Stratégové kulatého stolu
|
||
|
Zakantos 03. února 2021 11:18
Pokud firmy některá opatření neudělají teď, taky nemusí přežít a může to skončit i tím, že o práci ve výsledku přijdou úplně všichni. Ani já jako zaměstnanec nemám prostě jistotu, že si mě bude chtít firma držet a mohu být ráda, že IT sektor stále drží, nicméně tvůj původní post nebyl vůbec o tomhle, ale jen hejtu na zelenou politiku. Samozřejmě, že je to pro ty lidi shit, ale to je teď prostě dost pro všechny, jako zaměstnanec aspoň nemáš práci vázanou na svůj majetek jako třeba podnikatelé. |
|
||
|
Zakantos 03. února 2021 11:31
Pro kapitalisty je tohle ideální doba. Propouští se i kvůli krizi, výroba vázne, není takový hektický režim... ideální změna na změnu výroby a modernizaci procesů. Samozřejmě, chování k zaměstnancům se mi nelíbí a rád bych pro ně prosadil lepší podmínky. Hájit jejich práva ale jen na tom, že není vhodná doba, by jim asi moc nepomohlo. Protože kdy na propouštění vhodná doba je?? |
|
||
|
Strider 03. února 2021 11:26
Však to nezpochybňuji :) Budu vždy používat na tebe jen logické argumenty. Bez ohledu jak necitlivé a nevhodné budou, to ti rád slíbím :P Konečně mohu odhodit zábrany :D |
|
||
|
Zakantos 03. února 2021 11:24
OMG :D Ale jo, až někdy budu mít špatný argument, klidně mi ho vyvrať. O tom přeci diskuze je, ne? :) |
|
||
|
Gorax 03. února 2021 11:15
Jo, kéžby. Pro začátek by nás mohli vyplácet ve stejné měně :D |
|
||
|
Strider 03. února 2021 11:22
Však v pohodě :D Už se těším, na nějakou naši příští debatu :D ...Až si v ní zahraju tohohle moderního a neotřepaného "Chladnokrevného Stridera" :D To bude fun :D |
|
||
|
Zakantos 03. února 2021 11:18
Vždycky se to někoho dotkne, ať už s krizí nebo bez ní. Jestli pro poškozené chceš nějaké úlevy a padáky, vol socialisty :D |
|
||
|
Strider 03. února 2021 11:12
To snad nikdo nezpochybňuje ne? Ale proč začínat s touto politikou v době, kdy začíná krize a ti lidi práci nenajdou? Jako chápu logiku modernizace, nedělej ze mě vola (páč pak jako vůl vypadáš ty). Ale zavádění této politiky v tuto dobu je prostě bezohledné vůči těm lidem, kteří přijdou o práci a budou v existenčních problémech. Ale neboj, jen co se tu objeví nějaké jiné téma, tvou necitlivost ti stejně "logickými" ale necitlivými argumenty vrátím :P A budu si to náramně užívat :D Prostě styl "Tak je vyhodí", "nebudou mít práci no a co", "peníze nepotřebují prodají barák"...atd...logické, emocionálně na stupni absolutní nuly :D Rád připomenu,....rád vrátím :P |
|
||
|
Strider 03. února 2021 11:12
Už aby sem dorazil aspoň Německý pokrok platný pro VW...aneb 4 denní pracovní týden za plat 5 denního. A ještě s platy na úrovni Reichu. |
|
||
|
Zakantos 03. února 2021 11:06
Je to úplně stejný případ. Pokrok, ať už je jakýkoli, vždy likvidoval pracovní místa - a tvořil další. Tak to prostě je. V devatenáctém století to nespokojení nově nezaměstnaní řešili tak, že vtrhli do fabrik a stroje rozmlátili. Ať tví známí zkusí to samé, třeba budou mít úspěch :D |
|
||
|
Hitomi 03. února 2021 10:57
Vak já se s tebou nehádám. Jen to nemám dál potřebu s tebou řešit :) Očividně na to máš jiný pohled. Neberu ti ho... Strider 03. února 2021 11:01 Sure, je to stejný případ. Sure :D |
|
||
|
Zakantos 03. února 2021 10:45
Tak ať Siemens vyhodí stroje a vrátí se zpět k manufakturám. Tví známí budou mít práci zpátky, stejně jako tisíce dalších :D |
|
||
|
Zakantos 03. února 2021 10:52
Vážně? Tohle je tvá typická odpověď kdykoliv, kdy nemáš co říct a uvědomíš si, že jsi mimo :) |
|
||
|
Hitomi 03. února 2021 10:46
Čekal jsem hodně...ale pravda, ne zrovna od tebe :) Ale asi jsem to měl čekat. Škoda. Nemám co více dodat a ...jak se říká, I am out of here :D |
|
||
|
Zakantos 03. února 2021 10:37
Vážně? Takže teď u tebe o práci přišli lidi jen ze siemensu? U nás v bance se taky propouští, všude se propouští a nějak jsem si nevšimla, že bys to tu vytahoval. Jak s tím souvisí IT plat už tedy nechápu vůbec. A jako hejtit firmu za to, že dělá rozhodnutí....no, to dělat bude, zvlášť v krizi, kdy se musí šetřit, aby přežila a náklady na zaměstnance jsou prostě jedny z nejvyšších. ignis 03. února 2021 10:33 asi tak :D navíc každý podnik podléhá nějaké politice a směrnicím, nemusí třeba ještě platit, může to být nějaká chystaná změna, na kterou se připravují :) taky tu vytváříme datové základny pro události budoucích let :D velké firmy operují s mnohem delšími cykly než je jeden rok. |
|
||
|
ignis 03. února 2021 10:41
Jo, to nezpochybňuji. Což nic nemění na výsledku, který je pro mnoho známých smutný... |
|
||
|
Zakantos 03. února 2021 10:39
a kdyby to neudělal, tak by do dostal ze všech stran, protože to už vypadá že nebýt zelený je horší než spáchat genocidu jako v německu už je to zelená nebo smrt |
|
||
|
ignis 03. února 2021 10:33
Tohle nemá s EK nic společného. Tohle bylo rozhodnutí čistě Siemensu. Prostě chce podporovat Green (nezpochybňuji, že je to potřeba) a tak se rozhodl, že nebude turbíny prodávat tam, kde green není...čímž samozřejmě omezil počet svých zákazníků. |
|
||
|
Hitomi 03. února 2021 10:33
Vztekal bych se kdykoliv, kdy mojí známí přijdou o práci protože se firma nějak rozhodne... Sorry, ale pokud přijde o práci, teď na začátku krize, tak ti je doslova ukradené, jestli škodíš nebo neškodíš prostředí. Ne každý je IT s mega platem :) Někteří lidi musí přežít i s méně |
|
||
|
Zakantos 03. února 2021 10:26
ber to tak, kdyby to neudělali tak jim EK/německo zruší ten podnik jako celek a šli by na dlažbu všichni |
doba vygenerování stránky: 0.13709688186646 sekund