Přezdívka
safr
Pravé jméno
Patrik
Pohlaví
Muž
Datum registrace
11.05.2010
Andorský věk
13 let, 11 měsíců a 8 dní
Hláška
"
Tantum iuris habet, quantum potentia valet; Ex falis verum effici non potest" latinská přísloví
Okres/Město
Přerov/Milenov
Vlastní text uživatele
Tady je velké písmohttps://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xfp1/t31.0-8/902326_506255416086773_2027602439_o.jpg
http://www.andor.cz/hostinec/index.php?action=view&sid=1593
Dračí Impérium
Zákl info:Efektivita zdanění: 100%
Základní spokojenost: 60%
Efektivita rozvědky: 60%
Příjmy: 1.300.000
Typhon: 700.000
Cíbola: 300.000
Obchod: 300.000
Výdaje: 700.000
Administrativa státu: 150.000
Úržba armád a flotil: 300.000
Rozvědka: 250.000
Přebytek: 600.000
Frakční kasa: 800.000
Diplomacie:Nic
Flotily a armády: Typhon Home Fleet:Umístění: Typhon
Admirál: Saulung Gwan
Small Ship5x Corvette Pegas I. Class
4x Frigate Gorgona Class
2x Transport Manta Class
Capital Ship1x Cruisser Chimera I. Class „Herupa“
1x Cruiser Chimera II Class „Kyaputen“ – Vlajková loď flotily
Typhon Home Army:Umístění: Typhon
Generál: Chceos Beojjae
1x Armáda Pěchoty
1x Armáda Mechů
Generálové a Admirálové:Generálové: Saisho Ipan ****
Chceos Beojjae ****** **
Yi Seh **
Admirálové: Ichi Teitoku *****
Saulung Gwan ****** *
Fu Malao ***
Technologie naší frakce(Aneb, co všechno jmse schopni u nás zkonstruovat)Fighter FXX-1 „Blackhawk“
Bomber BX-2 „Rhino“
Corvette Pegas I. Class
Frigate Gorgona Class
Cruiser Chimera I. Class
Battleship Hydra Class
Carrier Condor Class
Transport Manta Class
Centra ležící uvnitř naší frakceTyphon Space Research
Typhon Robo Engineering
Rasa: Psiloni
Vůdce: An´Epinam
Hvězdné datum: 3300
Pokladna: 106c
RP bonus: 0%
Bonusy rasy
Výzkum - 150%
Produkce - 100%
Populace - 100%
Infrastruktura - 100%
Finance - 100%
Špionáž - 100%
Efekt planet - 125%
Síla lodí – útok - 100%
Síla lodí – obrana - 100%
Vliv Morálky - 100%
Technologie
Lodní:
Elektronické zbraně - nevyzkoumáno
Těžké zbraně - I (Jaderné rakety)
Pasivní obrana - nevyzkoumáno
Elektronika - I (Skener)
Silová pole - nevyzkoumáno
Pohon - I (Jaderný pohon 2/4)
Konstrukční:
Konstrukce - nevyzkoumáno
Planetární obrana - nevyzkoumáno
Pozemní jednotky - nevyzkoumáno
Stíhače - nevyzkoumáno
Záměrové:
Produkce - I
Finance - nevyzkoumáno
Výzkum - I
Infrastruktura - nevyzkoumáno
Špionáž - nevyzkoumáno
Speciální:
Dohody a pakty
Zprávy z impéria:
Galaktická mapa
Těžké zbraně I - Jaderné rakety nebo jejich obdoba je základní zbraň pro boj ve vesmíru. Naváděné rakety s jadernými hlavicemi jsou obávanými zbraněmi všech začínajících impérií v galaxii. Jejich exploze zanechávají radiaci, která je smrtící pro většinu forem života.
Pohon I - Jaderný generátor pro sub-prostorový pohon dává vesmírně lodi rychlost v sub-prostoru 2 parseky za rok. Standardní palivové články dávájí vesmírné lodi operační dosah 4 parseky.
Produkce1 - Zvyšuje efektivitu záměru.
Výzkum I - Zvyšuje efektivitu záměru.
Elektronika I - Skener je základní detekční zařízení pro detekování sub-prostorových anomálií a skenování cizích kolonií a lodí. Základní dosah tohoto skeneru je 1 parsek.
Projekty:
-
Výzkumy:
-
Kolonie:
Mentar - Střední, Terran, Vhodné podmínky(100%)
Populace: 8/15, Výborná morálka(100%)
Vesmírné lodě:
Calledie - Válečná Korveta (Zelenáči), Pozice: Abalon
Systémy:
Abalon
Planety:
Mentar - Velká - (Psiloni - 8) Terran
Abalon II - MaláSkalnatá
Vesmírné lodě:
Calledie (Válečná Korveta) - Psiloni[/spoiler]
Deník druhu
Jméno druhu: Ascaleni
Životní prostředí: zemský typ
Atmosféra: vzduch
Státní zřízení: federace
Převládající formy vlády: prezidentská demokracie
Převládající hospodářství: tržní
Prostředek směny (vždy UC): ANO
Společnost: rodinná
Deník státu
Jméno státního útvaru: Federace spojených Ascalenských národů
Forma vlády: prezidentská demokracie
Hospodářství: tržní
Rozpočet a zdroje:
Rozpočet / zdroje
Příjmy:
Daňové příjmy z Ascalus +300 mil UC
Pokladna: 500 mil UC
Dluhy: 0
Průmyslové kapacity
Producenti:
Ascalus +1000PK
Využití:
Civilní spotřeba Ascalus -700PK
Volné: 300PK
Planety a sídla:
Ascalus – H3-8,S1,O2
--popis: střední, zemská, vzdušná
--zdroje: z většiny vytěžené, důraz na obnovitelné zdroje
--osídlení: 10/10 Velmi početná populace s maximální urbanizací
--Státní výzkumná zařízení +2VK, komerční výzkum +8VK
--průmysl +1000PK-700PK
--daňový výnos +300mil UC
Armáda
Lodě
„jméno“
-- Fregata X experimentální třída
--Umístění: Ascalus
--Kapitán: jméno lvl 5
--Stav 100%
--Náklad 0/1
Acaluská vzdušná obrana
--5x letka Bojových stíhačů
--Umístění: Ascalus
--Admirál skupiny: jméno lvl 5
--Stav 100%
Ascaluská flotila
--2x Nákladní jachta
--Stav: 100%
Jednotky
Obrana Ascalus
--Generál Jméno lvl. 5
--Jednotka lehké pěchoty 8x
--Jednotka těžké pěchoty 5x
--Mechanizovaná jednotka 4x
--Tanková jednotka 4x
Výzkum a technologie
Výzkumné kapacity:
Ascalus +10VK
Technologie
Jaderné rakety 1
Laserová děla 1
Aktivní vesmírná obrana 1
Fúzní reaktor a lodní systémy 2
Pancíř 2
Průzkumné systémy a elektronika 2
Mezihvězdný pohon 2
Automatizovaný průmysl 1
Automatizované zemědělství 1
Automatizovaná těžba 1
Elektronizovaný trh 1
Planetární vznášedla 2
Hermetická izolace základen (nikoliv kolonií)
Pulzní pěchotní zbraně 1
Jaderné zbraně 1
Laserové zbraně 1
Vojenská vznášedla 1
Vznášedlový tank 1
Výzkum
V držení artefakt pradávné rasy
Rozdělaný výzkum:
--Mezihvězdné brány 10/?VK (úspěch je daleko) - domníváte se že pradávní necestovali zdlouhavě vesmírem, ale měli systém jakýchsi bran k cestování, nenarazili jste na žádnou dochovanou, možná by se vám ale podařilo technologii rekonstruovat.
-- Univerzální překladač 5/10VK – snaha vyluštit texty pradávných vás přivedla k myšlence univerzálního translátoru jazyků
***Jakákoliv oblast lidského snažení, se dá zkoumat, jsou li kapacity a finanční prostředky.
Návrhy lodí
Fregata X experimentální třída
-Systém lodi 15%
-životní prostor 20%
-pancíř 10%
-Záložní systémy 5%
-průzkumné systémy 15%
-nákladový prostor pomocný 20%
-jaderné rakety 10
-lasery 5
POZN.: loď určená pro první výpravu mezi hvězdy, průzkum a převoz materiálu mezi systémy
Bojový stíhač
-Systém lodi 15%
-životní prostor 10%
-pancíř 10%
-průzkumné systémy 5%
-rakety 50%
-lasery 10
Jachta nákladní
-Systém lodi 15%
-životní prostor 20%
-pancíř 10%
-Záložní systémy 10%
-průzkumné systémy 5%
-nákladový prostor pomocný 40% (2x)
ŠLECHTA, REFORMY A VEDENÍ KRAJINY
ŠLECHTAŠlechtické stavy jsou základním mocenským uskupením většiny zemí nejen ve středověku, ale právě i ve strategických jeskyních. Proč? zkrátka proto, protože král na všechno nemůže stačit sám. Země je prostě moc veliká, a kdyby se měla celá spravovat centrálně z jednoho královského paláce tak v této době, kdy nejsou dalekosáhlé telekomunikační prostředky by úplně všechno trvalo dlouho. No vemte si to, hranici vaší Říše napadne sousední stát, nebo obyvatelstvo vám začne rebelovat, či může vypuknout mor, jenže informace o těchto věcech se k vám může dostat v řádů dní, týdnů, někdy až měsíců! nNehledě na to, že vy zasáhnete ještě později! To samé se správou, čím dál je vládní aparát, tím je země spravována hůře, vládní nařízení se do vzdálených koutů dostávají pozdě a taky se daleko hůře vymáhají. Můžete oponovat, že rozdělíte zemi na provincie a každá bude mít vlastní správní aparát se svými úředníky. Jenže by to státní kasu stálo nehorázné množství peněz, korupce by jen kvetla a byrokracie se rozmáhala. (Proč myslíte, že se Římské imperium již daleko dříve před samotným rozdělením rozhodlo mít dva císaře, každý na jednu půlku země?)
No a jedním z efektivních správních zřízení v této době je šlechta. Šlechtici dáte část své země (teoreticky mu ji půjčujete a můžete ji kdykoliv i sebrat, jenže zkuste šlechtickému rodu po sto letech vysvětlit, že ta země je stále vaše..) a ten vám na oplátku z tohoto kusu půdy bude odvádět daně, často je pak i zavázán vydržovat vojenskou družinu pro případ obrany hranic. Výsledek? Nemusíte platit další úředníky, šlechtic vám ze správy tohoto území ještě platí sám. Navíc máte i tuto zem neustále chráněnou díky šlechtickým vojenským družinám, které můžete okamžitě povolat na ochranu země.
Samozřejmě každý systém má své nevýhody a tento ji má opravdou velkou. Nejenže vám šlechtici kecají do vlády, někdy jsou přímo zákonodárným sborem v nějakém tom říšském sněmu, ale navíc se můžou vzpouzet, svou vojenskou družinu použít ne na ochranu země, ale proti jiným šlechticům, nebo dokonce proti vám! Nu holt, lidská povaha je plná ambicí na úkor druhých.
Toto je k oficiálnímu vyjádření, proč máme ve strategických jeskyních šlechtu. To neoficiální a pravdivé? Páč Pj vás díky ní může snadno zničit, MUHAHA. Ne teď vážně. Pj opravdu může kdykoliv zasáhnout do hry za vaši zem v podobě šlechticů, pokud budete dělat vyložené kraviny a napomenout vás, nebo dokonceuspořádat malou vzpouřičku, svrhnout vás a hru zase dosadit do správných kolejí. Ale nebojte se, neděje se to zase tak často, je to jen poslední pojistka pro nás, abychom hru udrželi v tom správném a hratelném směru.
REFORMYChcete ve vaší zemi vyřešit nějaký problém? Chcete ji upravit ku obrazu svému? Nebo jen chcete, aby ženské chodili nahoře bez? Není nic snadnějšího než si to vydupat skrz reformy! Ty slouží k úpravě vašeho státního aparátu, zlepšení výběru daní, potírání korupce, či v extrémních případech úplné změně státního zřízení (od revoluce se odlišuje tím, že reforma je provedena legislativně v rámci zákonodárného sboru). Teoreticky si můžete vymyslet jakoukoliv kravinu, která vás napadne, mějte však na mysli, že vás pak Pj nebude mít rád (řečeno mírně), protože to on ty vaše "výmysly" musí vyhodnocovat. Proto jediným pravidlem pro vaše reformy by mělo být přemýšlení a uvědomění si důsledků! Pokud chcete například šlechtě skrz reformy snížit pravomoce, počítejte s tím, že se jí to nebude líbit!
Reforma by se měla skládat z několika částí. Tou nejdůležitější je samozřejmě samotné znění reformy, co přesně děláte (např. každý trestanec bude povinně pracovat na stavbě silnic, zdvojnásobíme počet výběrčích daní. Druhou částí by mělo být jaké si od toho slibujete následky (např. zvýšení efektivity výběru daní, větší morálku armády, atd...), třetí část by mělo být RP zdůvodnění, proč danou reformu provádíte, co vás k tomu vede,....