Andor.cz - Dračí doupě online

Hostinec? 

Stratégové kulatého stolu

Stratégové kulatého stolu



Stůl určený k diskuzi nejen o strategiích zde na Andoru.
Je možno se zde bavit o již funkčních jeskyních, či o návrzích na nové jeskyně.
Shánět tu hráče nebo naopak PJe, případně se zde bavit o všem možným i se strategiemi nesouvisejicím.

Zváni jsou všichni!

Facebooková skupina: odkaz (požádejte o členství)


Rady pro nováčky

Pravidlá


Bany

Správci stolu

Forsaken, Abaram

zde nemáte právo psát

Forsaken - 11. prosince 2020 01:37
new project7147.jpg
Wraith 11. prosince 2020 01:31
Hej jako, je to tvoja voľba. Stejne sa k nejakej vakcíne skôr jak na konci jara nedostaneš.
Ale keď sa chystáš na život v napatlaných kasárniach plných mladých vojakov čo mrdaj na social distancing, príde mi očkovanie ako cool nápad.
Skôr by som od niekoho ako armády čakal že budú chcieť nechať očkovanie povinné.
 
Wraith - 11. prosince 2020 01:31
logo_powermetal8064.900x0
Forsaken 11. prosince 2020 01:18
100% je šance vystavení se riziku, ne to, že to riziko se promění ve skutečnost, asi jsem to nejasně napsal.

Pokud jde o riziko nákazy covidem, tak upřímně nevím jaké jsou šance, tento rok jsem měl už 5x nějakou virózu (normálně 2x), každé nakažení (krom prvního) se odehrálo v dobách kdy šly "vlny nahoru", byly to 2-4 denní "rýmičky" z mého úhlu pohledu, takže jsem je neřešil, ale existuje i tak reálná šance, že už jsem to prodělal v nějaké velmi mírné formě. Protože normálně (10-20 let zpětně) takto často nemocný (oslabený) nejsem. Nechci tvrdit, že jsem to prodělal, ani nechci spekulovat o tom jaká je šance, že to prodělám a s jakým průběhem, ale zatímco vakcína 100% znamená, že se "něco může stát", tak bez vakcíny je jen nějaká % nižší (řádově nižší), že to do té doby chytnu a ještě je jen velmi malé procento šance, že mě to sestřelí (smrt či trvalé následky si ani nepřipouštím, na to je šance stále 1:500).
 
Forsaken - 11. prosince 2020 01:18
new project7147.jpg
Wraith 11. prosince 2020 01:13
Nie je to 100 %
78 % malo bolesť v mieste vpichu pri druhom vpichu, približne polovica z nich "miernu".
4 - 7 % malo miesto vpichu zapálené.
59 % únavu, 37 % bolesti svalov, 33 % zimnicu,

Keď to chytneš tak ťa to moźno zabije :D
Šance že to chytneš nie je taká malá... už 5 % čiech bolo infikovaných. Reálne ale tipujem že tak 25 %.
 
Wraith - 11. prosince 2020 01:13
logo_powermetal8064.900x0
Forsaken 11. prosince 2020 00:42
No jenže já jsem v situaci, kdy si nemůžu dovolit ani "pár dní horečku" a zatímco při očkování je to 100% riziko vystavení se komplikacím, tak v případě covidu je % šance že to chytnu malá... na druhou stranu, když to chytnu, tak mě to s vyšší pravděpodobností taky na pár dní vyřadí. Prostě dilema v timingu, to je celé co řeším.
 
Forsaken - 11. prosince 2020 00:42
new project7147.jpg
Wraith 10. prosince 2020 23:36
Covid ti potenciálne rozoserie zdravie do konca života.
Riziko očkovania je omnoho, omnoho niźšie ako riziko covidu.
Akože najhoršie pozorované vedľajšie symptómy sú bolesť v mieste pichu, nevoľnosť a pár dní horečka.
To je u covidu ten jemný priebeh.
 
Forsaken - 11. prosince 2020 00:40
new project7147.jpg
kara 10. prosince 2020 23:32
Neviem. Asi spomínajú nato ako krásne to nandali liberálom, keď Trumpa zvolili.
 
Wraith - 10. prosince 2020 23:36
logo_powermetal8064.900x0
kara 10. prosince 2020 23:31
Jako třeba - teď to fakt vezmu čistě za sebe (protože tohle je každého osobní rozhodnutí) se nejvíc obávám toho, že si dám očkování a rozesere mi to zdraví na 1-2 týdny během, kterých nebudu moci sportovat a připravovat se na výkon. Takže i když je tam převažující pozitivní efekt, tak v mém konkrétním případě v tuto dobu, ten negativní efekt by mi mohl zkomplikovat (či znemožnit) mé plány, na kterých dělám měsíce. A to už si člověk říká, zda to radši neposunout na dobu až potom a radši risknout možná nižší riziko, že člověk chytí koronu.
 
kara - 10. prosince 2020 23:32
37805.jpg
Forsaken 10. prosince 2020 23:29
to hádam nie :D a z čoho si myslia, že nedokážu dýchať a kašlú a tak vôbec?
 
kara - 10. prosince 2020 23:31
37805.jpg
Wraith 10. prosince 2020 23:23
nie, takú kampaň nemyslím.... to by skutoňe nepomohlo
skor povedanie, nieǒ viac o tých vedľajšíh účinkoch.aké môžu byť. ako často a možno prečo radšej risknnuť to očkovanie.
 
Forsaken - 10. prosince 2020 23:29
new project7147.jpg
kara 10. prosince 2020 22:55
V USA sa píše o prípadoch ľudí ktorí odmietajú prijať to že majú covid ešte aj v momentoch kedy na neho na nemocničnej posteli doslova umierajú.
 
Wraith - 10. prosince 2020 23:23
logo_powermetal8064.900x0
kara 10. prosince 2020 23:18
Tak ona se ani nevede řádná diskuze o vakcínách. Vedlejší účinky jsou to co lidi může odrazovat a o tom je třeba vést seriózní diskuzi, stejně jako o všech "ale", které u vakcín mohou být. To je jediná cesta jak získat jakoukoliv důvěru. Pokud si někdo myslí, že teď rozjede "propagandistickou" (komunikační) kampaň pro-očkování, že to tak vyřeší, tak si myslím, že se šeredně plete. Nic horšího než reklamy na vakcínu se známými herci, kteří budou vykládat se nechají dobrovolně očkovat a je to super už vymyslet nemůžou. (A přesně to nanejvýš vymyslí, uvidíš.:-D)
 
kara - 10. prosince 2020 23:18
37805.jpg
Wraith 10. prosince 2020 23:03
no jo, male a stredne firmy idu dole, to je fakt

ano, niektorí to využívajú k manipuláci a mnohí sú proste len hrozní populistickí mantáci. Prípadne nekomunikujú a nevysvetľujú rozhodnutia, ignorujú názory vedcov... ale to neznamená, že Covid nie je

Tak u nás to očkovanie nik moc nekomunikoval a nevysvetľoval, prečo je to vlastne dobrý nápad.
 
Wraith - 10. prosince 2020 23:03
logo_powermetal8064.900x0
kara 10. prosince 2020 22:26
kara 10. prosince 2020 22:55
kara 10. prosince 2020 22:57
Hele u nás je viník tohoto stavu jasný - vláda. Ať už jsem nebo nejsem příznivec takových nebo onakých opatření, tak takový s prominutím clusterfuck co se tu předvádí s polo-lockdowny, skoro-lockdowny, ta směsice naprosté nekompetence, komunikačních průšvihů a samozřejmě průniku lobbyingu do opatření (proč někteří zavřeno - menší podnikatelé - mít musí a jiní - velké obchoďáky - ne?) je něco co by mě v životě nenapadlo, že uvidím.

A lidi toto vidí. Vidí, že "něco není v pořádku" a "je v tom bordel" a účelově se opatření mění jak se komu hodí. Tu nedůvěru, kterou tím vláda zasela tu už neodstraní nikdo, pak je snadné uvěřit tomu, že covid vlastně slouží jen k manipulaci s veřejností (a za sebe dodávám: covidu opravdu někteří k manipulaci s veřejností ať tak či onak využívají, to si zas nenalhávejme) a od toho už je jen krůček, že "žádný covid není" (mezistupněm je tvrzení, že covid je jen sezónní chřipka (resp. nachlazení)).

Jako Babiška to totálně dosral, ale naprosto. Já třeba to, že bych se očkovat nechal zvažuju (spíš jsem pro), ale taky si člověk říká, jestli tu nejsou rizika (a jaká) vedlejších účinků a jakých. Jako osobně se "spíše nechám očkovat" pokud mi to nebude kolidovat s nástupem do AČR (kdyby náhodou, tak aby mě ta vakcína neposlala do sraček před nástupem do Vyškova, kdy musím být v maximální formě).
 
kara - 10. prosince 2020 22:57
37805.jpg
* oprvava 3 000 nakazených hlásených za deň
 
kara - 10. prosince 2020 22:55
37805.jpg
Forsaken 10. prosince 2020 22:46
akože po 3/4 roku, tisícke nakazených, kolabujúcich nemocniciach a stovkách mŕtvych....
 
Forsaken - 10. prosince 2020 22:46
new project7147.jpg
kara 10. prosince 2020 22:26
Informačná vojna v plnom prúde :)
 
kara - 10. prosince 2020 22:26
37805.jpg
Zobrazit SPOILER


robili prieskum, koľko ľudí by sa dalo zaočkovať:

"Ja to nechcem. Ako totiž vyplýva z prieskumu Globsec Trends 2020, ochota obyvateľov nechať sa zaočkovať je tragická. Nechať si vpichnúť vakcínu je ochotných len 36 percent ľudí, pričom 39 percent si myslí, že covid-19 nie je skutočný a slúži na manipuláciu obyvateľstva.

...."


Ako si týh 39% môže myslieť, že Covid neexistuje? HOW? WHY?
 
Wraith - 10. prosince 2020 22:15
logo_powermetal8064.900x0
Gorax 10. prosince 2020 22:09
Obecně z toho nemám moc dobrý pocit, tohle mi už nepřijde jako "bussiness as usual", trochu jsem tajně doufal, že Republikáni zvolna Trumpa přesměrují k předání moci a vymyslí si něco jiného pro své voliče, ale bohužel mě ten vývoj vlastně ani moc nepřekvapuje, polarizace společnosti je tam obrovská (my jsme ještě hodně v pohodě proti tomu) a může za to kulturní válka, která se vede o prakticky naprosto každé téma, o které se vést dá. Od BLM, přes ekologii a zdravotnictví až po všeobecnou politickou korektnost a kulturu. No nezbývá jim než přát, aby to ten demokratický domeček postavený na pevných základech ustál, to je jejich hlavní síla (+ decentralizace moci), dít se tohle v jiném režimu, tak už nepochybuju o převratu či občanské válce, u USA díky těm mnoha brzdám a protiváhám se dá ještě věřit, že se to "nějak skoulí". Jak, kdy a zda vůbec netuším.
 
Gorax - 10. prosince 2020 22:09
r54333997.jpg
Strider 10. prosince 2020 21:28
No ať už NS rozhodne jakkoliv, nebo třeba nijak, tak to Biden nebude mít jednoduché. Zvlášť, když bude chtít něco prosadit na federální úrovni. Teď je jasné, že těchto 18 států bude jeho aktivitu dost blokovat a omezovat v každém případě. Což by nejspíš bylo i bez soudu.
 
Strider - 10. prosince 2020 21:31
husar_016009.jpg
Wraith 10. prosince 2020 21:29
Jo, o tom žádná. Trump se bude pořád snažit ukrást si vítězství, takže můžeme čekat cokoli.
 
 
 
Andor.cz o.s. © 2003 - 2024 hostováno na VPS u wedos.com
Za obsah příspěvků zodpovídá zadavatel, ne redakce, či administrátor portálu www.Andor.cz
Dračí doupě, DrD a ALTAR jsou zapsané ochranné známky nakladatelství ALTAR

doba vygenerování stránky: 0.32459998130798 sekund

na začátek stránky