Andor.cz - Dračí doupě online

Hostinec? 

"Správa Andoru"

Srdečně Vás vítáme ve stole Správa Andoru. Pokud máte zájem a chcete se nějak zapojit do tvorby Andoru, nějak pomoci, jste na správném místě. Prosíme o držení se tématu a vyhýbání se přebytečnému spamu.

Pokud chcete vysvětlit nějaký zásah admina, nebo Vám není jasný postup, kterým se něco událo, ptejte se dotyčného admina interní poštou.

Administrátoři mající na starosti údržbu a provoz:

Bimba: Dobrodružství
Hitomi: Knihovna
Slaanesh - admin: Hostinec
Nalfaen, Lornak: Nápověda

Seznam všech administrátorů a jejich pole působnosti najdete v nápovědě - sekce "administrace".

Vývoj nové a redesign staré verze Andoru (odpovědné osoby):

* Durin - programování
* Keksa - programování
* Dimitry - programování

Online pomoc, Vypravěč výukových jeskyní

Pokud se chcete stát členem online pomoci nebo vypravěčem výukových jeskyní, kontaktujte jejich správce. Vyřídí s Vámi vše potřebné. Případně pokud máte nějaký problém v některé z příslušných sekcí, neváhejte také kontaktovat příslušného administrátora.

Problémy s novými změnami

Narazíte-li na jakýkoliv problém s nějakou novou změnou, kupříkladu nemůžete něco najít, nevíte, jak nová funkce vlastně funguje, nebo máte problém s čímkoliv jiným, zkuste si nejdřív pročíst stůl Změny a opravy Andoru. Případné chyby pak hlaste v "Nalezené Bugy". A nakonec si ještě zkontrolujte, zda se zde váš problém již neobjevil. Není třeba psát stále dokola o stejné věci.

Nacházíte se v "systémovém stole"

Vyhněte se zbytečnému spamování jednořádkovými příspěvky, které s tématem souvisí jen okrajově, stejně jako diskuzím na hranici důležitosti. Zkrátka se snažte, aby měl každý váš příspěvek informační hodnotu.
Jako důležité příspěvky budou označována jen významná oznámení administrátorů a položené netriviální dotazy.
Děkujeme.

Správci stolu

Fistandantilus, Tholdrin

zde nemáte právo psát

Drag Oncave - 15. září 2013 13:29
andorka2_06603.png
Eskel 15. září 2013 13:24
Ano, ty, protože jsi dostal od Durina zelenou k vytvoření vlastní sekce (o které proběhla diskuze, ke které se mohli vyjádřit všichni správci, Durin tedy nepostupoval autoritářsky), načež jsi se začal hrabat úplně jinde, přičemž jsi se nikoho na názor nezeptal, tedy ses "z nějaké neurčité autority" rozhodl měnit stávající funkcionalitu Andoru. Tohle je pohled, jak to vypadá zvenčí.
 
Eskel - 15. září 2013 13:27
esk22836.jpg
Drag Oncave 15. září 2013 13:12
Keksa 15. září 2013 13:17
Ale proč z toho proboha děláte takovou byrokracii? Ptal se snad někdo na to jestli má udělat Hostinec? Jestli má udělat Nápovědu online? Ne, udělal to, bylo to dobré, zůstalo to.
Byla tady nějaká míra důvěry v kompetenci těch tvůrčích lidí. Výsledek byl to důležité, ne forma řízení projektu.
 
Eskel - 15. září 2013 13:24
esk22836.jpg
Takže nějaká fakta, protože to co napsal Durin do image spamu je jen důkaz jeho nepochopení situace a domněnky, které z nějakého důvodu vedou k negativnímu hodnocení mé osoby a úsudku.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

Co jsem udělal:

- Zavedl jsem jako 'vánoční dárek' pokus se systémem karmy příspěvků. Nic víc než pokus, jestli to bude dobré.

- Ami sám autoritativně rozhodl že funkcionalita kterou jsem zavedl není pro Andor vhodná a odstranil jí. Přestože v komunitě ani vývoji není aktivní už asi deset let.

- Vedla se mezi administrátory diskuze o té zmíněné funkcionalitě (karma a její smysl v různých stolech), ze které si pamatuji jako závěr že pozitivní karma ('like') je něco jiného než plus a mínus a ve stolech kde není jak děkovat za obsah (image spam) by dávala smysl, jinde spíše ne.

- Vzdal jsem se administrátorství (ať už je to cokoliv), kvůli nedostatku času a kvůli tomu jak se Ami zachoval.

- Změnil se ftp server, nedostal jsem nový přístup.

- Požádal jsem o ftp přístup pro zavedení nové funkcionality na Andor, v rozsahu přesně nespecifikovaném, ale předběžně domluveném jako zavedení nové sekce s hrou, diskuzí k ní a dalších věcí, které jsme neprobrali do detailu.

- Zavedl jsem na zkoušku tlačítko 'plus' do stolu 'image spam', v domnění že tím udělám lidem radost, že je tam vhodné a i ostatní vývojáři s tím souhlasí.

To nebyl důvod proč jsem chtěl ten přístup, ale přišlo mi to jako malé drobné vylepšení kterým se Andoru odvděčím a udělám pár lidem radost. Nečekal jsem žádnou negativní reakci, jelikož jsme na jiné doméně, rozhoduje Durin (ve kterého jsem měl důvěru), Ami nereaguje ani na expirující doménu, natož aby řešil nějaký spor o tlačítko.

- Durin mi okamžitě napsal naštvaně že jsem ho defakto 'podvedl'. Moje odpověď zněla "jako klidně to dám pryč, chtěl jsem jim jenom udělat radost".

- Durinova reakce byla zlost, změna přístupů, odmítnutí komunikace a smazání mých veřejných příspěků.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

A teď mi řekněte, chcete aby takhle vypadaly mezilidské vztahy mezi kreativními lidmi na tomhle webu? Kdo pochybil víc? Já i přes dobrý záměr, že jsem neohlásil co dělám předem, přestože tím nedošlo k žádné škodě?
Nebo Durin, který rozhodl z nějaké neurčité autority, reagoval neuměrně a negativně, tak že poškodil naše vztahy a budoucí spolupráci? (nový design pro Andor, nová hra)
 
Keksa - 15. září 2013 13:17
coooookie_avatar7062283.png
Eskel 15. září 2013 12:57
Promiň ale v tomhle se rozhodně zastanu Durina. Tohle je o špatné komunikaci, ale pouze mezi tebou a adminy. Dostal jsi přístupy s tím, že sem umístíš svoji vyvíjenou hru a místo se bez jakéhokoliv zeptání adminů prostě sebereš a zavedeš zase pluska... Neříkám, že nejsem příznivcem plusek, ale sakra stěžuješ si tady na to, že teď nedostáváš žádné odpovědi a přitom se ku*va neumíš ani zeptat jestli to teda můžeš alespoň v tom image spamu nasadit zase? (proti čemuž by imho téměř nikdo nic neměl, ale s tímhle přístupem?). Upřímně co sakra čekáš?
 
Drag Oncave - 15. září 2013 13:12
andorka2_06603.png
Eskel 15. září 2013 12:57
Sám ses, pokud je mi známo, dobrovolně vzdal administrátorského/vývojářského postu, nerozumím proto tvému "nárokování" si nějakých možností zásahů do kódu Andoru. Vysvětlíš to?

Mě osobně jsi docela zklamal, protože k plusům/mínusům ve stolech typu Image spam byl postoj snad všech (včetně Amiho) víceméně kladný, jediné, co tu funkcionalitu brzdilo, bylo, že nebyl, kdo by to napsal. Pokud by ses ozval s nabídkou realizace, nemyslím, že by ti někdo stál v cestě. Způsobem, jakým jsi (znovu!) tu věc nasadil, jsi případné diskuze předem zazdil. Díky.
 
Nalfaen - 15. září 2013 13:12
dante82271465.png
Ta diskuze už jednou proběhla, ne? Myslím, že nikdo nebyl proti tomu, aby byly plusy a mínusy aspoň v image spamu a ftípkách.
 
Galax - 15. září 2013 13:04
galax4405.png
Kim-chan 15. září 2013 12:56
No a navíc, ale stejně nechápu... Jako ono to je v některých stolech dobrá věc ale... Prostě v některých by to zase mohlo nadělat bordel, toť můj názor, já se do toho moc vměšovat nebudu radši
 
Eskel - 15. září 2013 12:57
esk22836.jpg
Proč by měl být andor vyvíjený komisí a ne kreativními jedincemi.

Proč by měl mít výsadní rozhodovací právo Durin? Pokud nešlo o jeho rozhodnutí, proč není taková komunikace viditelně alespoň pro ty koho se týká, nebo není nějaké oficiální stanovisko za všechny adminy, ke konkrétní věci, ne domněnce.

Ze všeho co jsem od Durina četl cítím antipatii a nepochopení. Jak je možné že jedná za Andor, aniž by byl alespoň obeznámen se závěrem a názory ostatních.

Soukromé komunikaci se vyhýbá (nemám odpovědi na zprávy, telefon nebere), veřejné příspěvky v místě kterého se to týká (a segmentu uživatelů) maže, pod záminkou 'čistoty stolu', i když tím ničí něco důležitějšího, osobní vztahy.

Vidím v tom jenom aroganci a nedostatek nadhledu. Totéž co se dělo s Amim, bezchybně převzal Durin.

Chápu pravidla která jsem nedodržel, ale to nic nemění na tom že řešení té situace neměl být autoritativní represivní zásah, ale lidský přístup a komunikace. To je prostě ošklivý precedent pro kohokoliv kdo se bude chtít na vývoji tohohle webu v budoucnu podílet.
 
Kim-chan - 15. září 2013 12:56
tempsnip2469.png
Galax 15. září 2013 12:51
Já to řeknu spíše jinak: Ta diskuze už jednou proběhla, ne?
 
Drag Oncave - 15. září 2013 12:53
andorka2_06603.png
Eskel 15. září 2013 12:41
Upřímně, cos čekal?
 
Galax - 15. září 2013 12:51
galax4405.png
Eskel 15. září 2013 12:41
Eh... Jak + a - ovlivňuje budoucnost andoru, smím-li se zeptat? O.o
 
Eskel - 15. září 2013 12:41
esk22836.jpg
Takže tady? Protože ta diskuze proběhnout musí, je to defakto o budoucnosti Andoru.
 
Lukas Griswold - 14. září 2013 00:15
bubu237.jpg
safr1 13. září 2013 23:34
Jop, všiml jsem si
 
safr - 13. září 2013 23:34
bez nzvu2968.jpg
Lukas Griswold 13. září 2013 23:26
už to nepřesměrovává, musíš manuálně zadat andor2.cz
 
Lukas Griswold - 13. září 2013 23:26
bubu237.jpg
Nějak mi to špatně přesměrovává z andor.cz na andor2.cz
 
Hitomi - 13. září 2013 13:54
mal315776.jpg
Drag Oncave 13. září 2013 13:24
hurá, pomohlo, nemusím nikam psát :D
 
Drag Oncave - 13. září 2013 13:40
andorka2_06603.png
safr1 13. září 2013 13:38
Tak do bugů s tím včetně podrobného popisu podle návodu...
 
safr - 13. září 2013 13:38
bez nzvu2968.jpg
Drag Oncave 13. září 2013 13:24
Nepomohlo :/
 
Drag Oncave - 13. září 2013 13:24
andorka2_06603.png
safr1 13. září 2013 13:14
Hitomi 13. září 2013 13:15
Ctrl+F5/Ctrl+R oba
 
Hitomi - 13. září 2013 13:15
mal315776.jpg
safr1 13. září 2013 13:14

jo, nezobrazuje
 
 
 
Andor.cz o.s. © 2003 - 2024 hostováno na VPS u wedos.com
Za obsah příspěvků zodpovídá zadavatel, ne redakce, či administrátor portálu www.Andor.cz
Dračí doupě, DrD a ALTAR jsou zapsané ochranné známky nakladatelství ALTAR

doba vygenerování stránky: 0.14135313034058 sekund

na začátek stránky