Andor.cz - Dračí doupě online

Hostinec? 

"Správa Andoru"

Srdečně Vás vítáme ve stole Správa Andoru. Pokud máte zájem a chcete se nějak zapojit do tvorby Andoru, nějak pomoci, jste na správném místě. Prosíme o držení se tématu a vyhýbání se přebytečnému spamu.

Pokud chcete vysvětlit nějaký zásah admina, nebo Vám není jasný postup, kterým se něco událo, ptejte se dotyčného admina interní poštou.

Administrátoři mající na starosti údržbu a provoz:

Bimba: Dobrodružství
Hitomi: Knihovna
Slaanesh - admin: Hostinec
Nalfaen, Lornak: Nápověda

Seznam všech administrátorů a jejich pole působnosti najdete v nápovědě - sekce "administrace".

Vývoj nové a redesign staré verze Andoru (odpovědné osoby):

* Durin - programování
* Keksa - programování
* Dimitry - programování

Online pomoc, Vypravěč výukových jeskyní

Pokud se chcete stát členem online pomoci nebo vypravěčem výukových jeskyní, kontaktujte jejich správce. Vyřídí s Vámi vše potřebné. Případně pokud máte nějaký problém v některé z příslušných sekcí, neváhejte také kontaktovat příslušného administrátora.

Problémy s novými změnami

Narazíte-li na jakýkoliv problém s nějakou novou změnou, kupříkladu nemůžete něco najít, nevíte, jak nová funkce vlastně funguje, nebo máte problém s čímkoliv jiným, zkuste si nejdřív pročíst stůl Změny a opravy Andoru. Případné chyby pak hlaste v "Nalezené Bugy". A nakonec si ještě zkontrolujte, zda se zde váš problém již neobjevil. Není třeba psát stále dokola o stejné věci.

Nacházíte se v "systémovém stole"

Vyhněte se zbytečnému spamování jednořádkovými příspěvky, které s tématem souvisí jen okrajově, stejně jako diskuzím na hranici důležitosti. Zkrátka se snažte, aby měl každý váš příspěvek informační hodnotu.
Jako důležité příspěvky budou označována jen významná oznámení administrátorů a položené netriviální dotazy.
Děkujeme.

Správci stolu

Fistandantilus, Tholdrin

zde nemáte právo psát

safr - 01. dubna 2013 11:42
bez nzvu2968.jpg
Clayman 01. dubna 2013 11:27
přesně stejná muzika tady byla i loni D nějak si ji oblíbili
 
Amalthea - 01. dubna 2013 11:28
ffbb434eb0b8bffe0abb3e3ef5ea57657747.jpg
Chystám se zabít zajíčka
 
Clayman - 01. dubna 2013 11:27
opeth-the_roundhouse_tapes-frontal2231.jpg
Editorial s muzikou mě vysloveně nadchnul. Paráda, díky! :-)
 
Poli-chan - 01. dubna 2013 11:20
bez nzvu8529.jpg
Nesnáším tě zajíčku :-D
 
Grull - 01. dubna 2013 08:57
grull7818.gif
No.. Apríl a Velikonoční Pondělí. To by se mohlo i nehezky zvrhnout.
 
Hitomi - 01. dubna 2013 02:12
mal315776.jpg
já bych na apríla zrušila hentai jeskyně :)))
 
seifi - 01. dubna 2013 02:09
9py99tx6758.png
Když už jsme u toho aprílu... Dneska žádný Hello kity Andor 2? :(
 
Delruth - 01. dubna 2013 00:45
iko5322.jpg
cervik 31. března 2013 20:10
safr1 01. dubna 2013 00:12
+1 :-D
 
safr - 01. dubna 2013 00:43
bez nzvu2968.jpg
keksa 01. dubna 2013 00:38
hmm Stratégové hexového stolu... to nezní tak špatně. Díky ti :D
 
Keksa - 01. dubna 2013 00:38
coooookie_avatar7062283.png
safr1 01. dubna 2013 00:12
Můžu ti prozradit, že stoly v hostinci jsou zcela určitě tvaru hexu, velmi dlouho jsme při vývoji hostince přemýšleli jaký tvar nakonec dostanou, ale došli jsme k názoru, že je tento tvar naprosto nejefektivnější, nejmíň náročný na údržbu a vejde se jich sem nejvíce. :) Doufám, že jsem ti odpověděl, jestli by tě zajímalo třeba ještě z jakého materiálu a jak moc daleko od sebe jsou ruce stolů, není problém ti to přesně zjistit. ;)
 
safr - 01. dubna 2013 00:15
bez nzvu2968.jpg
Nerwen 01. dubna 2013 00:14
jistě právě proto jsem čekal na půlnoc :D
 
Nerwen - 01. dubna 2013 00:14
galadriel224.gif
safr1 01. dubna 2013 00:12
Ještě že je tahle otázka položená už "na Apríla". Jinak by to byla slušná blbost :-D
 
safr - 01. dubna 2013 00:12
bez nzvu2968.jpg
Můžu mít technický dotaz? Asi můžu.....

Potřeboval bych vědět zda jednotlivé stoly v hostinci jsou kulaté anebo hranaté. Protože my sedáváme u stolu s názvem "Stratégové kulatého stolu" a asi mě chápete, že pokud bychom seděli u stolu hranatého tak by to bylo zavádějící a navíc bychom byli za blbce. Jistě název bychom mohli změnit ale "Stratégové hranatého stolu" nezní tak dobře, navíc když odkazujeme na tradici Artuše, který rozhodně neměl hranatý stůl...... Mám kvůli tomuto problému docela dilema a doufám že mi pomůžete.
Děkuji
 
cervik - 31. března 2013 20:10
95680.gif
Tiara 31. března 2013 16:48
Neujalo se to? Tu chvíli, co to tady bylo, tak byly jak negativní reakce, tak ale i pozitivní - a všichni víme, že se najde vždycky někdo, kdo mamrá proti změnám a chce zůstat "u toho starého"... Tak nevím, proč píšeš, že se to neujalo, když to Amy zrušil..

Je škoda, že to v hostinci není, v některých stolech by se to hodilo, aby lidi vyjádřili souhlas - ano, dá se to udělat i slůvkem "Ano, souhlasím", ale tím by třeba příspěvek zapadl a nešel tolik vidět.

Tohle jsem prostě musel napsat, protože plácnout, že se to neujalo.. pche!
 
PsychoP - 31. března 2013 17:03
falling8927.jpg
Hodnocení prostě nejspíš neklapne a pokud jo, tak maximálně tam, kde plus = alternativa k zákazu komentářů. A asi sotva někdy v dohledné době :)

Tiara 31. března 2013 16:48
Jo, v práci jo. Ale jen tam. A já nechci mít z Andoru práci. Ne, že by mě to nebavilo, ale dobrovolně je to větší zábava :)
 
Tiara - 31. března 2013 16:48
reg674.gif
Navíc......to tu bylo opravdu už řešeno mnohokrát.
Neujalo se to, a dle mého se to ani neujme, neboť Andor na to prostě není dělaný.

A za mě osobně: Nesouhlasím s jakýmkoliv hodnocením jak v hostnci tak tim spíše v dobrodružstvích.
Zdržuje to hru, odosobňuje ji to a zabraňuje to prožití děje.
Nebo snad ve vašem životě probíhá, kdykoliv něco řeknete či uděláte, nějaké bodové hodnocení?
V mém se to tedy neděje.
 
Tiara - 31. března 2013 16:43
reg674.gif
Nalfaen 31. března 2013 12:20
okud souhlasíš, nebo nesouhlasíš s nějakým příspěvkem, dá se to zcela prostě a jednoduše vyjádřit slůvkem Souhlasím, nebo Nesouhlasím, jako reakcí na ten příspěvek, Na to neporřebuješ v hostinci jakékoliv hodnocení.



 
Wraith - 31. března 2013 12:32
logo_powermetal8064.900x0
Kdyby se to snad "nedejami" prosadilo v každé své jeskyni bych jakékoliv hodnocení zakázal, takovouto obludnost zakládající zde fejsbůčkové manýry tady opravdu - já osobně - nechci ani vidět. Děkuji.
 
Nalfaen - 31. března 2013 12:20
dante82271465.png
Amalthea 31. března 2013 11:22
Tak já například souhlasím s plusy a mínusy v hostincích, tam mi to přijde dobré, vyjádření souhlasu, nesouhlasu. Ale hodnotit kvalitu příspěvku v jeskyni ani nejde. Nejde objektivně posuzovat kvalitu. Každý má jiný styl, hraje to jinak a co jednomu může připadat jako skvělý příspěvek, druhý může odsuzovat.

V hostinci jsou plusy a mínusy čisté vyjádření souhlasu a nesouhlasu, to nevím, proč by nemělo být. Ale posuzovat kvalitu hry.. to prostě není objektivní.
 
Amalthea - 31. března 2013 11:22
ffbb434eb0b8bffe0abb3e3ef5ea57657747.jpg
Nalfaen 31. března 2013 11:12
To máš pravdu. Já například k této diskuzi včera psala poprvé, jinak do tohoto stolu příliš nechodím a nic tu neřeším a rozhodně tedy nemůžu být v obraze.

Nicméně si myslím, že hodncení v jeskyních a v hostinci jsou dvě rozdílné věci.

 
 
 
Andor.cz o.s. © 2003 - 2024 hostováno na VPS u wedos.com
Za obsah příspěvků zodpovídá zadavatel, ne redakce, či administrátor portálu www.Andor.cz
Dračí doupě, DrD a ALTAR jsou zapsané ochranné známky nakladatelství ALTAR

doba vygenerování stránky: 0.1365270614624 sekund

na začátek stránky