Andor.cz - Dračí doupě online

Hostinec? 

Stratégové kulatého stolu

Stratégové kulatého stolu



Stůl určený k diskuzi nejen o strategiích zde na Andoru.
Je možno se zde bavit o již funkčních jeskyních, či o návrzích na nové jeskyně.
Shánět tu hráče nebo naopak PJe, případně se zde bavit o všem možným i se strategiemi nesouvisejicím.

Zváni jsou všichni!

Facebooková skupina: odkaz (požádejte o členství)


Rady pro nováčky

Pravidlá


Bany

Správci stolu

Forsaken, Abaram

zde nemáte právo psát

Wraith - 26. května 2021 15:39
logo_powermetal8064.900x0
Venezuela nikdy nezklame, z Feriho "možného sexuálního obtěžování" udělala politiku TOP09... :-D ...popkorn a jedem, prý má ČSSD už méně preferencí než Šlachtova Přísaha.

Obrázek
 
Wraith - 26. května 2021 14:41
logo_powermetal8064.900x0
Reo-chan 26. května 2021 14:27
Nesouhlasím. Ale to je fuk. Lidé se nemají chovat jako kreténi, pak by se jim neděly tyto věci. A to je za mě asi tak vše.
 
Reo-chan - 26. května 2021 14:27
mario21068.jpg
Wraith 26. května 2021 13:43
No nemění, ale s danou věcí to taky absolutně nesouvisí, že jo. Bengo není od toho, aby tě vychovával pěstí na břicho.

A nepovažuju požadavek "nemlať někoho, kdo nic neudělal" za zas tak náročnou záležitost, za kterou by si někdo měl účtovat 60 litrů.
 
Wraith - 26. května 2021 14:11
logo_powermetal8064.900x0
Tvl co je to za den... co je to zase za zprávy: odkaz
 
Wraith - 26. května 2021 13:43
logo_powermetal8064.900x0
Reo-chan 26. května 2021 13:36
To nemění nic na tom co jsem řekl, pro mě je ten právník vychcaná mrdka (Klíma jakbysmet) a věřím, že GIBS tento případ nějakým legálně únosným způsobem prostě stopí.

Navíc mě fascinuje jaké požadavky dnes kladou občané na policisty (aby byli inteligentní, milí, slušní, ohleduplní, znalí, sečtělí...), když je platí jak je platí (žádný zázrak tedy, v bance si vydělám na základu o desítku víc), a když ta profese spíš vyžaduje spíše lidi hlavně fyzicky zdatné a psychicky odolné s trochou té agrese v krvi (protože bez toho se práce u bezpečnostních sil dělat nedá).

Jako jo - zaplaťme si "inťošskou policii", která splní vaše požadavky, ale pak se připravme na to, že plat jim musíme nastřelit někam na 60000,- pro začátek. A jsem zvědavý kdo to bude chtít platit (za sebe říkám - nope, pro tohle bych rozhodně nehlasoval), prostě policajt je jakej je a nebude to jiný a nějaký řečičky na tom nic nezmění. Dodržuj zákony, nechovej se jako píča a nikomu se nic nestane - takhle prosté to je. GIBS tu je od toho, aby 90% případů obvinění policisty smetl ze stolu jako neodůvodněný sranec a 10% podstatných prošetřil (aspoň dle mě). Samozřejmě jsou případy, které GIBS řešit musí (např. když policista chodí po bytech a znásilňuje tam ženy, nebo když neuniformovaný policista aniž by se prokázal zmlátí na přechodu chodce, protože šel "podle jeho názoru" už na červenou), což jsou případy o kterých vím. A jeden z nich GIBS neřešil.
 
Reo-chan - 26. května 2021 13:36
mario21068.jpg
Wraith 26. května 2021 13:27
jenže on si nezaslouží "šťulec do břicha", on nedělá nic nezákoného - a naše Policie není Morální, ale zákonná. Až bude nezákonné chovat se jako buran a hajzl, pak se o tom můžeme bavit. Ten člověk byl 100% nevinný. Cokoliv dalšího, týkajícího se jeho chování, je podružné a nevýznamné.

A věř mi, já si o bohatých právnících myslím své a hezké to není, stejně ale byl v právu. Souhlas, asi se jako čurák choval. Ale znova, to je jeho zákonem chráněné právo.

A že na to nemají čas... kurva to ale přece není problém mě občana, že stát nezná pravidla, kterými mě omezuje - a která když já poruším, tak mi hrozí trest buď peněžitý, nebo časový (a osobně likvidační, protože po base tě nezaměstnají).

U mě nenajde sympatie ten policajt, pokud nezná ANI TOHLE (naprosto běžná kontrola a arumenty právníka veřejně známé a běžné), tak to proste nemá dělat. Až bude nedostatek policajtů, třeba se tomu někdo věnovat o něco víc.


Landstreicher 26. května 2021 13:10
Jo, v čechách by takový bodový systém byl zábavný :D
 
Wraith - 26. května 2021 13:27
logo_powermetal8064.900x0
Reo-chan 26. května 2021 11:03

Landstreicher 26. května 2021 11:44
Tak takhle - já samozřejmě vidím, že došlo k pochybení, pokud jde o toho pana advokáta. Problém je - aspoň pro mě - že já prostě nevidím důvod zastávat se arogantního právnického vychcaného zmrda (jinak to říct neumím), který - aspoň z mého pohledu na morálku - dostal co si zasloužil (aspoň ten šťulec do břicha), protože tihle hajzlové nikdy nepřiznají: "Jo choval jsem se jako kokot, tak mi to patří." Ne - oni prostě vždycky vytvoří takovouhle situaci, nachytají nějaké nezkušené bengo, zavolají Klímovi nebo jinému blbovi a udělají z toho takovou reportáž.

Jo policisté to nezvládli, ale ta "oběť" u mě žádné sympatie nenajde. Obzvlášť advokát by měl být "normální" a respektovat běžné postupy a nevymýšlet pičoviny. Oni se rádi neprokazují (dokladama) to není žádná novinka a samozřejmě znají zákony (protože každý vychcaný hajzl zná velmi dobře zákony) lépe než ta benga, která na takové věci nemají při svém pracovním vytížení čas. Policista není právník a nikdy nebude a chtít po lidech aby znali nazpaměť zákony, které se týkají jejich profese...

...hele já teď jeden takový zákon studuju (ZISIF - to ti asi nic neřekne, je to investicích apod.), abych mohl vykonávat činnost bankovního poradce. Narovinu - je to sračka. Já jsem možná jeden z těch co si k tomu dneska ještě přečte podklady (zákon jako takový nestuduju, studuju školící materiály), ale zbytek mých kolegů? Naučí se nazpaměť všechny zkouškové otázky a všechny odpovědi. A hotovo. A proč? Protože je to za A jednodušší, za B se to musí učit ve svém volném čase a za C ten zákon je hromada sraček (v podstatě jde o euro-směrnici "chránící" spotřebitele před podvodníky, ty to sice stejně nezastaví, ale normální bankéři se musí šrotit tunu textu na debilní zkoušku, jejíž obsah zapomenou ihned poté co jí vykonají, protože ten zákon je o hovně). Takže asi tak.

Jako policajtů... se nezastávám, ať si to GIBS vyřeší (oni tam už nějak mají možnost to třeba zamést pod koberec - taky mají právníky a na hrubý hrubá záplata), ale ten advokát je čurák na entou. Říkám tak jak si to myslím.
 
Landstreicher - 26. května 2021 13:10
sirko6085.jpg
Reo-chan 26. května 2021 13:07
Pomazání fekáliema v tomto případě za 250 bodů :-D
 
Reo-chan - 26. května 2021 13:07
mario21068.jpg
Landstreicher 26. května 2021 12:43
a vůbec se v řízení neřeší, že tam ten druhej stojí a čumí, jak ho prostě mlátí - a roční podmínka, ale může dál dělat bengo bez problému... achjo. Výmluva na spěch k nehodě která nebyla a "můj otce mě tloukl...", to už je jenom vrchol a výsměch úplně čemukoliv. Otázka je co s tím, kde na ně zatlačit tak, aby to začly brát vážně. Vím, že exemplární tresty nejsou úplně košer, ale u zástupců státního násilí si myslím, že by tak mimo být nemusely.

Nějak mám navíc pocit, že třeba armáda takovéhle problémy nemívá (bojové zóny jsou něco jiného - to už pochopitelně splňuje parametry nestandardní stiuace).
 
Landstreicher - 26. května 2021 12:43
sirko6085.jpg
Reo-chan 26. května 2021 12:34
Tady to je odkaz
 
Landstreicher - 26. května 2021 12:42
sirko6085.jpg
Reo-chan 26. května 2021 12:34
S tím cizincem .... cca před rokem jak stopli nějakého cizince na kole na dálnici a protože nebyli schopni mu to vysvětlit tam ho ten jeden zliskal ... prostě klasika.
 
Reo-chan - 26. května 2021 12:34
mario21068.jpg
Elidon 26. května 2021 11:52
"nestandardní situace" není kontrola řidiče a jeho dokladů, to je cizinec co nemluví česky, nemá techničák ale osvědčení o tranzitu a já nevím co všechno, prokazuje se patnáct let starým diplomatickým pasem - tohle je jejich denní chleba, většina jejich činnosti. Pokud neumí ani to, tak za to nemají brát peníze (naše) a mít jistou penzi za pár let práce. Sorry jako.
 
Elidon - 26. května 2021 11:52
sadasd5099.jpg
Reo-chan 26. května 2021 11:42
IMHO, je nereálné předpokládat, že policista ví co jsou za zákony, když se dostane do nestandardní situace, např. činností zastaveného řidiče, se zbytkem souhlasím. Zhoršovat image je určitě problém, ale to pak se vracíme k výcviku.
 
Landstreicher - 26. května 2021 11:44
sirko6085.jpg
Wraith 26. května 2021 10:37
reo odpověděl v podstatě na vše jen tady píšeš, že odmítl předložit doklady a on v té reportáži říká, že svoji totožnost doložil a nepodepsal pokutu pokud vidím dobře a to mi přijde jako velký rozdíl.
 
Reo-chan - 26. května 2021 11:42
mario21068.jpg
Elidon 26. května 2021 11:35
promiň za ten výlev, bolí mě od rána zuby... vylučuje se to ale s tím tolerovat porušování zákonů - a pro policii jako takovou by nemělo být (optimálně) přijatelné ani zhoršování jejich image, což tohle dělá. Policie imho musí v tomhle být držena k výrazně vyšším standartům než kdokoliv jiný, právě protože tě můžou jen tak zastavit a chtít po tobě spoustu věcí. Ty jakožto občan moderní země (pokud nejsi právník) prakticky nemáš šanci vědět, jestli to co po tobě policie chce je legální, nebo ne. Zákony jsou na to příliš komplexní. Spoléháš proto na to, že jakožto zástupci policie, posvěcení státem, budou ty zákony znát a dodržovat. Pokud tam tahle důvěra není, tak se celý ten systém rozpadá a dochází k šíleným excesům (ahoj, USA).
 
Elidon - 26. května 2021 11:35
sadasd5099.jpg
Reo-chan 26. května 2021 11:22
Tak to co jsem napsal se nevylučuje s tím že by měli lépe cvičit své pohůnky. Může to být naopak důsledek toho, že cvičení lépe opravdu nejsou, ale zase nevidím do toho systému, tak nechci spekulovat.
 
Reo-chan - 26. května 2021 11:22
mario21068.jpg
Elidon 26. května 2021 11:18
tak máš smůlu a policie si má lépe cvičit svoje pohůnky, kteří mají široké pravomoci vůči občanům - sorry jako, ale to je nejblbější argument co existuje. Přesně podobné hovadiny jsou důvod, proč dozor nad policií mají mít s ní personálně nespojené instituce.
Navíc teda btw. na dopravácích fakt personální nouzi nemají, tam se chce dostat většina policajtů, protože je to kariérně nejperspektivnější pozice (nabíráš tam zkušenosti ze všech aspektů (policejní činnosti) a tím pádem se suneš k nejvyšším prémiím a nejrychlejšímu kariérnímu postupu)
 
Elidon - 26. května 2021 11:18
sadasd5099.jpg
Reo-chan 26. května 2021 11:03
Já si myslím, že důvody sáhnutí pouze po "kázeňském" trestu jsou zřejmé. Kdyby si mohli dovolit nahrazovat ztráty, tak by se to určitě řešilo víc, ale tady jsi prostě omezený prostředím ČR kde bys ztráty z vážnějšího řešení menších potyček nenahradil.
 
Reo-chan - 26. května 2021 11:03
mario21068.jpg
Wraith 26. května 2021 10:56
No jasně, že to posrali. Dost pravděpodobně mohli jeho legitimaci vyžadovat nějakým jiným způsobem - jsem na tom jako ty, nejsem ani právník ani bengo, takže správný postup neznám. Právník zjevně znal a benga zjevně ne.
A jsem si dost jistej, že kdyby na právníka přišli s legitmní výzvou, tak bude, stejně jako ostatní, držet hubu a krok - ale oni to zjevně neudělali a v tom je pan advokát jako doma a dal jim to vyžrat. Na což, jen tak pro jistotu zopakuji, má svaté právo.
Prostě chtít po policajtech aby dodržovali zákony je naprosto korektní.

Jenže nic z toho co popisuješ se nestalo, tady benga to posrali ze všech stran a pak si ještě dovolí "jen tak" udeřit občana. prostě wtf. Buď ho zatýká a pak se dá řešit, že se brání, nebo ne - a pak na něj nemá právo ani sáhnout.

Za mě fakt největší průser tam je ta reakce GIBS, já vrazit bengu pěstí, tak jsem v prdeli - ale jemu "ujely nervy" a možná ho za to čeká kázeňský postih (ale né, oni mu srazí 2k z výplaty? ale nééé...) a tak je to cajk. LEDA HOVNO.
 
Elidon - 26. května 2021 10:57
sadasd5099.jpg
Wraith 26. května 2021 10:26
S tímto názorem nesouhlasím.
 
 
 
Andor.cz o.s. © 2003 - 2024 hostováno na VPS u wedos.com
Za obsah příspěvků zodpovídá zadavatel, ne redakce, či administrátor portálu www.Andor.cz
Dračí doupě, DrD a ALTAR jsou zapsané ochranné známky nakladatelství ALTAR

doba vygenerování stránky: 0.093590021133423 sekund

na začátek stránky