Autor: SargoSekce: Projekt(íček)Publikováno: 28. října 2007 19:55Průměrné hodnocení: 0, hodnotilo 0 uživatelů [detaily] |
| ||||
Kong Bao-tan - 20.Listopadu 2007 20:08 Leč stále jen zamotaný opis téhož úkonu. |
| ||||
psychop - 19.Listopadu 2007 18:23 Lepší ;) |
| ||||
Bard - 20.Listopadu 2007 06:46 :oP :D |
| ||||
psychop - 19.Listopadu 2007 18:23 :-))) |
| ||||
Bard - 19.Listopadu 2007 16:31 Postávala na tom paloučku už nějakou chvilku. Přesto jí to čekání nijak nevadilo. Co je pro nesmrtelnou bytost několik vteřin, minut, hodin..? Jen pár zrnek písku v poušti, kapka v moři. Přesto stále nepřicházel. Sice se občas kolem prohnalo nějaké lesní zvířectvo, většina si jí však nevšímala. Stín, kterým ostatně byla, by měl být za všech okolností co nejméně vidět. A ona byla mistryní ve schovávání sebe sama. Proto byla tak překvapena, když se zničehonic ukázal ten, na něhož čekala. Jediným pohybem z ní strhl její mlhavý šat a ve svitu měsíce se smál její nahotě. Ona mu to vrátila v jediném polibku smrti, který jej nedokázal zabít naprosto stejně, jako ten jeho ji. Zahalil ji do svého pláště temnot a zmizeli spolu z tváře světa na několik dalších tisíciletí. |
| ||||
Sandros> Tak nějak mi přišlo, že titulní šat nebyl v celém dílku až tak podstatný ... nebo se mýlím? :-))) fry> Tady se mi líbil styl. A to tak, že hodně. Durin> Vcelku vzato, souhlasím s tím, že místo posledního odstavce jsi mohl rozvinout nějaké šťavnatější pasáže. Psychop> Nedomyslíme ... smaž poslední řádek a zmáčkni to do zbylého počtu slov. *zvědavě vyčkává a škodolibě se pochechtává* A na závěr by mi vcelku zajímalo, kde Sargo nabrala zkušenosti s poezií psanou na stěnách pánských záchodků. Z čistě logického hlediska by mi vyplývalo, že toto je možné jedině právě na pánských záchodcích. Tak jak to teda je? ;-))) |
| ||||
Pro mě nejlepší z této várky asi fry - i když opravdu jde poznat, že by to chtělo si vyposlechnout příběh celý i s detaily. Tato várka je oproti dvou dříve vydaným várkám o dost slabší ... |
| ||||
Kong Bao-tan - 11.Listopadu 2007 13:49 Ona - nesmrtelný stín skrývající se v šatu z mlhy. On - nesmrtelný stín skrývající se v mlžném plášti Oni - milenci věčnosti Situace - tak nějak to na ně přišlo... |
| ||||
Sandros: co říci... fry: tématově pěkné, ovšem trošku kostrbaté a slušel by tomu delší rozsah Durin Mahalul: pěkné, pěkné. Líbí se mi to. A oceňuji nápad VV :) Psychop: Musím si to trošku sesmumírovat, a pak mi to přijde asi dobré. Ale trošku jsem se v tom ztratil - nevím kdo je Ona a kdo je On a proč na něj čekala - ale vím, že to je účel. Jak říkám, musím si to nějak sesumírovat:) |
| ||||
Falucius - 10.Listopadu 2007 15:46 Téměř všechna má dílka jsou svým způsobem jako vytržená z kontextu. Odmítám začátek jiný, než uprostřed dění ;o) |
| ||||
Tuax - 10.Listopadu 2007 19:21 Falucius - 10.Listopadu 2007 15:46 Škoda, že jsem si toho nevšiml sám :) Mohl jsem mít delší tu pubertální část :D Slibuji, že se zůčastním dalšího kola a bez chyby :) |
| ||||
Sandros - co na to říct? Má to myšlenku. :) Ale jo ušlo to. fry - zase tajový případ vtěsnat do 250 slov dlouhé vyprávění, které tim pak utrpí. Ano, má to své kouzlo. Působí to na mě jako historka vykládáná u ohně, kde vypravěč zapomíná na části příběhu a sám je nahrubo látá, takže to nakonec nepůsobí ani poučně... Má to styl, ale v této délce to vyšlo tak trochu do ztracena. Durin Mahalul - Jo toto mě celkem vzalo, krásné syrové. Ale poslední dvě osvětlující věty mi přišly už navíc a úplně zničily dojem. Už nezapadají do vyprávění, jsou to slova spíše vyřčena autorem a ne postavami příběhu. Přičemž význam tohoto dokončení je zřejmý i z textu. Přesto líbilo.. Psychop - romantické je možná smýšlení bytosti čekající na schůzku. Ale její protějšek rozhodně o romantice neslyšel a dává to jasně znát. Ikdyž když se mu tak snadno podvolila, tak kdoví jak to je s jejím cítěním pro romantiku :) Líbilo. |
| ||||
Falucius - 10.Listopadu 2007 15:46 Hehe, nakreslit tohle? :oD To mi připomíná metaforu toho fórku s chechtajícím se drakem, co ukazuje prstem na elfa u stromu.. taky nahýho.... :oD Akorát překreslim elfa na ženštinu a draka na chlapa a je to.... ;oP:oD |
| ||||
Dark otazník of doom de zase na věc:-) Sandros: Někdo tady psal o hlášce na pánskejch hajzlících... no tak todle mi připadá, jako výtvor básníka co si na záchod nevzal nic na čtení... :-) fry: hezky řemeslně napsaný (i když v tý slovenštině se moc nevyznám) ale pro mě trochu moc neoriginální... Durin: :-) celkem sem se při tom pousmál a je to i správně střelený, ale ňák mě to neohromilo... ten vypravěčskej konec je takovej jak drát do voka... Psychop: klad i zápor toho je, že je to jako vytržený z kontextu a je tam spousta nejasností :-) Ale souhlasim s Dark Gauldothem- to "smál je její nahotě" je dokonalý :-D Asi navrhnu Saidhi, aby to zkusila nakreslit... |
| ||||
Dark Gauldoth - 10.Listopadu 2007 12:44 na 250 slov? Kámo, ono v tom bolo omnoho viac sklamania, nenávisti, prekliatí (možno aj drog, kto vie, čím sa dopoval keď ho nikto nevidel). Akurát keď som klikol nna počet slov a uvidel to horibilné číslo, skoro ma kleplo. Dlho som to otesával a toto mi vyšlo... nič moc, čo? Skôr som sa pohral s jazykom. Taký štýl sa dá nájsť leda tak v Dobšinského rozprávkach... |
| ||||
Dark Gauldoth - 10.Listopadu 2007 12:44 Zvláštní... Podle mého táty tahle věta vypovídá o mé latentní homosexualitě... Jenže... Já se svou orientací nijak netajím ?! |
| ||||
Málo času, proto krátké komentáře.. :P První dílo - Epické první tři řádky, dějově téměř nezapadající čtvrtý.. to se mi líbí.. ^^ Druhé dílo - Čekal jsem trochu víc zklamání, deprese, nenávisti, drog a kouzel.. Třetí dílo - Uhm.. já nevím, buď jsem to pochopil hrozně málo nebo hrozně moc.. Čtvrté dílo - strhl její mlhavý šat a ve svitu měsíce se smál její nahotě. tohle mě z nějakýho způsobu dostalo.. prostě představa chlapa, kterej si ukazuje na ženskou prstem a pochechtává se stylem Nelsona.. xD |
| ||||
Eithné - 10.Listopadu 2007 10:37 Děkuji :D |
| ||||
psychop - 10.Listopadu 2007 10:14 No, pak tedy přeji příjemnou zábavu a hezky strávený zbytek života :-P Sargo - 10.Listopadu 2007 00:01 fry - 10.Listopadu 2007 00:17 Slovo hmla mi připadá o moc hezčí než mlha :o) Bohužel je to tím, že jsem na slovenštinu (hlavně poslouchanou, čtenou tolik ne,) nějak zatížená ;o) |
| ||||
Esli má to moje s romantikou něco společného, tak jdu do kláštera nechat se zneužívat mnichy :oP :D:D |
| ||||
Sargo - 10.Listopadu 2007 00:01 áno, hmla je veľmi záludná vec... pre človeka, ktorý to vyslovuje celý život je to omnoho prirodzenejšie ako nejaká "mlha"... V tejto súvislosti obdivujem meno Řehoř, na ktorom si niektorí moji spolužiaci pekne polámali jazyky... A btw... Ja som tam mal medzeru??? hm... to aby som sa začal tú slovenčinu znova učiť... |
| ||||
fry - 09.Listopadu 2007 22:30 Ale v článku to bylo dobře, jen jsem se špatně zeptala :-D Náhodou, měl jsi tam mezeru - sťa by - a že mi došlo, že to má být dohromady, už jako projev génia stačilo, abych odhadla, co to je, to už by bylo moc... :-D Musím přiznat, že hmlu stále uspokojivě nevyslovím. :-)) Durin Mahalul - 09.Listopadu 2007 21:58 Samozřejmě ;-) |
| ||||
Sandros: :oD Není to špatné, hezky se to rýmuje a... a tak... :o) fry: Takové... celkem obyčejně hezké... :o) Nápad mi přijde prostý, děj je klasický a přímočarý, dá se celkem předpokládat co se stane. Durin Mahalul: Sice možná hrubé, syrové, neotesané, ale... já se celkem bavila..(a to jsem elfice.. :oP) Takové krásné spojení reálna s nereálnem.. ;oj Psychop: Není to úplně nejhorší, ale... nějak moc mi to v hlavě neutkvělo.. Nedokážu přesně popsat slovy, jak to na mě působí... Bohužel. |
| ||||
Sargo - 09.Listopadu 2007 21:53 nie šťaby, ale sťaby... ach, ja som vedel, že nemám s takými slovíčkami liezť na český server.... ale urobíme si lekciu. Sťaby: podraďovacia spojka, básnické, prvý krát použité boh vie kedy, no je to už vážne dávno. Sládkovič toto slovíčko miloval a po ňom celé generácie básnikov a spisovateľov. Význam: Ako keby. príklad: domčeky boli sťaby maľované. Bol ožratý, sťaby vypil celý lavór slivovice. atď... Pre bližšie info: http://www.forma.sk/onlines/slex/ to keby mal niekto problémy so slovenčinou... |
| ||||
Sargo - 09.Listopadu 2007 22:00 Proste mi to prijde jako opravdu dobre (kefir - HAHA). A nemuzu za to :-(. :-D. Hodnotim to z toho hlediska, jake dilko me proste nejvic prastilo do oci a zustalo mi v podvedomi ;-). |
| ||||
Sargo - 09.Listopadu 2007 21:53 Po znovusrovnání s předchozí várkou, kde se mi 3 díla ze 4 nelíbila, mi tohle přišlo velice osvěžující ;o) Takže to vstáváním nebude ;o) Durin Mahalul - 09.Listopadu 2007 21:24 V podstatě tak něco ;o) |
| ||||
Krizak - 09.Listopadu 2007 21:56 Proti Bondymu nic nemám. Sice mi přišlo, že zajímavé jsou první čtyři řádky (a je jedno, co od něj člověk čte) a pak už se to opakuje, ale proti gustu... Ale komentovat jediné dílko a zrovna takové - nooo - je to prostě taková říkanka jak z pánského záchodku - no dobře, tak hrozná ne - a vůbec. :-D |
| ||||
Sargo - 09.Listopadu 2007 21:53 Děkuji za pochvalu. Pokud je něco Durinovské, tak je to prakticky dokonalé :) Tudíž jsem spokojen :) |
| ||||
Sargo - 09.Listopadu 2007 21:53 Sice to sem nepatri, ale to bych si vyprosil! Egon Bondy je vskutku basnik osvetovy a byla to vicemene jedina basnicka v citance, kterou sestavil nas cestinar (Citanka pro střední školy a gymnazia, nebo jak se jmenovala), ktera me zaujala :-D. |
| ||||
Je pěkně nespravedlivé, že jsou jednotlivá dílka vnímána do značné míry jako celek. Ale to se asi nedá nic dělat :-)) Durin: máš smůlu, všichni tady ví, že jsem úžasné a milé a taky úžasně milé. :-)) Křížák: teď sis teda u mě pěkně pokazil pověst. :-D (Sandrosi, neber si to osobně, no, ale, však víš :-))) Eithné: asi jsi dnes vstávalo pravou nohou? ;-D Ehm, děkuji :-)) Sandros: doufám, že jsi to nakonec uspokojivě vyřešil a nesebrali tě za veřejné pohoršení. :-)) fry: prosím... co je to šťaby? :-D Jelikož jsi mi sebral nápad, jsem uraženo a vůbec tě nepochválím. :-)) Durin: je to velmi durinovské ;-D Zkrácení tomu prospělo, mimochodem ;-) Dobrý nápad :-) Psychop: klidně sis mohl na zbývající slova ještě trochu zabásnit - ale má to své kouzlo :-) |
| ||||
Eithné - 09.Listopadu 2007 21:20 Plně tě chápu :) Na tvou něžnou dryádí dušičku to bylo prostě moc skutečné :) |
| ||||
Líbí se mi mnohem víc než minulá várka ;o) Sandros - No, nějak takovéhle "vtipné" hrátky nemusím ("Sedí kačer na hladině" je něco jiného, to se nepočítá! :-D), takže hodnocení nechám povolanějším ;o) fry - Nemůžu si pomoct, ale možná se mi tam nejvíc líbí anotace redakce O:o) Dobrá, tak vážně ;o) Je to dobré, nečekala jsem, že bys napsal něco vážného. Protože mám problém slovenštinu vnímat při čtení potichu, přečetla jsem si to nahlas a teď jsem strašně ovlivněná tím, že je pro mě slovenština jedním z nejzvukomalebnějších jazyků :o) Ale líbilo ;o) (Ale ta anotace Sargo, ta mě dostala ;o)) Durin - No, po Sandrosovi se mi líbilo nejmíň z téhle várky, bohužel to ovšem neznamená, že by se mi to nelíbilo. Ach jo, tobě to ale přece pochválit nemůžu, no ne? :-P Je to na můj vkus dost syrové a neuhlazené, což byl záměr, ale má dryádí duše se s tím jen tak nesmíří. Ale napsané špatně to zas nebylo ;o) Psychop - Líbilo, dost ;o) |
| ||||
Tak to se mi opravdu libilo. To co me vskutku velmi zaujalo, byla hned prvni basnicka. Trochu mi pripomnela Egona Bondyho (a jeho zname: U Umprumu - koupim flasku rumu - cumim dolu - na trnoze stolu, nebo tak nejak). Tahle basnicka ma riz, je kraticka a ma co rict. Skutecne povedene. |
| ||||
Btw. a bylo to o 105. |
| ||||
Poznámka k redakci: Řekl jsem o tobě, že jsi hnusné, bezcharakterní a bezpáteřní Sargo. |
doba vygenerování stránky: 0.060642004013062 sekund