Andor.cz - Dračí doupě online

Knihovna

Kočka a myšOblíbit

39445952.gif

Autor: Korhul

Sekce: Nápad

Publikováno: 12. října 2004 18:20

Průměrné hodnocení: 7, hodnotilo 5 uživatelů [detaily]

 
Kouzlo je rafinované spojení psychického a iluzivního oboru. Je sice poměrně náročné, ale dokáže odstranit z cesty i velmi nebezpečného protivníka, který leckdy nepřežije střet se zdravou myslí.
 
Kočka a myš - Felixemus...
Magenergie: níže
Dosah: 7 sáhů
Rozsah: 1 tvor zranitelný M
Vyvolání: 2 (4) kola
Trvání: 1 směna
Skupina: Psych. + Iluz.

První efekt kouzla spočívá v tom, že terči vsugerujeme pocit nepatrnosti a celé to spojíme s myšlenkami točících se kolem čtyřech nožiček, šedého kožíšku a dlouhého ocásku. Snad každý schopný magik již nyní odhalil, že terč se bude cítit jako myš se všemi důsledky, které z toho plynou. Nemění se samotná fyzická podoba terče, takže všechny atributy zůstavají zachovány. Těžko však můžete držet meč a bojovat s ním, když vám mozek velí, že na předních tlapičkách se stojí a toho velikého člověka před váma nemáte otravovat, protože jinak vás zašlápne. Past na odolání je Int(terče)+Roz+V~5~úspěch/neúspěch. Koeficient V značí velikost a má hodnotu 0 pro vel. A0, 1 pro vel. A, 2 pro vel. B a 3 pro vel. C. Větší tvory již nelze proměnit! Pokud terč uspěje v hodu proti této pasti doplňkovou část kouzla nelze vyvolat!

Samotný efekt drobnosti lze podpořit dodatečným nepovinným kouzlem. Jeho seslání trvá další dvě kola již v průběhu trvání prvního kouzla. Seslat se může pouze kontinuálně s předchozím efektem. Způsobí vytvoření iluzivního obrazu kočky (iluze zraková, sluchová a čichová). Působí pouze na terč. Kouzelník může zvolit místo objevení tohoto obrazu a také s ním libovolně pohybovat. Může tak terč nahánět do míst, kde jej potřebuje. Může také způsobit, že se na kočku "promění" některý z tvorů v okolí 10 sáhů od kouzelníka. Pak se obraz pohybuje spolu s proměněným a kouzelník nemůže toto již nijak ovlivnit. Pokud by se z nějakého důvodu stalo, že "myš" na kočku zaútočí, iluze kočky se rozplyne.
Ani v jednom případě se nejedná o žádné fyzické přeměny! Vše je na bázi psychické a iluzivní magie!

Magenergie

Za první část kouzla ubude kouzelníkovi tolik magenergie, kolik je Žvt.*2+10 (samozřejmě Žvt. terče). Vyvolání trvá dvě kola.
Druhá, podotýkám nepovinná část kouzla, se vyvolává také dvě kola a stojí 2 magy.

Kouzlo je možné odstranit všemi prostředky jako jiná další podobná kouzla (rozptyl kouzla), ale sám kouzelník může zrušit pouze iluzivní efekty (změna poměrů velikostí (viz. Příklad) a obraz kočky).

Toto kouzlo je však náročné také herně, nebo» není jisté, že postižený hráč dokáže myš věrohodně zahrát a doporučuji proto, aby postavu na dobu trvání převzal do rukou Pán jeskyně. Po uplynutí kouzla si postava vše pamatuje a tento zážitek se pro ni (i jejího hráče :-) může stát velmi traumatizujícím (jestliže došlo k vyvolání kočky, tak určitě :-)) Pro milovníky číselných hodnot, vy, kdož jste milovníky RP si jistě porádíte i bez ní, bych dal past (-Int)~5~šok na 1k6 dní/porucha psychiky (paranoia, schizofrenie,...). Druhý efekt lze úspěšně léčit klidovým měsíčním pobytem někde na samotě u lesa, či prací na zahrádce. Pokud je přítomen někdo, považovatelný ze terapeuta (bude s postavou hovořit a věnovat se jí, doba léčení se může zkrátit).

----------------------------------------------------------------


...Bylo jasné, že Burg-Arg-Žgrk-Grka hrubou silou nezdoláme. Jenže nikomu se nechtělo vrátit zpátky, když nám v cestě do Sálu Slasti stál jenom on.
"Podívejte přátelé. Po jednom z mých kouzel z něj udělám neškodného beránka, nebojte..."
"Jo jako tenkrát, když na ná ten rozzuřený trpaslík začal vytohovat sekeru jenoms začal mávat rukama, že?"
"Dobrá. Uznávám, že bylo nad mé síly se pouštět do kliček jeho mysli. Ale teď je situace jiná. Burg-Arg-Žgrk-Grk o nás neví. Sedí v předsálí. Stačí se k němu dostat na deset sáhů a za chvilku...pink, nic."
"Nene, nehodlám nic riskovat! Vždycky, když jsme použili ty tvoje čáry v boji, znamenalo to problémy..."

"...Takže jasné jo? Otevřete dveře a než se zvedne bude na zemi, to vám říkám."
Chrup a Drup se na sebe ještě jednou neš»astně podívali. Jaktože se zase nechali ostatníma umluvit, aby mi dali novou šanci a opřeli se do dveří. Ty se rozlétly. Za nimi se na podlaze uprostřed velké haly válel jakýsi velký skřet s hrozivou železnou palicí položenou vedle sebe. Okamžitě vyskočil, chytil svoji zbraň a zařval. Ostatní se kolem mě přehnali jako vítr a já jsem začal s mým dílem práce. Soustředil jsem se a začal pronášet zaklínadlo. Viděl jsem jak se na tváři našeho protivníka objevuje zmatený výraz a po chvilce grimasa hrůzy. Klekl si na všechny čtyři a začal pištět. Čaroval jsem dál a v posledním gestu jsem ukázal na Chrup, který se právě s údivem na tváři blížil k Burgovi s napřaženou sekerou. V té chvíli začal skurut pištět ještě víc a vyrazil do rohu, kde zela ve stěně drobná dírka, akorát tak pro myšku. Před zdí ani trochu nezpomalil a náraz byl prudký. Upadl do bezvědomí. Ještě, že měl tak tvrdou lebku...


------------------------------------------------------------------


"Huh...já su velký BURG-ARG-ŽGRK-GRK! Já su strážce! Nikdo ňa nepřekoná, muhahaha! A teď budu spat a pak sa probudím a budu hlídat, JO! CHRRRRRRR..."

[VRZ] (Skřípavý zvuk otvíraných dveří)

"Uááááh! Co to? Vetřelci? AAAAARRRGHHH! VY umřete! Já vás rozdrtím!
Co to? Já sa zmenšuju. Já... Dy», co sakra, cože? Mám pustit palicu, tak jo, co s ňú. Cože jít po čtyřech? Šak jo, to přeca, cože? Jasně, to přeca myši dělajú, že? A sakra, ti sú velcí, to abych utěkal preč. Do háje, idú po mě, měl bych piš»at. Takeže budu!
Íííííík!!!"
Sakra kočka! Kde sa tu vzala. Rychle tam je díra! Ííííík! Rychle, ide po mě. Ííík! Už jenom kúsek, už jenom krok, už..."
 

Komentáře, názory, hodnocení

Delruth - datum neznámé
iko5322.jpg
Ano..... Hlodavci mají jeden z nejlepších čichů vůbec.....
 
Korhul - datum neznámé
39445952.gif
Pan Záhadný:
Možná i myš má čich, ne? A já bych řekl, že docela dobrý... Ale nevím, jenom odhad...
 
Eskel - datum neznámé
esk22836.jpg
hotovo
 
Korhul - datum neznámé
39445952.gif
Eskel: Tak z 10 udělej 7 (to je ta v odstavci magenergie) a přepiš závorku, kde se píše o kočce na (iluze zraková, sluchová a čichová)
 
Eskel - datum neznámé
esk22836.jpg
Korhul: a hodinu bych to musel znovu editovat...
spíš mi napiš jaký slova to jsou - jenom tu část co chceš změnit - a já to tam dám. :)
 
Korhul - datum neznámé
39445952.gif
Eskel: Nemá to smysl kvůli 2 slovům, aspoň myslím... Ale jestli to mermomocí chcete :)))
 
Eskel - datum neznámé
esk22836.jpg
Korhul: klidně mi pošli novou verzi poštou, já to změním.
 
Korhul - datum neznámé
39445952.gif
Arrand: To je drobná chybička, kterou jsem odstranil až ve verzi pro Dracidoupe.cz. Holt vývoj je vývoj :)
 
Arrand - datum neznámé
ignatius2553316.jpg
No, jen mi pripada trochu nelogicke, ze kdyz je iluze na bazi videni a sluchu, tak treba hobit kocku neciti, a mag si jenom odfrkne, protoze muze citit mysl...
 
Eithné - datum neznámé
dub2857.jpg
Je to výborný nápad, i zpracování není špatné. To schválně někde použiju :-)
 
Korhul - datum neznámé
39445952.gif
Alcator: A proč používat "Já být velká hora masa, já vás sníst!"
Jinak já jsem z jižní Moravy a tímto jazykem vládnu a líbí se mi a tak ho používám pro takovéhle, ale i jiné příležitosti :)
Jinak to stím točením mi nějak ulétlo. Opravdu! Vzniklo to nejspíš tím, jak jsem měnil jednotlivé verze kouzla a opravoval ta má šílená souvětí. No a přežilo to i několikerou kontrolu z mé strany. Omlouvám se...
 
Alcator - datum neznámé
ikonka_andor602.gif
"že terči vsugerujeme pocit nepatrnosti a celé to spojíme s myšlenkami točících..." - Ach, jo... Je to tak jednoduché, takže to zkusím vysvětlit co nejsložitěji:
hodláme to spojovat s (TĚMI) myšlenkami (všimněte si koncovky toho TĚMI), tudíž "točící-mi" se kolem... !
Kdyby tam byl v "myšlenkách, točící(?) se...", tak si řeknu: Je to v TĚCH myšlenkách, tudíž "točícíCH" se. Ale protože se zabýváme těMI myšlenkaMI, tak "točícíMI" se.

Jasné?

- Jinak moc pěkný příklad na konci, akorát nechápu, proč jako řeč méně inteligentních tvorů používáš moravská nářečí :-)

-- Alcator
 
Eskel - datum neznámé
esk22836.jpg
Korhul: jj, promiň že to tak trvalo... musel jsem to hodně zeditovat kvůli unicode znakům.
Teď už je to ale ve stavu konečném, už se čeká jen na reakce.
Mě se to moc líbí.
 
Korhul - datum neznámé
39445952.gif
Tak se to sem dostalo :-))))

Nuže tohle jsem vytvářel hlavně pro Dracidoupe.cz, ale řekl jsem si, že to dám i sem. No a nakonec to tady schválili dřív :-))

Zatím ještě nemám na co odpovídat no tak bych teda chtěl poděkovat Batmanovi a jeho tvůrcům za inspiraci při výrobě :-)))

Korhul
 
 
 
Andor.cz o.s. © 2003 - 2024 hostováno na VPS u wedos.com
Za obsah příspěvků zodpovídá zadavatel, ne redakce, či administrátor portálu www.Andor.cz
Dračí doupě, DrD a ALTAR jsou zapsané ochranné známky nakladatelství ALTAR

doba vygenerování stránky: 0.064954042434692 sekund

na začátek stránky