Andor.cz - Dračí doupě online

Hostinec? 

"Správa Andoru"

Srdečně Vás vítáme ve stole Správa Andoru. Pokud máte zájem a chcete se nějak zapojit do tvorby Andoru, nějak pomoci, jste na správném místě. Prosíme o držení se tématu a vyhýbání se přebytečnému spamu.

Pokud chcete vysvětlit nějaký zásah admina, nebo Vám není jasný postup, kterým se něco událo, ptejte se dotyčného admina interní poštou.

Administrátoři mající na starosti údržbu a provoz:

Bimba: Dobrodružství
Hitomi: Knihovna
Slaanesh - admin: Hostinec
Nalfaen, Lornak: Nápověda

Seznam všech administrátorů a jejich pole působnosti najdete v nápovědě - sekce "administrace".

Vývoj nové a redesign staré verze Andoru (odpovědné osoby):

* Durin - programování
* Keksa - programování
* Dimitry - programování

Online pomoc, Vypravěč výukových jeskyní

Pokud se chcete stát členem online pomoci nebo vypravěčem výukových jeskyní, kontaktujte jejich správce. Vyřídí s Vámi vše potřebné. Případně pokud máte nějaký problém v některé z příslušných sekcí, neváhejte také kontaktovat příslušného administrátora.

Problémy s novými změnami

Narazíte-li na jakýkoliv problém s nějakou novou změnou, kupříkladu nemůžete něco najít, nevíte, jak nová funkce vlastně funguje, nebo máte problém s čímkoliv jiným, zkuste si nejdřív pročíst stůl Změny a opravy Andoru. Případné chyby pak hlaste v "Nalezené Bugy". A nakonec si ještě zkontrolujte, zda se zde váš problém již neobjevil. Není třeba psát stále dokola o stejné věci.

Nacházíte se v "systémovém stole"

Vyhněte se zbytečnému spamování jednořádkovými příspěvky, které s tématem souvisí jen okrajově, stejně jako diskuzím na hranici důležitosti. Zkrátka se snažte, aby měl každý váš příspěvek informační hodnotu.
Jako důležité příspěvky budou označována jen významná oznámení administrátorů a položené netriviální dotazy.
Děkujeme.

Správci stolu

Fistandantilus, Tholdrin

zde nemáte právo psát

PsychoP - 26. května 2011 18:13
falling8927.jpg
Ach, přehlédl jsem ten dvoutýdenní limit... Vážně už se potřebuji vyspat.

Yoshino 26. května 2011 18:09
Jistěže. První hráčská reakce je zcela adekvátní, další, která by následovala, měla být až v okamžiku, kdy se ani po dvou týdnech PJ nevrátí, s žádostí o prodloužení lhůty. To, že se tam strhla nějaká rozepře, je problém toho, že někteří si navykli své požadavky formulovat poměrně arogantním způsobem, což sice souvisí s jejich nažhaveností do jeskynního RP, ale pro někoho, kdo tam jde s požadavkem na nápravu formální chyby, to může působit jako nepokrytý útok.
 
Yoshino - 26. května 2011 18:09
yoshi5945.png
PsychoP 26. května 2011 18:06
A nestačilo snad první vysvětlení? Laaki přesto trvala na svém i když už jí to vysvětlili "hráči", myslím že hlavní problém je ten že to řekl "hráč" a né "vypravěč"

No, což značí že když ji neuvidí tak bude zle, což je to samé dá se říct, slovíčkařit nebudeme ne? Hráči napravili chybu Vypravěče, tak by mohla Laaki zatím s tímhle vystačit a až se PJ objeví tak si to sám napraví určitě
 
PsychoP - 26. května 2011 18:08
falling8927.jpg
Wraith 26. května 2011 18:06
Jen jsem tě požádal, abys nepoužíval jisté formulace, které ze tvé strany po předchozích zkušenostech vyznívají stejně agresivně, jako pro tebe ono mé ohrazení se. Toť vše.
 
Wraith - 26. května 2011 18:06
logo_powermetal8064.900x0
PsychoP 26. května 2011 18:03
Nevím co po mě vyjíždíš, řekl jsem že admini coby strana třímající moc (tedy strana, která má v ruce "knoflíky" chceš li, nebo stranná činná - hráči jsou v takovém případě strana trpná) by DLE MÉHO (skromného a soukromého) měli dělat to a to. Neříkám, že to musí dělat, ale vyjadřuji pouze svůj názor, ty mě ihned urazíš tím, že mi řekneš, abych si své názory volně přeloženo "strčil do řiti" a nastoluješ automaticky nepřátelskou atmosféru. No sorry, ale tak to na mě působil tvůj poslední příspěvek. A tím končím - stejně musím na nákup.
 
PsychoP - 26. května 2011 18:06
falling8927.jpg
Yoshino 26. května 2011 17:59
A podíval/a ses pořádně, jakým způsobem to napsali? Skutečně slušná tam je jen první reakce, ve všech následujících se stupňuje útočnost, s níž dávají hráči najevo své znechucení.

Krom toho žádnou lhůtu nestanovila, jen řekla, že tam chce vidět nápravu. A já s ní souhlasím, pravidla platí pro všechny.
 
PsychoP - 26. května 2011 18:03
falling8927.jpg
Wraith 26. května 2011 17:49
Nech si, prosím, ty poznámky o moci doma v šuplíku... Je totálně zbytečné zjišťovat, kdo hodil ten první kámen, když už začala mela. Mohl to být kdokoliv a skutečně to nemusí být závislé jen na tom, že má někdo nějakou pravomoc.

Ano, dbaním na malichernostech a různou interpretací pravidel se podstatnou měrou mění přístup, ale vše se dá vyřešit v klidu.
__________________________________________________________

Podíval jsem se na tu jeskyni a jediný problém je ten, že tam nenapsal vypravěč. IMHO bohatě stačilo to, co tam napsal jeden z hráčů v první reakci, další diskuze už je jen handrkování se o ničem. Dokud se neobjeví PJ, tak to stejně nevyřešíte, maximálně docílíte toho, že porušíte nějaké další pravidlo. Není třeba útočit, stačí požádat o chvilku strpení.
 
Wraith - 26. května 2011 18:00
logo_powermetal8064.900x0
Slaanesh 26. května 2011 17:57
To musí údržbář poznat sám, je to otázka jeho přístupu. Samozřejmě anarchii a vydírání nikdo nechce, ale údržbář musí sám poznat co je "vhodné" a co "nevhodné".
 
Yoshino - 26. května 2011 17:59
yoshi5945.png
Slaanesh 26. května 2011 17:57
O což se jen tak mimochodem hráči té jeskyně neúspěšně pokoušeli asi třikrát co jsem si to tam četla... (Myšleno na tu dohodu, Laaki ale dala "lhůtu" kdy se má PJ objevit a napravit to nebo bude zle, i když hráči sami psali oč jde a pokoušeli se to vysvětlit) - Aneb, souhlas s Wraithem ohledně údržby
 
Slaanesh - 26. května 2011 17:57
0000houba5395.gif
Wraith 26. května 2011 17:49
Co je malichernost a co už není? A co je privilegium a co ne? Anarchii si nepřejeme, nefunguje. Tím hůře na internetu. Proto jsou potřeba pravidla. Ano, lze z nich ustupovat. Ale je to vhodné? Nutné? Rozhodně nebudeme tolerovat přístup: "Neštvěte nás, nebo se budeme bouřit!" Na druhé straně to není potřeba. Pokud se něco nelíbí, je-li vůle rozumně se dohodnout, vždy ta možnost bude upřednostněna a uplatněna.

 
Wraith - 26. května 2011 17:49
logo_powermetal8064.900x0
Slaanesh 26. května 2011 17:34
Tak dle mého názoru by ti, kteří mají moc (admini) - aneb řekněme si to otevřeně - by měli být těmi, kteří přehlížejí malichernosti, protože trváním na malichernostech vytvoří často prvotní akci, která vede někdy k bouřlivé reakci hrozící přerůst ve fuckování, flame war a banánolympiádu. Z mého hlediska je to jednoznačně jasné.

A dodatek: Všiml jsem si i já, že Laaki je coby admin mající na starosti údržbu více pedantský než byl Havran a mě osobně i tím pádem méně vyhovující. (Ale to není nějaká výzva ke svržení, jen srovnání dvou údržbářů - Havrana a Laaki - Havran mi osobně zkrátka vyhovoval - jeho přístup, Laaki ne.)
 
Landstreicher - 26. května 2011 17:46
sirko6085.jpg
Slaanesh 26. května 2011 17:34
Chlape já bych to tam napsal a svoje jeskyně vždycky opatřuji nějakým veřejným uvodním textem, ale jak jsem psal není to moje jeskyně a Predoš tu bohužel není a není ani na FB abych ho mohl nějak popohnat k tomu. (možná přišel o net čert ví) A to jsme se snažili vysvětlit i dotyčné. Nejde nám o nějaké privilegování, ale pouze o benevolenci a používání vlastního rozumu v jednotlivých případech.

No nic už nebudu spamovat. Kdyžtak ještě případné poznámky písnite do pošty.
 
Yoshino - 26. května 2011 17:39
yoshi5945.png
Slaanesh 26. května 2011 17:34
No, jde o to že někteří hráči VIP jeskyní taky NEchtějí aby ostatní jen tak věděli oč jde, i když mnohé se dá usoudit z osazení/jmen/jména jeskyně a podobně, ale pořád jde taky o jakési soukromí tak by stačilo snad napsat že jde o VIP jeskyni což většinou ten PJ napíše
A pokud se můžu vyjádřit k tomu co psal Landstreicher tak musím souhlasit s ním, hráči se ostatně už sami vyjádřili k tomu a zastoupili tak PJe který teď nemůže z nějakého důvodu na andor, proto by údržbář mohl být trochu tolerantní a uznat jejich názor jako takový "obsah" jeskyně, PJ si to ostatně určitě opraví až přijde (Tedy pokud, ale to už je jiná kapitola)
 
Slaanesh - 26. května 2011 17:34
0000houba5395.gif
Landstreicher 26. května 2011 17:23
Chápu tvůj postoj, z určitého hlediska máš samozřejmě pravdu. Nicméně není férovější systém, ve kterém dodrží pravidla všichni a nikdo tak není privilegován, byť by si to možná zasloužil? A není pak z tvojí strany projev jakési úrovně, když věnuješ pouhou desetinu tebou zde napsaného textu k představení díla, na kterém se hodláš dlouhodobě podílet? Celé je to o tom, která strana se podívá na tuhle záležitost, jako na malichernost. A u které strany je správné, aby se na to podívala jako na malichernost...
 
Landstreicher - 26. května 2011 17:23
sirko6085.jpg
PsychoP 26. května 2011 10:58
Jasan souhlas nikdo taky přeci nechce něco měnit - myslím si, že prostě ty vety jsou pojistka proti spamerům. Moje poznámka se spíše dožadovala jisté benevolence a používání vlastního rozumu v případech jako je tenhle a ne nejekého nesmyslného dožadování se splnění předpisu jen kvůli předpisu samotnému.
Je to jako když te hajnej na wandru nechá stanovat v lese když vidí, že nejseš nějaký prase co mu tam nechá svinčík i když je v zákoně psáno, že se v lese stanovat nesmí.
 
Landstreicher - 26. května 2011 17:11
sirko6085.jpg
Raught 26. května 2011 11:15

DTL 26. května 2011 12:41

PsychoP 26. května 2011 10:34

Jo chlapíci to je fajn, ale Predoš kterej tu jeskyni založil je někde v trapu a byť jsme se to Laakii snažili vysvětlit tak nás s tím furt prudí.

Pokud vím zrovna Havran s tím nikdy problém neměl prostě se vysvetlilio a bylo to. Ale tohle mi přijde jako zbytečné pruzení typu mám razítko tak mě poslochejte protože jsem big boss.



 
DTL - 26. května 2011 12:41
nif2820.jpg
Raught 26. května 2011 11:15
Tak nějak.

Myslím, že uživatelům se usnadňuje život, jak jen to jde - dvě věty na začátek každého dobrodružství jistě nejsou nijak otravně byrokratický požadavek vynucující si tři razítka... :)
For the record si ještě dovolím dodat, že zmíněné pravidlo nebylo vycucáno z prstu, ale na přání uživatelů a míra nutného textu určena na základě dlouhodobého pozorování původního problému.
 
Raught - 26. května 2011 11:15
main6089.jpg
Landstreicher 26. května 2011 10:28
Takhle, jakobývalý jeskyňář jsem to viděl takhle:
Pokud mi do strategie napíšeš: Toto je strategická jeskyně z toho a toho prostředí, která je ve výstavě a pro zvané... Tak mi to bohatě stačilo.
V případě VIP dobrodružství, by nebylo od věci napsat: Jedná se o soukromé dobrodružství pro vybraný okruh lidí. Dobrodružství bude zaměřeno tak a tak.

V případě hlášek: Jeskyně ve výstavbě, atp... Se občas stávalo, že jsem to nechal být a o 5 týdnů později jsem to měl v odpadu i s hezkým obrázkem ve výstavbě.

Celkově bych to uzavřel:
Strategiky 2 věty o tom, že to je strategie pro zvané nezabijou.
Pro VIPky 1 věta, že je to soukromé a 1 věta jakého žánru to je by je taky neměla zabít.
Havran.
 
PsychoP - 26. května 2011 10:58
falling8927.jpg
Wraith 26. května 2011 10:52
Ano, nebo tohle...

Berte to jako inteligenční test, captcha, nebo cokoliv jiného chcete. Měnit automatický systém kvůli jednomu druhu dobrodružství se nevyplatí, dokud nebude možné typ dobrodružství specifikovat. A to bude nejdřív v A2
 
Drag Oncave - 26. května 2011 10:57
andorka2_06603.png
Wraith 26. května 2011 10:52
Holé jsou obě, ta druhá je jednočlenná ;)
 
Wraith - 26. května 2011 10:52
logo_powermetal8064.900x0
PsychoP 26. května 2011 10:34
Jenomže víš co, pro dodržení litery zákona taky bohatě stačí napsat:

"Toto je věta první. Toto je věta druhá, a ke všemu rozvitá."

Případně - a tím se řeší vše:

"Tato jeskyně je ve výstavbě. NEMAZAT!" (Taky jsou to dvě věty, byť jedna z nich je "holá".)
 
 
 
Andor.cz o.s. © 2003 - 2024 hostováno na VPS u wedos.com
Za obsah příspěvků zodpovídá zadavatel, ne redakce, či administrátor portálu www.Andor.cz
Dračí doupě, DrD a ALTAR jsou zapsané ochranné známky nakladatelství ALTAR

doba vygenerování stránky: 0.18386292457581 sekund

na začátek stránky