Autor: OrtexSekce: NápadPublikováno: 12. května 2004 20:16Průměrné hodnocení: 7, hodnotilo 2 uživatelů [detaily] |
| ||||
Věta již jsem nadhodil já.... :))) |
| ||||
Když jsem to četl, napadla mě parafrázovat větu, kterou Fistandantilus s oblibou používá: "Nápady by byly, ale lidi schází." Ale máš, Ortexi, naprostou pravdu, snad až na to, že fantasie tvůrců nedochází, ta by stačila na mnohem víc, ale ... |
| ||||
Ortex: Ano všechny tvé podněty jsou zralé a prakticky u všech se zhodneme, protože to samé už jsem Amimu vykládal hned na začátku, když sem si vzal na starost výbavu, zbraně a zbroje. S tím počtem - např. u hřebíků to je jasné, adresářová - stromová struktura také - ovšem bude se to muset dodělat v číselnících (administrátorském nastavení pro přidávání nových předmětů apod.). Včera jsem to Amimu psal do pošty a dožadoval se odpovědí. Zatím to však vypadá tak, že je potřeba dodělat důležitější věci. Takže zatím ani já se nemohu hnout z místa, ačkoliv mám třeba již některé popisy vytvořeny. Z morálního hlediska je tam nemůžu dát, protože by v tom vznikal neuvěřitelný zmatek a nepořádek. Proto bych se opravdu přimlouval ke kvalitnějšímu členění o kterém hovoříš na začátku. A také to, že nabídka je "zatím" nehotová svědčí o tom, že je potřeba udělat právě tyto organizační změny. Bez těch to nepůjde. Co se týká přidávání nových předmětů, ano jsem také pro, také stejná myšlenka, která nás napadla hned v úvodu, když jsme začali uvažovat o tom, zda předměty vůbec vytvářet a vytvářet k nim originální popisky či ne. To by mělo být jednou z hlavních náplní hráčů - kteří by se chtěli aktivně zapojit na spoluvytváření - rozsáhlé databáze (předmětů, vybavení, zbrojí, zbraní, artefaktů, kouzelných předmětů apod.). Zdá se, že práce je hodně, takže nuda nehrozí. Uvidíme jakých dalších názorů a náhledů na věc se v příštích dnech dočkáme, snad nás to posune o zase ten maličký kousek vpřed. Fistandantilus |
doba vygenerování stránky: 0.13358187675476 sekund