Stůl pro lov zvěře, zpravodajství ze života a debaty, které se ještě nestihly vyhranit do té míry, aby mohly odejít k jinému stolu.[/p]
Forma pro zpravodajství:
Samotný text informativního charakteru
/** ať už se jedná o zprávy ze světa kolem, z nitra komunity či hlášení o svém osobním
* stavu {jedu do pryč a vrátím se až za měsíc přátelé!}
*/
Vlastní komentář k věci postované
//Ten týpek je fakt dobrej :-)
Zdroje, odkud bylo čerpáno
Kuře: Pro prvního ranního vstávajícího. (Podmínka je, že musel opravdu spát.)
Slepice: Pro prvního člověka, jenž jde spát.
Lenochod: Pro posledního vstávajícího.
Netopýr Pro posledního, či ojedinělého, nočního tvora na Andoru. (Podmínka: Každý má pouze jeden pokus.)
Další zvířata najdete ve stole Safari.
Hezký lov.
(Netopýři odloveni na adrese http://dragonartz.files.wordpress.com/2008/10/_vector-halloween-vector-set-preview2-by-dragonart.png?w=495&h=495)
|
||
|
pejr a dobrou noc
|
|
||
|
Tak ještě jeden Netopýr...
|
|
||
|
Toš pejr
|
|
||
|
pejr :)
|
|
||
|
Raught 09. února 2012 01:55
no ještě abys mě chtěl chytat ! :-D Dobrou havráno |
|
||
|
Slepice má pro dnešek milost, vlkodlaka chytat nebudu a tak tedy NETOPÝR.
... a dobrou noc, Andore. |
|
||
|
Qued 08. února 2012 15:48
Nevím, vybrat si VŠE pro "abych něco měl" není moc vhodný ... řekl bych, že ti co si to vyberou pak dopadnou tak, že to nedají ... Co se týče uplatnění z VŠE, to je docela dobré, to ne že ne, ale jak jsem řekl dřív ... Ekonomů je fakt hodně, takže jediná fakulta, která tam má uplatnění je statistiky a informatiky ... A z tý se prosaděj stejně jenom ti fakt chytří :) Ale pak tam je třeba taková fakulta financí a účetnictví a to je fakulta smrti ... No a stejně to je k ničemu :-D |
|
||
|
Qued 08. února 2012 15:48
zvlastni, ze ja jsem za celou dobu na ekonomce nepotkala jedinyho cloveka, kterej tam sel s tim, aby "jen neco mel" :) naopak se mi s tim spis sverovali lidi z jinejch skol a oboru a vubec, sam chcipni! :)) |
|
||
|
gumidek 08. února 2012 15:11
Strojaři mají výhodu, že tento obor tolik nepodléhá času, metody trochu, ale tam se praxe opravdu cení. Ještě mi na VŠE asi vadí sami studenti. Nic moc o té škole nevím, takže ať tu plácám cokoliv, nesoudím ji, ale hodně lidí se pro tu školu rozhodlo "aby něco měli" a to mě na tom zaráží a znechucuje. A souvisí to i se školou jako takovou, protože jinak by studenti se stejným názorem chodili na jiné školy a jiné obory. |
|
||
|
Qued 08. února 2012 15:04
Jo na tom nejspíš něco bude :) Já to bral spíš z pohledu absolventů strojáren a pod. :) Tam je to o té praxi hodně ... Nejdřív vyděláváš hovno a půl a posouváš se po minimálně 3-5ti leté praxi o stupýnek víš ... Alespoň co to tak vidím u spousty známých strojařů včetně mého bratra :) |
|
||
|
gumidek 08. února 2012 14:58
Ani to ti moc nepomůže. Hodně se dnes dá na soft skills a prostě z pozice specialisty se nemáš kam pohnout, ani o to nikdo nestojí. Praxe je pak taková, že tým specialistů živí několik managerů. Teorie je to dobrá v případě že je to jeden manager, který holt umí prodat práci několika specialistů natolik dobře, že se na tom všichni napakují. Bohužel praxe bývá taková, že na jednoho specialistu připadá jeden a více obchoďáků a tise nahoře točí jak flus ve vířivce a to je všechno. Tobě podle praxe několikrát zvýší plat do té míry, než zjistí, že ti platí dvojnásob, než kolik by platili absolventovi z technického oboru, tak šup, výměna a ty jdeš k lopatě. A to si vem třeba úplně přímo specializované práce, kde těžko ti pomůže v životopise, že jsi dvacet let dělal dozimetristu, to asi jinde než na jaderce neuplatníš. Kdežto když jsi střevo, které se od začátku dostane k vedení aspoň dvou lidí, tak už postupuješ automaticky a když přecházíš jinam, vyjímá se to skvěle a detaily už nikdo nezjistí. Navíc neschopnost vedoucích se měří dost blbě, protože to lehce háže na podřízené. Proto také spousta neúspěšných ředitelů končí jako ředitelé zase jinde a tak dále a tak dále. |
|
||
|
Qued 08. února 2012 14:46
Jasně, technická škola má tu nevýhodu, že k tomu se někam pořádně dostat k lepší práci jsou zapotřebí buď známosti nebo dlouholeté zkušenosti :) |
|
||
|
gumidek 08. února 2012 14:42
Prd vlku, znám víc absolventů technických škol, kteří dělají podřadnou práci. Ale zase neznám absolventa technického oboru, který by neměl práci vůbec. Smrt VŠE! :p |
|
||
|
Qued 08. února 2012 14:37
Co to meleš? VŠE je rozhodně nejlepší škola v republice ! :)) Možná dokonce ve střední evropě :) Bohužel se to ale nevyrovná s faktem, že technické školy a technické obory lidi řekněme, více naučí v praktické části života a navíc jsou potřebnější :) |
|
||
|
VŠE smrdí! Smrt absolventům VŠE! Smrt delfínům! |
|
||
|
Hitomi 08. února 2012 14:31
No jasně, pokud jsi byla bez netu a bez všeborce, pak si prostě musela chodit na cvika a přednášky :) Ale pak jsou tací, kteří tu školu udělaj a nechoděj jak na přednášky, tak na nepovinná cvika a udělaj to stejně, protože mají všeborec a na všeborci je všechno :))) A jinak jo, já netvrdím, že jenom na eko škole to tak je ... Biologie, medicína, humanitky, tam je to ještě horší ... Nebo taková Práva, že ano :)) |
|
||
|
gumidek 08. února 2012 14:29
tu muzes rict de facto o vsech predmetech, co treba takovi biologove? taky jen sama srotarina, humanitni obory jakbysmet (ano, mam tam hodne kamosek) a vubec, koncim, jdu cucet na film a to, ze si jiny skoly neumej zaridit tak dobrej system, je spis jejich minus, samotnej sveborec proste k odstudovani ty skoly nestaci ja byla treba prvni rok na skole bez netu i bez vseborce, a dala jsem to |
|
||
|
Qued 08. února 2012 14:09
No takže vlastně uplná normálka ne ? :-D Hitomi 08. února 2012 14:11 No moment, všeborec je nejpropracovanější ze všech podobných serverů co i ostatní školy mají ... Ten čvutka co jsem viděl je uplně k hov*nu a ten ujepu taky atd. :)) Ale znám třeba lidi, co bakaláře na VŠE dali v pohodě a s přehledem za dva roky... (no dobře, znám jednoho člověka, kamarádku :-D ) A jinak ekonomka, až na matiku, účto a statistiku je jenom o tom se naučit kvanta dat ... Vlastně v podstatě každej předmět na VŠE je jenom se to naučit ... To je prostě šprtavá škola ... A nejenom na VŠE, na většině ekonomických oborů a škol :) |
|
||
|
gumidek 08. února 2012 14:01
i ostatni skoly maj svyho vseborce :D vetsina veci je na primatovi, nebo se predavaj jinak A o tom to hlavne vubec neni. Navic dostudovat skolu neni jen o tom se nekde nasrotit kvanta udaju, ano, asi se to da delat i timto zpusobem, ale zas je to o lidech, ne o skole. A neni to jen zalezitost VSE, podobny typy najdes vsude. Sama jich znam kvanta a nikdo z nich uz neni z ekonomky. Ja tu skolu nemam rada, proto jsem z ni taky odesla, ale tohle jsou proste jen zvasty lidi, kteri o tom vedi opravdu kulovy. |
|
||
|
gumidek 08. února 2012 14:01
Jo, pár těch implementátorů jsem potkal. Sap implementujeme asi sedm let, ostatní větší aplikace tak tři roky, zajímavé je, že hned v počátcích projektu se záhadně ztratí všechny peníze a pak nám přehazují do provozu systémy neodladěné a přesto konzultanti, implementátoři, project manageri, senior pizza delivery manageri, light bulb changing senior konzultanti dostanou odměny za úspěšné nasazení. My se tu pak půl roku věnujeme reveznímu inženýringu abysme vůbec pochopili, co jsem to dostali, jak to funguje a proč to pro Boha živého funguje zrovna takhle, když je tam všude strašně moc chytrých lidí, kteří měli být schopní posoudit správně poměr finančního a funkčního hlediska. Brrr |
doba vygenerování stránky: 0.16395497322083 sekund