Andor.cz - Dračí doupě online

Knihovna

Upírka AnnaOblíbit

wel1d5kk1aaa19357.jpg

Autor: Sargo

Sekce: Povídka

Publikováno: 11. září 2006 11:33

Průměrné hodnocení: 9.6, hodnotilo 25 uživatelů [detaily]

 

Tato hříčka (spíše, než povídka) vznikla ze závisti. Všichni mají dojáky o upírech, jenom já nic?! To tedy ne!
Tak tady to máte.
A dušička má pokoj. :-)

 


No tak jsem mrtvá. A co má být? Myslíte si, že vám se to nestane? Ááá, jasné, obecná představa o smrti říká, že je to konec. Když si tu náhodou někdo chodí a dýchá, no jo no jo, tak nedýchá, ale obrazně, jasný? Nemusíte mě hned chytat za slovo. Takže když si tu náhodou někdo chodí a vegetí po svém, hned je oheň na střeše.
Jo tak tady je problém. Copak vás opravdu ubude pro tu trošku krve? Sem snad ňákej řezník, běhám tu s motorovou pilou? Nejhorší, co se vám kvůli mně může stát, je, že přijdete pozdě na rande. Z toho se svět nezblázní. Ani ty trapný hollywoodský kožený kalhoty nenosím, žádný černý stíny a rudý nehty jak poslední šlapka. To si neberte osobně, paní vyšetřovatelko, však víte, tak obecně. Vypadám prostě normálně, ne? A nikomu neubližuju, vezmu si vždycky jen trošku.

Jakej zákon zakazuje být po smrti? Toho pitomce, co ze mě udělal tohle, jsem zabila a klidně vám to přiznám. To je přece trapný, udělat z někoho upíra a ani se ho předem nezeptat, ne? Ale za to mě zavřít nemůžete, protože už byl taky mrtvej. Svůj úmrtní list měl doma na zdi, zrovna nad klavírem. Rád se s ním vytahoval, lákal na něj holky jak nějakej donchuán na sbírku motýlů.
Jo, taky jsem byla blbá a musela se jít kouknout. Proč udělal upíra zrovna ze mě, nevím. Vždy» říkám, že nevím, kolikrát to mám opakovat! Ani další neznám. Uprostřed srdceryvný přednášky o tom, co pro něj znamenám a jak mě bude učit a všechno mi ukáže, jsem mu urvala hlavu. Co vám budu povídat, zaskočilo mě to, nikdy jsem moc sílu neměla, před tím. Líto mi ho ale teda nebylo ani za mák. Bylo to od něj fakt sprostý. A poradila jsem si i bez něj. Pár hororů jsem viděla a když mi narostly ty zuby, tak mi to docvaklo.

Vy mi nevěříte? Trochu směšný, ne, když jste mě přivedli kvůli tomu? Hééé… ho hou hy hoje heháky. Chvíli mi trvalo se s nima naučit mluvit bez šišlání. Ne, to je kec, když mě říznete, krev mi poteče. Jestli chcete důkaz, můžu vám taky utrhnout hlavu, když vám teda nestačilo drapnout mě při jídle. Ale poslyšte, už jsme tu celou noc… nešla by ta okna zavřít a zatáhnout závěsy? Už bude svítat… ježiš neblbněte, já to myslím vážně. Fakt mě chcete zabít? Já nekecám, vážně jsem upír! Prosím vás, pus»te mě odsud, zatáhněte to, prosím, ne, ne! Néééé…!

 

Komentáře, názory, hodnocení

ahtaga - 23. ledna 2007 17:49
92453636756.jpg
Mě to moc ani jako výsměch upírum nepřipadalo...
Pro mě je to dílko které to ukazuje jinak..., jinak...., prostě líp.
Upíří romance mě nebavěj, ale tohle má něco do sebe...
Mě se to líbí.
Konečn někdo kdo neděla s upíru debili...
 
Catannga - 13. října 2006 21:32
dark1628.jpg
Zajímavě podaná situace všedního upíra přistiženého u papání:)
 
Sargo - 12. října 2006 01:25
wel1d5kk1aaa19357.jpg
/Sargo hledá strom, aby si do něj mohlo zabušit hlavou
:-))
 
Delruth - 12. října 2006 01:23
iko5322.jpg
Sargo - 12.Října 2006 01:16
No tak temný, to je takový ten z Afriky, jako přičmoudlý...
A padlý, to je ten, co si natloukl a je z toho takový mrzutý. ;-)
 
Sargo - 12. října 2006 01:16
wel1d5kk1aaa19357.jpg
Delruth - 12.Října 2006 00:47
Jaký je rozdíl mezi temným a padlým andělem? :-O
A» se nedopustím nějakého faux pas :-P
 
Delruth - 12. října 2006 00:47
iko5322.jpg
Sargo - 11.Října 2006 21:19
PADLÝMI ! Pozor na terminologii! :-D
Ale s hcutí si počkám a pak přečtu. ;-)
 
Sargo - 11. října 2006 21:19
wel1d5kk1aaa19357.jpg
Tož ještě jednou díky za komentáře, potěší, pobaví, překvapí, zaujmou, prostě radost si počíst :-D
Teď abych si vyřídila účty ještě s temnými anděly... :-))
 
Qued - 11. října 2006 16:27
qued_antisanta2873.png
Eskel - 11.Října 2006 16:05

:-D
 
Eskel - 11. října 2006 16:05
esk22836.jpg
Je mi docela smutno z některých komentářů... jsem vampýrista tělem i duší, žeru vtm, annu rice, ale třeba i nosferatu... a přesto mě tohle dílko neuráží. Naopak! Je to docela svěží vítr do tohohle zatuchlého, patosem prolezlého žánru. Je to o tom jak se na tu povídku díváte - na vážnosti nic neztrácí, když si uvědomíte že holka je to mladá, čerstvě embracnutá a s trochou šílenství v krvi. Copak myslíte že jsou všichni upíři, zvláš» moderní doby, všichni stejně chladní a nudní? Proč?
Tahle povídka je trochou světla do klišé tradičního konceptu "upíra", který mají zdejší konzervativci zřejmě tak moc zažitý.
Atmosférou mi to nejvíce připomíná interview s upírem (imho nejlepší upírský film vůbec), který nám starou dobrou věc ukazuje v novém světle, navíc z pohledu obyčejného, malého, člověka. Tak se děje i tady a příjde mi že je to nejlepší cesta - poukázat zejména na psychickou stránku věci, v tom je ta síla.
Jděte si zahrát vampire the masquerade, a» už rpg, nebo hru (bloodlines) a přestaňte se brát tak strašlivě vážně. (zak, occultist)
 
Bard - 11. října 2006 09:26
ikonagamma1684.jpg
Tak já taky spíš k dílku než ke komentářům.
Přijde mi to jako příjemně podané vyřízení si účtů s již zde tolikrát omletým tématem a hlavně jako dobrá ukázka toho, že se i o upírech dá psát neotřele a s nadhledem.

Na hodnocení je to pro mě dost krátké, ale kdybych hodnotit měl, dal bych takových osm bodíků, bylo tam pár věcí, které mi trochu vyrušily, ale jinak celkově vážně dobré.
 
Delruth - 10. října 2006 14:49
iko5322.jpg
tak už jsem si aj přečetl ty komentáře a i když se to nemá, budu je komentovat. :-D

Souhlasím s Quedem (09.Října 2006 07:56). ;-) :-D
Tak! :-D
 
Delruth - 10. října 2006 14:36
iko5322.jpg
Blééé, těch komentářů je. :-D

Ale cu zareagovat! :-D A něco říct k dílku. .-)

Mě osobně se nejvíce líbí tahle věta: "Pár hororů jsem viděla a když mi narostly ty zuby, tak mi to docvaklo." a podle ěm dokonale vystihuje to, jak by se upír vyjadřoval o upírství v dnešní době, kdyby upíři existovali. :-D

Líbí se mi to a parodii upírů v tom nespatřuji. :-) Naopak si dovedu představit právě takového upíra, který takto mluví, sedí mi to k tomu, když to vztáhnu na tuhle dobu. ;-)

Parodie na dílka s podobnou tématikou? Taky si nejsem jist. :-)
Prostě je to vzané z jiného pohledu, jet to odlehčené přístupem upírky, ale neřekl bych, že je ten charakter nereálný, a» už teda ona upírka má být a nebo ne. :-)

Prostě mi to příjde skutečnější, na nic si nehrající a spíše vystihující to, jak by se upír choval a mluvil. :-) Kdyby byl určitým způsobem tvrdohlavý a chlubivý. :-)

Nechápu komentář Zaka, mě to příjde právě vystihující upíry a neřekl bych, že ve špatném světle, konečně něco normálního. :-)

Možná jsem úplně vedle, nevím. :-)

Mám bodovat? Takových osm je pěkné číslo. :-P :-)
 
Sargo - 09. října 2006 22:43
wel1d5kk1aaa19357.jpg
SASAN_KING - 09.Října 2006 16:42
/Sargo buší hlavou do stolu
:-D :-D

occultist - 09.Října 2006 17:16
No jo, podzimní depka. Napiš si něco o upírech, vyřiď si účty se světem i dětinskými dílky, a bude ti hned líp :-)

Začíná to tu nějak zavánět spamem... :-D
 
occultist - 09. října 2006 17:16
occ_as_kelthuzad_by_altana_50x108px_edit7566.jpg
Sargo - 09.Října 2006 15:39

Hmm, ale ty máš aspoň rozvernou, veselou a hravou jaksi dětskou náladu, momentálně, očividně..
A na mě leze skepse z marnosti lopocení se za pomyslným štestím tohoto světa..
Co víc mám nejenom pocit že tenhle svět je málo přívětivej k jeho obyvatelům, mám pocit že je i málo krutej.. prostě taková dimenzionální lhostejnost..
Vanity upon vanity and nothing but a vanity..

SASAN_KING - 09.Října 2006 16:33

Co ti na to mám říct.. naprav to..
 
PsychoP - 09. října 2006 16:46
falling8927.jpg
SASAN_KING - 09.Října 2006 16:33
Otec? No někdo jsem to být určitě musel...
 
SASAN_KING - 09. října 2006 16:42
ikonka654607.jpg
Jo, abych nezapomněl, veřejně tě chci pochválit za tvůj (Váš) stůl Mamimi, ohromně se mi líbí a ujal se u mně .)) Původně jsem si myslel, že to bude stůl o ničem, ale naprosto jste mne dostaly svými rozhovory a je to momentálně jden z mých nejoblíbenějších stolů .))
Tímtose omlouvám za spam, ale do Vašeho stolu psát nemůžu, nevím proč, protože taky vypadám, že každou chvilku porodím .))
 
SASAN_KING - 09. října 2006 16:33
ikonka654607.jpg
occultist - 09.Října 2006 07:59
Hmmm, ten mi taky chybí k přečtení... (Já vím, jsem neznaboh, ale co mám dělat, když čtu tak pomalu .)
Sargo - 09.Října 2006 15:39
Jasně .)
Takovéhle debaty mám na článcích asi nejraději .))
psychop - 08.Října 2006 21:29
Ty jí nějak znáš... počkej schyzofrenie... a ví se kdo jseš otec? .))
 
Sargo - 09. října 2006 15:39
wel1d5kk1aaa19357.jpg
occultist - 09.Října 2006 15:14
TY si stěžuj. Co mám říkat JÁ? :-))

Qued - 09.Října 2006 15:19
Debata je fajn. To raději budu psát i nadále ptákoviny :-))
 
Qued - 09. října 2006 15:19
qued_antisanta2873.png
Sargo - 09.Října 2006 13:02

Stejně je ot zajímavé, taková ehm ehm kravina, bez urážky, a kolik to má komentářů, jak se kolem toho rzproudila diskuze, zajímavé, vskutku zajímavé.
:))
 
occultist - 09. října 2006 15:14
occ_as_kelthuzad_by_altana_50x108px_edit7566.jpg
Sargo - 09.Října 2006 13:02

Proč mě deprimuješ..
 
Sargo - 09. října 2006 13:02
wel1d5kk1aaa19357.jpg
SASAN_KING - 08.Října 2006 21:18
Jo, že jo. :-D

psychop - 08.Října 2006 21:29
Pak přišli na to, že jsou to dokonale prorostlá siamská dvojčata, ale už bylo pozdě. :-))

Qued - 09.Října 2006 07:56
Copak, přišel jsi pozdě na rande a ta tvoje ti neuvěřila, že nevíš, kdes vzal tu modřinu na krku? :-))

occultist - 09.Října 2006 07:59
Tak raději nezačni moc přemýšlet, jaký je tu průměrný věk :-D :-D
 
occultist - 09. října 2006 07:59
occ_as_kelthuzad_by_altana_50x108px_edit7566.jpg
Infantilní.. ale to je nakonec v poslední době celej Andor..
Mám nějakou divnou náladu asi si zas přečtu Silmarillion..
 
Qued - 09. října 2006 07:56
qued_antisanta2873.png
Zak - 07.Října 2006 09:54

Dobrý den.

Nemám rád upíry! Nepřipadá mi, že by to byl výsměch upírům, nebo by to snad mohlo být chápáno jako urážlivé, to už je otázka vztahovačnosti čtenáře. Taky se nevztekám, když si někdo dělá srandu z lidí, jakkoliv je krutá. Myslím, že osobní vztahy k jednotlivým rasám, postavám, náboženství, by neměly ovlivňovat objektivní zhodnocení článku, jao celku.

SASAN_KING - 07.Října 2006 21:55

Souhlasím s tímto vyjádřením, také mi nejvíce vadí, superbytosti a z upírů se během doby staly nástroje pro zvyšování sebevědomí hráčů, a» už se jedná o oblečení, či o schopnosti.
Dávno byla zapomenuta omezení a nevýhody a stále přibívá výhod a spusta legendárních faktů byla změněna, spusta zapomenuta.


Sargo - 08.Října 2006 13:33

Mě je jí líto. :))
Kecám, proč by mě jí mělo být líto, je to potvora krvelačná, akorát s ni soucítím. :)
 
PsychoP - 08. října 2006 21:29
falling8927.jpg
SASAN_KING - 08.Října 2006 21:18
Ee... Musím nesouhlasit. Dětí měla šest, ale o tom posledním nikde moc nemluvila, protože trpělo schizofrenií(dědičně z její strany).
 
SASAN_KING - 08. října 2006 21:18
ikonka654607.jpg
Sargo - 08.Října 2006 13:33
No, já jí lituji, protože podle mně skončila na lůžku, nebo vypolstrované cele někde v sanatoriu. Když na ní dopadly první sluneční paprsk, tak omdlela a probrala se až připoutaná na lůžku pod dávkou silných sedativ. Postupem času si začala uvědomovat že není upír, že byla pouze pod vlivem nějakých drog, či duševní choroby. ¨
Po pár letech vymívání mozku silnýma práškama se z ní stal normální řadový občan bez fantazie a dožila se vysokého věku na venkovském statku...
...takže vlastně happy end, není proč jí litovat, vždy» měla hodného manžela, kterého poznala v sanatoriu a pět dětí :)
 
Sargo - 08. října 2006 13:33
wel1d5kk1aaa19357.jpg
Tak mě ještě napadá... že jste pěkní necitové! Nikomu tu nebylo chudáka holky líto. No co, že je to nějaká pipka z ulice (copak se upírama stávají jenom charakterní mladí muži a sličné děvy, co mají za sebou kursy karate a strýčka, co čirou náhodou o upírech ví všechno? Jo, pak ještě ti slizouni, co slouží k tomu, aby bylo koho zabíjet na začátku akčních filmů.), co se dala lacině sbalit zkušeným matadorem. Ozvat se za sebe uměla, když mu jednu flákla (by» s drastičtějšími následky), a postarat jakž takž o sebe taky, když pak na to přišlo. Dokonce i jakýsi charakter v krizové situaci projevila, snažíce se mezi lidmi koexistovat co nejméně škodícím způsobem.
Uznejte, takový konec si nezasloužila!
:-D
 
Sargo - 08. října 2006 13:05
wel1d5kk1aaa19357.jpg

A» se kdo cítí jakkoli a za alter ego má cokoli - neumět se zasmát sám sobě a brát se příliš vážně je na škodu vždycky. ;-)
 
SASAN_KING - 07. října 2006 21:55
ikonka654607.jpg
Zak - 07.Října 2006 09:54
Dobře tě chápu, taky nechápu lidi, kteří si z někoho dělají prdel, rejpou do ostatních a kibicujou, taky je nemám rád!!!

Jinak proti upírům nic nemám... osikový kůl jsem si ještě neobrousil a stříbrné kulky nemám, natož něco čím bych je střílel taky nevlastním...
Nemám rád, když se někdo prezentuje jako neporazitelný nesmrtelný nejinteligentnější tvor nabitý tou nejprastarší magií všeho druhu, a» už je to Elf, Drak, Upír, člověk, nebo pračlověk.
 
Zak - 07. října 2006 21:52
tyran8544.jpg
Thaien - 07.Října 2006 21:31


Mno samozřejmně pro Fantasy komunitu je přínos aby hráči hráli nové a nové neotřelé charaktery, s tím souhlasím, ale hold každý si najde tu svou cestu a tou kráčí. Já kupříkladu jsem upírem už pár let a měnit to nechci. Jsou i tací, co hrají právě ty rytíře, a považují se za ně, jsou tu bardi, a spousta dalších, vybere si každý. A také to jistě nechtějí měnit
 
Thaien - 07. října 2006 21:31
0-0-04432.jpg
Takze ja bych si dovolil tez pripsat svuj komentar: Dilko se mi velice libilo, dobre se cte pobavi a navic ma i dost dobrej sloh a upravu.Snad jen obrat-"Líto mi ho ale teda nebylo.." se mi prilis nelibil..
Tot asi vse, jen si dovolim jeste male OT:Co se meho nazoru tyce- myslim, ze hrat si na upira, je bezpredmetne natoz pak v dnesni dobe.To uz shledavam prinosnejsim hrat si na rytire(v pravem slova smyslu), protoze takovych novodobych "upiru", kteri te vysaji a s chuti odkopnou, je az dost, ale lidi, kteri se dokazou chovat rytirsky, cestne a nesobecky, po certech malo...Ale v pripade, ze existuji pravi upiri, patri jim me vysvetleni, ze vsechny tyto radky jsou o lidech-"upirech". A uvital bych kdyby me nektery prisel navstivit, adresu na pozadani zaslu:-)
PS: Jen pro uplnost pocitam zde s obecne platnym nazorem, ze upiri by meli byt od narozeni(od smrti) potvory:-)
 
PsychoP - 07. října 2006 11:08
falling8927.jpg
Zak - 07.Října 2006 10:39
Ano. Nemám je rád. Ale je příliš složité vysvětlit co přesně to pro mě znamená.
 
Zak - 07. října 2006 10:39
tyran8544.jpg
Sám jsi napsal, že upíry nemáš rád, tak jak mám tvé předchozí řádky pak brát? Ale nechme toho, to už je slovíčkaření a nic z toho nevzejde
 
PsychoP - 07. října 2006 09:59
falling8927.jpg
Zak - 07.Října 2006 09:54
Jedna věc ke tvému proslovu. Já to hodnotím jako parodii všeobecně. Ne jako parodii na upíry. Neházej do jednoho pytle ani všechny hodnotící. Není to o lidech kteří upíry milují, zbožňují a uctívají, lidech kteří jimi opovrhují a lidech kteří si na ně jen hrají. Tohle je o lidech kteří jsou schopni vidět skrz to pozlátko. O lidech kteří vidí i pod povrch toho díla. Ano. Je to parodie všech těch marných dílek o upírech. Ale paroduje to srdceryvná dílka té skupiny, jež si na upíry pouze hraje. Alespoň já jsem to takhle pochopil.
 
Zak - 07. října 2006 09:54
tyran8544.jpg
Uživatelé se zřejmně dělí na dva proudy, koukám, a tenhle článek to naprosto rozsekl vejpůl a stanovil mezi ně jasnou pohraniční čáru. Myslím tím lidi, kteří se k upírům hlásí, nebo se jim ta myšlenka upírství líbí, a ty, kteří si z nich prostě dělají srandu ve vší své bobtnající popuzenosti.

Možná je to tím, že se zde nechází spoustu lidí, kteří si hrají na upíry stylem že jsou něco víc, líbí se jim to pozlátko " dark ", no prostě jsou to pozéři. Možná proto tolik lidí popuzuje jak to kolem sebe všude vidí a možná by neměli házet všechny upíry do jednoho pytle. Jsou lidi kteří se o to zajímají, kteří to berou s úctou a patřičným nadhledem, a nepíšou do chatu hlášky typu " Dračí kult vláádnééé !!!! " v upířím stylu nebo tak.

Mě osobně se ten článek dotýká, protože já sám se valnou část svého pobytu na Andoru za upíra považuju a nechci to měnit. Je to pouhá parodie a mne neoslovila. Možná si to pouze beru příliž osobně, ale copak vy by jste si nevzali osobně, kdyby si z vás někdo článkem na andoru dělal vyloženě prdel?

Ozývají se sem jen lidi, kteří upíry nesnáší, a kteří článek přijali s otevřenou náručí, nikde nevidím ani jednoho člověka, který se k upírství hlásí, a nikde nevidím jeho názor na tenhle... článek. A dobře to chápu. Já sám jsem dlouho uvažoval, jestli něco napíšu, jestli to bude mít smysl a že se na mě sesype vlna kritiky anti-upírů. Ale rozhodl jsem se vyjádřit se, že podle mě není ten článek až tak úžasný a že je to prostá parodie kterou samozřejmně lidé, kteří parodovanou skupinou opovrhují, nadšeně přijímají.

Také se mi nelíbí kolik pozérů si na upíry hraje a ani se nesnaží, ale jak říkám, neházejte všechny do jednoho pytle.
 
Vallasin - 05. října 2006 20:14
200112101807gars2270.jpg
Dobrý Srgo, povedená povídka. Už mě nudilo číst stále nějaké dlouhé příběhy, bez nějaké pointy, ale ten tvůj tu pointu měl a byl pojat velice zábavně. Na to jakto bylo krátké, se do toho vše důležité vešlo. Já dávám na 99%, takže 10
 
Sargo - 04. října 2006 21:32
wel1d5kk1aaa19357.jpg
...a do dne! A do dne!
:-D
 
SASAN_KING - 04. října 2006 21:08
ikonka654607.jpg
Sargo - 04.Října 2006 12:28
Bereme tě za slovo a spouštíme stopky, rok je krátká doba, budeš holt muset míň přebalovat plínky a víc psát .)
 
wird - 04. října 2006 16:44
images5578.jpg
Faktttt suprrrrr
davam10 kdyby slo vyc dal bych maximum
 
Sargo - 04. října 2006 12:28
wel1d5kk1aaa19357.jpg
Vážení čtenáři,
děkuji za vaše reakce. Přiznávám bez mučení, nejsem nad ně povznesena - opravdu mě potěšilo, že vás dílko pobavilo a líbilo se. Též je to nemalou motivací sepsat něco pořádného (takže do roka a do dne... :-)).
Písmákům zdar a pevné nervy jejich čtenářům! :-))
 
Veverka Huli - 03. října 2006 22:06
veverkahulilogo8103.jpg
Dobrý, nemám co vytknout. Dávám 10.
 
PsychoP - 03. října 2006 21:57
falling8927.jpg
Eygam - 03.Října 2006 21:55
*padá smíchy pod stůl*
Tak a teď jsem definitivně mrtvej!!!!
*trapné válení se na zemi...*

btw sry za spam...
 
Eygam - 03. října 2006 21:55
upr84.gif
Jeee, promiň, já se překlik, ale jen na 9, tak to je v pohodě :-)
 
Eygam - 03. října 2006 21:54
upr84.gif
No konečně, něco co upírech, co se nesnaží trapně dojmout. Sice jsem u toho zrovna nepadal pod stůl, ale stejně jsem se skvěle pobavil. Takže díky, 10 bodů :-)
 
Barbara - 03. října 2006 16:22
dark_angel17692.jpg
když jsem si přečetla název, vypadalo to, že se na Andoru objeví další nepodařená "adventura" na upírské příběhy, avšak tento byl jiný hned po prvním řádku.
Musím říct, že prvních pár vět jsem hltala s očima doširoka otevřenýma, u zbytku jsem měla co dělat, abych se udržela nad stolem alespoň v takové poloze, abych mohla přečíst skrze slzy smíchu zbývající text.
Mno, co dál? Dál přece vyšlo slunce a ...
 
Fry - 03. října 2006 11:04
frynovy23924.png
Hehe. Veµmi pekné, skutočne veµmi pekné. Nemám upírov rád, vo všeobecnosti považujem všetko o nich za brak. Proste nudí číta» o tom... ale toto... Nuže, je to iné. Trochu zvláštnejší pohµad na upírov. A aj vcelku vtipný. Podla mňa si to jednoznačne zaslúži desa» bodov.
 
Kibou - 03. října 2006 08:42
redhead673.jpg
Juj konečně něco od Sargo. A že to stojí za to XD Chtěla bych vidět jak by to dopadlo kdyby jsi psala něco na čem by ses pořádněš vyřádila.
No co dodat je to úžasné XD
 
Fistandantilus - 02. října 2006 23:38
fuck_y2031.jpg
Ale, tak aspoň že to vyšlo. Já říkám, aspoň že vůbec něco výjde, než, aby jsme riskovali, že se něco dobrého opravdu smaže, nebo ztratí v šuplíku :)
 
Sargo - 02. října 2006 21:07
wel1d5kk1aaa19357.jpg
S tou délkou se to má tak. Kdybych si jen na okamžik připustila, že nepíšu jen takovou srandičku, ale opravdovou povídku, tak ji napíšu, a pak začnu přepisovat. Asi tak po půl roce přehazování slov (a dojmu, že je to čím dál horší) by to celé bylo úplně o něčem jiném a jinak a konečně bych to vztekle smazala. Za tři dny bych toho litovala a za další týden byla přesvědčená, že to bylo to nejlepší, co jsem kdy napsala, a jak jsem to vůbec mohla máznout...?!
Tak takhle je to s tím mým psaním.
:-D
 
Dark Gauldy - 02. října 2006 16:32
borricmini5162.jpg
Nuže...
pokud jsem čekal na povídku, která by se mi stoprocentně líbila, je tady... upíry ani lykany nemám rád... asi proto že jich je všude strašně moc, ale tohle... ve srovnání s povídkou o maniakální zrůdě která si ještě stále říká upírka a před zraky nevěrných milenců rituálně zabíjí jejich milenky, co jsem včera četl, je toto sqelé... teda nejen v ohledu upířím... jen ten konec... přijde mi takovej strašně rychlej.. nebo něco takového, nedokážu přesně definovat...
jinak po vzoru knihy forresta gumpa bych přidal trochu více nespisovnosi atd. ale je pravda že jde o upírku a ne tupce... každopádně pouze můj pohled na věc, navíc už jde o pouhý doplněk
to» vše
 
DTL - 02. října 2006 08:43
nif2820.jpg
Hmm... co se upírství/neupírství týče, pak "Hééé… ho hou hy hoje heháky." alespoň mně osobně přišlo jako neklamný znak toho, že dotyčná fakt nekecá. :))
Jak už jsem kdesi podotkla, hrozně se mi líbí styl; líbí se mi, jak se daří vysvětlovat děj monologem, aniž by bylo třeba se uchýlit k jakýmkoliv neřečovým vsuvkám... nicméně je to pořád moc krátké. :P Jako hříčka to splňuje účel; jako text do článků by to mělo být delší...aspoň ještě pět minut Annina monologu ;)
 
SASAN_KING - 02. října 2006 08:16
ikonka654607.jpg
Ehm, mně se tohle dílko líbilo, beru ho jako takový dlouhý nos na upíry, jak to definovalo samo Sargo .)
Podle mně ta žena přeci vůbec není upír, ale jen nějaký vraždící maniak žijící si vesvém vlastním bláznivém snovém světě. Jen by mne zajímalo co se stalo, když vyšlo to slunce, jestli se zhroutila, nebo měla tak velikou představivost, že prostě umřela (dostala infarkt) Ale právě to se mi vlastně na povídkách líbí, to že je konec nejasný a je jen na fantazii každého .)
 
Qued - 02. října 2006 06:40
qued_antisanta2873.png
Dobrý den,

mooooc pěkné, docela jsem se zasmál a způsob psaní je taky velmi trefný pro tento útvar.
Nijak jsem nad tím nepřemýšlel, dofám, že to nevadí, ale bral jsem to jako recesi a tak se mi to i líbilo. Řekl bych, že je úplně jedno, že hlavní postavou byla upírka, mohl to být vlastně kdokoliv, kdekoliv jakkoliv. :)
Opravdu pěkné.
 
Arion2 - 01. října 2006 23:01
a5615.png
Chm, tak nevím, jestli si tu každý napíše vlastního upíra, tak bych měl asi taky... vykašlu se na to :)

Aspoň, že to není o sebevražedném krvepíjci. Jinak mě to moc nenadchlo, podobně psaným článkům dávám dost nízké hodnocení, resp.úplně podobně krátkým nedávám hodnocení žádné. Kvůli Sargo nebudu dělat vyjímku.

Popravdě mě to docela zklamalo, již podle jména autora (v tomto případě autorky) jsem byl natěšen na parádní dílko, které se nekonalo. Čekal jsem více od někoho kdo schvaluje cizí články.

Snad příště.
 
Sargo - 01. října 2006 21:50
wel1d5kk1aaa19357.jpg
Fistandantilus - 01.Října 2006 21:11
Tos (ne)pochopil správně. Slovo "doják" tam bylo použito v ryzí... té... jak se to... jo, ironii!
Když z té povídky není poznat, že je to takový dlouhý nos na zdejší přesycenost upíry, tak se nepovedla, jak měla. Nicméně měla působit i tak, jak píše Psychop, tak to se mnou snad není tak zlé :-)
 
Fistandantilus - 01. října 2006 21:19
fuck_y2031.jpg
psychop - 01.Října 2006 21:17
V tom případě ano.
 
PsychoP - 01. října 2006 21:17
falling8927.jpg
Fistandantilus - 01.Října 2006 21:11
Ehm... já upíry nemám rád... A proto to nečtu jako povídku o upírech, ale jako povídku od Sargo. A pokud se na to podívám jako na vypuštění nápadu na papír, je to povedené. Líbí se mi pokus o jakési zpodobnění posledních okamžiků ztracené existence... Úplně klidně to mohlo být dílko o ženské, kterou někdo shazuje z útesu, nebo o lani, požírané vlčí smečkou. Fakt, že je to o upírce, se dá velmi jednoduše "přeskočit". Lidi by se dle mého měli naučit vidět víc než povrch.
 
Fistandantilus - 01. října 2006 21:11
fuck_y2031.jpg
Jestli tohle měl být nějaký doják o upírech, hm tak jsem to asi nějak moc nepochopil. No nic, stane se. Mě to nic moc neřeklo. Ale jak tak sleduju ty cizí komentáře, tak tady jsou asi všichni hodně naboostovaní těch upírů, takže vlastně ten můj komentář nemá žádný význam. Prostě si ho nevšímejte. Přeskočte ho.
 
Amrius - 01. října 2006 21:11
helmwarrior71398956.jpg
Celý je to velmi povedené nejvíce se mi asi líbilo souvětí,,Svůj úmrtní list měl doma na zdi, zrovna nad klavírem. Rád se s ním vytahoval, lákal na něj holky jak nějakej donchuán na sbírku motýlů.,,
U toho sem se opravdu zasmál.Jediný co my nesedělo bylo více písmen za sebou např.:Nééééé...!ale je to jen nepatrná vada na kráse dávám 9
 
Daviddon - 01. října 2006 20:23
thumbabyssalemperor9562.gif
jj je to good líse mi to.Pěkný dávám 10 souhlasim se psychopem nej dílko o upírech co sem čet.

Jenom škoda že je to krátký
 
PsychoP - 01. října 2006 20:09
falling8927.jpg
Sargo - 01.Října 2006 20:02
no.. dílo nemusí být dlouhé ani mít nějaký vyšší smysl, aby si zasloužilo nejvyšší známku... z tohohle i tupec pochopí oč jde, má to aspoň náčrtek dějové linie, psychologii hlavní postavy(eh... postava se chová jako člověk a né jako loutka). Proto si dle mého tahle hříčka desinu zaslouží :o)
 
Sargo - 01. října 2006 20:02
wel1d5kk1aaa19357.jpg
psychop - 01.Října 2006 19:57
Po pravdě - je to opravdu jen hříčka, tak jsem to ani moc neřešila. Třeba jich bylo moc, třeba jim opravdu nechtěla ublížit, třeba jí zahnali do kouta... ;-) A» má čtenář taky něco k domýšlení :-)
A kuji :-)
 
PsychoP - 01. října 2006 19:57
falling8927.jpg
hmmm... zatím nejlepší dílko o upírech, které jsem četl... Ta arogance... Ten sttrach z druhé "smrti"... krása... jen jedna věc: jak jí dostali na vyšetřování?
 
 
 
Andor.cz o.s. © 2003 - 2024 hostováno na VPS u wedos.com
Za obsah příspěvků zodpovídá zadavatel, ne redakce, či administrátor portálu www.Andor.cz
Dračí doupě, DrD a ALTAR jsou zapsané ochranné známky nakladatelství ALTAR

doba vygenerování stránky: 0.099006175994873 sekund

na začátek stránky