Andor.cz - Dračí doupě online

Hostinec? 

"Správa Andoru"

Srdečně Vás vítáme ve stole Správa Andoru. Pokud máte zájem a chcete se nějak zapojit do tvorby Andoru, nějak pomoci, jste na správném místě. Prosíme o držení se tématu a vyhýbání se přebytečnému spamu.

Pokud chcete vysvětlit nějaký zásah admina, nebo Vám není jasný postup, kterým se něco událo, ptejte se dotyčného admina interní poštou.

Administrátoři mající na starosti údržbu a provoz:

Bimba: Dobrodružství
Hitomi: Knihovna
Slaanesh - admin: Hostinec
Nalfaen, Lornak: Nápověda

Seznam všech administrátorů a jejich pole působnosti najdete v nápovědě - sekce "administrace".

Vývoj nové a redesign staré verze Andoru (odpovědné osoby):

* Durin - programování
* Keksa - programování
* Dimitry - programování

Online pomoc, Vypravěč výukových jeskyní

Pokud se chcete stát členem online pomoci nebo vypravěčem výukových jeskyní, kontaktujte jejich správce. Vyřídí s Vámi vše potřebné. Případně pokud máte nějaký problém v některé z příslušných sekcí, neváhejte také kontaktovat příslušného administrátora.

Problémy s novými změnami

Narazíte-li na jakýkoliv problém s nějakou novou změnou, kupříkladu nemůžete něco najít, nevíte, jak nová funkce vlastně funguje, nebo máte problém s čímkoliv jiným, zkuste si nejdřív pročíst stůl Změny a opravy Andoru. Případné chyby pak hlaste v "Nalezené Bugy". A nakonec si ještě zkontrolujte, zda se zde váš problém již neobjevil. Není třeba psát stále dokola o stejné věci.

Nacházíte se v "systémovém stole"

Vyhněte se zbytečnému spamování jednořádkovými příspěvky, které s tématem souvisí jen okrajově, stejně jako diskuzím na hranici důležitosti. Zkrátka se snažte, aby měl každý váš příspěvek informační hodnotu.
Jako důležité příspěvky budou označována jen významná oznámení administrátorů a položené netriviální dotazy.
Děkujeme.

Správci stolu

Fistandantilus, Tholdrin

zde nemáte právo psát

Galax - 27. září 2013 16:00
galax4405.png
Slaanesh 27. září 2013 15:40
V tom případě už v anketě jsou dvě nesrovnalosti... Je to spíše technická věc, ale že se tam píše správcem stolu a pak to bude admin, že se píše + a - a bude to jen +... Je to dost zavádějící...
 
Slaanesh - 27. září 2013 15:40
0000houba5395.gif
Nalfaen 27. září 2013 13:15
Administrátorem.
 
Nalfaen - 27. září 2013 13:15
dante82271465.png
Drag Oncave 27. září 2013 11:30
Administrátorem, nebo správcem stolu, jak je v anketě?
 
Galax - 27. září 2013 12:25
galax4405.png
Tiara 27. září 2013 01:08
Roy C. Barnes 27. září 2013 01:09
Nejde o staromódnost či něco podobného, ani o to že by lidi byli líní (OK, možná i o to, ale v menším měřítku) jde o to že ve většině stolů kde se to hodí - Image spam, ftípky a podobné - je buď jakékoliv OOT (Právě to "děkuji" které napíšeš či podobné hlášky) zakázáno, proto tohle "+" je celkem užitečná věc, protože se tím pročístí OOT a stejně budeš moci to děkuji vyjádřit, navíc jak už se mnohokrát řeklo, nikdo nikoho nenutí to používat či vůbec ve svém stole mít...
 
Drag Oncave - 27. září 2013 11:30
andorka2_06603.png
Zřejmě by bylo vhodné upřesnit, s jakou variantou v tuto chvíli počítáme (ačkoli Slaanesh už to nastínil), abychom předešli zbytečným dohadům o rivalitě a podobně.
Bude se jednat o hodnocení pouze kladné, aktivované nejspíš administrátorem pro vybrané stoly. Tlačítkoukazatel by měl zpodobňovat smajlíka jako reprezentaci té mnohokrát zmiňované nonverbální komunikace ve skutečném rozhovoru.
Autor u svého příspěvku bude mít možnost zobrazit kompletní seznam lidí, kteří mu toho Smajlíka udělili, ostatní buď žádný indikátor neuvidí, nebo bude mít formu velmi neurčitou (např. postupná saturace barvy čudlítka s přibývajícími Smajlíky).
 
Persefoné - 27. září 2013 10:46
maska6140.jpg
Roy C. Barnes 27. září 2013 01:09

Tiara 27. září 2013 01:08

Nechtěla jsem se přidávat a zbytečně spamovat, ale musím vyjádřit svůj souhlas. Myslím si též, že milá slova jsou více, nežli palec nahoru.

Navíc, jako argument, proč to nezavádět bych uvedla zbytečnou rivalitu, kterou to mezi lidmi vyvolává. Nehledě na to, že někteří lidé poté klikají jen tak z nudy.
Facebook je díky "likům" takových existencí plný, byla bych velice nerada, kdyby se to rozšířilo i sem.
 
Delruth - 27. září 2013 06:31
iko5322.jpg
Tiara 27. září 2013 01:08
To už se taky někde řešilo, ale zmíním to. Když se s někým vidíš osobně a dotyčný tě pobaví, nebo řekne něco, s čím souhlasíš, ale nění třeba to komentovat, také mu poděkuješ nonverbálně, nebo vyjádříš souhlas prostým výrazem ve tváři, poplácáš po zádech atp. Neznám moc lidí, kteří ti po odvyprávěném vtipu poděkujou. Ne, jen se zasmějou, nebo se výmluvně zatváří.
Na internetu tohle nejde a proto třeba to +.

Podle mě to není o staromódnosti, jako spíše o nepochopení toho, že mohou existovat různé komunikační formy přes internet, jako je tomu na živo. ;-)
 
Hitomi - 27. září 2013 01:15
mal315776.jpg
Tiara 27. září 2013 01:08
Například ve Ftípkách mám diskuzi zakázanou, aby se tam člověk přišel pobavit a nemusel se prodírat kupou balastu.
A ona ti ta pluska snad nějakým způsobem zakážou vyjádřit své díky klasickým způsobem? Mám pocit, že nikoliv. Proto tento argument, proč je nepřijmout, neberu jako validní.
 
Roy C. Barnes - 27. září 2013 01:09
tn_max6700775.jpg
Delruth 26. září 2013 21:48
Asi jsem staromodní, ale já radši řeknu to děkuju, než ukážu palec nahoru.
A proscrolovat se postama děkuju si myslím není tak strašný, moc lidí už neděkuje :)
Ale beru to jako smysluplný vysvětení :)

Tiara 27. září 2013 01:05
Očividně jsme trochu staromodní, dneska se radši kliká než mluví. . .
 
Tiara - 27. září 2013 01:08
reg674.gif
Delruth 26. září 2013 21:48
No nevím, Deli. Když chci někomu poděkovat, poděkuju. Když mu chci vyjádžit souhlas, nebo podporu, případně obojí, udělám to.
Proč nahrazovat slova znaménky?
To už dnes neumíme mluvit? Nebo psát?
Nebo nechceme?
 
Nalfaen - 26. září 2013 21:50
dante82271465.png
Delruth 26. září 2013 21:48
Tvému příspěvku bych teď dal plus a nemusel bych psát toto.

Pardon za spam.
 
Delruth - 26. září 2013 21:48
iko5322.jpg
omlouváms e za spam O:-)

Roy C. Barnes 26. září 2013 18:21
Já to třeba jako hodnocení nechápu.
Ono + dávám vědět tomu, kdo mě pobavil, že mě pobavil. Je to jako "Děkuju".
A nebo je to "Souhlasím" a tím jeho návrh, názor, podporuju, aby se necítil sám a nepochopen.
Nepříjd mi na tomhle nic špatného. Naopak, je to podle mě pozitivní. Akorát jsme na internetu a je tu omezenější prostor a komunikace a jsem rád, když mohu využít takovouto pomůcku, aniž bych tím zatěžoval, otravoval lidi okolo.
A sám jsem rád, když někdo takto poděkuje/vyjádří souhlas mně. A příjde mi to elegantní, než aby to musel dotyčný psát a za**rat tím prostor, který pak méně zúčastněný musí překonávat rolátkem myši. ;-)
 
Poli-chan - 26. září 2013 21:28
bez nzvu8529.jpg
Drag Oncave 26. září 2013 21:05
Je krásné vědět, že ti ostatní si sem opravdu chodí hrát a ne řešit koniny :-)
 
Drag Oncave - 26. září 2013 21:05
andorka2_06603.png
Hitomi 26. září 2013 19:43
Slaanesh 26. září 2013 20:06
Ali ibn Saladin 26. září 2013 20:40
A navíc je docela hezkým ukazatelem, kolik máme uživatelů aktivně se zajímající o život Andoru ;D
 
Poli-chan - 26. září 2013 20:40
bez nzvu8529.jpg
Slaanesh 26. září 2013 20:06
A navíc se tak dá ukázat, že ten, kdo má ankety na starosti, je užitečný :O
 
Slaanesh - 26. září 2013 20:06
0000houba5395.gif
Hitomi 26. září 2013 19:43
Není, už máme stejně jasno, ale možnost kliknout si v anketě je přinejmenším stejně uspokojující, jako možnost kliknout na +1 a navíc je to trendy ;)
 
Hitomi - 26. září 2013 19:43
mal315776.jpg
Jak dlouho tu vůbec bude anketa vyvěšena, resp. je tu nějaký nutný počet hlasů k zavedení té změny? :)
 
Nalfaen - 26. září 2013 19:40
dante82271465.png
Keksa 26. září 2013 19:30
V tom případě by bylo dobré to v anketě upravit, ať to není zavádějící...
 
Keksa - 26. září 2013 19:30
coooookie_avatar7062283.png
Nalfaen 26. září 2013 18:07
Počítá se pouze s pozitivním hodnocením, negativní by nebylo v žádném případě.
 
Roy C. Barnes - 26. září 2013 18:21
tn_max6700775.jpg
Fata 26. září 2013 18:05
kdyby jsi si pořádně přečetl co jsem napsal, pak by jsi zjistil, že to co jsi napsal neni pravda ;)
Nevidím nikde napsaný, že + = drb, jen že se touhle kratochvílí dříve zaobírali jen starší babky.
 
 
 
Andor.cz o.s. © 2003 - 2024 hostováno na VPS u wedos.com
Za obsah příspěvků zodpovídá zadavatel, ne redakce, či administrátor portálu www.Andor.cz
Dračí doupě, DrD a ALTAR jsou zapsané ochranné známky nakladatelství ALTAR

doba vygenerování stránky: 0.24616289138794 sekund

na začátek stránky