Andor.cz - Dračí doupě online

Knihovna

Život nebo smrt?Oblíbit

falling8927.jpg

Autor: PsychoP

Sekce: Zamyšlení

Publikováno: 17. listopadu 2005 11:33

Průměrné hodnocení: 8.8, hodnotilo 12 uživatelů [detaily]

 
co já vím o čem to je... přichází to zevnitř, v reakci na vnějšek...
 
zzzzaxxxx022116.jpg
zástupy shlíží dolů na představení, už to začíná, masky padají a je jasné, kdo je kdo...
on za to může!
ale za co?
za všechno!
nic se nestalo!
ale stejně zemře, všichni zemřou a on teď!

smrt, kolotoč šílenství, smrtka má vybité zuby, kosa je tupá a ty se trápíš s naseknutým krkem, ale cesta vede dál, je rudá od tvé krve, ale ty stále žiješ, zvedla se ruka, padá dýka, padáš dolů, tobogán tě snáší, ty se vzpíráš a pak nic... prázdno, ticho... bolest... duše se trápí, červi rozežírají kůži a srdce bije dál... zástupy duchů se dívají nahoru, padáš... sluneční stín tě proklíná... půlnoční světlo neosvobodí tvou duši, protože není nikoho, komu bys chyběl... prázdno... závra»... červánky... mraky mizí jako pára, pochybnosti se trhají v ranním slunci... tvé jméno na rakvi, která je vlastně uvnitř... zpráva, něco nového, miliony lidí zabity při nehodě... další zpráva, miliony lidí zabity ve válce... další zpráva, miliony lidí zemřou z vlastní hlouposti... život prý jde dál, ale za peníze jej nekoupíš, jednou se ztratí a co potom? kdo si zaslouží vykoupení? já? ty? ta dívka, co si hrála venku se psem? ten voják, co střílí na bezbranné? jeho velitel, který k tomu dal rozkaz? kdo? všichni? nikdo? někdo si zaslouží zemřít, ale žije, a někdo si zaslouží žít, ale zemře... čas je jednotka... věčnost je množina... my jsme proměnné... jednou tady, jednou tam... víckrát se na stejnou věc nepodívám... každý stereotyp je pokaždé poprvé, smrt je jen jedna, ale kdo zaručí, že potom není další? nudí mě život? baví mě smrt? nudí mě smrt? baví mě život? co když je to jedno? to samé... opak energie... dítě se vrací k matce... srdce tluče, oči mrkají, ale co když je to iluze? co je život? specifikuj mi smrt! žáku, k tabuli! dnes jste zkoušen z nevědomosti, a existence mysli neomlouvá! kdo je tak mocný, že může udělit smrt? jen ten, kdo je tak mocný, aby rozséval život... a kdo je tak mocný, aby rozséval živo? jen ten, který má úctu před tím, který určuje smrt... okamžik reality, kdy znáš všechny odpovědi... chvíle, kdy prohlédneš a znáš, víš, tušíš, zemřeš... střela, granát, bomba, raketa, nůž, mince, květ, včela, větev, kámen... přežil jsem smrt, kdo to může říct? zabil jsem život... kdo to může říct?
otázky... dokola kolem nás... já, ty, my, vy, oni... figurky ve hře... kdo tomu vládne? bůh? ďábel? my?

jaká je odpověď na základní otázku?
já vím! já vím!
jaká?
jaká je otázka?
nevím?
jak potom můžeš žádat odpověď?

koloběh... zrození, život, smrt, znovuzrození, rituál reinkarnace... kolik duší proletělo mým tělem? kolika těly prolétla má duše? existuje vůbec? co je to tělo? co je to duše? nevědomí nás chrání... lhal bych, kdybych řekl pravdu... nazvali by mě pravdomluvným, kdybych jim cpal lži... zrcadlo lidského vědomí... nedokonalá existence... omyl... řežeme si větev pod prdelí... no a? komu to vadí? je ještě dost času na to, aby se s tím něco dělalo... ale moc pozdě na to, aby to někomu došlo včas...
 

Komentáře, názory, hodnocení

PsychoP - 23. března 2006 17:37
falling8927.jpg
Mirelaridon - 23.Března 2006 17:24
děkuji ;-)
 
Mirelaridon - 23. března 2006 17:24
mirelaridon284.jpg
Psychope, Ty jsi fakt třída... Nadchl jsi mě! My dva jsem si v jsitých směrech dost podobní - oba pěkní šílenci :-)
Tenhle styl psaní mám ráda, každý, kdo chce, si v tom najde své... Jen tak dál :-)
 
PsychoP - 23. února 2006 16:10
falling8927.jpg
Terryna - 23.Února 2006 16:08
kdo by to byl cekal...
 
Terryna - 23. února 2006 16:08
wolvie8901.gif
Pěkný ale nepochopila jsem to... :-)
 
PsychoP - 22. ledna 2006 20:55
falling8927.jpg
Imperátor - 22.Ledna 2006 20:14
na ceste je "basen"...
 
Imperátor - 22. ledna 2006 20:14
wiseman1755.jpg
Jj, moje ségra to ale spíš považovala za příležitost, jak se zasmát :)
Každopádně skvělé, doufám, že budeš psát a tvořit dál.
 
PsychoP - 22. ledna 2006 09:18
falling8927.jpg
Imperátor - 22.Ledna 2006 06:02
ve chvili kdy me neco takoveho napadne tak musim zapnout vsechny smysly abych nezapomel na to, co jsem chel napsat... ale to je vetsinou takovych pet vet, ktere si v prubehu bezmyslenkoviteho psani najdou svou cestu ven... da se rict ze u toho clovek musi i nemusi myslet... a zpusob, jakym tyto dva stavy strida dava vzniknout necemu podobnemu...

mimochodem: moje segra tu ma prvni prispevek...
 
Imperátor - 22. ledna 2006 06:02
wiseman1755.jpg
No, tohle je bomba. Je to skvělé, jednou jsem udělal to samé - sedl jsem si a sypal na papír podobné myšleky jako ty. Pak jsem si to schoval za skříň. Bylo mi asi 9 a když mi bylo asi 16, našla to moje o rok mladší ségra. Myslel jsem, že ji zabiju (obrazně řečeno) :))
Líbí se mi to, něco takového jako ty bych nevymyslel. Na to musí člověk "vypnout" a sypat to na papír ...... a nebo musíš bejt ujetej a myslet u toho ?!?
10 :))
 
PsychoP - 06. ledna 2006 16:55
falling8927.jpg
resp. dopsal jsem ho dve sekundy pred stiskem tlacitka "odeslat clanek"
 
PsychoP - 06. ledna 2006 16:54
falling8927.jpg
Galad Elen - 02.Ledna 2006 14:14
ve chvíli kdy jsem se rozhodl že ho naíšu jsem neměl ani jasnou představu o tom jak bude vypadat ;-)
 
Galad Elen - 02. ledna 2006 14:14
arodjkafinal5054.jpg
psychop - 02.Ledna 2006 14:10
Jasné, ale tys ho napsal, pro tebe musí být dobrý a není nutno sem tvé hodnocení dávat, kdyby ti nepřipadal dobrý, taks ho ani neposlal ke schválení.
 
PsychoP - 02. ledna 2006 14:10
falling8927.jpg
Gesser - 02.Ledna 2006 14:09
10

Galad Elen - 02.Ledna 2006 14:08
taky mi to přijde ujetý... ale já jsem ujetej... takže je to možná v pořádku... de facto na hodnocení nezáleží, pokud ten článek o něčem vypovídá...
 
Galad Elen - 02. ledna 2006 14:09
arodjkafinal5054.jpg
Gesser - 02.Ledna 2006 14:09
Podívej se do detailů hodnocení.
 
Gesser - 02. ledna 2006 14:09
dwarf2707.jpeg
Promiň, že se ptám, ale jaký sis dal hodnocení?...
 
Galad Elen - 02. ledna 2006 14:08
arodjkafinal5054.jpg
psychop - 02.Ledna 2006 14:07
no, nevím, mně přijde trochu divné, hodnotit své vlastní dílo. ale je to tvůj názor a já ti ho neberu.
 
PsychoP - 02. ledna 2006 14:07
falling8927.jpg
Galad Elen - 02.Ledna 2006 14:01
vlastně... podle mě je to přesně to co to má být... protože jsem tam vyjádřil přesně to, co jsem v tu chvíli chtěl...
 
PsychoP - 02. ledna 2006 14:06
falling8927.jpg
Galad Elen - 02.Ledna 2006 14:01
jen tak... aby se neřeklo... a navíc to tak nějak vidím...
 
Galad Elen - 02. ledna 2006 14:01
arodjkafinal5054.jpg
psychop - 02.Ledna 2006 13:59
Můžu se ještě optat? Proč sis to ohodnotil i sám?
 
PsychoP - 02. ledna 2006 13:59
falling8927.jpg
Gesser - 02.Ledna 2006 13:50
zajímvé hodnocení... není nad to, když hodnotí lidi s mozkem... tedy... lidi kteří ho používají...
 
Gesser - 02. ledna 2006 13:50
dwarf2707.jpeg
Na tohle jde říct jen pár slov, ale nejvíc to asi vystihuje slovo "ZAJÍMAVÉ". A někdo by možná také řekl, že se snažíš definovat osud( tedy, trochu). Hlavně musím říci, že poslední odstavec je opravdu povedený. Připadá mi smysluplný a nutí k zamyšlení. Ale největší význam má to, že nás tento text nenutí, zamyslet se nad osudem, vesmírem a ostatních, pro nás bezvýznamných věcech (s tím osudem se to tam trochu setkává, ale pouze okrajově), ale o nás a o našem životě. Přivádí mě to opětovně na otázku, kterou jsme si položili všichni, alespoň jednou za náš krátký úsek uvědomování: Kdo jsme?...Neno spíše co jsme? A pak také k dalším neméně důležitým... Řekl bych, že člověk, který hodnotí pod 6, je buďto šílenec nebo genius. A jak už z mého příspěvku vyplívá: Je to překvapující (ve změti oastatních článků), osobyté a především pěkné...
 
PsychoP - 01. ledna 2006 16:08
falling8927.jpg
Morra - 01.Ledna 2006 16:05
chytrééééé
 
Morra - 01. ledna 2006 16:05
744110440656097490.jpg
Nemyslíš , že v životě je důležitější náhoda??? Otázky jsou různé a princip života je v tom , že nevíme pšechno... tím pádem si na vše nemůžeme odpovědět... někdy je to lepší!!!! Píšu hlouposti???Tak to taky nejni jasná otázka... :-)
 
PsychoP - 24. prosince 2005 14:43
falling8927.jpg
Sargo - 24.Prosince 2005 14:16
a to je cílem
 
Sargo - 24. prosince 2005 14:16
wel1d5kk1aaa19357.jpg

Vy moc nečtete, co ti druzí píšou, co? :-D :-D
To neva, každý odpovídá beztak hlavně na své vlastní myšlenky... :-))
 
Meldath - 24. prosince 2005 12:04
greeneye2851.jpg
Sargo - 23.Prosince 2005 23:36

Ne, myslím si, že kdyby o těch směrech věděl, nekritisoval by to z hlediska uměleckosti.
 
Galad Elen - 24. prosince 2005 08:38
arodjkafinal5054.jpg
Mně se to velmi líbilo, přečetla jsem to jedním dechem. Určitě je to vybití momentální nálady. Prostě jsi své pocity nalil na papír(do počítače) jako z lahvičky tuše. Já mám takové věci ráda, protože z nich dýchá duše.
 
PsychoP - 23. prosince 2005 23:38
falling8927.jpg
Sargo - 23.Prosince 2005 23:36
je to pitomost... pokud by se měl podřídit nějakým směrům, tak by vlastně popíral svobodu ducha... je nutné je přijmout, ale né s nimi nutně souhlasit... vzít něco na vědomí udělá víc, než zahodit to za hlavu...(což dělám s učebnicema)
 
Sargo - 23. prosince 2005 23:36
wel1d5kk1aaa19357.jpg
A tak sem trojtečky asi patří... tady pro nim ani já neřeknu ani slovo :-D

Meldath - 23.Prosince 2005 20:36
Tohle nechápu. Takže kdyby s těmi směry byl obeznámen, tak by byl povinnen se jim podrobit, přizpůsobit, snažit se vpasovat? ;-)
Nehledala bych tam za každou cenu hluboké myšlenky a velká řešení... :-)
 
Meldath - 23. prosince 2005 22:35
greeneye2851.jpg
psychop - 23.Prosince 2005 22:03
Ja proti nim tady rozhodně nic nenamítám... Vím, že jich mám taky plné texty... :-)
 
PsychoP - 23. prosince 2005 22:03
falling8927.jpg
Meldath - 23.Prosince 2005 20:36
sry za trojtecky... ale ja tak hold pisu... bych se musel zmenit a to se mi fakt nechce...
 
Meldath - 23. prosince 2005 20:36
greeneye2851.jpg
occultist - 23.Prosince 2005 18:57

U filosofie je podle mě otázka důležitá jen tak, aby k ní byla vytvořena odpověď. Existují ale i jiné typy otázek (např. v tomto případě) a to otázky řečnické. (a těmi je tento text protkaný) Myslím si, že takovéto otázky si potom samy odpovídají, nebo» základem řečnické otázky je to, že není nutné na ni odpovídat. (např. z důvodu, že je na ni jasná odpověď) Navíc je tu spíš víc trojteček, nad kterými by pak měl člověk řvát, že je text bezpředmětný...
Ohledně směrů jen říkám, že existují takové (a všeobecně uznávané), do kterých by se toto dílo dalo zařadit, a proto si nemyslím, že by bylo korektní ho napadat z hlediska uměleckosti, pokud jsi s těmito směry nebyl seznámen.
 
PsychoP - 23. prosince 2005 19:23
falling8927.jpg
Sargo - 23.Prosince 2005 19:21
tak až takové přiblížení se k pravdě jsem od nikoho nečekal... jak jsem ale napsal tak vyčištění hlavy od myšlenek je až konečným důsledkem tohoto procesu... mimoto jsem čekal, kdy sem napíše něco i někdo jako vy... tak racionální názory se moc často nevidí...
 
Sargo - 23. prosince 2005 19:21
wel1d5kk1aaa19357.jpg
Nevím, jestli to písání má být součástí nějakého uměleckého směru, ona škatulka mi beztak nepřipadá důležitá. Připomíná mi nejvíc ze všeho takové to automatické psaní, kdy si člověk v nějakém stavu sedne k papíru, vyčistí hlavu od myšlenek a začne psát... po nějaké chvíli z toho (někdy) vylézají věci různé. Nevím, jestli v tom mají být myšlenky, ale vidím v tom docela pěkný obraz nějakého momentálního, ale možná i dlouhodobějšího - pocitu; popsaného dost dobře k představení.
 
occultist - 23. prosince 2005 19:00
occ_as_kelthuzad_by_altana_50x108px_edit7566.jpg
occultist - 23.Prosince 2005 10:23

Jo zaměnil sem impresi s expresí, tak to napravuju.
 
occultist - 23. prosince 2005 18:57
occ_as_kelthuzad_by_altana_50x108px_edit7566.jpg
Meldath - 23.Prosince 2005 12:58

Jsi si jistý/á, že víš o čem mluvíš ?
Ne, moje kritika se týká tohodle zamyšlení, a hlavně ani bych ho nezařazoval do nějakého uměleckého směru.
Pak, co má avantgarda společného s tímhle ?
Možná nevím co ty si myšlíš o čem že vlastně avantgarda je.
A neřekl bych že pomocí otázek jsou tvořeny odpovědi, spíš jenom další otázky, a filosofie se snaží odpovědět na všechny otázky týkající se té jedné prvopočáteční tak aby už nevyvystávali žádné další a získal si tam nevyvratitelnou (ne nepopiratelnou, jak už padlo všechno je subjektivní a je skoro jisté že se najdou jedinci co nebudou souhlasit) tezy.
Já je tam nevidím, uvažuju asi moc konkrétně, hele, co kdyby si mi ty řekl/a jaké odpovědi si tam našel/a.
 
PsychoP - 23. prosince 2005 17:09
falling8927.jpg
ehmmm po zpětném přečtení jsem zjistil že tam ty odpovědi jsou, né na vše a né jednoznačné, ale jak chceš na ty otázky jednoznačně odpovědět?
 
Meldath - 23. prosince 2005 12:58
greeneye2851.jpg
occultist - 23.Prosince 2005 10:23

Tak ke tvé kritice: Nemyslím, že by s tebou mohlo souhlasit jen málo lidí, ale uvědom si, že tvá kritika se netýká tohoto zamyšlení, ale celého uznávaného "uměleckého" směru (což je samozřejmě už diskutabilní) - o čem myslíš, že je futurismus, expresionismus, dadaismus...? Celá avantgarda? O tom jste se ještě neučili?
Kromě toho si zkus uvědomit, že právě pomocí otázek jsou tvořeny odpovědi. A to, že je tam nevidíš je jen tvoje chyba.
 
PsychoP - 23. prosince 2005 11:22
falling8927.jpg
occultist - 23.Prosince 2005 11:13
ne, proti tvé kritice se nestavím... a nejsem schopný odpovědět jinak... každá akce má svou reakci a já se prostě ztrácím ve vodopádu svých vlastních myšlenek...

a k té filosofii, probíráme jí jako součást občanky(nechápu že ještě máme občanku) a tam po nás profesorka přímo chce vědět, jak si na ty dané otázky ta daná skupina odpovídala... je to blbost... možná je spojoval podobný směr uvažování, ale nemohli se bezmezně shodnout na jediné sérii odpovědí...
 
occultist - 23. prosince 2005 11:13
occ_as_kelthuzad_by_altana_50x108px_edit7566.jpg
psychop - 23.Prosince 2005 10:40

Ty asi neumíš psát jinak než ... nijak.
A jsi si jistý že to byla reakce na můj komentář ?
Na co si vlastně reagoval ?
Možná by to chtělo špetku víc určitosti.
Nikde sem tam nenašel něco, co by se stavělo proti mojí kritice, bylo to tam vůbec ?
Ale zkusím odpovědět.

Psaní Je o otvírání nitra.
Ne nasnažíš se najít odpověď nebo ji tam aspoň nedáváš.
Žádné neměnné pravdy se ti nenutí, kdyby si tu filosofii trochu vnímal, zjistíš, že se filosofie, ano, snaží odpovědět na otázky, ale nikomu je nevnucuje.
Otázky na, které není odpověď existují, ale když na ně není odpověd, proč se nad nimi zamyšlet ?, když zamyšlení je o otázkách ale i odpovědích na ně.
I odpovědi lze chápat subjektivně, nejsou to neměné fakty, nevím jestli je tak chápeš a proto jenom kladeš otázky bez odpovědí.
Jestli chceš vyjádřit svůj život tak napiš něco co nebude jenom pár prázdných slov, tohle je pár prázdných slov.
 
PsychoP - 23. prosince 2005 10:40
falling8927.jpg
occultist - 23.Prosince 2005 10:23
možná má pravdu... ale dovolil bys někomu neznámému detailní pohled do svého nitra? v deseti jeskyních vedu postavy na základě sebe samého... v deseti jeskyních reaguju naprosto odlišným způsobem... a jestli tohle nezanehává po dalším přečtení umělecký dojem... proč ne? já vím že je to změ»... kdo vidí víc nž jen slova to vidí taky... ale zároveň jsou to myšlenky... nikdy ucelené, víří stále dokola ve snaze najít odpověď... to je pokud vím podstata filozofie, hledat odpovědi na otázky... proč v tom případě, když probíráme filozofické směry, tak jsou nám sděleny i otázky, i odpovědi? proč nám stále nutí neměnné pravdy? jsou věci na které není odpověď... Kdo si zaslouží zemřít? podle toho, kdo se ptá... Kdo je v téhle době normální? záleží na subjektivním chápání normality... pokouším se ti tu vysvětlit, že objektivní názor je zajímavá věc, ale my nejsme mravenci... každý je originál... proto si nikdo nezaslouží zemřít a nikdo není normální... nelze vše zaškatulkovat... pokud by se třeba o mě učily děti ve škole(doufám že nikdy) tak chcu aby můj život nevyjadřovalo pár prázdných slov... a věř mi, že pár slov nikdy lidský život nevyjádří... ovšem, záleží na úhlu pohledu...
 
PsychoP - 23. prosince 2005 10:32
falling8927.jpg
gumidek - 23.Prosince 2005 03:38
ano... každý uvažujeme jinak... a tohle je jeden ze způsobů jak si třídím myšlenky... nechám je volně plynout na papír... teď jsem je prostě někde umístil...
 
occultist - 23. prosince 2005 10:23
occ_as_kelthuzad_by_altana_50x108px_edit7566.jpg
Trochu té objektivní kritiky.
Na první přečtení bez zamyšlení to nebylo špatné.
Ale, ... nemá to bohužel naproto žádnou uměleckou hodnotu,
není to ani pořádné zamyšlení, v pořádném zamyšlení pokládáme otázky, ale zároveň na ně odpovídáme, míříme k nějakému cíli, něco dokázat.
Tohle je slepenec slov, které vyvolávají silné pocity (život, smrt, atd.), která ačkoli má nějakou formu neříká vlastně nic.
V popisku si nažnačil že to má být imprese, promiň ale k impresionismu je třeba víc, než se povrchně zabývat věcmi s hloubkou.

Působí to pěkně, když se nad tím člověk zamyslí, už to tak pěkně nepůsobí a snaha hledání smyslu, odpovědí na položené otázky nebo tvůj vlastní hlubší názor, je dočista marná, v konečném důsledku absence těhle věcí z toho dělá jenom změ» pěkných slov s hlubokým významem a věčných (ohledně života a smrti, vděčné téma) otázek bez odpovědi, ale pořád jenom Změt.

Nechápu jak to mohlo dostat 9, i hloupá povídka dá víc namahy než ... tohle a» je to cokoli a zamyšlení to není (viz. výše).
Nevidím v tom snahu, nevidím v tom vnitřek jenom vnějšek, nevidím v tom nic co by tomu dávalo právo dostat lepší hodnocení i než ta nejhůře hodnocená povídka na Andoru.
Osobně bych dal 1, jaká škoda že nehodnotím, vážně jaká škoda tohle by si tu jedničku zasloužilo.
 
gumidek - 23. prosince 2005 03:38
ff2ww26127.jpg
když jsem to četl, mé myšlenky se stářeli stále jen kolem toho textu...
je těžké někoho zaujmout, aby mu ani jedna myšlenka neskápla jinam... Člověka to nutí myslet nad tím, co tam píšeš. Jde z toho odhadnout pod jakým stresem či depresí jsi to psal, ale zároveň je v tom vidět mnohé. Tady si každý může uplně prolézt svýma myšlenkama a to je jenom proto, že to nutí přemýšlet.. ale o čem?.... přemýšlet o tom, jestli to co píšeš, není náhodou už velmi známé. A naopak. Jestli to, co píšeš má nějaký smysl, jestli to není jen jedna velká nesmyslná věc. Je to věc opravdu k zamyšlení a myslím si, že je to povedené.
Jsem neskutečný uznalec sci-fi a fantasy, ale tohle... to mě dokázalo vtáhnout do děje způsobem takovým, že mi to nepřipadalo chaotické a dokonce jsem prostě věděl, že to je O NĚČEM... a vyložit si to co jsi napsal, může jen každý jinak....

IMHO (= jen můj osobní názor...)
 
PsychoP - 22. prosince 2005 20:33
falling8927.jpg
Meldath - 22.Prosince 2005 20:24
jo, nějakého zadrhnutí jsem si taky všiml, ale zas tak moc to nevadí... jenom trochu vyruší...
 
Meldath - 22. prosince 2005 20:24
greeneye2851.jpg
co říct?
souhasím s vlkovskym...
je toho tam spousta a fakt to jede (i když mi jen trochu přišlo malinké zadrhnutí v půlce toho druhého velkého odstavce) - je to fakt plný
vycházím z takové teorie, že jaký je konec, také je dílo a tak si ho pak lidi pamatujou a zařazujou, a konec je fakt dobrej... nejvíc se mi líbily poslední dvě věty...
 
PsychoP - 22. prosince 2005 18:03
falling8927.jpg
vlkovsky - 22.Prosince 2005 17:57
jestli tam je někde radost tak jsem asi divnej, protože podobné věci píšu buď po vodárně nebo v depresích... což vyjde nastejno...
 
vlkovsky - 22. prosince 2005 17:57
graywolfl4570.jpg
Máš to skvělé, nápadité, zmatek a přitom pořádek, smutek a radost.....já nevím jak bych to dál popsal. Je to opravdu skvělé a já se přikláním jak k Beruškovové, tak k Einthé.
 
PsychoP - 22. prosince 2005 17:24
falling8927.jpg
stoupa - 22.Prosince 2005 15:23
jak se tak dívám na tvé příspěvky u článků, tak nejsi "odvařenej" z ničeho... asi psychický problém...
 
stoupa - 22. prosince 2005 15:23
kostlivec7296.jpg
hmm no dá se to ale odvařenej z toho nejsem
 
PsychoP - 22. prosince 2005 13:50
falling8927.jpg
zde je ještě ten obrázek... nevím nakolik se zobrazuje na jiných prohlížečích...
 
Eithné - 22. prosince 2005 13:32
dub2857.jpg
Mno tak rozhodopádně je to zajímavé ;)
Je to velice... hm... líbivé, protože to neškobrtá, má to svůj styl, má to úžasný spád, že člověk při čtení stále zrychluje a zrychluje, je to nezopakovatelné a neinterpretovatelné, ale je to moc pěkné.
Tááákže... Líbilo ;)
 
beruskovova - 22. prosince 2005 10:07
vendulomedvedcb1338.jpg
psychop - 22.Prosince 2005 10:06
muhehe...to je abys mel radost vis...
 
PsychoP - 22. prosince 2005 10:06
falling8927.jpg
beruskovova - 22.Prosince 2005 10:04
segra... ty umiš kreslit, ja zas přemýšlím trochu jinak... je to naprosto normální... jenom nevím, proč mi lozíš na komp... pak musím furt přepínat ICQ!!!
 
beruskovova - 22. prosince 2005 10:04
vendulomedvedcb1338.jpg
teda...necekal jsem ze ti to nekdy reknu...(mohla bych prejit vedle do pokoje a rist ti to...ale napisu to) je to uuuzasneee
 
 
 
Andor.cz o.s. © 2003 - 2024 hostováno na VPS u wedos.com
Za obsah příspěvků zodpovídá zadavatel, ne redakce, či administrátor portálu www.Andor.cz
Dračí doupě, DrD a ALTAR jsou zapsané ochranné známky nakladatelství ALTAR

doba vygenerování stránky: 0.086558103561401 sekund

na začátek stránky