Andor.cz - Dračí doupě online

Knihovna

NápadOblíbit

werewolf_by_wert23-d3ij2i42456.jpg

Autor: Enderson

Sekce: Nová nestvůra

Publikováno: 09. července 2011 00:42

Průměrné hodnocení: 0, hodnotilo 0 uživatelů [detaily]

 
Možná to sem nepatří ale myslím že je to dobrý nápad... I když nestvůry nejsou nijak nové myslí že by se měli přidat do seznamu ras....
 
1. Kentaurus-
Kentaurus také kentaur, má tělo lidské, ale i koňské. Ovšem má jen jednu hlavu a to lidskou. Lidská páteř (a s ní i tělo) se napojuje na krční páteř koňskou. má tedy dva páry nohou, koňských s kopyty, jeden pár rukou. Kentauři jsou velmi inteligentní tvorové, dobří bojovníci a vyhlášení hvězdáři. Jejich útočištěm jsou otevřené pláně v horách a lesy. Pokud žijí v lese, stávají se jakými si ochránci daného lesa.

2. Vlkodlak
Vlkodlak je člověk trpící lykantropii. Nejčastěji jsou jeho proměny závislé na luňe, ale starší vlkodlaci se dokáží měnit libovolně. V historii si je lidi pletli s upíry nebo je považovali za upíří přisluhovače. Dnes jsou však volní, libovolně se pohybují po světe.

3.Upír
Každý tuto postavu zná. Zde na Andoru ji používají (více dívky) velmi často. Jedná se o člověku podobný druh živící se krví... není důležité tuto postavu/rasu nijak popisovat ale je myslím dobré ji dát do seznamu. Dost často vídám ve vampire jeskyních Jiná rasa... a přesto nejsou upíři nijak neobvyklí...
 

Komentáře, názory, hodnocení

Enderson - 28. července 2011 13:13
werewolf_by_wert23-d3ij2i42456.jpg
PsychoP - 28. července 2011 11:46
Ano něco takového... Bylo by to samozřejmě trochu složitější ale tomu já moc nerozumim. Ale mohlo by to být tak že si každý může napsat cokoli už rovnou a jen by tam byl seznam ras jako třeba ve spoileru... vím že to asi patří do nápadovníku ale bál jsem se že mezi tou spoustou nápadů by se to mohlo stratit a nemělo by to takový ohlas jaký bych potřeboval k uskutečnění něčeho takového... a je pravda že ne všichni Andořané nápadovní navštěvují, že?
Proto jsem to dal sem...=)
 
PsychoP - 28. července 2011 12:04
falling8927.jpg
Lily - chan - 28. července 2011 12:01
Není nic snazšího, než to navrhnout někde, kde si to přečtou. Teď je hlavně jasné, o co vám vlastně jde :)
 
Lily - chan - 28. července 2011 12:01
avatar1683.png
PsychoP - 28. července 2011 11:46
No z pohledu nás by tohle bylo nejjednoduší řešení, ale jde o to jak by na tom byli programátoři, já se v tom nevyznám, takže nevím jak by to bylo těžké nebo nebylo, v podstatě je to to samé jak jméno, "v podstatě", ale né úplně, takže než by se tahle možnost začala nějak prosazovat tak by bylo dobré aby to někdo z nich okomentoval, jestli by to bylo možné, ale rozhodně by to pomohlo, pro přehlednost minimálně
 
PsychoP - 28. července 2011 11:46
falling8927.jpg
thomas Enderson - 28. července 2011 11:12
Takže by v podstatě stačilo jen to, aby měl tvůrce postavy možnost v okamžiku, kdy zadá "jiná rasa" případně "jiné povolání", tuto rasu a povolání blíže specifikovat vlastním textem, který by by se zobrazoval namísto neurčitého "jiná *cokoliv*"? :)
 
Enderson - 28. července 2011 11:12
werewolf_by_wert23-d3ij2i42456.jpg
mno já osobně si myslím že kdyby si každý Andořan do kolonky rasa mohl napsat cokoli a pak by to řešil už jen s PJ a všichni spoluhráči by vyděli že to je např. upír a nedocházelo by k omilům... o to mi hlavně jde. já osobně mam v sedmi z jedenácti postav v životopise napsáno vlkodlak. Mě tato rasa fascinuje.... ale proč něco takového mam psát do životopisu když to můžu dát do kolonky stejně jako jméno... Toto mé vyjádření se nevstahuje na povolání že povolání se ve hře až tolik neřeší stejně jako ve skutečnosti se na povolání moc neptáme...doufám že tento článek vzbudí nějaký ohlas...

Popis postav jsem moc nerozváděl že to bych se upsal kdybych zveřejnil všechny postavy které znám a k nim dal celý popys takže za toto se omlouvám...

A samo sebou chci všem poděkovat za pozornost...:)
 
PsychoP - 28. července 2011 00:25
falling8927.jpg
Arkius - 27. července 2011 18:45
V naprostém pořádku, tento článek vnímám jako další otevřenou debatu na toto téma.
 
Jay R. - 27. července 2011 20:48
ghost rider (2)6134.jpg
 
Jay R. - 27. července 2011 20:47
ghost rider (2)6134.jpg
V hostinci je stůl: Nové rasy/povolání (debata/návrhy), tam můžem přenést tuto debatu
 
Lily - chan - 27. července 2011 19:48
avatar1683.png
Arkius - 27. července 2011 18:45
No, nejjednoduší pro nás, ale pro programování? To už kdo ví... Ale pořád to je další z možností, ale jak řekl PsychoP, to by chtělo řešit spíš někde jinde, nápadovník není nejlepší řešení, tam málokdo jde, spíš nějaký stůl, nebo tak něco, toho si snad už lidi všimnou spíše
 
Arkius - 27. července 2011 18:45
genji_sign5922.png
Lily - chan - 27. července 2011 17:39
Vůbec nejednoduší by bylo, kdyby se po zvolení "Jiná Rasa" nabídla možnost napsat jméno této "Jiné Rasy".

Omlouvám se správci z OOT
 
Lily - chan - 27. července 2011 17:39
avatar1683.png
Maxx - 27. července 2011 14:02
Sice to překvapení je, ale stejně jak řekl John tak je otravné pořád někomu říkat že jsi to a on zas ono, proto by se ty rasy hodily, aspoň ty nejpoužívanější

Tak to by ses divil, navíc právě jsi řekl pěknou blbost, to že je jiná rasa a má na ikonce člověka hned značí že je upír? Skus se nad tím trochu zamyslet a dojde ti kolik možností máš, málo jich zrovna není, je dnes hodně ras co je podobná lidem a přitom lidmi nejsou, nebo minimálně na sebe berou podobu lidí

PsychoP - 27. července 2011 16:25
Ono nejsnažší by bylo kdyby si tyhle rasy andořani co tohle chtějí napsali sami, dejme tomu, budou chtít upíra, ať se sesednou (Obrazně řečeno) a prodiskutují co má být v popisu, pak by se to poslalo těm co tohle mají na starost a oni by to přidali, ušetřili by jsme jim tak práci se sepisováním toho, protože myslím že upíři a vlkodlaci nebudou jediná rasa co by chtěli lidi přidat
 
PsychoP - 27. července 2011 16:25
falling8927.jpg
Já si stejně myslím, že na tuhle debatu by se spíš hodilo nějaké frekventovanější místo. Co si budeme nalhávat, Andořani na články kašlou, jen co je pravda :)

Ale jinak souhlasím, chtělo by to víc hratelných ras. Chtělo by to přidat Gobliny, obry, vlkodlaky (možná obecně všechny -dlaky), upíry, víly, trolly, kentaury, minotaury, illithidy, Dagonovy děti hlubin...

I kdybychom se omezili jen na humanoidní rasy, máme toho na výběr přespříliš :)
 
Jay R. - 27. července 2011 16:18
ghost rider (2)6134.jpg
Vy říkáte že to co tam je stačí, jenže čím větší výběr bude tím lepší ne. A furt dalším žíkat že jsi jiná rasa, že jsi upír a tak tp je otravný
 
Maxx - 27. července 2011 14:02
ikonka685.jpg
Lily - chan - 27. července 2011 13:27
Aspoň sa neskazí prekvapenie keď sa z ikonky človeka vyklube vlkolak :D

A väčšina upírov dnešnej doby už necucá krv ale...to je jedno, ak to je iná rasa a nejaký hezou/hezounka na ikonke tož je to upír.
 
Lily - chan - 27. července 2011 13:27
avatar1683.png
Maxx - 26. července 2011 22:49
No, s tím tak úplně nesouhlasím, Upír a Člověk jsou si prakticky až na špičáky a možná světlejší kůži hodně podobná, dá se říct stejní, takže pokud nemá na ikonce zuby ven nebo otevřenou pusu aby byly vidět, tak to nerozeznáš, vlkodlak zase notně nemusí mít ikonku kde je ve své vlkodlačí formě, hrála jsem v jeskyni kde byli Vlkodlačí sourozenci a měli ikonku lidskou a dokud neřekli že jsou Vlkodlaci tak krom PJe to nikdo netušil...
Ale v podstatě na té rase zase tolik nezálží, stejně tohle je důležité jen v DRD, a možná tak úplně ani tam ne, stačí si rasu napsat do životopisu ne? Ale je pravda že pro přehlednost by to zase bylo dobré aby bylo těch ras víc, já bych třeba toho Upíra taky hned využila, stejně jako myslím hodně dalších lidí
 
Maxx - 26. července 2011 22:49
ikonka685.jpg
Je to vôbec potrebné? :D To Iná rasa tak vadí? Však už podľa ikonky spoľahlivo určíš kentaura a snáď i vlkolaka a upíra.
Navyše popisky dosť krátke a slabé, dle mňa.
 
Enderson - 26. července 2011 22:01
werewolf_by_wert23-d3ij2i42456.jpg
PsychoP - 26. července 2011 21:42
mno ano i ne... je to spíš do nápadovníku ale pak mě napadlo že by se to mohlo tady začít o tom bavit...
 
PsychoP - 26. července 2011 21:42
falling8927.jpg
Chápu-li to dobře, má tento článek za cíl vyvolat debatu?
 
 
 
Andor.cz o.s. © 2003 - 2024 hostováno na VPS u wedos.com
Za obsah příspěvků zodpovídá zadavatel, ne redakce, či administrátor portálu www.Andor.cz
Dračí doupě, DrD a ALTAR jsou zapsané ochranné známky nakladatelství ALTAR

doba vygenerování stránky: 0.063973188400269 sekund

na začátek stránky