|
||
|
Uděláte mi někdo do úvodníku reklamu na andorské oblečky? :)
Mimochodem, můžete si taky něco objednat. |
|
||
|
Raught 04. října 2013 17:35
Souhlasím, nač měnit něco co se dá vyřešit standartním postupem. |
|
||
|
Loft ever 4 ethernity!
|
|
||
|
EMO RAGE QUIT FTW! :D
|
|
||
|
Hitomi 04. října 2013 13:32
Přesně. Pokud je Vypravěč neaktivní není nic jednoduššího napsat mně nebo Dragovi a my vás vyřadíme. Jinak odejít z dobrodružství kdykoliv je opravdu velká hloupost. V zásadě by velice rychle vznikaly případy, kdy se někdo špatně vyspí anebo se mu nelíbí nějaký okamžik v příběhu a odejde. Lepší je to nechat tak jak to je teď. |
|
||
|
Lukas Griswold 04. října 2013 13:12
Přineslo by to spíš víc škody než užitku - s většinou Vypravěčů je možné se rozumně domluvit. Pokud je dlouho neaktivní (což je asi jediný případ, kdy je tohle nutné nějak zásadněji řešit), se píše správci jeskyní. |
|
||
|
Cor Na 04. října 2013 13:19
Už se to řešilo? Aha, tak to potom jo. |
|
||
|
Lukas Griswold 04. října 2013 13:12 Fata 04. října 2013 13:15 Přesně, to už se řešilo kdysi. Pokud máš problém v jeskyni a PJ se neozývá/nereaguje/není aktivní, napsat správci dobrodružství. |
|
||
|
Lukas Griswold 04. října 2013 13:12
Upřímně si myslím, že to je pěkná blbost, která by se dala jednoduše zneužívat. Toť můj skromný názor. |
|
||
|
Víte, co by bylo fajn v Antoo? Kdyby měl hráč možnost sám odejít z dobrodružství. Věřím, že by tohle ocenilo hodně členů naší "malé" komunitky.
|
|
||
|
Nevím, jak dlouho už funguje ta "záchrana dat" při automatickém odhlášení za neaktivitu, ale osoba, která to vymyslela, si zaslouží METÁL!
|
|
||
|
Nemám dotaz, ale návrh vycházející ze situace ve Stole pro nováčky.
V nápovědě by nebylo špatné někdy výhledově doplnit pravomoce a funkci PPJ. Jestli to tam někde je, tak jsem to ještě doteď nenašel. |
|
||
|
Už párkrát se mi stalo, že se při scrollování/kliknutí na odkaz nebo spoiler v náhledu příspěvku nějakým záhadným způsobem přesunul samotný náhled do pole pro text příspěvku, tj. když jsem si toho nevšiml, odeslal jsem ve výsledku neformátovaný příspěvek s čistě bílým textem bez odkazů aj. Dělá si ze mě prohlížeč dobrej den nebo se to stalo i někomu jinému? |
|
||
|
Jedna funkce je vyřešená a probraná více než důkladně. Od tohoto příspěvku již nebude navazovat žádná diskuze na dané toma a jakýkoliv pokus o navázání bude smazán.
Máte-li něco jiného co by jste chtěli řešit, zeptat se nebo s čím příspět pak jste vítáni. děkuji za pochopení. |
|
||
|
Slaanesh 01. října 2013 15:43
Vím, občas tu nějaká ta debata proběhne, ale tohle už dle mého trvá dýl než by mělo... Jen můj skromný názor... |
|
||
|
Ronnie 01. října 2013 15:35
Občas nějaká ta bouře tento stůl zachvátí, nemusí to nutně mít smysl, ale svým způsobem, v omezené míře, to sem možná i patří. Další pokračování níže uvedené hádky nedopustím a vše by se tak mělo v klidu zase vrátit do starých kolejí. |
|
||
|
Fenikso 01. října 2013 14:49
Dobrý nápad. Upřímně... už mi to o těch "+" začíná být naprosto jedno. Na druhou stranu tyhle vaše debaty tady tu jsou jaksi nadbytečné... člověk vidí dvanáctku (ano dvanáctku) u stolu "Správa Andoru" čeká něco zajímavého najde tu zase jenom hádku kterou stejně nikdo nevyhraje, protože ani jedna strana není ochotná uznat tu druhou... Ani nevím jestli má ještě smysl mít tenhle kdysi důležitý stůl v záložkách. |
|
||
|
Fenikso 01. října 2013 14:49
Bránit ti nebudu :D |
|
||
|
Myslíte, že by se na nekončené diskuze o tomto tématu dal vytvořit jiný stůl?
|
|
||
|
Cor Na 01. října 2013 10:52
Kdo co řeší? Všichni demonstrativně dávají najevo, jak je jim to u prdele, ale jsou ochotni popsat strany textu a celé hodiny eskalovat přeci bezpředmětnou debatu a odvádět admina od spánku (včera) a od bety Battlefieldu 4 (DNESKA!!! >:-E ). Tak si sakra nejdřív ujasněte co vlastně chcete a pak s tím přijďte... ne že se jasně řekne že ano, že to bude a pak se každý jeden po druhém bude vracet s nějakým tím "Ale když, já bych k tomu přecijenom ještě něco dodal..." a zas nanovo jak u blbejch. Každýmu je to jedno, je to ta nejmenší věc na světě a je vlastně zcela irelevantní se v tom nimrat, tím spíš, když už jste to schválili, ALE.... ALE a zase ALE. Smiřte se základní životní pravdou, zjednoduší vám to existenci: Lidé mívají na stejnou věc odlišný názor. To je co? A pokud ani nerozumím motivaci druhé strany tak možná nejsem ten pravý na to, abych její postoj vyvracel. Ano, jistě lze přijít a s blahosklonností dospělého který domlouvá dítěti vysvětlovat, že postoj, který zastáváme, je naprostá pitomost a měli bychom ho opustit, přiznat si, jací jsme to pošetilí blázni, omluvit se, že jsme tak dlouho vzdorovali a nahlas svými ústy vyznat +ko svým pánem skrze nějž dojdu spasení. Extrém? Sry kucka, ale já nezačal. Zvláštní, že na to že vám je to jedno a vlastně vám o to vůbec nejde a ne, určitě nechcete nic zbytečně rozmazávat, jen poukázat na jedno drobné ALE, tak jsme v neustálé defenzivě. To ALE se jmenuje vzájemný respekt a nějak ho začínám postrádat i u lidí u kterých bych očekával, že v tom nebude problém. Tím spíše, když se mě snaží přesvědčit, že má je lichá má obava, že v neosobním prostředí internetu může tento další odosobněný element přispět k tomu, že prostředí bude zase o něco více asociální, vedoucí k desinterpretacím a zbytečným konfliktům vyhnaných ad absurdum, jakých tento server pamatuje docela dost. Nepovažuji hodnocení příspěvků za měřitelný přínos z hlediska kvality diskuse, má charakter "sociální" berličky, která ve sterilně textovém prostředí přináší další možnost interakce, v tomto případě osobnějšího charakteru, vyjádřením souhlasu, přízně, podepsáním se. Jako vše na internetu, bez ohledu na čistě "pozitivní konotaci" tohoto hodnocení, může vést i k negativním jevům, mmj. proto, že přináší měřitelnou veličinu, která může být, (třeba i nevědomě) prostředkem soupeření. Možná negativa pro mne převažují nad možnými pozitivy, a z toho důvodu nejsem fandou této funkcionality. - toť můj postoj k démonickým pluskům, utvořený na základě letité zkušenosti z všemožných diskusních fór, z nichž některé tuto funkcionalitu nemají, na některých byla v průběhu času zavedena a na některých byla od počátku. Ano, možná jsem úplně blbý ignorant a měl bych se probrat. A možná někdo, kdo si ani neuvědomí, že diskuse vedená zesměšňováním, bagatelizací argumentů protistrany, vyhrocenými příměry a emotivnímí zvoláními může vést k eskalaci celé debaty, ba dokonce někoho může vytočit, není ten pravý k tomu, aby mne z pozice moudřejšího poučoval o možných dopadech internetové komunikace na vzájemné vztahy lidí. Jistě to všechno bylo myšleno přátelsky a problém je cele na druhé straně, ale možná by nebylo od věci, než začnu manipulovat s třískou, odstranit si z výhledu trám. V dohledné době dokončím detailní specifikaci této funkcionality pro druhou verzi Andoru tak, jak tam bude implementována, předložím k posouzení adminům a vývojářům, aby dospěli k závěru, zda-li je takovéto řešení vhodné a proveditelné a následně ho zde můžeme publikovat a vést další diskusi. DO TÉ DOBY JE TOTO TÉMA UZAVŘENO, má-li někdo libovolné nutkání jakkoliv reagovat, může do pošty. Protože se jedná o nedůležitou malichernost, o kterou nikomu nejde, předpokládám, že si nebudete muset sedět na prackách, abyste to už nechali být. |
doba vygenerování stránky: 0.16120600700378 sekund