League of Legends(LoL) je hra od Riot Games, vytvořená stejnými „bohy“, kterým hodně lidí děkovalo za Defense of the Ancients: Allstar (DotA). Hra je kompletně zadarmo, za peníze si pak můžete koupit Riot Pointy, za které kupujete hrdiny (je to rychlejší, ale pro vaší peněženku dražší, než šetřit IP, které jsou zadarmo), nebo skiny na hrdiny (jiný, občas orpavdu parádní, vzhled), které se dají koupit pouze za RP.
Zde na Andoru se několik lidí, kteří tuto hru hrají, pohybuje, a tak je zde stůl, dokterého mohou an dané téma a vedlejší diskuze psát co se jim zlíbí (zážitky, buildy,...). Pravidlo je jediné – nespamovat úplně mimo téma. Také je zde možno klást různé otázky, pokud jste ještě LoL Nehráli nebo o něm ani neslyšeli a chtěli to zkusit.
Pár šikovných odkazů:
1) odkaz--- oficiální web
2) odkaz --- fanouškovská wiki
3) odkaz --- buildy vytvořené samotnými hráči
Co ještě dodat? Snad jen: "Lets gonna pawn noobs it's LoL time!"
|
||
|
Poslední Ocelot 24. února 2012 13:56
Kassa má harass jak svině, když máš dobrej mana regen... ještě k tomu od 6tého lvlu... silence, ulti, slow, jedna rána s bonus magic demage a rychle zpátky.. pobít pár creepů, mana zpátky a znovu. |
|
||
|
Tholdrin 24. února 2012 09:31
blbost, vlada sem umlátil i s kassadinem :) |
|
||
|
Eskel 23. února 2012 17:46
Vladimir vs Trynda? To musí skončit jako tryndamere rape. Na vladimira víceméně funguje jenom hard range harass. Jinak se s ním hýbe fakt těžko. |
|
||
|
Kulich 23. února 2012 11:19
tjn, souhlas teď jsem viděl tenhle pro match (níže), ve kterém udržel Tryndamera v solo lajně Vladimir, přesto že ho neustále gankoval Maokai jungler. Docela vtipný match btw, doporučuji. IEM Kiev LoL Groupstage: White Lotus vs. Curse http://www.youtube.com/watch?v=AY0WO5b6vJM |
|
||
|
Rosy 23. února 2012 14:43
ale dřív mi to vycházelo i přes ty nejširší zdi :D navíc když sem nevěděl o změně tak jsem nemohl změnit načasování :D To je logcké a rosáči neštvi mě nebo... až to vymyslím napíšu ti to :D |
|
||
|
Galax 23. února 2012 15:22
co bych na ní řekl? není to support... Je mi jasné proč je riot tak připosraný ohledně nového supporta. Tahle hra je v aktuálním metagame dost souboj supportů. Kdo udrží svého carryho naživu a pořádně ho nafarmí a vytlačí ty druhé z lajny ten víceméně vyhrál pokud někdo neudělá něco retardovaného mimo laning fase což je čím dál častěji k vidění. :( Stává se mi to pořád... totálně drtíme nepřítele v laning fase ale ten nás pak převálcuje midgame protože prostě lidi nechápou ten rozdíl, že už se hra posunula dál a pohybujou se a farmí sami, chodí si nekrytí pro buffy a nabíhají do nepřátel když vidí že jsou dva - případně solotop klasika - má teleport ale proč se namáhat se zapojit do boje vždyť to je čtyři na dva. Ne sakra není je to 5 na čtyři jenom ty tři další nevidíš omg.) |
|
||
|
Kulich 23. února 2012 15:23
Právě proto mám Tristanu tak rád :D Je to fakt asi jediné AD carry co mě baví hrát, možná ještě Cait (Hold ti long-range :D) |
|
||
|
Galax 23. února 2012 15:22
A ještě celkem brutálním způsobem buffnou Olafa, což mě celkem překvapuje, pár změn v jungli... Hmmm... |
|
||
|
Galax 23. února 2012 15:14
to s tristanou funguje na spoustu ultimátek - nunu ulti? nunu letí vzduchem, fiddle ulti, fidle letí vzduchem a spousta dalších :-) |
|
||
|
Tak opět support nebude :/ Ale melee-carry taky nevypadá špatně, aspoň to není APčko :D
odkaz, Fiora... A její schopnosti vypadají dost zajímavě, ulta co útočí na random hery pětkrát? Celkem zajímavé, dvojitý přískok, zvíšení attack speadu a counterattack... Sice na meleečka nejsem ale tahle vypadá zajímavě a navíc mi někoho připomíná, nevím ale za boha koho... |
|
||
|
Arkius 23. února 2012 06:53
To snížení range, co vím, tak původně měl delší dosah ne? xin 23. února 2012 09:09 Jo tak to souhlas :D Ale třeba u Morgany je zase hodně hnusná třeba Tristana, pokud Morg ještě nemá hodiny Tristana vystřelí svou ultu, tak ji odhodí od ostatních = ulta k ničemu :D Já takhle hrál za Jannu a se mnou byla Tristana, Morgana celkem slušně fednutá, my ale taky, tak jsme si s ní zahráli fotbal a netrefila vůbec nikoho z našeho týmu :D A to měla původně chycené všechny :o Tholdrin 23. února 2012 10:31 Vím o tom své, já takhle vyklepl v 3v3 Tryndu za Tarrica :D A Teemo je zhouba všech co se spoléhají na autoattacky :D Tak zrovna o těchhle třech si jist nejsem, ale už jsem zažil Luxu co si byla schopná vyndat celý tým sama, a utekla s asi dvaceti HP díky štítu co jí přidával nehorázně HPek :D Kulich 23. února 2012 11:19 Chmmm, popravdě já jsem na AD carry hodně špatnej, ale za Tristanu mi to už relativně jde, od třetího lvlu je celkem problém ji zabít a snadno lasthituje, navíc ten range O.o Takhle jsem přecreepel Cait a získal na ní pár killů, pak jsem jejich tým snadno rozstřílel, i Shyvana padla po pár ranách a to byla nehorázně fednutá, nicméně co mohla dělat když se ke mě nedostala? :D A OP opravdu může být kdokoliv, jako když si se Sorakou vyndám na midu Ryzeho či Ahri, tak někde je chyba, buď u hráče, nebo prostě tím že je přecreepím (Navíc skus Soraku/Karmu/Sonu vyhnat z midu :D) |
|
||
|
Arkius 23. února 2012 14:41
Ale ano, je to tvoje chyba, neumíš si to načasovat :P |
|
||
|
Tholdrin 23. února 2012 10:31
Ha! Takže to není moje chyba! :D díky, pozvedl jsi mi sebevědomí :D |
|
||
|
Tholdrin 23. února 2012 10:31
přijde mi, že prohlašování tryndy za OP vychází z nižších úrovní kde má trynda od začátku velkou dmg do minionů a solidní self heal, takže má výdrž v linii a dokáže se rychle a jednoduše nafarmit. a nakrmený chrakter je OP v podstatě jakýkoli :-) zr stejného důvodu mi občas někdo tvrdí, že tristana je OP, prostě od začátku můžu jednoduše last hitovat a nafarmit si peníze. jen tristana je ještě snažší na neutralizaci než trynda - prostě jí někdo vymaže :-D |
|
||
|
Arkius 23. února 2012 06:53
Flash asi před dvěma patchama nerfnuli - zvýšili mu cd a zásadně zkrátili dosah. Proto je teď daleko častější "flash fail" kdy se ti prostě nepodaři portnout přez zeď protože jsi k ní nebyl dost blízko. Arkius 22. února 2012 20:44 V tomhle souhlasím. OP je dost mimo. Lidi často řvou jak je třeba tryndamere hrozně OP - exhaust a cc a je úplně useless. Teemo je tryndamerova zhouba. Atd... většina championů není OP jak o nich lidi tvrdí. Je to často jen jejich neschopnost se s nimi vypořádat. Stačí se podívat už jen na to, že morgana se před tři čtvrtě rokem nehrála skoro vůbec. A teď je to na turnajích ban/firstpick v každém zápase a to i po nerfu jejího passivu. Ryze byl to samé... teď už jenom čekám kdy se meta posune tak, že někdo z progamerů začne používat Lux, Kayle nebo Karmu. |
|
||
|
Galax 22. února 2012 21:52
falsh samotný :D když hraješ za jarvana je to nejhorší spell co muže nepřítel mít :D |
|
||
|
Wtf? Jaký je nerf flashe? zase mi něco uniklo? :D
|
|
||
|
Arkius 22. února 2012 20:44
Ali je OP, celkem dost, nezabitelná bestie s ucházejícím DMGem i bez dmg itemů, celkem dobrý heal a ultimátka která ti zaručí absolutní obranu :D Co víc si přát? :D Navíc kdo umí dobře kombo, tak mu máloco uteče :) xin 22. února 2012 20:46 Ten nerf flashe, nebo flash samotný? |
|
||
|
Arkius 22. února 2012 20:44
jn :D alistar je dobrej tím svým plošným healem a odhozením :D hodíš si ho pod věž a je v hajzlu :D a osobně začal mě srát flash :D |
|
||
|
xin 22. února 2012 20:40
Označení OP přestává být podle mě na místě, tedy u většina "OP" champů. Prostě to za ně někdo umí, někdo ne. A navíc i dobrý hráč za nějakého champa prostě nemusí mít den. Jinak mě se jednou za Alistara téměř bez tankového equipu podařilo zahnat 3 lidi najednou... a to ho většina lidí neřadí do OP šuplíku. |
doba vygenerování stránky: 0.23328614234924 sekund