Andor.cz - Dračí doupě online

Knihovna

JAKO ANDĚLÉOblíbit

jainfiwerotek5727.jpg

Autor: Merinne

Sekce: Báseň

Publikováno: 11. dubna 2006 11:50

Průměrné hodnocení: 2.9, hodnotilo 15 uživatelů [detaily]

 
Je tu jedna moc smutná básnička, kterou jsem napsala v hodině biologie... :o)


 
Jako andělé

Tak jako andělé volají do nebe,
tak jeko na nás Satan křičí z pekla,
tak člověk miluje sebe,
proto bych ráda lidem utekla.

Lidé umírají a na svět přichází,
pár let se bavíme,
náhle nás vedou k oltáři
a než se nadějem, už smrti se bojíme.

Tak jako andělé nenávidí Satana,
tak já nesnáším sebe.
Vím totiž, že až smrtka mě dohoní,
nebudu mířit do nebe.

Adriana Schembri (Merinne)
 

Komentáře, názory, hodnocení

Astmir - 11. května 2006 15:13
sapk280592879.gif
Tadle baseŇ se fak moc nelíbila. Jemi líto že musim psat takový pesimistycký spravi ale na muj vkus to bylo moc krátké a taky slova že nenávidí sebe jako anĎelé satana.Mi připadají trochu divná.
 
jeskyne - 08. května 2006 16:09
tn_84366_jpg2410.jpg
Konec všech OT příspěvků, prosím. Od kohokoliv.
Pokud se Merinne bude cítit některými komentáři otrávená, doporučuji připomenout si, že každý jeden člověk tady uvádí svůj subjektivní názor, nikoliv celosvětovou pravdu.
 
Vinyanta - 07. května 2006 20:16
novy41797.jpg
Drake - 07.Května 2006 18:32
Jediný, kdo má problém, jsi ty.
Zkus si přečíst, co zde bylo napsáno. Myslím, že ti to dojde.
Když onu dívku znáš, neznamná to, že je správné to, co píšeš. Zamysli se a uklidni se. Prý to mnoho problémů vyřeší. Sám možná příjdeš na to, že omluva je někdy na místě a že příznat, že jsi udělal krok vedle, je velké gesto.
 
Drake - 07. května 2006 19:10
zangetsu60032617.jpg
Ach Gracie, opet keca do ceho nema.

Slecinko(ci pani, nechci premyslet), reknu jen tolik. Prestan psat OTcka...

Pokud mi chce nekdo neco rict tak mi to napiste postou. Avsak ujistete se ze to je konstruktivni, pokud ne, dostane se vam akorat arogantni odpovedi.
Coz jste ostatne odemne na Andoru zvykli...

Konec OT, pro ted.
 
pelleron - 07. května 2006 18:49
moje6321.jpg
Drake - 07.Května 2006 18:32
Jediný problém, který tu ostatní asi mají, je to, že se chováš jako hulvát.
Omlouvám se za urážku, ale takhle se přece civilizovaný člověk sakra nechová ne?
 
Drake - 07. května 2006 18:32
zangetsu60032617.jpg
Vinyanta - 07.Května 2006 17:57
Znam ji osobne.. Mas problem???
 
Vinyanta - 07. května 2006 17:57
novy41797.jpg
Drake: Taktéž si myslím, že zvolená slova nejsou na místě. Nevíš, kolik dotyčné je a přesto jsi k ní... Dalo by se říci sprostý. Kro» své nálady a nekaž je druhým.

Já osobně si myslím, že v básních je netřeba se držet nějakých neověřených informací z BIBLE.
Taktéž však tvrdím, že "nenávist" k andělům nejspíše nepatří.

Merine: zkoušej dál, uvažuj i nad tím, co píšeš, nesnaž se psát jen proto, aby se slova rýmovala, ale uvažuj i nad významem napsaného.
Snaž se, aby měla báseň rytmus, aby dva řádky, jež se mají v konci rýmovat, měly stejný počet slabik. Toliko asi k tomuto pokusu o báseň.

Zkoušej dále, zlepšuj se a dokaž někomu jako je Drake, že se mýlil a že jeho slova byla nepatřičná a mylná. :)

S pozdravem a s přáním dobré nálady Vinyanta
 
PsychoP - 07. května 2006 12:01
falling8927.jpg
Drake - 07.Května 2006 11:38
ja nemam nic proti te kritice ale primo proti vete:
"Rada pro pisatelku. Prestan psat. Nestoji to za promarneny cas nad papirem a s tuzkou v ruce."
jsou proste veci ktere si muzes myslet ale nerikaji se nahlas... kazdy muze byt dobry... a obcas se hold neco nepovede... nezastiram, ze to je spatne dilo... ale primo napsat at se na psani vybodne? ne... to by taqkovych braku musela napsat mnohe, mnohem vic... a mit strach nekde neco napsat? o ten nejde... jde o uctu k cloveku... a to je rozdil...
 
Drake - 07. května 2006 11:38
zangetsu60032617.jpg
Durin Mahalul - 07.Května 2006 00:18
psychop - 06.Května 2006 23:52

Jenze ja narozdil od vas nemam strach napsat cokoli a kdykoli. Prece jen ja sem ja.

Konec OT prispevku.
 
Durin Mahalul - 07. května 2006 00:18
dwarfm1808.jpg
psychop - 06.Května 2006 23:52
ty woe zrovna sem přišel z hospy a máš pravdu...


Drake - 06.Května 2006 23:01
jsi moc přísný, třeba to bylo opravdu jen nepovedené dílko... já sám věnoval autorce dostatek času, abych jí našel všechny chyby (2a4) a myslím, že nemarní čas...
 
PsychoP - 06. května 2006 23:52
falling8927.jpg
Drake - 06.Května 2006 23:01
to bylo tak hnusne ze ani ja jak jsem ted po hospe bych to nenapsal... styd se... njn... pravda hold blli... ale takhle na plnou hubu... tcssssss,,,
 
Drake - 06. května 2006 23:01
zangetsu60032617.jpg
Takze me hodnoceni jest, jak si mohli nekteri vsimnout, jedna.

Rada pro pisatelku. Prestan psat. Nestoji to za promarneny cas nad papirem a s tuzkou v ruce. Nebo lepe, nedavej to sem.

Basen, dali se tomu tak rikat, je nezajimava, plna blbosti. Podle vseho nemas zakladni predstavu o tom jak je to v bibli..
Viz Satan, cili Lucifer, cili Luxfere...
Cili nositel svetla, neboli andel puvodne.
Sam si nejsem presne jist zdali byl prvnim archandelem a proc se stal panem pekel, ale vim ze to co si napsala ty je totalni OT brak.

Jak sem psal vyse, nech psani na andor. Schovavej si to doma ve stolku.

Zbytek tu jiz padl, proto se nebudu opakovat.
 
SASAN_KING - 05. května 2006 16:32
ikonka654607.jpg
Merinne - 05.Května 2006 14:47
Jen tak čistě ze zajímavosti, v kolika letech začínáš dětinštět? :)
 
Merinne - 05. května 2006 14:47
jainfiwerotek5727.jpg
Morra - 05.Května 2006 13:33
Taky máš ráda pohádky??? Já je zbožňuju...no, mám pocit, že už trochu dětinštím. :o)
 
Merinne - 05. května 2006 14:46
jainfiwerotek5727.jpg
Arion2 - 05.Května 2006 11:59
a kdo říká, že jsi blbej??? Já teda určitě ne, nemohla bych něco takového říct o člověku, kterého vůbech neznám...
 
Morra - 05. května 2006 13:33
744110440656097490.jpg
Merinne - 04.Května 2006 09:56
Tak na tu pohádku se moc těším....budu jí mít do sbírky...ono číst pohádky dětem, dá fušku...když je ta pohádka zaujme, tak je dobrá a když ne, tak nestojí za nic....
Takže to prvně zkusím přečíst dětem ( mamka pracuje ve školce, takže budu mít posluchaču :-D ) a pak se mi to bude dobře kritizovat... ;-)
Už se těším....
 
Arion2 - 05. května 2006 11:59
a5615.png
Merinne - 05.Května 2006 09:27
Jen, že ti nestojí za to vyslechnout na dvacet lidí kritizujících tvůj výtvor...
Já jsem byl (a holt budu) vždy blbej, takže to asi mělo znamenat něco jiného.


Hlavně už napiš tu pohádku, a» se tu nemusíme dohadovat jestli tento výtvor je nebo není blbý. Doufám, že ji zvládneš lépe než toto, přeji zdar.
 
Merinne - 05. května 2006 09:27
jainfiwerotek5727.jpg
Arion2 - 04.Května 2006 13:58
Jenže já nepsala, že nestojím o hodnocení...
 
Arion2 - 04. května 2006 13:58
a5615.png
Tak už se těším na pohádku :)

Mimochodem, že nestojíš o hodnocení, v tom případku by asi bylo moudré to napsat do záhlaví nebo a možná je to jedno z reálnějších řešení si jej nevšímat.

Nehodnotili jsme tebe ani tvé životní rozpoložení, ale tvůj výtvor, přesně jak řekl SASAN KING.

To» poslední OT příspěvek k tomuto článku, nashledanou u tvých dalších děl.
 
Merinne - 04. května 2006 10:54
jainfiwerotek5727.jpg
Eveline - 03.Května 2006 17:59
Děkuju moc, já sama dobře vím, že pochopit někdy smysl těch mých blábolů dá hodně práci. :o)
 
Merinne - 04. května 2006 09:56
jainfiwerotek5727.jpg
SASAN_KING - 04.Května 2006 09:36
Děkuju...já miluju přírodu, vodu, ptáky, :o) , a příště vám určitě napíšu jednu ze svých pohádek...je kouzelná, vypráví o půlelfech. :o)
 
SASAN_KING - 04. května 2006 09:36
ikonka654607.jpg
Merinne - 04.Května 2006 09:03
Promiň, nechtěl bych se tě dotknout, ale pokud sem dáš nějakou básničku, tak si musíš uvědomit, že se básnička nehodnotí podle toho, v jakém citovém rozpoložení ses nacházela, nebo podle toho, jaké máš rodinné problémy, ale podle toho, jak na čtenáře tvé dílko zapůsobí. Píšeš, že je ti líto, že jsi se zde nesetkala s pochopením, ale to není pravda, protože se s pochopením se nesetkala akorát tvá básnička. Jelikož nejsem věřící, tak nevím, jak se pozná, zda duše směřuje do pekla, nebo do nebe, ale kdybych byl, tak si myslím, že se to pozná podle toho, jak se člověk chová (např. k ostatním lidem, přírodě, zvířatům atd...) a pokud se chová vědomně špatně, tak zřejmě směřuje do pekla, ale jak jsem psal, nejsem věřící tak nevím...
To, že jsi uveřejnila jednu nepovedenou básničku a ostatní ti jí zkritizovali, přeci není nic špatného, neznamená to, že ostatní nechtějí abys psala dál, protože příště můžeš napsat něco, co každému čtenáři učaruje a dostaneš samá kladná hodnocení, jde jen o to neházet flintu do žita a dát si víc záležet.
To» můj názor.
 
Merinne - 04. května 2006 09:03
jainfiwerotek5727.jpg
Víte přátelé,
tuto báseň jsem psala v době, kdy na mě padal doslova celý svět.
Přítel mi vyhrožoval, moje máma začala znovu pít, byly v tom i problémy s penězi a ve škole.
Zaplavoval mě pocit, že jsem na všechno vlastně uplně sama, a proto jsem se báseň rozhodla nechat uveřejnit.
Když jsem byla menší, chtěla jsem být andílek a bohužel nebo bohudík, mi to vydrželo až do teď. Chtěla bych být takový ten smíšek a rozdávat štěstí, chtěla bych být spásná duše, každého vyslechnout a snažit se mu pomoci.
Bohužel ale tuším, že moje duše nesměřuje k nebi, ale do pekla.
Jak já sama říkám:,,Když už mi neotevře nebeskou bránu Svatý Petr, tak proč si zprotivovat samotného pána pekel, když mu na věky budu jednou hostem."
Je mi líto, že jsem se nesetkala s pochopením. Myslete si o mě, že jsem třeba blázen, ovšem jsem to já.
Uveřejnila jsem jednu nepovedenou slátaninu, teď už bych to nedělala.Nestojí mi zato, aby mě kritizovalo na 20 lidí.Připouštím, že se mi dílko nepovedlo, ale podle mě, je pravý umělec jen ten, co ocení díla ostatních.
Děkuju...
 
Merinne - 04. května 2006 08:52
jainfiwerotek5727.jpg
bre.ber.ka - 03.Května 2006 22:08
Jenže v tom je přece to kozlo...vzít papír, a jen tak sepsat nějaký blábol. :o)
 
bre.ber.ka - 03. května 2006 22:08
029094.gif
Hezky myšleno, ale obávám se, že mi některá spojení (teď nemyslím básnická, ale spíš významová) přijdou nesprávná, nebo lépe řečeno nepochopená. například: andělé že nenávidí Satana? Tak jak to popisuješ jistě ne. A první sloka, respektive její význam mi uniká docela. Příště bych to na místě autorky lépe promyslela. nahodilé básně jsou fajn, ale obyčejně chtějí doladit a ještě propracovat.
 
isik-ud - 03. května 2006 20:52
tn_edwinl[1]8788.jpg
Durin Mahalul - 02.Května 2006 23:06
VEREJNE PRIZNAVAM ZE SEM BLBEJ A JESTE K TOMU SLEPON..... nevim proc, ale hrozne dlouho te mam zafiksovaneho jako Marhula.. jo jsem v...l :-)))))
 
Barbara - 03. května 2006 18:06
dark_angel17692.jpg
Ohraný téma. Nedává mi to smysl.
Může mi někdo říct hlavní myšlenku? Já jí nenašla, neochopila. Možná už jsem tak strhaná básněma o andělech, že mi to přijde jako stereoti. Fádní a nudný...
 
Eveline - 03. května 2006 17:59
screen shot 2013-12-16 at 172744.38
Už mě štve jak se vždy ke každému článku ( básničce ) přidá plno OT příspěvků, kde se všichni navzájem musí zasypávat argumenty, které jsou beztak úplně zbytečné.

Řekla bych, že se mi například tato básnička líbila více než básnička předtím. Té předtím jsem dala 5, teď bych ji dala 4 a tobě 5, ale nejde to změnit.
Dostáváš ode mě za 5, nebudu tu už nic vypisovat.
Snad jen, že myšlenku si měla hezkou, ale vypracování se ti už tolik nepovedlo.
 
Morra - 03. května 2006 15:43
744110440656097490.jpg
Arion2 - 03.Května 2006 15:27
Neomlouvej se ;o)
Byla to moje chyba a měla bych se zamyslet nad tím, co píšu (i když se pokouším) a taky nad známkováním...měl jsi pravdu hrála v tom velkou roli to, že mi bylo líto, dát malou známku..... ;o) příště se zlepším...
Díky i já se mám co učit ;-)
 
Arion2 - 03. května 2006 15:27
a5615.png
Morra - 03.Května 2006 13:38
Ne, rozepře tu nejsou, doufám :)
Ani ti nechci brát tvůj názor, ale přeci jen soucit zde asi nemá co dělat, už kvůli tomu jak jsi dílo pomluvila nesedí 5 bodů v bodování... ostatním výtvorům, kde jsi kritizovala, bys musela ve srovnání s tímto dávat alespoň 16 bodů. (coz značí, že tvé kritiky čtu, někdy se ovšem divím co potom dokážeš udělat... asi ze soucitu)
Lítost za tvé činy v tobě opravdu vyvolávat nechci a ani do budoucna nemíním, je to tvá věc. Jde o jistou dávku objektivnosti, která s tvými pěti body a komentářem... tedy nemá moc co společného ač putují ruku v ruce.

Bohužel k tomu uznání... má to do sebe jen to, že je to úplně divné (podle mě a precizně to shrnul Durin Mahalul přezdívaný Meruňka :D).
Proto to autorka dostala formou hodnocení dostatečně viditelně najevo.

Tedy jestli se ti zdálo, že jsem na tebe nějak zaútočil byl to pouze klam, i tak se omlouvám... už pro ten pocit.
 
Morra - 03. května 2006 13:38
744110440656097490.jpg
Arion2 - 03.Května 2006 12:56
Dobře uznávám, že je to věc názoru....
Stále si ale stojím za svým, že jste to trochu přehnali s jedničkou, protože to dílko (a» to uznáš, nebo ne) má něco do sebe. Uznávám a podle mého názoru je to taky slátanina a stráta času, ale najde se tam něco, co by se dalo ocenit....
Nechtěla jsem zde rozpoutat rozepře,ale jen napsat svůj názor..jak jsi si určitě všiml (tedy jestli čteš moje kritiky), tak jsem to dílko "pomluvila dost" .... schoduju se s váma, ale jen to bodování mi nesedí.... možná jsem dala 5 b. z důvodu, že něco do sebe ta báseň má a taky, že mě mrzelo bodování od ostatních..
Možná jsem udělala chbu, ale nelituju jí ;o)
 
Ravager - 03. května 2006 13:35
ikonkarav6371.jpg
nerozumim basnickam.
Nakonec jsem si toto dilko teda precetl. Uz kvuli tomu, abych zjistil, co vyvolalo tak rozporuplne reakce.
Takze, muj nazor je takovy, ze basnicka tedy neni z nejlepsich.
Pripada mi slozita, umnela, splacana tak, aby odpovidala narokum na rym na ukor textu(toto vypoustim z klavesnice i presto, ze vim, ze existuje lyrika, ktera mi nedava zadny smysl, ani kdyz ho asi ma). Je to skoda.

Autorce bych doporucil jedno.
Podivej se na sve dilo a precti si reakce hodnotitelu.
Zkus premyslet nad tim, co bylo spatne. A co by se dalo zlepsit. Tohle dilo neni dobre, to si priznejme, ale vazne neni duvod pripadne hazet flintu do zita. Kazdy z nas uz napsal neco, co se mu proste nepovedlo.
Davam hodnoceni tri. Uz proto, ze jsem videl spoustu mnohem horsich basnicek.

s pozdravem
rav!!!
 
Arion2 - 03. května 2006 12:56
a5615.png
Durin Mahalul - 02.Května 2006 23:06
Kupodivu, protože většinou všechno vidím jinak než ostatní a snažím se o to vidět vše jinak než ostatní.
Nutno říct, že včetně vlastní práce, kterou shledávám tím největším zmetkem pod sluncem.
Asi osobní vada, vidět svět jinak než ho vidí okolí. :)


Morra - 03.Května 2006 09:45
Ano, básničku pod touto vidím jinak, proto jsem zde dal jedničku a tam dal čtyřku.
Tato s prominutím zmršenina se nedá s předchozím dílem srovnávat, ale jak jsem psal výše... vidím to jinak a snažím se vidět všechno jinak.

Pokud to autorku toliko pohorší a nikoli vybičuje k lepší práci, pak bude možná lepší když nebude v psaní pokračovat.
Jednička znamená zmetek, hnus, ztráta času a přesně tato slova se mi derou do chřtánu při čtení výše uvedeného výtvoru.
Naproti tomu pět znamená, ano je to zajímavá práce, autor si dal práci a něco složil, má to hrubé nedostatky, ale má to i jisté krásy.

Hodnocení každého čtenáře je vlastní dost relativní záležitost a nikde není napsáno, že bude stejné, pokud ti přijde báseň na pět bodů, pak je to jen tvá věc a nikdo ti jí nebere, nicméně psát cituji: "Ale dát jeden bod, je podle mě přehnané a naprosto zkazíte náladu dál tvořit této dívce" je zavádějící.
Nikoli, my jen říkáme, že to co napsala na nás (co jsme hodnotili jedničkou popřípadě dvojkou) působí jako zmetek nejvyššího kalibru a, že takto to nejde.
Říkáme tím vlastně co chceme číst, jestli ty chceš číst podobný brak, pak si hodno» desítkově třeba všechny příspěvky, které přečteš. Já něco takového nechci na Andoru vidět, alespoň ne v hojné míře. Pokud to autorka nezvládne lépe a urazí se za to, že ji řekneme pravdu, pak je jistě, pro všechny zůčasněné strany, lepší přestat psát.

Mimochodem dávám i jiné známky než 1-5, stačí se podívat na cizí tvorbu. Je tedy zřejmé, že nejsem zaujatý vůči nick-name, ale opravdu jen hodnotím jak na mě dílo působí.

Konec OT, za který se omlouvám.
 
Merinne - 03. května 2006 11:51
jainfiwerotek5727.jpg
Eygam - 02.Května 2006 19:34
Ale nedělá...v tomto ti bohužel musím odporovat, je jednoduché říct:,,Ne, takhle to prostě nejde" a dát mi jeden bod ale pochopit, jaký byl záměr už tak lehké není..
 
Krtkeus - 03. května 2006 09:51
krtek92165385.jpg
Morra - 03.Května 2006 09:45
Přesně tak, mě zase přijde divné dávat 5 což je označení pro dílo průměrné a jak píšeš toto je nepovedené což se už samo o sobě vylučuje s hodnocením průměr.
Je to holt subjektivní.
A náladu do psaní nikomu brát nechci, ale zase nechci, když se budu přetvařovat a dávat vyšší hodnocení, aby se tady objevovala nepovedená díla. Což ty víš, třeba se děvče poučí a napíše naprostou bombu a já jí s chutí dám desítku.
A básničku pod ní jsem zatím nečetl:)


 
Durin Mahalul - 03. května 2006 09:50
dwarfm1808.jpg
Morra - 03.Května 2006 09:45
Když to tak vidí, tak proč ne? Taky jsem několikrát dal jedničku. Je to známka jako každá jiná.
 
Morra - 03. května 2006 09:45
744110440656097490.jpg
Jen jsem chtěla napsat, že dávat jedničku mi přijde divné...to dílko bylo sice nepovedené a netvrdím opak!Ale dát jeden bod, je podle mě přehnané a naprosto zkazíte náladu dál tvořit této dívce...
Podle mě byla horší ta básnička pod ní.... ;o)
Jen můj názor....vy máte asi jiný názor ;o)
 
Krtkeus - 03. května 2006 09:35
krtek92165385.jpg
Také připojím pár svých postřehů:
Nejprve několik technických výtek.
Hlavně rytmus. V tomto tvaru se ta báseň skoro nedá číst. Hopsá ti to jak se tomu zachce.
Dále některé rýmy: "přichází-oltáři" a "Satana-dohoní"

Dále: Nějak to nechápu, ale možná je chyba ve mě. Napřed píšeš, jak nemáš ráda lidi, potom pokračuješ fňukáním nad lidským osudem a nakonec píšeš, že nesnášíš sama sebe. A to "nebudu mířit do nebe" tam vysvětleno také není. Hmmm. Nevím nechápu.

Nu nic, dále: Anděly, Satany ti vytýkat nebudu - tvoje věc, každý si je představuje jinak.
Jenom malou technickou poznámečku si dovolím: Kdyby satan z toho pekla křičel, tak moc kšeftů mít nebude. S klienty zacházíme jinak:)
Potom se mi nelíbí obraty, které používáš. Jsou takové no asi nebásnické.

To bude asi vše. Teď už jenom shrnutí. Protože už mě nebaví hrát si na hodného a chápavého Krtka, dám ti 1 bod, což je hodnocení nejnižší, ale neber to tak, že tě chci nějak srážet nebo něco podobného. Je to jen můj názor.
A nyní přidám pár rad, aby tvé příští dílko bylo lepšejší:
Za prvé: Jestliže chceš skládat básně, musíš básně číst. Neříkám, že to musí být to co do tebe hustili ve škole. Vyber si dle svého. ALE jestliže ti čtění básní nic neříká, nechápeš je a nebaví tě, potom je logicky nemůžeš skládat.

Za druhé: Vždy než někde prezentuješ svůj výtvor, párkrát si ho po sobě přečti a ukliď do šuplíku. Po týdnu ho vytáhni a přečti si to znovu a co na to řekneš. Tutu proceduru několikrát zopakuj a uvidíš sama.

Za třetí: Zde by mělo být pár rad k technickému zpracování básně, ale už jsem to psal tolikrát, že už mě to nebaví. Jestli máš zájem zkus hledat ve článcích nebo v gráciích a jistě něco najdeš.

Uff konec zvonec
s pozdravem Krtek
 
Durin Mahalul - 02. května 2006 23:06
dwarfm1808.jpg
Eygam - 02.Května 2006 19:34
jako ono i to pod tím je takový divný žejo... Satan taky z pekla moc nevolá...


Arion2 - 02.Května 2006 19:56
jakto že kupodivu?


isik-ud - 02.Května 2006 20:52
MAHALUL... sem Durin Mahalul, ne marhul... marhule je meruňka... a jinak sem rád, že to tak divně nevidím sám...
 
Morra - 02. května 2006 21:27
744110440656097490.jpg
Takže.... přečetla jsem a nemůžu si zas pomoc a budu muset napsat svůj názor.


První sloka: zde se mi líbily první dva řádky a ty další dva mě přijdou jako blbost...prostě jim nerozumim a podle mě je to nesmysl.
Druhá sloka: Tak tady se mi děsně líbí text...tedy obsahově! Má to víbornou myšlenku,,,,a vystihuje to realitu...! Když si to ale přečte člověk nahlas, tak to není básnická tvorba....podle mě to nemá s básničkou nic moc společnýho.

Třetí sloka je taky nepovedená...prostě mi tam nesedí ty verše....jsou asi jen dvě místa v "básničce" , kde se mi líbí nějaký verš. Jinak to má k básničce daleko....

Tak to je můj názor... co bych ale ocenila, tak je námět a myšlenka básně. Tím si mě zaujala, protože ta báseň odpovídá našemu životu....prostě perfektně vystižený průběh života v jedné sloce ;o)

Tak, když už jsem ( až moc) zkritizovala, tak se loučím a doufám, že ta hodina biologie byla zajímavá ;o)
Příště zkus něco napsat o matice, tam by to bylo taky zajímavý..... ;o) dávám 5 b. , protože oceňuju námět

Morra
 
isik-ud - 02. května 2006 20:52
tn_edwinl[1]8788.jpg
hupst ted sem si precetl ostatni komentare( coz jsem mel udelat nejdriv ze vseho) a zjistil jsem, ze jsem v podstate opsal Marhuluv komentar... za to se mu omlouvam... sorry...:-))) a je alespon videt, ze na tom co rikame je neco pravdy... jeste jednou sorry za nevedome obslehnuti...:-)))
 
isik-ud - 02. května 2006 20:43
tn_edwinl[1]8788.jpg
myslim si, ze opravdu tohleto se nepovedlo... nema to ryrtmus, nedava to smysl, nema to ani jeden znak dobre basne... docela me zarazi vers,( jestli to tak muzu oznacit) ve kterem se pise:Tak jako andělé nenávidí Satana,
tak já nesnáším sebe.
myslim si, ze ani nechapes o cem pises... napriklad kdyby si alespon vedela co je a jak se vyznacuje a popisuje andel tak bys vedela, ze podstatou andelu je laska ke kazdemu tvorovi atd... rozhodne nemuzes oznacit nenavist za vlstnost andelů...

nezlob se na me, ale tohle mi pride jako jedna z tech basnicek, co se priliz nepovedli...
ale neves hlavu priste se to povede... a kdyz ne priste tak zas jindy urcite ano:-)))
 
Arion2 - 02. května 2006 19:56
a5615.png
Tedy myslím, že hodina biologie by dala více než tato tzv.básnička.
Vidím to, kupodivu, stejně jako Durin Mahalul.

I podle mě je to hrozný nesmysl, bez jakéhos ladu a skladu.

Bodování mne mrzí, protože může odradit od snahy v pokračování a v úspěchu například v jiném tématu... povídka, zamyšlení etc.
Tedy 1b.
 
Eygam - 02. května 2006 19:34
upr84.gif
Nechápu, proč andělé volají DO nebe? Asi kvůli rytmu....
Vůbec nechápu smysl.... Člověk ani neví, jestli toje o životě a smrti nebo o tom, že člověk se rozhoduje, jestli bude "dobrej" nebo "zlej". Bohužel, je tam obojí a to z díla dělá matlaninu.
 
Durin Mahalul - 02. května 2006 18:21
dwarfm1808.jpg
No tak já se přiznám, že se mi to vůbec ni malinko nelíbilo.
Verše mi přijdou mizerné a nějak mi to nejde přes pysky tak, aby to znělo tak, jak má podle mě dobrá básnička znít.
Pak mi tam přišlo spousta věcí docela takových jako podivných... snažil jsem se vysvětlit si je a najít nějaký tajemný smysl, který by tomu celému dal jiný rozměr, ale bohužel.
Ta přirovnání s anděly a satany jsou naprosto nesmyslně zakomponovány do problému života a smrti.
Celé je to zmatené a skáče to z jednoho místa na druhé.
Hodně věcí je tam nesmyslných a když jsem se nad básničkou zkusil zamýšlet, tak mě to napadlo. Třeba "Tak jako andělé nenávidí Satana," podle mě jsou andělé vlastně tak čistá stvoření, že nejsou něčeho takového schopni... nenávist je přeci cesta k té špatné straně.
Další tu rozebírat nebudu, pokud by měla autorka zájem a ozve se mi poštou, tak jí mohu zkusit vypsat všechny mé postřehy, aby se jí příště povedlo něco lepšího.
 
 
 
Andor.cz o.s. © 2003 - 2024 hostováno na VPS u wedos.com
Za obsah příspěvků zodpovídá zadavatel, ne redakce, či administrátor portálu www.Andor.cz
Dračí doupě, DrD a ALTAR jsou zapsané ochranné známky nakladatelství ALTAR

doba vygenerování stránky: 0.087292194366455 sekund

na začátek stránky