Andor.cz - Dračí doupě online

Knihovna

Za dvacet let letadla jako MHD ? Blbost,přiznejme si to !Oblíbit

schizuka4133.jpg

Autor: TaziDra

Sekce: Zamyšlení

Publikováno: 02. května 2011 19:19

Průměrné hodnocení: 5, hodnotilo 7 uživatelů [detaily]

 
Je to do soutěže,ale proč se s tím nepodělit..
Na téma : Jak bude vypadat česko za 20 let [2042]

 

No... vsadím se, že to zas takový rozdíl nebude... proč by taky ?

Za sto let, se taky skoro nic nezměnilo... Jen to,
...že je nová škoda 'jety'.
...že alza.cz je i na andělu.
...že po Karlově mostě nejezdí tramvaje.
...že je 'nokije expres mňůzik' i dotyková.
...že už se nevyrábí telefony z anténkama.
...že mladí lidé, místo aby šli ven někam blbnout, sedí radši u Facebooku.
...že je 'ta dnešní mládež hrozně nevychovaná'.
...že je vstup do Chrámu SV. Víta za prachy.

...Však to známe, ne ?

Vždyť... Chrám SV. Víta pořád stojí, jen je trochu opravenej.
Taky, když to vezmu v potaz... pochybuju, že za dvacet let Chrám SV. Víta stát nebude, když je tady už takovou dobu.
Předpokládám, že se změní jen to, že před Chrámem bude stát pár paneláků... A že možná nebude Chrám chtít nikdo opravovat, kdo by taky chtěl, vždyť teď nemůžou, 'četujou' si na Ksicht-knize...!

No... přiznejme si to. Ono se toho tolik nezmění...
Prostě bude pár novejch telefonů, třeba bude 'Aj foun pět'... Já bych se nedivila.

Třeba, pokud máte někdo aktivovanej na G-mailu takový ty roboty v chatu, budou tam pořád... Místo lidí prostě 'Androjdi'...

...Jednou jsme ve škole měli malovat, jak si Prahu představujeme za padesát let...
Namalovala jsem Chrám SV. Víta a před ním pár těch paneláků, pohoda...
A myslím si, že i pravda... Však... Já se přesvědčím, za těch pár let.

Proč se tady rozepisovat... Proč tady mlít vo tom, jak za těch dvacet let budou patřit letadla do MHD... Vždyť je to blbost, přiznejme si to...
...Možná by to bylo fajn, ale... Vždycky jde o to ALE... ALE je prostě zásadní.

Však víme... Nemá cenu toho psát víc !

 

Komentáře, názory, hodnocení

Drag Oncave - 05. června 2011 22:07
andorka2_06603.png
TaziDra - 01. června 2011 17:05
Špatný argument... D=
 
TaziDra - 01. června 2011 17:05
schizuka4133.jpg
Aelin - 31. května 2011 23:12

Síla zvyku... =D
 
Aelin - 31. května 2011 23:12
aellin29631.jpg
TaziDra - 31. května 2011 21:02
Jak to teď čtu, tak s kladením interpunkce máš celkově problémy.:o)) Mezera se píše za tečku, ovšem ne před vykřičník a otazník.

Tak to ten chrám naprosto chápu. Nebezpečná věc koukat z okna.:o)
 
TaziDra - 31. května 2011 21:02
schizuka4133.jpg
Aelin - 31. května 2011 11:56

Ettelëa Dragons - 31. května 2011 13:27

Jo já vím,těch teček je tam docela hodně...
Přepsala jsem se,za dvacet let nebude rok 2042 =D

Proč je ten text tučný ? Já nevím.Jsem zvyklá psát tučně,jsem na to zvyklá z mého blogu a od té doby...prostě.

Na chrám sv.Víta narážím pořád,protože pod ním školu,a já jsem hned u okna,takže na něj vidím,a část z toho jsem psala ve škole...

Nevím,proč je to zarovnané na střed,zase ten blog,ehm !

A odsazování vykřičníku,otazníku atd. ? Nevím,zase ten blog...

 
Ettelëa Dragons - 31. května 2011 13:27
elf7719.jpg
Tak se taky pokusím k tomuhle článku nějak vyjádřit.

Úplně na začátek bych řekla, že je tam vážně až zbytečně moc teček, já tři tečky také ráda používám, ale všeho s mírou. Taky mi poněkud vadí, že celý text je psaný tučně, proč? Celkově jazyk textu je nevyspělý a příliš jednoduchý, místy nespisovný.

Já si naopak myslím, že za 20 let se toho může změnit docela dost. Naše babičky vyrůstaly bez počítačů a mobilů a najednou o pár let později tady máme dotykové mobily, nootebooky a nejrůznější technické vymoženosti... Neříkám, že se svět změní nějak zásadně, ale za dvacet let se toho může stát docela dost. A navíc, když se podíváte, jak to jde s vládou a celou Českou republikou z kopce ... no nevím, nevím.

Stejně jako ostatní trochu nechápu tvé neustálé narážky na chrám sv. Víta a rozhodně si nemyslím, že by u něj postavili paneláky, to je trochu podivné.

Celková úvaha mi přijde slabá, nic zásadního a důležitého v ní není a nic moc nám neřekne. Zakončení taky není nejlepší. Abych byla upřímná, myslím, že na toto téma a navíc do soutěže se toho dalo napsat daleko víc a daleko líp. Ale to je jen můj názor...
 
Aelin - 31. května 2011 11:56
aellin29631.jpg
Hmm.
Však víme... Nemá cenu toho psát víc !
Spíš si říkám, zda to vůbec mělo cenu psát.

V takovém tématu je těžké být originální. Velké téma nabízí hodně prostoru na podivné výtvory.

Souhlasím, že je ve tvém díle "přechrámováno".
Dále mi vadí trochu jazyk, který si použila. Ale asi jsem už příliš stará a tvoje vyjadřování mělo celý text ozvláštnit. Mě spíš připomnělo, že ty fracci mají dnes příšerný slovníček.

A co mi vadí nejvíce, je interpunkce! Vím, že obsahově to text neovlivní, i když vlastně ano. Přemíra "trojteček" (proč jsou na začátku věty jsem opravdu nepochopila), odsazování vykřičníku od věty. I samotné zarovnání na střed mi přijde nešťastné.

Ano, nejspíš se toho opravdu moc nezmění, což je správná myšlenka tohoto díla, ale její vyjádření se mi zrovna dvakrát nelíbí.

A k tomu zadání - upsala ses, nebo si i organizátoři myslí, že za 20 let už máme rok 2042?:o)
 
Enderson - 31. května 2011 11:26
werewolf_by_wert23-d3ij2i42456.jpg
PsychoP - 31. května 2011 10:51
jo já vim já už sem psát nebudu páč to nemá smysl...
 
PsychoP - 31. května 2011 10:51
falling8927.jpg
thomas Enderson - 31. května 2011 10:33
thomas Enderson - 31. května 2011 10:38
Viz: Snow - 30. května 2011 19:32

Začínáte odbíhat od tématu diskuze.
 
Enderson - 31. května 2011 10:38
werewolf_by_wert23-d3ij2i42456.jpg
James - 30. května 2011 17:56
A to je to o čem tu mluvím já nemluvím čistě o církvy (ani nevíte jak špatně se to píše...)
myslím si že nemá cenu rozebírat rozdíl mezi slovy církev a víra protože církev patří pod víru- církev se ne= víra!!!!!
 
Enderson - 31. května 2011 10:33
werewolf_by_wert23-d3ij2i42456.jpg
Karbin Cry - 30. května 2011 18:02

Každý máme svou víru ať chcem nebo ne ale myslí že zde nemá smysl se o tom bavyt měli bychom hodnoti a komentovat článe napsaný výše...
 
PsychoP - 30. května 2011 19:35
falling8927.jpg
Snow - 30. května 2011 19:32
Děkuji.
 
Snow - 30. května 2011 19:32
locke56778.jpg
thomas Enderson - 30. května 2011 16:59
Karbin Cry - 30. května 2011 17:19
James - 30. května 2011 17:56
Pánové, zahučte s debatou do příslušného stolu.
 
Karbin Cry - 30. května 2011 18:02
tarbk8817.png
James - 30. května 2011 17:56
1. církev... ano, je to skupina lidí věřících v jednu věc. Sama příslušnost v církvi je podmíněná tím, že se jednotlivec přizpůsobí většině (což je mi dost nesympatické).
2. JE to dobrovolné. Spousta lidí nemá smysl života, tak, aby se jako "smysl života" dal chápat, spíš bludičku, neexistující absolutní štěstí. A to má každý člověk, ano. Ale konkrétnější smysl života? Hodně málokdo.
3. víra a církev. No, pro mne z toho, co napsal Thomas, vyšlo, že máme všichni svoji víru. Ale tak to prostě není. Ano, věříme spoustě věcí (a ve spoustu věcí); já se ale snažím říct, že si myslím, že obecné věření a víra je něco jiného.
 
James - 30. května 2011 17:56
zelda29141.jpg
Karbin Cry - 30. května 2011 17:19
Teď nemluvíš o víře, ale o církvi ... církev, ale není společenství, kde ti říkají v co máš věřit ... je to skupina lidí, která věřila v jednu věc a tak se začali scházet ... to o čem mluvíte vy je tzv. smysl / touha / nutnost po tom mít důvod proč žít. Smysl života... člověk, který tento důvod ztratí velice rychle umře, ať už regulární smrtí, když je starý nebo spáchá sebevraždu. Není to tím pádem nic dobrovolného, ale spíš přirozeného.
 
Jay R. - 30. května 2011 17:48
ghost rider (2)6134.jpg
Já osobně si myslím že se toho za 2o letstane až, až. Ale k hodnocení: Je to úvaha zajmavá ale spoutaná pouze s jedním místem a to Chrámem sv. Václava v Praze. Chtělo by to trochu rozšířit. Třeba na celou Prahu.
 
Karbin Cry - 30. května 2011 17:19
tarbk8817.png
thomas Enderson - 30. května 2011 16:59
To je dost dobrej námět, podle mně by se mělo oddělit věření a víra. V něco věříme všichni, ano, ale víra... tu beru spíš jako institucionalizovanou formu, prostě když ti někdo (něco) říká, v co přesně vlastně máš věřit :)
 
Enderson - 30. května 2011 16:59
werewolf_by_wert23-d3ij2i42456.jpg
no já osobně mam podobný ale zároveň odlišný názor ... a co se týká víry každý věří protože bez víry nic člověk nedokáže a je jedno v co věříš (úspěch, kariéra, bůh, satan- Lucifer, Alah, Budha)
 
James - 30. května 2011 10:56
zelda29141.jpg
thomas Enderson - 30. května 2011 10:37
thomas Enderson - 30. května 2011 10:34
No byla to spis recnicka veta, protoze osobne nejsem verici, ale myslim ze bych to nevidel tak cerne. Nebude to zadny med, ale i tak velmoce jako USA a Čína, mezi kterými vypukne velice pravdepodobne valka nechteji znicit Zemi, ale nepritele. Muj osobni nazor je, ze atomove bomby se do ni zasadne nezapoji. Maximalne TNW a to jen v nejhorsich pripadech. Preci jenom jsou to lide a atomovka muze ohrozit obe strany...a jeste k te porodnosti ... prumerna porodnost obyvatel v CR je 1.2, coz je velice malo, ale mame v evrope urcite narody, ktere maji porodnost kolem 8.1, takze se akorat vystridaji straze :D Hold nase civilizace je tu uz dlouho a osud si pro nas jde :) Ale za dvacet let/tricet jedna let se podle me tvar republiky po tehle strance nezmeni.
 
Fry - 30. května 2011 10:56
frynovy23924.png
James - 30. května 2011 10:15
100 rokov sú tri generácie.
Biologicky 4.
Za 30 rokov sa vystrieda jedna generácia. Za jednu generáciu sa nič nestane.
 
Enderson - 30. května 2011 10:37
werewolf_by_wert23-d3ij2i42456.jpg
James - 30. května 2011 10:15
oprava bůch nás opustil už dávno jen aby tuto hnusnou morem zamořenou planetu zanechal ďáblu jenž dává jediné vykoupení poddat se jeho nadvládě... a máš pravdu válka bude a až bude člověk použije vše co zná a bude jen štěstí když přežije každej tisícátej...
 
Enderson - 30. května 2011 10:34
werewolf_by_wert23-d3ij2i42456.jpg
fry - 30. května 2011 09:59
Já mluvím za 31 let ale to jest jedno lidi budou chtít bydlet ve věčích domech a bude tu zamořeno tak jako je teď v L.A. a L.A. už nebude 31 le je až příliš mnoho na změnu změní se spousta věcí...
 
James - 30. května 2011 10:15
zelda29141.jpg
fry - 30. května 2011 09:59
Dvacet let ... to jsou dve generace a za dve generace se stane neco radikalniho pouze ve dvou pripadech nastane revoluce nebo valka ... k jednomu z techto dvou vychodisk spolecnost vzdy smeruje a pokud se neco nezmeni smerovat bude...otazka je jaky rozsah budou mit jejich nasledky. Takze zatim jen buh vi jak to bude za dvacet let vypadat.
 
Fry - 30. května 2011 09:59
frynovy23924.png
thomas Enderson - 30. května 2011 09:43
O 20 rokov? To je predstava nereálnejšia ako to, že lietadlá budú MHD. Ver mi. O 20 rokov to bude rovnaké česko ako je teraz. Bude tu viac ľudí, viac dementov, viac géniov. A možno nie. Stredná Európa vymiera. Nekoná sa žiadna populačná explózia, zomiera viac ľudí, ako sa rodí. Za 20 rokov bude možno menej čechov, ako je teraz. 20 rokov je príliš krátka doba na to, aby sa niečo zmenilo. Je to menej, ako jedna generácia.
 
Enderson - 30. května 2011 09:43
werewolf_by_wert23-d3ij2i42456.jpg
Deadman - 30. května 2011 00:10
Praha není tak stará ale to je o jiném mam dojem že v roce 2042 už nebude kam stavět a lidi budou zmírat hlady atd... Prtože apokalipsa příjde jen kvůli lidské blbosti a myslím že se začnou bourat pam,átky protože nanich už nebude záležet... žádný pole ani louky žádná příroda jen jedno velké město rozdělené hranicemi aby se poznalo kde se jak mluví... a možná i jazyk bude všude stejný.... ale myslím že bych měl spíš hodnotit autorku a ne hodnocení a kritiku .... takže myslím že autorka má částečně pravdu a je to dobrá úvaha jen se nad tím zamysle...
 
Arkius - 30. května 2011 08:33
genji_sign5922.png
Deadman - 30. května 2011 00:10
Byl jsi někdy v Londýně? Klasický důkaz toho co psal PsychoP. Tam je Tower, historická budova minimálně stejně stará jako Praha a hned vedle ní stojí naprostoto moderní budova. A to si myslím, že ta historická hodnota Londýna je ještě větší než Prahy. Tak když to jde tam, proč by to nešlo tady?

Omlouvám se za OOT...
 
Galad Elen - 30. května 2011 07:48
arodjkafinal5054.jpg
Trošku (hodně) my tam vadí to opakování myšlenky chrámu sv. Víta a paneláku. Jednou by to stačilo. Jinak mi to celkově přijde takový neučesaný a asi bych se zamyslela nad palčivějšími problémy.
 
PsychoP - 30. května 2011 01:20
falling8927.jpg
Deadman - 30. května 2011 00:10
Kravina, která má v tomhle blázinci reálnou šanci na úspěch. Bohužel...
 
Deadman - 30. května 2011 00:10
slayer033597.jpg
John Regon - 29. května 2011 23:13
No, ono je docela fail, když k 2011 přičteš 20 let a vyjde ti 2042.
To je matematickej fail, když nedokážeš přičíst dvacet.

Ale jinak budiž, zhodnotím dílo.
Představa, že před Chrámem Sv.Víta bude stát panelák je naprosto ujetá.
Krom toho, že Pražský hrad je česká památka, stejně jako starý město pod ním. A hyzdit historické město paneláky je docela urážející.
Turisti chtějí vidět historii, kvůli které je Praha slavná, ne paneláky. A jenom magor by boural centrum Prahy kvůli panelákům, když prahu může rozšiřovat ven.
Praha je kulturní město a hyzdit historii města, který je starší než kdokoliv z nás tady, by se dalo přirovnat ke znesvěcení hrobu!
Praha není New York!

Jinak je to klasická úvaha. Nic víc se na ní vytknout nedá.
Ale tu možnost s paneláky před Chrámem sv.Víta jsem musel zkritizovat, protože je to naprostá kravina!
 
Jay R. - 29. května 2011 23:13
ghost rider (2)6134.jpg
to co psal maxton patřilo k tomu že rozebíráte čas né dílo.
 
Drag Oncave - 29. května 2011 20:10
andorka2_06603.png
maxton - 29. května 2011 19:09
To patří k čemu?
 
burg - 29. května 2011 19:32
plakat-zaklinac-the-witcher[2]8946.jpg
Třeba k nám ta úvaha přišla z budoucnosti, z roku 2022...:D
Ale jinak myslím, že zpracovat by se to dalo lépe, téma je to přímo parádní..
 
maxton - 29. května 2011 19:09
urahara_kisuke_by_ricven_hawklight-d31706y1513.jpg
Někomu hold nedojde o co jde.
 
Deadman - 29. května 2011 19:00
slayer033597.jpg
A já myslel, že jsem jedinej, kdo má za to, že 2011 + 20 = 2031.
Taky v tom nevidím nic extra, jen něco jako úvahu.
 
Drag Oncave - 29. května 2011 18:39
andorka2_06603.png
Ať počítám, jak počítám, 2011+20 není 2042
A jinak... jaksi na tom nic moc nevidím
 
Belgarion_Kolder - 29. května 2011 14:13
belg4582.jpg
V soutěžích často chtějí nepublikovaná díla, tak pozor na to.

K hodnocení díla bych potřeboval znát věk autora, takhle můžu jen říct, že mi tam chybí vyzrálost a nadhled, ale to v případě mladšího tvůrce není podstatná chyba.
 
 
 
Andor.cz o.s. © 2003 - 2024 hostováno na VPS u wedos.com
Za obsah příspěvků zodpovídá zadavatel, ne redakce, či administrátor portálu www.Andor.cz
Dračí doupě, DrD a ALTAR jsou zapsané ochranné známky nakladatelství ALTAR

doba vygenerování stránky: 0.079967975616455 sekund

na začátek stránky