Autor: ThaienSekce: Bez zařazeníPublikováno: 08. března 2006 19:41Průměrné hodnocení: 8.6, hodnotilo 9 uživatelů [detaily] |
| ||||
SASAN_KING - 31.Března 2006 16:20 Jasny ja to beru jako tvuj nazor arespektuji ho a rikam ti svuj...Tot vse :-) |
| ||||
To Thaien: Toho sebevraha ber v uvozovkách. Je fakt, že ses nezabýval popisováním přesného místa, ani děje, takže by jsme mohli polemizovat coby kdyby... Byl to prostě jen můj názor, prostě to asi ve svých představách vidíš jinak než já. |
| ||||
Thaien - 31.Března 2006 15:23 něma problema... jen mám nutkání osvětlovat zateměná místa ;-) občas někomu něco unikne a tak podobně :-D |
| ||||
SASAN_KING - 31.Března 2006 11:33 Co se inspirace tyce byla to jen myslenka o uvazovani ostrelovace...ale jestli se chces inspirovat stalingradem tak mas pravdu v tom ze by neuvazoval o demokracii. Nemas vsak pravdu ze by musel byt sebevrah. Kdyz se zajimas o druhou svetovou tak asi vis jak byl stalingrad rozdelen..ostrelovaci se stahovali za linie a ve skupinach takze kdyby na ne narazil nepritel tak by urcite prvne nestrilel na nej...no nic. Dekuji ti za nazor. Psychop: A tobe dekuji za, v poradi jiz druhou, obranu meho dila. Je zajimave ze vetsinou argumentujes tim cim bych argumentoval ja... Takze diky. |
| ||||
mimoto ja to tak pochopil diky tomu dodatku: "teda vlastne je tam jen ta myslenka co se tyce uvazovani ostrelovace..." |
| ||||
SASAN_KING - 31.Března 2006 12:21 snajpři jsou všude ;-) |
| ||||
To Psychop: cituji: Thaien - 24.Března 2006 16:16 " A je to velmi volne inspirovano Nepritelem pred branami" - což odkazuje na Stalingrad, ale máš pravdu, že je to jen volně inspirované, takže to může být kdekoliv... :) |
| ||||
SASAN_KING - 31.Března 2006 11:33 mohlo to být kterékoliv město... nezdá se mi, že by to nějak specifikoval... |
| ||||
Ahoj, článek se líbil, jelikož se taky zajímám o IIWW ale narazil jsem na dvě věci, které mi úplně neseděly. Cituji: "Co je to za spravedlnost? To je ten mír, za který bojujeme? Ta demokracie?" Pochybuji, že by sovětský voják ve Stalingradu uvažoval nad tím, že bojuje za demokracii... (ale je to jen můj názor.) Za druhé to je zřejmě asi bude sebevrah, když sedí klidně v noci v okně a kouří. Nevím sice v jakém seděl patře, ale ten výstřel zřejmě patřil jemu ne? Jo ještě jedna věc, nevím sice jaká přesně byla situase, když zastřelil tu dívku, ale zdá se mi že jednal docela ukvapeně, že jí zastřelil... třeba jí nemuseli najít, třeba se chtěla zatřelit až kdyby jí našli... třeba... No ale to je jedno, jen jsem chtěl vyjádřit svůj názor a v žádném případě netvrdím, že je 100% správný, přecijen nejsem sovětský ostřelovač ve Stalingradu, ani jsem naštěstí žádnou válku nezažil... |
| ||||
Hitomi - 29.Března 2006 18:50 i kdyz jen zlomek... to je to minimum, ktere ty clanky spojuje... a pises opravdu zajimave... mimochodem: promin za to teckovani... |
| ||||
psychop - 29.Března 2006 17:41 ja se ji zpocatku pokousela, opravdu, az pozdeji jsem se ohrazovala ^_^ a asi te zklamu, jsou to jenom me myslenky, sem tam se to vztahuje k nejake situace, ale je tam jen zlomek mych skutecnych zazitku, zbytek jsem si sproste vymyslela ^_^ Thaien - 29.Března 2006 17:36 omlouvam se, jestli to tak znelo, chtela jsem tim rict, ze si takove tema zaslouzi o trochu lepsi a originalnejsi zpracovani, rekla bych snad napaditejsi, pisu ti to proto, protoze verim, ze na to mas a nemusis psat timto, rekneme "obycejnym" stylem...pro me je treba doslova modlou Dostojevsky, az budu schopna vyjadrit emoce a myslenky jako on, budu stastna ^-^ jinak musim bohuzel pouzivat nevsedni obrazy.... |
| ||||
Hitomi: četl jsem si tvá díla... jsou plná bolesti... a všechny pojednávají víceméně o tom samém... jen v jiných kulisách a s jiným hereckým obsazením... nevím co se ti tehdy stalo... a ani to nechci vědět... radši... |
| ||||
Hitomi - 29.Března 2006 16:20 Mozna nejsem pristupny kritice ale hlavne se snazim hajit protoze mi pripada ze z tve kritiky si muzu odnest pouze to ze je to bezne tema....tak se alespon snazim rict ti jak jsem to myslel a to jak to vidim ja... Ale jestli ti prijde ze plytvat kritikou na ma dila je zbytecne tak budu rad i za tech par radku a hodnoceni.. |
| ||||
Hitomi - 29.Března 2006 16:20 zkus přístě konstruktivní kritiku... nebudeš mít tak negativní ohlasy ;-) |
| ||||
ha, dokonce 4 :) filtruj podle autora ale jsou pomerne stare... |
| ||||
Thaien - 29.Března 2006 15:41 vyfiltruj si clanky tady, najdes tu celkem tri. nj, jak se zda, nejsi pristupny kritice, vzdavam to. priste napisu par radku a hodnoceni... |
| ||||
Hitomi - 28.Března 2006 20:27 Jak uz jsem rekl: Ja pisu uvahy a ve forme povidky to vypada asi takhle proste zadne originalni tema, zedny slohovy extraum....proste jen apel na lidskou uvahu a vziti se do dila a prozitek.... A vazne pred tim nez neco napisu nestuduju desitky a tisice clanku a del abych zjistil jestli se tema na ktere pisu nahodou uz nekde neobjevilo. Jo a jeste:"... musis sam uznat, ze s timhle se neprosadis..." jestli sis nevsimla tak jsem jiz konstatoval, a specielne pro tebe zkonstatuji jeste jednou: Ja se nechci prosadit ani byt spisovatel... PS: muzu se zeptat na nejakou povidku od tebe abych si odnesl poznani co povazujes za inovativni tema...? |
| ||||
Thaien - 28.Března 2006 17:17 ja nejsem kritik, ja jsem prave jenom clovek. Jenomze tohle tema si holt zaslouzi vic, nerada ctu 1000 a jednu variaci na jedno a to same a jeste k tomu hodne podobne napsane, musis sam uznat, ze s timhle se neprosadis. Chybi mi u tebe originalita, i kdyz sam o sobe tvrdis, co vsechno nedovedes, mas jeste dlouhou cestu pred sebou. |
| ||||
Thaien - 24.Března 2006 16:16Nu, evve nám to dokázala... chybí ti tam ta čárka :-) Ale stejně se mi to moc líbí... |
| ||||
Hitomi - 27.Března 2006 17:34 Takze mila zlata: tezko se to autora muze dotknout kdyz je to jen tvuj nazor na ktery mas plne pravo a jaho respektuji....Jinak tenhle vytvor by mel snad nejakym zpusobem primet ctenare aby se zamyslel a volny konec je tam proto aby si ctenar mohl domyslet svuj. Nekdo tam treba vidi moznost zacatku nove bitvy nebo vystrel nepratelskeho ostrelovace... ja sam si tyhle konce nedovedu predstavit protoze vidim jak bych se zachoval sam.... a o to mi slo predevsim vzbudit nejaky pocit vyprovokovovat nejake otazky nebo uvahy. Takze mi nejde o to abych tvoril literarni veledila. Ale vazim si toho ze jsi obetovala svuj cas i na tak prumernou tvorbu:-) Tvuj nazor na mne pusobi jako nazor profesionalniho kritika, ale ja bych byl radsi za nazor cloveka.Neber si to osbne, tak to proste je. |
| ||||
je to docela pekne zpracovany pomerne popularni namet, nejak si nejsem jista, jak to hodnotit....dle meho nazoru jde o tvorbu znacne prumernou jen doufam, ze se tim autora prilis nedotknu... |
| ||||
Thaien - 24.Března 2006 16:16 ano, jak krasne obecny komentar...:-))))))))))... no vzdyt mi si to povime:-) |
| ||||
Už jesm to četl u Grácií a libilo se mi to předtím a líbí se mi to stále. Takže poctivých osm bodů. |
| ||||
Dekuji vsem za jejich cas ktery venovali precteni a pripsani komentare. Evve: Mozna te zklamu ale me dalsi dilko neni z tohoto prostredi a asi nebude moc dobre...je to uvaha a je tak i napsana takze se pohybujeme mimo cas a prostor..Diky za komentar. Mirelaridon: urcite to neni dokonale...ale dekuji Psychop: Diky Morra:Ja se o valku prevazne pak o druhou svetovou zajimam docela dost.A je to velmi volne inspirovano Nepritelem pred branami, teda vlastne je tam jen ta myslenka co se tyce uvazovani ostrelovace...vice rozepsat jsem to mohl ale nechci takhle je to to co jsem chtel rict pak uz by to byla jen pouhopouha vata kolem...diky Isik-ud: jak krasne obecny komentar...Diky |
| ||||
Hm... stále stejně pěkné :o) Ale jak si to čtu již po několikáté, nacházím jednu drobnost.... :o) Vybaví se mi ta dívka, její tvář, ach bože! -chybí ti zde čárka před "její tvář" ;o) Ano, to je všechno :oD Už se těším na tvé další dílko... a rozhodně mi (a myslím, že ani nikomu jinému) nebude vadit, že bude z tohoto prostředí... ;o) |
| ||||
Jo, jo - taky si myslím. Někdy je méně více a tohle je dokonalé... |
| ||||
je tam vše co je třeba... nechcu zažít válku... svým způsobem je to depresivní... pro mě... |
| ||||
Nejvíce mě zarazilo, že se to tady objevilo v dobu , kdy se já sama zajímam o toto téma....dost mi to sice připomnělo film Nepřítel před branami, ale je to povedený....možná,že by jsi to mohl více rozepsat ( neboj i u mého zamyšlení mi to všichni říkali) ..... mě samotnou by to dost zajímalo,ale v podstatě jsi myšlenku skvěle zachytil .....mě osobně se to moc líbilo :-) |
| ||||
tos... jelikoz te znam a vim ceho si schopny...:-))) tak jsem dal znamku jakou jsem si myslel ze bude nejvhodnejsi...:-) jinak si myslim ze jde o dilko velice zdarile... myslim si ze je videt jakym smerem o vecech premyslis... doufam ze co nejdrive uvidime dalsi z tvych dilek...:-))))) |
doba vygenerování stránky: 0.060582876205444 sekund