Andor.cz - Dračí doupě online

Knihovna

Život je bojOblíbit

744110440656097490.jpg

Autor: Morra

Sekce: Zamyšlení

Publikováno: 12. března 2006 11:51

Průměrné hodnocení: 8.3, hodnotilo 7 uživatelů [detaily]

 
Vlastně nevím, proč jsem to napsala...z nudy? Ne, to určitě ne...


 
11230609025787.jpg
Protože jsem nedavno zjistila, že nemá cenu vzdávat život, tak jsem to prostě musela napsat!

Člověk otevře oči a poprvé vykoukne na svět. Někdo má štěstí,že se narodí do rodiny, kde je zahrnut láskou! Někdy je ta láska ale přehnaná...člověka nenechají vytvořit si okolo sebe určité brnění do života! Rodina ho chrání a člověk přijde až časem na to, že život není jen o lásce a slasti...je i o utrpení, nenávisti, zlu a BOJI!

Celý život člověk bojuje a vytváří si budoucnost. A proč? Aby nakonec vše ztratil? Aby zapomněl na vše, co zde zažil? Aby si na něj někdo v budoucnosti vzpomněl, že tu byl? Ano, najdou se tací, co budou myslet na to, že jsme tu byli....ale musíme si to zasloužit? Bojovat?

I když člověk zatratí život snahou něco dokázat a bojovat....vyplácí se mu to! Zjistila jsem že ta námaha a snaha je k něčemu dobrá...jednou, až budu na místě toho, kdo se bude ohlížet za svým životem, chci si říct: "Ano, i přes to, že jsem se trápila a život pro mě byl jen prací a bojem, můžu říct, že jsem bojovala dobře... za života jsem potkala mnoho lidí, na které nezapomenu a nezapomenu ani na to, co pro mě udělali... jestli na mě už nečekají v neznámu, počkám na ně já sama tam, kde budu!"

Ano, život je boj a toto slovo tu padlo už mnohokrát! A já vím, že tu nejsem jen sama pro sebe, ale i pro druhé, a každý z nás je tu i pro ostatní, a proto se chovejme tak, aby to ti ostatní ocenili! A mohli jste v klidu říct: ,,Život byl boj a já se nevzdal...!"
 

Komentáře, názory, hodnocení

PsychoP - 22. března 2006 17:27
falling8927.jpg
Mirelaridon - 22.Března 2006 10:51
tušil jsem to... já se k tomuto směru dostal jen náhodou a to naprosto okrajově, ale oslovil mě... je velmi silný... ale proč to píšu sem...
 
Morra - 22. března 2006 13:09
744110440656097490.jpg
Qued - 22.Března 2006 11:03
díky....můj pohled na věc :o)
isik-ud - 22.Března 2006 12:10
Jo jo mozek dal pokyn, tak jsem i já psala.... :-)
 
isik-ud - 22. března 2006 12:10
tn_edwinl[1]8788.jpg
Aratan - 18.Března 2006 19:45
jo no jasne ze toho srdcem moc nevymyslis ale kdyz se prace techto dvou organu spoji tak by to mohlo fungovat :-))) pocity dojmy atd ze srdce se prenesou do rozumu prehodnoti se a mozek pak da pokyn k jejich zapsani pomoci rukou... :-)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
 
Qued - 22. března 2006 11:03
qued_antisanta2873.png
Zajímavá úvaha a vlastní pohled. Není myslím důležité, jestli souhlasím nebo ne, každopádně je to zajímavý pohled na "věc".
 
Mirelaridon - 22. března 2006 10:51
mirelaridon284.jpg
psychop - 20.Března 2006 16:50
Ano, znám... jak jinak :-)

Morra - 20.Března 2006 16:52
Máš pravdu. Každý volí taková slova, jež jsou jemu samotnému nejbližší - ta správná... :-)))
 
Morra - 21. března 2006 17:13
744110440656097490.jpg
Thaien - 21.Března 2006 16:58
Víš, co je asi nejhorší? Ne? Když se potkají lidé,kteří chtějí mít poslední slovo.....možná bychom se měli sobě vyhnout:-D ale teď to myslím jen z legrace :)
 
Thaien - 21. března 2006 16:58
0-0-04432.jpg
Morra - 20.Března 2006 20:13
Jenom k tem "spravnym slovum" to byla spis metafora,myslel jsem to tak ze nejlepsi je umet si stat za svym nazorem a treba ho i prosadit bez toho abychom tim nekomu ublizili nebo mu brali iluze a nadeje...a to ja zas az tak neumim (,jak je znat)...
No proste bych to nebyl ja kdybych se nesnazil mit posledni slovo :-/ sorry

PS:stat si za svym nazorem neznamena jen obhajovat ho proti ostatnim,ale taky kdyz se ti to nepovede tak umet nest nasledky a ne snazit se jim vyhnout...no nic uz asi melu z cesty...
 
Morra - 20. března 2006 20:13
744110440656097490.jpg
Thaien - 20.Března 2006 19:49
Určitě vim, jak to myslíš......a i když si vždy stojím za svým názorem, tak i uznávam názor druhých a to je podle mě o hodně větší dar....a ty ho máš :) jo a volit správná slova? možná,ale pro každého je pojem dokonalá slova naprosto něco jinýho a myslím, že jsem mohla najít i lepší slova....bože už si začínam kritizovat sama svoje dílo:) jinak mocinky díky......:)
 
Thaien - 20. března 2006 19:49
0-0-04432.jpg
kdyz reknu ze nemam co dodat tak to bude asi to nejjednodussi co muzu...a taky nejspravnejsi...myslim ze muj nazor je malinko jiny ale stejne se mi to libi,nebat se a rict co si myslis a co citis je dar...kdyz pri tom umis jeste volit ta spravna slova je to dokonalost...(jestli teda chapes jak to myslim)
 
Morra - 20. března 2006 16:52
744110440656097490.jpg
Mirelaridon - 20.Března 2006 11:42
Potěšilo mě, že to konečně někdo pochopil tak, jak jsem to myslela.....kdyby deset lidí mělo stejný názor a měli ho napsat na papír,nikdo z nich by to nepopsal stejně....ale s jistotou můžu říct,že to vidím stejně jako ty...ano v životě bojujeme a já ten boj beru jako něco, čím získávám :)
Já si začínam život užívat...možná na to má vliv to, co se děje kolem mě....třeba jen to jaro :)
 
PsychoP - 20. března 2006 16:50
falling8927.jpg
Mirelaridon - 20.Března 2006 11:42
k tvému pohledu se dá říct jediné... TAO... jistě znáš ;-)
 
Mirelaridon - 20. března 2006 11:42
mirelaridon284.jpg
Moc hezké Morro! Povedlo se Ti to, už jen ta diskuse, kterou jsi rozpoutala :-)

Vytkla bych Ti snad jediné - snahou něco dokázat a bojovat život neztrácíme, naopak mu tím dáváme smysl a naplňujeme ho :-)

Pro mne je život cesta. Cesta, ne které musíme někdy svádět boje, abychom mohli jít dál. Cesta, ne které potkáme radost i smutek, štěstí i utrpení, skrze nějž rostem a učíme se. Dopouštíme se mnoha chyb a utržíme spoustu ran, ale překonáváme je a bojujeme s tím. Jdeme dál, tam kamsi za sny. A pokud nežijeme jen pro sebe samé, má náš život smysl. Naplňuje ho to.

Aspoň tak to vidím já. Netrvdím, že mám patent na moudrost a všechno vím, ale s jistotou mohu říct, že každý z nás ve svém žitotě podstoupil nějaký ten boj. A je jedno jestli se ten jeho podobal spíše tanci s úsměvem na rtech nebo to byla zkouška, kterou stěží přežil...

A láska? To bych nechala na jindy... :-)
 
Morra - 19. března 2006 11:22
744110440656097490.jpg
ErrA - 19.Března 2006 11:10
Nejvíc mě potěšilo, že jsi se v něčem semnou shodla...díky...:)
 
ErrA - 19. března 2006 11:10
pkn4726.jpg
Nesnažím se nic kritizovat, protože vím , že jsi to psala ve špatné náladě a bylo to od srdce! :) A taky vím, proč jsi to napsala tak krátký a těší mě, že připravuješ další zamyšlení, které je o dost delší....pokračuj :-)
 
Morra - 19. března 2006 10:31
744110440656097490.jpg
isik-ud - 18.Března 2006 23:11
Vůbec není zač...vlastně jsem toho ani moc nenapsala,i když jsem mohla.....určitě se najdou lidé s podobným názorem,ale něčím se musíme lišit,protože dva naprosto stejní lidé ,by asi spolu nevyšli....tak raději soudím,že jsme si hodně podobní v názorech,ale taky se v něčem lišíme a to je na tom nejlepší...:)
 
isik-ud - 18. března 2006 23:11
tn_edwinl[1]8788.jpg
Morra - 18.Března 2006 09:21
lepe bych to nerekl... jsem rad ze se branis a stojis si za svoji pravdou... je opravdu duležité mit sny a za nimy si jít... mě osobně sny taky drzi nad vodou... vubec te neznam, ale s tim co si tady napsala do puntiku souhlasim... jak jiz nekdo nize uvedl, asi toho mame hodne spolecneho... moc me to tesi a jsem rad ze nestojim na svete sam... jo a taky diky za tvuj komentar na moje ,, dilko".
 
Morra - 18. března 2006 21:09
744110440656097490.jpg
Maf - 18.Března 2006 20:33
Toto zamyšlení bylo psané formou novely.Až později jsem si uvědomila,že bych to mohla více rozepsat,bohužel pozdě.Určitě bych měla co psát a nebylo by toho málo!Určitě napíšu ještě nějaká zamyšlení,protože je píšu v depresích a je to jediný způsob,jak se z ní dostanu....prostě se vypíšu!Jen musím najít dobré téma a jedno se mi už hlavou honí a já slibuju,že se ho budu snažit rozepsat.
Pořád nechápu, co vidíte na mém zamyšlení naivního? Abych řekla pravdu,tak nemůžete z tak krátkého zamyšlení poznat,jak to opravdu cítím....a jak vidím život.Ale já osobně si myslím, že mám ojektivní názor...možná se pletu a poznám věkem....ale určitě ve mě něco z tohodle zůstane!:-)
 
Maf - 18. března 2006 20:33
smrt17832516.jpg
Možná opakuji něco, co zde bylo již řečeno (nečetl jsem všechny komentáře), ale musím říct, že je to poměrně vyvedené. Jen by si některé myšelnky zasloužili více rozvést. Ale na druhou stranu je jen málo článků, které přečtu celé, ale pokud bys tuto myšlenku více rozvedla a přitom zachovala její úroveň, třeba i na několik stran, určitě by mi to nedalo a musel bych to celé dočíst.
Teď k samotnému článku. V podstatě s tebou souhlasím, život je boj, ale příjde mi, že navzdory tomu, jak popisuješ boj, nevíš, jak to chodí. Řekl bych, že je to možná až naivní. Není mezi námi zas tak velký věkový rozdíl (18), ale přesto se můj názor od té doby, co mně bylo stejně jako tobě, hodně změnil. A to ještě "nestojím úplně na vlastních nohou". Ale hodně lidí okolo mě právě prochází tímto obdobím a nevypadají zrovna nadšeně...Ještě neco k tématu láska - láska je nádherná, ale bohužel nic nevydrží věčně, a tak je potřeba kromě lásky přinést do vztahu toleranci, okolo které se pozdější vztah více točí než okolo lásky.
 
Morra - 18. března 2006 19:53
744110440656097490.jpg
Aratan - 18.Března 2006 19:45
Někdy je ale rozum na nic a některé situace musíš řešit srdcem...ale tak nějak je na všem kousek pravdy... :)
 
Aratan - 18. března 2006 19:45
dunadan4741.jpg
isik-ud - 17.Března 2006 21:52

Já se snažím jednat pouze rozumem. Přeci jenom toho srdcem moc nevymyslím. ;)
 
Morra - 18. března 2006 10:39
744110440656097490.jpg
gumidek - 18.Března 2006 10:32
Máš pravdu....každý se dívá na různé věci jinak a proto je dobré si přečíst jiný názor. Ráda zas něco napíšu a určitě se více rozepíšu...jen nevím na jaké téma... :( chci psát na téma,které se moc neoběvuje..jasně na téma láska bych mohla psát kvanta věcí,ale o lásce se píše všude,takže bych nevymyslela něco jiného,ale jen napodobovala............promiň protiřečím si, každé dílo je jedinečné... :) určitě se pokusím najít to správné téma
 
gumidek - 18. března 2006 10:32
ff2ww26127.jpg
Morra - 18.Března 2006 09:21
.... tohle mě na druhou stranu těší, že je někdo kdo ještě ví, co láska znamená... Takových lidí není moc, ale vím,, že jich je spousta... ačkoliv ne taková spousta, aby to mou duši uspokojilo.... :)


... je ivdět jak máme rozdílné názory... docela se mi to líbí.... od toho se dá velice pěkně debatovat... ostatně... kdyby byli názory stejné... debatovat se o ničem moc nedá....

.. jinak... v myšlenkových článcích pokračuj... docela se mi to jinak líbí... rád si přečtu něco dalšího nad čím se budu muset zamyslet... a to ačkoliv to myšlení tak bolí :D :)
 
Morra - 18. března 2006 09:21
744110440656097490.jpg
gumidek - 17.Března 2006 23:12
Jsem víc než ráda,že jsi se takto vyjádřil a napsal svůj názor.Ano dobře jsi odhadl,toto zamyšlení psala holka,která je 15.Možná že věkem přídu na to,že se můj názor bude na život ,od toho nynějšího, velmi lišit.Každý se díváme na svět trochu jinak...z jiného uhlu a každý ho máme naprosto jiný.Proč myslím? Stačí si přečíst některé z příspěvků od PsychoPa,LoxLey nebo moje...každý život vidíme jinak.Někomu život staví do cesty různé překážky a někdo ho má tak jednoduchý,že za něj druzí dělají a on si žije jak v bavlnce. Dívej se na to jak chceš,ale myslím si ,že mam na život docela objektivní názor.Ale taky uznávam,že žiju někdy taky trochu ve snu. Ale myslím si,že kdybychom neměli svoje sny, tak tady na tom světě nejde ani žít. mě osobně drží ty sny nad hldinou. Sny kde se děje přesně to,co já sama chci... taky jsem určitě tímto zamyšlením nechtěla říct,že vše vychází tak jak chceme...chtěla jsem naznačit,že když máme v životě sny,tak stojí si za nimi jít a to je vše.. :)

Ještě bych chtěla reagovat na tvůj příspěvek o lásce. Vím,že se dnes vše točí okolo peněz a někdy i ta láska. Peníze a láska, tak pod tím si spíš vybavím "šlapky" a nebo ženy,které milují jen kvůli penězum........ale já sama to tak necítím...může z mého psaní působit sebevětší naivita, ale s klidem a jistotou můžu říct, že já kvůli penězum nemiluju......je mi naprosto jedno,kolik peněz má ten koho miluju....hlavní pro mě je,že on mě má miluju takovou jaká jsem a to je už pro mě výhra!Ale máš pravdu,bez peněz se dnes neobejdeme....promiň k lásce si je neřadím

Na sto procent dík za tvůj názor a velmi mě potěšilo,že to alespoň někdo čte...díky
 
gumidek - 17. března 2006 23:12
ff2ww26127.jpg
podle toho co jde čtu, si myslím, že máš určitý svůj názor na život, který samozřejmě nejde než chválit... ale zdá se mi to jaksi... přespříliš naivní.... myslím, že by to nenapsal nikdo, komu je méně, jak dejme tomu 15-17, ale i přesto je v tom znát jakási dětinskost a sny, které jen s tou naivností vychází (ovšem jen v tom snu) ... působí to více méně sklíčeně, protože si u toho spíše říkám, jaký je opak pravdou.... většinou nevychází to, co mi chceme.. a to ani přes naší píli, či jakoukoliv jinou snahu.. .. hodnotit to nemohu žádnou známkou, protože názory... či cokoliv, nad čím se má člověk zamyslet, podle mě není věc k oznámkování, ale jen skutečně k té myšlence...

Morra - 17.Března 2006 22:05
isik-ud - 17.Března 2006 21:52

myslím, že vy dva toho máte mnoho společného.... to co jsem napsal výše, platí asi pro vás oba... láska není vždy dobrá.. jep rostě přelétavá a dělá si s člověkem co se jí zachce... není stálá... není jedna... a ani není hezká... a to i přesto, že s láskou můžete zažít ty nejkrásnější chvíle.... jediné co hýbe světem jsou peníze a moc... nikdo vám nedá nic z lásky, pokud mu k tomu nedáte dostatečné množství peněz... nic není zadarmo a už ani ta láska ne...


JUST IMHO .... nic víc.. než můj osobní ( a možná hloupý - kdo ví) názor...
 
Morra - 17. března 2006 22:09
744110440656097490.jpg
Eveline - 17.Března 2006 21:56
Ne nejhorší není se zamilovat, nejhorší je sklamat lásku :)
 
Morra - 17. března 2006 22:05
744110440656097490.jpg
isik-ud - 17.Března 2006 21:52
Určitě s tebou souhlasim....já osobně znam jednoho člověka, který má VELKÝ SRDCE a jestli to tu bude číst, tak mu to určitě dojde,že píšu o něm!Ano člověk by měl žít pro tyto lidi a pro ně bojovat :) díky za tvuj čas
 
Eveline - 17. března 2006 21:56
screen shot 2013-12-16 at 172744.38
Morra - 17.Března 2006 21:00
No já jsem také ráda, ale na svou kůži jsem to ještě nezkusila ( to jaká je láska ) a doufám, že to tak nechám do konce svého života. Nejhorší je se zamilovat ... :o)
 
isik-ud - 17. března 2006 21:52
tn_edwinl[1]8788.jpg
mozna bych to napsal jnnymi slovy ale v zasade uplne souhlasim. jsem rad ze jeste nekde je nekdo kdo ma stejny smysleni jako ja... je krasne videt veci tak jak jsou. je taky dulezite se ridit vlastnim rozumem a srdcem... pravda a laska je to nejdulezitejsi co na svete muzeme ziskat.. uz jen pro ne se da zit.
 
Morra - 17. března 2006 21:00
744110440656097490.jpg
Eveline - 17.Března 2006 20:54
:-) láska? o lásce mě taky nepadá zajímavé zamyšlení! no ale možná až někdy jindy,protože se mi zdá,že o lásce píšou všichni všude a já bych chtěla originální téma...bohužel mě teď nic nenapadá.Láska je všude kolem nás a já na ní mam momentálně asi stejný pohled jako ty!No asi jsem našla spřízněnou duši... :)
 
Eveline - 17. března 2006 20:54
screen shot 2013-12-16 at 172744.38
Aratan - 17.Března 2006 20:42
Život není svině ani boj, život je kurva.
Omlouvám se za dva vulgarismy. :)
Nebo spíše ...
Život je svině, láska je kurva a prachy ... a prachy nevím ... :)
 
Morra - 17. března 2006 20:52
744110440656097490.jpg
Aratan - 17.Března 2006 20:42
Ano slovo "svině" nahrazuje v jistých ohledech slovo boj :)
 
Aratan - 17. března 2006 20:42
dunadan4741.jpg
Předem se omlouvám za vulgarismy, ale bez nich by to nebylo "ono". :)

Život není boj, život je svině, se kterou musíš bojovat. :)

Takhle nějak to je podle mě. :)
 
Morra - 17. března 2006 17:27
744110440656097490.jpg
Eveline - 17.Března 2006 17:26
Tak to mě potěšilo!:)
 
Eveline - 17. března 2006 17:26
screen shot 2013-12-16 at 172744.38
Morra - 17.Března 2006 16:38
Nemáš vůbec za co, podobné zamyšlení jsem také jednou psala, také zamyšlení o lásce a dalších věcech. :o)
Zamyšlení bývají moc krásná a tobě se to povedlo, takže nemáš za co děkovat, snad já tobě, že jsem si po době zase přečetla pěkné zamyšlení. :o)
 
Morra - 17. března 2006 16:38
744110440656097490.jpg
Eveline - 17.Března 2006 16:34
Moc díky.Samozdřejmě styl napsání neni dokonalý a jsem si toho vědoma.Ale je to můj první příspěvek a myslím,že nejdůležitější je,že to vyjadřuje to ,co jsem tím chtěla říct...jinak moc díky!
 
Eveline - 17. března 2006 16:34
screen shot 2013-12-16 at 172744.38
Moc pěkné. Mám nejradši zamyšlení a tohle je povedené.
Nic bych nemohla vytknout, přeci jen je to zamyšlení, maximálně snad styl napsání, ale to se mi vůbec nechce a ani nevím, co bych splácala dohromady. :)
 
Morra - 17. března 2006 14:57
744110440656097490.jpg
LoxLey - 17.Března 2006 14:40
Přesně tak...víš tady se to slovo boj používalo jako obrazně!a navíc jsem mluvila o životě všeobecně a ne o práci .....takže se na to koukejte každý jak chcete.:-)

Život je boj,to každý ví.Ne každému se protiví!Někdo s hlavou vstyčenou ve tváři úsměv má.Ne každý však běží v před,když smrt zavolá!Ne však každý na světě tu něco zanechá!Ale láska a přátelství to se uchová!


Jen tak mimo :-)
 
LoxLey - 17. března 2006 14:46
elfik3532.jpg
psychop - 17.Března 2006 14:40
o tom jestli jsem zaslepenj nebo ne se budeme moct bavit tak za deset let, až si vyzkoušíš co je to stát na vlastnich nohou, a starat se o rodinu, pak Teprve budeš moct říct jestli sem zaslepenej nebo ne. zatim je ti sedumnáct, a neviš o životě nic. což je vidět z toho co píšeš.
 
LoxLey - 17. března 2006 14:40
elfik3532.jpg
Morra - 17.Března 2006 14:36

pozor. prace muže být i zabáva. tudíž né boj, ale pokud to bereš jako boj, prosim.
ale pokud je pro někoho boj to že se vrací z práce s usměvem na tvaři a plny energie, tak nevim no. je to asi jen otázka názoru.
 
PsychoP - 17. března 2006 14:40
falling8927.jpg
LoxLey - 17.Března 2006 14:33
jestli to vidíš opravdu až tak... jo... ještě zaslepenější než jsem si původně myslel, a hlavu mám neuvěřitelně horkou...
 
Morra - 17. března 2006 14:36
744110440656097490.jpg
LoxLey - 17.Března 2006 14:33
Tak pozor! teď si podle mě protiřečíš....nic jsi nedostal zadormo i tohle beru jako boj..sice je jednoduší,ale boj to je!Každý bojuje jak umí! A tím bych to uzavřela...:-)
 
LoxLey - 17. března 2006 14:33
elfik3532.jpg
psychop - 17.Března 2006 14:22


Morra - 17.Března 2006 14:22
vždycky sem měl vše co sem chtěl. měl sem štěstí? možná ano. nic sem nedostal zadarmo, jen sem si našel jednoduchou cestu jak toho dosáhnout. jak sem řekl, přiležitosti leží všude, jen je zvednout a být dost chytrý na to abych jich uměl využit tak jak se dá. neni v tom žádná věda.



psychop - 17.Března 2006 14:22
je škoda že to bereš až tak moc osobně, asi budeš horká hlava že? žádné argumenty nedáváš, jen spekulace, o tom jak ty si představuješ život.
 
Morra - 17. března 2006 14:26
744110440656097490.jpg
Jestli nic jinýho,tak alespoň můj příspěvek vyvolal diskuzi!A i to je pro mě úspěch..:)
 
Morra - 17. března 2006 14:22
744110440656097490.jpg
LoxLey - 17.Března 2006 14:05
Máš vše co chceš? ....ano možná se ti to líbí,ale já bych si nevážila ničeho , co bych dostatla zadarmo....Když člověk udělá něco, za co má pak odměnu , dokáže si toho vážit!A právě toho si vážim na PsychoPovi!Někdo se prostě umí narodit :) ale přátelit se můžeš se všema...jak s těma,co vše mají a nic pro to nedělají,tak i s lidma,co si to sami zasluhují!:-)
 
PsychoP - 17. března 2006 14:22
falling8927.jpg
LoxLey - 17.Března 2006 14:10
protože odmítáš přijmout to, že byla doba, kdy jsi nebyl na postě, na kterém jsi... což znamená, že ani ty nepřijmeš mé argumenty... a pokud tobě to, co říkám, nedává smysl, tak je to jen a jen tvůj názor... nikdo ti ho nebere a osobně budu rád, když se my dva, nikdy, ale opravdu nikdy a nikde nesetkáme... protože mi tvůj názor, pohled na svět i způsob prezentace vlastních myšlenek, leze na nervy víc, než si jsem ochoten připustit... abych to řekl dost jednoduše: sereš mě už jenom tím že jsi... konec diskuze, hádky a nesmyslných keců... prostě mi vadíš a nic co napíšeš to nezmění...
 
LoxLey - 17. března 2006 14:10
elfik3532.jpg
psychop - 17.Března 2006 14:04

ale notak, hodinky a holinky, to je stejné že? obojí se natahuje.
ja dělam, ale jen to co chci. nemusim dělat nic proto abych měl penize, na to jsou tu jiní, kteří pracují abych já mel. říká se tomu vztah zaměstnavatel - zaměstnanec. to bys mohl pochopit už konečně. a jestli jsi/nejsi hovado, to nevim, neznám tě a tak tě ani soudit nebudu. to musiš vědět sám.

zbytečná a nesmyslná diskuze to je, oháníš se věcmi které nedávají smysl, a nehodláš přijmout mé argumenty.
 
LoxLey - 17. března 2006 14:05
elfik3532.jpg
Morra - 17.Března 2006 14:02
ja je taky našel, a stále přicházejí další. prostě pro mě život neni boj, ale jen zábava. mám vše co chci a tak se mi to taky líbí :)
 
PsychoP - 17. března 2006 14:04
falling8927.jpg
LoxLey - 17.Března 2006 13:57
promiň nelíbí se ti význam slova hádka, význam sousloví zbytečná a nesmyslná diskuze... zdá se mi, že ani plně nechápeš, co se tu snažím vysvětlit... tohle je opravdu mrhání energií a ztráta času... a až si jednou v životě poplácásš na rameno a vzpomeneš si, co všechno jsi dokázasl, tak si vzpomeň na jedno dlouhovlasý hovado, kterýmu jsi nikdy nedokázal objasnit, co je tak kouzelnýho na nicnedělání...
 
Morra - 17. března 2006 14:02
744110440656097490.jpg
LoxLey - 17.Března 2006 13:57
Jak já si představuju život...tak takový nikdy být nemůže..protože lidi,s kterýma bych ho chtěla trávit tu nejsou a proto musím hledat...vlastně jsem našla:-)
 
LoxLey - 17. března 2006 13:57
elfik3532.jpg
psychop - 17.Března 2006 13:46
máš pravdu hlad je pocit, a proto jde zaspat :) to jen tak na okraj.
neni to hadka ale diskuze.
netvrdím že mi lítají pečení holuby do pusy, ale jen to že za mě pracuji jini, a ja jim říkám co mám dělat,
prezentuji ho takový jaký je. a že si život neužíváš, je tvá volba, ja ano, a naplno. a proto si taky jednou budu moct říct, "žil sem na plno, zkusil sem všechno co sem chtěl, a zažil sem všechno co sem chtěl."
ovšem jestli ty budeš moct udělat totéž , to nevim
 
PsychoP - 17. března 2006 13:51
falling8927.jpg
Morra - 17.Března 2006 13:50
heh...
 
Morra - 17. března 2006 13:50
744110440656097490.jpg
LoxLey - 17.Března 2006 13:42
Ano každý jsme jiný a proto si někteří nerozumíme...každý z vás ví sám nejlépe,jak si semnou rozumí! ( pakotě)
 
PsychoP - 17. března 2006 13:47
falling8927.jpg
mimochodem: tuhle hádku uzavírám, protože to je ztráta času... a my dva si nikdy neporozumíme...
 
PsychoP - 17. března 2006 13:46
falling8927.jpg
LoxLey - 17.Března 2006 13:42
je mi 17... zaprvé... na cizí životní styl se nedívám spatra... to zadruhé... ale né, když se mi pokouší tvrdit to co ty, a to je to, že jim lítaj pečení holubi do huby... to zatřetí... a to, že já si protiřečím není tak docela pravda... hlad je momentální pocit... tudíž o obživu opravdu bojuji jen ve chvíli, kdy ji potřebuji... jsem zatím víc ve věku, kdy se o člověka starají druzí, ale nikdy bych neřek, že si život užívám... a ani si nedokážu představit člověka který to dokáže... protože takovým lidem já se zásadně vyhýbám... a to že se na tebe dívám spatra, není proto, jaký vedeš životní styl, ale jak ho prezentuješ...
 
LoxLey - 17. března 2006 13:42
elfik3532.jpg
psychop - 17.Března 2006 13:29
tak hele příteli :) jsi sobec, soudíš aniž bys znal. jen proto že někdo žije jinak, možná líp, možná huř, opovrhuješ jím. nejsem bůh, ne to opravdu ne. ani nejsem zaslepenej sám sebou jak tvrdíš. a Egoismus, ten si mohu dovolit. lidé jako ty chodíš do práce od devíti do pěti každý den pět dni v týdnu, nedokáží si ani představit že by to mohlo jít i jinak, a na každeho kdo to dělá jinak se koukaji z patra.(jak sem řekl, oplacim všem stejnou mincí). taci jako ty pracuji proto, abych ja nemusel. sám si protiřečíš. říkáš že řešíš jen dnešek, a ob větu na to, že bojuješ o své soukromi a obživu a o vše......... je to tvá pravda, a ja ti jí brat nebudu. dělej a mysli si co chceš, ale až se jednou budeš koukat z5 tak si na mě vzpomeneš.


Morra - 17.Března 2006 13:31
nj, každý sme jiny :) a to je to co děla svět krásný, ne? :)
 
PsychoP - 17. března 2006 13:32
falling8927.jpg
tahle diskuze nemá smysl... měla by se točit kolem článku, ale zatím tu řešíme, jestli jsi nebo nejsi jeden dokonalej egoista... pokud jsi v životě něco dokázal a nemusel proto nic udělat, tak musíš být ještě zaslepenější sám sebou, než lidi co o sobě tvrdí že jsou bohové a aby to dokázali tak se rozmlátí o ulici pádem z mrakodrapu...
 
Morra - 17. března 2006 13:31
744110440656097490.jpg
LoxLey - 17.Března 2006 13:24
Asi se na to koukáme každý z jiný stránky....promě je už jen boj žít!A proto mam moto : Život je boj...tak se nevzdávej a bojuj!
 
PsychoP - 17. března 2006 13:29
falling8927.jpg
LoxLey - 17.Března 2006 13:24
tak tohle mě pobavilo... takový pohled na svět mám taky, ale to neznamená, že bych nebojoval... možná tím víc, protože pro mě neexistuje ani včera, ani zítra, jen dnes... a aby to dnes bylo dokonalé, tak musím něco dělat... člověk bojuje o své soukromí, o svou obživu o vše... a i když ti to tak nepřijde, tak to je pravda...
 
LoxLey - 17. března 2006 13:27
elfik3532.jpg
psychop - 17.Března 2006 13:24
a že se na mě někdo díva z patra? prosim, je to jeho názor. ale nikdo kdo mě zná, by tohle neudělal.
 
LoxLey - 17. března 2006 13:26
elfik3532.jpg
psychop - 17.Března 2006 13:24
omyl, nejsem drsňák, jen si žiju po svém. oplacim lidem stejnou mincí, dokázal sem toho v životě už celkem dost. aniž bych chtěl. jak sem řekl, příležitosti leží na každem rohu. jen si jich všimnout a sebrat je
 
LoxLey - 17. března 2006 13:24
elfik3532.jpg
Morra - 17.Března 2006 13:17
už dávno mě neživí rodiče :) je to spíš naopak :) lidé přicházejí a odcházejí, někteří pracují dobře a někteří ne. dělaji za mě praci, a ja mam čas na sebe. lidé se pořád něčeho bojí, to je ten boj, o praci, o život. když sem poprvé skákal z letadla, byl jsem tam s kámošem, než sme nastoupili, chytil mě za rameno a povídá:
"co když se neotevře???"
a ja mu říkám
"tak se neotevře, chceš snad žít věčně?"
on bojuje, né já. chápeš co myslim?
 
PsychoP - 17. března 2006 13:24
falling8927.jpg
LoxLey - 17.Března 2006 13:11
hmmm... tak to jsi fakt velký drsňák... na lidi jako jsi ty se dívám spatra... a pokud v životě něco dokážu, tak aby těch pater bylo co nejvíc...
 
Morra - 17. března 2006 13:17
744110440656097490.jpg
LoxLey - 17.Března 2006 13:11
Myslíš,že tě rodiče,nebo někdo jiný bode živit věčně? Ne pleteš se.....musel by sis najít někoho opravdu praštěného nahlavu! každý v životě bojuje!a nikdo mi to nevyrátí...protože kdybys nebojoval,tak bys nežil!Netvrdím,že když bojuješ,nebavíš se...lidé často svůj život vzdají a umřou a můj článek poukázal na to, že bysme měli žít a vychutnat si ten život.I tím,že tě někdo živí a stará se o tebe, tak ty bojuješ o toho,kdo to dělá...:-)
 
LoxLey - 17. března 2006 13:13
elfik3532.jpg
Morra - 17.Března 2006 13:05

nejde nikomu neublížit, pokud bojuješ, dycky se najde někdo kdo to odnese. ja všem okolo dávám.
 
LoxLey - 17. března 2006 13:11
elfik3532.jpg
psychop - 17.Března 2006 13:07

nechci s nim bojovat, beru věci jak přijdou, žiju si jak chci, nebojuju o život, když umřu, tak co? ostatni možná bojují, ale já...... já si užívám. příležitosti leží na každém rohu, stačí je jen sebrat. a pokud je člověk dost chytrý, starají se mu o obživu jiní, a on si muže jen užívat......né, můj život není boj, ale jedna velká, vzrušující a zatraceně divoká jízda :). pro některé jsem magor, ano jsem, už skoro 25 let. a budu jim co budu živ. pro všechny sem bohem, když to slyším, směju se jim :)
 
PsychoP - 17. března 2006 13:07
falling8927.jpg
LoxLey - 17.Března 2006 12:57
hmmm... tak si uvědom, o čem mluvíš... pokud žiješ život naplno, tak bojuješ... každou vteřinu... každý úder tvého srdce je bojem... každá vteřina života člověka, který chce žít naplno, musí být naplněna bojem, protože kdyby tomu tak nebylo, tak by se musel spokojit s tím nejmenším, co život nabízí... podívej se z okna... stovky lidí... svádí každodenní boj o obživu... v nemocnicích svádí stovky lidí boj o svůj vlastní život... na mnoha místech svádí bezdomovci boj s holou realitou... a to jak bojujeme, kde bojujeme a co tím získáme, nás teprve opravňuje říct, že jsme žili naplno...
 
Morra - 17. března 2006 13:05
744110440656097490.jpg
LoxLey - 17.Března 2006 12:57
Asi jsem to napsala,tak,jak jsem nechtěla,aby to druzí pochopili!Chtěla jsem hlavně posledním odstavcem říct,že člověk by měl život užívat a až bude na smrtelné posteli,aby si mohl říct: Ano prožil jsem tento život dobře a nikomu jsem neublížil.Teď můžu v klidu zemřít....!
Možná tak jsem chtěla abyste to pochopili!:-)
 
LoxLey - 17. března 2006 12:57
elfik3532.jpg
ja tím zásadně nesouhlasím. život se dá i žít, né ho travit bojem s větrnejma mlejnama :) nad životem nevyhraješ, jednou tě stejně dostane pod zem. ale já se podívám zpět a uvidím že sem si v životě užíval naplno, ne že sem se ho snažil prostě jen přežít . vzdá ho jen ten, kdo ho sám ukončí.
 
Morra - 17. března 2006 10:27
744110440656097490.jpg
psychop - 17.Března 2006 10:23
přesně tak...na člověku to i poznáš ;)
 
PsychoP - 17. března 2006 10:23
falling8927.jpg
Morra - 17.Března 2006 10:21
vždycky se někdo takový najde... je to různé, buď to už v člověku je a jednou se to probudí, nebo to v něm nikdy nebylo a prostě propluje...
 
Morra - 17. března 2006 10:21
744110440656097490.jpg
anathian - 17.Března 2006 10:12
Samozdřejmě,ale jsou i tací, co se nad tím zamyslí :-) Každý si z toho vezme něco...ale někomu je to ukradený..:-)
 
anathian - 17. března 2006 10:12
2078_s4330.jpg
myslím že je to v záadě věci správně řečeno. jenom je dot lidí jako lepců v pitli a je jim to úplně jedno....
 
 
 
Andor.cz o.s. © 2003 - 2024 hostováno na VPS u wedos.com
Za obsah příspěvků zodpovídá zadavatel, ne redakce, či administrátor portálu www.Andor.cz
Dračí doupě, DrD a ALTAR jsou zapsané ochranné známky nakladatelství ALTAR

doba vygenerování stránky: 0.074727058410645 sekund

na začátek stránky