více popisu tvůrce k dané bestii dá, tím více dává informaci PJ a podkládá mu nápady a zvláštní využití. Pokud by to bylo napsáno stroze a pravidlově, něco by tomu chybělo. Já se snažím věci dělat takto :) |
| ||||
Tuax: opravdu fantasticky napsaný článek o této pozoruhodné bestii. Takový přístup k charakteristice zvl. potvory se mi líbí. Navíc je tam i ten bonus v podobě úvodního "intra" které mě taktéž velmi nadchlo. Proto zasloužíš mé vysoké hodnocení. F. |
| ||||
Eithné: je sice pravda, že na ni ve většině případů družina na pavouka zaútočí. Ale, je to hráčská chyba, útočit na všechnop a je nesmysl , že by jinak nepřežili. To asi hraješ jen darkfantasy, pak je to možné, ale jinak to tak prostě není. Postavy na něj můžou utočit jakkoli, i zbraněmi na blízko, protože pakliže on bude pod útokem a bude utíkat, atk do něj mohou klidně sekat, bodat a cokoliv jiného. Zmizí jen v případě neaktivity daného jedince, který ho pustí k sobě. Reaguje instinktivně, apokud na něj bude daná postava chtít zaútočit, on to vycítí. A měsíc je strašně krátká doba, co se kletby týká. Mohla by to být taky klidně trvalá kletba, kterou by šlo odstranit standartně dle pravidel. A hlavně tato nestvůra slouží ke spestření a pobavení a ne ke krvelačným bojům. S přáním veselé mysli Tuax |
| ||||
Tahle potvora se mi líbí :-) Ale mám pocit, že v naprosté většině případů na ni postavy opravdu zaútočí. Ono v prostředí DrD by jinak moc dlouho nepřežily... Mám jednu přiúpomínku - to na ni můžou postavy útočit vlastně jen kouzly nebo střelecky? Protože jinak se přiblíží ten pavouk na sáh a měl by zmizet - i když chtěli hráči zaútočit... A taky se mi zdá měsíc jako hrozně dlouhá doba... Ale to už je spíš na PJích... |
doba vygenerování stránky: 0.067231893539429 sekund