Andor.cz - Dračí doupě online

Hostinec? 

"Správa Andoru"

Srdečně Vás vítáme ve stole Správa Andoru. Pokud máte zájem a chcete se nějak zapojit do tvorby Andoru, nějak pomoci, jste na správném místě. Prosíme o držení se tématu a vyhýbání se přebytečnému spamu.

Pokud chcete vysvětlit nějaký zásah admina, nebo Vám není jasný postup, kterým se něco událo, ptejte se dotyčného admina interní poštou.

Administrátoři mající na starosti údržbu a provoz:

Bimba: Dobrodružství
Hitomi: Knihovna
Slaanesh - admin: Hostinec
Nalfaen, Lornak: Nápověda

Seznam všech administrátorů a jejich pole působnosti najdete v nápovědě - sekce "administrace".

Vývoj nové a redesign staré verze Andoru (odpovědné osoby):

* Durin - programování
* Keksa - programování
* Dimitry - programování

Online pomoc, Vypravěč výukových jeskyní

Pokud se chcete stát členem online pomoci nebo vypravěčem výukových jeskyní, kontaktujte jejich správce. Vyřídí s Vámi vše potřebné. Případně pokud máte nějaký problém v některé z příslušných sekcí, neváhejte také kontaktovat příslušného administrátora.

Problémy s novými změnami

Narazíte-li na jakýkoliv problém s nějakou novou změnou, kupříkladu nemůžete něco najít, nevíte, jak nová funkce vlastně funguje, nebo máte problém s čímkoliv jiným, zkuste si nejdřív pročíst stůl Změny a opravy Andoru. Případné chyby pak hlaste v "Nalezené Bugy". A nakonec si ještě zkontrolujte, zda se zde váš problém již neobjevil. Není třeba psát stále dokola o stejné věci.

Nacházíte se v "systémovém stole"

Vyhněte se zbytečnému spamování jednořádkovými příspěvky, které s tématem souvisí jen okrajově, stejně jako diskuzím na hranici důležitosti. Zkrátka se snažte, aby měl každý váš příspěvek informační hodnotu.
Jako důležité příspěvky budou označována jen významná oznámení administrátorů a položené netriviální dotazy.
Děkujeme.

Správci stolu

Fistandantilus, Tholdrin

zde nemáte právo psát

Hitomi - 15. září 2013 15:13
mal315776.jpg
Eskel 15. září 2013 15:07

Pak to má ale probíhat určitou formou. To, jak celá tahle "diskuze" začala a jakým způsobem postupuje rozhodně není něco, co by se mělo dít veřejně.
Místo toho, aby se tu řešily podstatné věci, zapadnou v hromadě zbytečných osočení. Navíc je změna, kterou navrhuješ, opět spíš něco, co by mělo při současném nastavení být řešeno někde mimo a v případě souhlasu tedy pokračovat v trendu, jaký tu chceš mít. A nezlob se na mě, ale to, jak v celé věci postupuješ, se mi zdá dost nešťastné. Jinak tě svým způsobem chápu a v lecčem s tebou i souhlasím. Sám ale víš, jak citlivé tohle téma je. Je hloupost toho zneužívat.
 
Eskel - 15. září 2013 15:07
esk22836.jpg
Hitomi 15. září 2013 14:52
Myslím si že to je veřejná věc, pro důvody které jsem napsal v prvním příspěvku. Nesouhlasím s tím aby byl Andor vedený autoritativně. Měl by být nějaký git repozitář do kterého můžou všichni přispívat, věci by se měli zkoušet a vracet na základě kontinuální diskuze do které by měli vidět všichni. Ne soukromý stůl Andor - Administrátoři/Vývojáři.

Chápu že se toho někteří lidé bojí, ale kdo zná open source projekty tak ví že to v praxi velmi dobře funguje.

Durin Mahalul 15. září 2013 14:52
Odkdy je pro tebe neakceptovatelné že tady někdo něco udělá bez tvojí kontroly?
Na webu který jsi sám napsal, že už nechceš opravovat, protože děláš novou verzi?
Zkus si to dát do nějaké perspektivy, co se vlastně stalo a proč je pro tebe ten princip tak důležitý. Popravdě, dostal jsi k tomu revertování mých změn validaci od ostatních adminů? Vsadím se že ne. Jednal jsi úplně stejně jako tehdy Ami, impulzivně.

To říkám už posledních několik let, proto jsem z toho soukromého stolu odešel. Sám přeci nechceš aby k takovým věcem docházelo, ať už by v té roli 'moci' byl kdokoliv.
Poslechni mě tedy a veďme Andor jako open source projekt, když ho jeho původní tvůrce opustil.
 
Galax - 15. září 2013 15:04
galax4405.png
Co kdyby jste nechali toho flame waru a někdo třeba opravil tagy v editoriálu protože vám tam utíká barva až do oprav ;)
 
DUKE marks smelly leg - 15. září 2013 15:01
big_3m8317.jpg
Lukas Griswold 15. září 2013 14:58
Soukromé věci ať si řeší jinde.
 
Lukas Griswold - 15. září 2013 14:58
bubu237.jpg
DUKE marks smelly leg 15. září 2013 14:58
:-) Už dávno to není o pluskách.
 
DUKE marks smelly leg - 15. září 2013 14:58
big_3m8317.jpg
Lukas Griswold 15. září 2013 14:56
Přiznávám, vyhnul jsem se těm dlouhým příspěvkům.
 
Lukas Griswold - 15. září 2013 14:56
bubu237.jpg
DUKE marks smelly leg 15. září 2013 14:54
Ty jsi nečetl vše, co se tu psalo, že ne?
 
DUKE marks smelly leg - 15. září 2013 14:54
big_3m8317.jpg
Proč ta pluska neudělat dobrovolná? Každý kdo bude zakládat stůl si bude moci vybrat jestli je zavede.
 
Durin Mahalul - 15. září 2013 14:52
dwarfm1808.jpg
Eskel 15. září 2013 14:40
Tak ještě jednou. Nejde o tlačítko, ale o tvůj neakceptovatelný přístup jakým jsi ho tam dostal. Diskuze neprobíhala, protože nikam nevedla. Třikrát jsem ti odpověděl, řekl jsem ti jaký s tím mám problém a ty jsi se stále jenom vztekal proč jsem ti to smazal, co mám za problém a že se chovám jak Ami. A já měl lepší věci na práci, než se s tebou dohadovat a nechat si kazit večer.

Což sem vůbec nepatří, ale ty to tu na mě vytahuješ už asi počtvrté (nepočítal jsem), tak uvádím druhou stranu pro ostatní.
 
Hitomi - 15. září 2013 14:52
mal315776.jpg
Eskel 15. září 2013 14:49

Ať tak či onak, jak už jsem řekla prve, myslím si, že tohle už do veřejného stolu moc nepatří. Andor už dávno není uzavřená komunita čítající pár desítek lidí, kde bylo něco podobného možné. Vzájemně se tu překřikovat a přehazovat si horkej brambor ničemu neprospěje. V tomhle sporu jste vy dva a máte si to mezi sebou i vyřešit. Nebo vážně tolik toužíš po publiku?
 
Eskel - 15. září 2013 14:50
esk22836.jpg
Hitomi 15. září 2013 14:46
Jenže to se nestane, jelikož je to v osobní rovině, Durin to bere jako že jsem záměrně udělal nějaký podlý manévr a zneužil jeho důvěru, nebo tak něco. Prostě kohoutiště, vůbec jsem nečekal takovou osobní emoční reakci. Přeci vidíš co píše, "nedá se se mnou mluvit".

Jak můžu chtít aby se mnou zašel na pivo a řekli jsme si co je skutečně důležité a proč ten přístup mám mít.

Protože pro mě je důležité sem dostat tu hru, nic jiného.
 
Eskel - 15. září 2013 14:47
esk22836.jpg
Durin Mahalul 15. září 2013 14:27
A že jsem rok pro Andor nic neudělal, protože poslední věc co jsem se pokusil skončila na nedostatku nadšení ostatních vývojářů (sepsání funkcionality) a věc předtím na represivním zásahu Amiho, tvému argumentu moc nepřidává. Distancoval jsem se od toho jak je tenhle web vedený a práce organizovaná, ne od toho moci tady něco udělat. To bohužel podléhá té organizaci se kterou nesouhlasím, takže jsem trochu uzavřený v kruhu. :(

Navíc, on za ty poslední dva roky nikdo nic moc neudělal. Jsem rád že jsi se pustil do vývoje nové verze, ale nevidím proč by ti to mělo dávat mandát na absolutní kontrolu téhle verze webu.
 
Hitomi - 15. září 2013 14:46
mal315776.jpg
Tak už tu snad nějakým způsobem došlo k vysvětlení pohledů obou stran a pokud to má k něčemu vést, mohla by se tedy nahodit ta anketa o zavedení "+" do určitých stolů (Image spam, Ftípky).

Už tu bylo i naznačeno, jak by se k celé věci mělo přistupovat a chlapcům bych pro pokračování diskuze doporučila zajít na kafe :)
 
Delruth - 15. září 2013 14:45
iko5322.jpg
Todle je opravdu na soukromou diskuzi. Chápu pohnutky i chování obou. Zde vás nikdo nerozsoudí, bo jste už dospělí a ne dvě děcka na pískovišti, za které se vydáváte. ;-)
 
Eskel - 15. září 2013 14:40
esk22836.jpg
Durin Mahalul 15. září 2013 14:27
Kristova noho, čteš mě? To nebyla žádná falešná záminka, to vůbec nebyl důvod proč jsem si o ten přístup řekl.
Vidím že to tlačítko je pro tebe nějaká důležitá osobní záležitost, nebo co.

Ano, nedá se se mnou diskutovat když neodpovídáš... celé co jsem od tebe viděl byla ta rudá mlha co zmiňuje hitomi. Okamžitě jsem to chtěl řešit, proto jsem ti volal.
 
Durin Mahalul - 15. září 2013 14:27
dwarfm1808.jpg
Za mazání příspěvků v image spamu se omlouvám. Takové diskuze tam ale na druhou stranu promazávám vždy, když se k tomu dostanu. Mazal jsem to kvůli tomu, že jsem to tam nechtěl rozebírat a rozmazávat. Korektnější způsob by byl vše krátce vysvětlit a pak to teprve promazat, příště to tak zkusím udělat.

Omlouvám se také všem, kterých se dotklo to, že jsem Eskela nazval nelichotivým názvem, ale tím se pro mě bohužel stal. Nevím jak jinak nazvat člověka, co vás pod falešnou záminkou o něco požádá, aby mohl udělat něco, co ví, že nemá dělat.

S Eskelem jsem po tom incidentu začal komunikovat, abychom to vyřešili, jenže s Eskelem se bohužel nedá moc diskutovat. A protože jsem neměl náladu se s nim dohadovat, tak jsem s ním raději nekomunikoval. Šel jsem dál pracovat na Antoo.

Někdo tu napsal, že to já rozmazávám. Ale za sebe můžu říct jen to, že jsem k věci přidával druhou stranu pohledu. To Eskel to začal v Image spamu rozmazávat a ukazovat na mě jak jsem špatný, že jen něco dělal pro lidi a že jsem ho autoritativně potlačil.

Eskel ale už dlouhou dobu není ve vývoji, ani není mezi administrátory. Specificky jsme se domlouvali na jednu konkrétní věc, proto jsem mu dal přístup k ftp celého Andoru. A on místo toho, aby dělal to, na čem jsme se domluvili, tak udělal něco, co mu bylo několikrát zakázáno. A udělal to za našimi zády, protože když by se zeptal, tak by byla možnost, že se mu to zatrhne.

Jenže takto bohužel Eskel pracuje, něco populárního udělá, vypustí mezi lidi a pak si bere uživatele jako rukojmí, že to je přeci něco, co chtějí. Bez jakékoliv předchozí diskuze, protože ví, že by to asi neprošlo.

Eskel mě označuje z toho, že ho omezuji a že jsem autoritářský. Ano autoritářsky bez jakékoliv diskuze jsem mu dal přístup, protože jsem mu věřil a když dělal  něco, co neměl, tak jsem mu ten přístup vzal a změny vrátil. Plus jsem změnil všechny ostatní přístupy, protože to je klasický postup, když někdo zná heslo. Ale to jen proto, že si Eskel autoritářsky přidal pluska, která vůbec přidávat neměl a protože to byla moje zodpovědnost, že jsem mu ten přístup dal. Neproběhla žádná diskuze o tom, že je tam dáme a že to Eskel tedy udělá.

Eskel tvrdí, že je kreativní člověk a že vývoj musí probíhat okamžitě. Eskel na vývoj několik let nesáhl! Proč najednou musí zavádět věc, která není kreativní, ale která mu byla několikrát zakázána?

Na úplný konec jen uvedu informaci k těm pluskům. Pokud si to dav opravdu žádá a musí to mít, tak určitě můžeme v admin stole znovu otevřít diskuzi, jestli to v té omezené míře zavedeme. Protože tak to u témat, na které jsou hodně rozdílné názory chodí. Proběhne diskuze a řekne se jo, uděláme to. Nebo ne, tohle sem fakt spíš nepatří.
 
Ronnie - 15. září 2013 14:11
men1688.jpg
Hitomi 15. září 2013 14:08
1+
 
Hitomi - 15. září 2013 14:08
mal315776.jpg
Drag Oncave 15. září 2013 13:54

Když vidím rudě, napočítám si v duchu do pěti a až pak začínám jednat. Pořád si myslím, že řešení tohoto sporu mělo proběhnout soukromě a až poté se mělo bez zbytečných urážek prezentovat nějaké řešení. A teď, když se diskuze přesunula sem, bych byla i pro, aby Durin smazal i svůj příspěvek v Image spamu, když tak učinil i s ostatními. Ne každý to tu sleduje celé.
 
Drag Oncave - 15. září 2013 13:54
andorka2_06603.png
Eskel 15. září 2013 13:45
Mám dojem, že tohle je právě kámen úrazu - ty vidíš Andor stále částečně jako tvé dítě (a on je, vždyť tvá práce je to první, co uživatel vidí, když andor(2).cz otevře. Jenže z opačného pohledu jsi pověsil před nějakou dobou Andor na hřebík a sám sebe posunul do pozice "běžného uživatele".

Věřím, že kdybys přišel a Durinovi napsal: "Hele, mám zase čas a chuť tvořit, co kdybych zavedl ta pluska [ve "schváleném" rozsahu] a začal si pracovat na své sekci", něřekl by ani bé.
Na druhou stranu to, že Durin začal urputně mazat bez reakce otázky v Img Spamu a napsal co napsal, bylo taky přehnané... jenže předpokládám, že v tu chvíli koukal přes rudou mlhu a já se mu úplně nedivím.
 
Nalfaen - 15. září 2013 13:48
dante82271465.png
Hitomi 15. září 2013 13:46
+1
 
 
 
Andor.cz o.s. © 2003 - 2024 hostováno na VPS u wedos.com
Za obsah příspěvků zodpovídá zadavatel, ne redakce, či administrátor portálu www.Andor.cz
Dračí doupě, DrD a ALTAR jsou zapsané ochranné známky nakladatelství ALTAR

doba vygenerování stránky: 0.14934206008911 sekund

na začátek stránky