Andor.cz - Dračí doupě online

Verbíři? 

Verbířská kancelář pro Dimenze - Maldervin

 je offline, naposledy online byl 29. března 2017 16:40Beregon na úrovni nezáleží Denně

avatar16_7980.jpg
Aktuálně má jeskyně 7 postav z 59.
Počet postav, které žádají o přijetí: 0
Vypravěč říká: Dobrodružství se zabývá cestováním mezi světy pomocí magických knih a jiných přístrojů z Maldervinu. Všichni jste vyslechli nabídku Řádu Půlnočního Měsíce o schopné dobrodruhy a tak jste se vydali do Maldervinu, ať už za slávou, bohatstvím či novým začátkem.

Životopis nemusí být dlouhý, pokud napíšete nějakou historii své postavy tak ji zakomponuji do příběhu, jinak stačí povaha, vzhled a dovednosti.

Magie je ztracené umění, které zmizelo spolu s Maldervinem. Ovšem nyní po jeho znovuobjevení se zase začíná rozšiřovat. Jediní kdo magii zatím ovládají na příslušné úrovni je Řád Půlnočního Měsíce v Maldervinu a ti si svá tajemství žárlivě střeží. Ovšem jsou ochotni přijmout učedníky.

Také můžete hrát mága ocházejícího z jiného světa než z Maldervinu. Ti mohou být znalí magie dostatečně.

Rasy a národy:

Lidé - Království Východu (vzduch)

Lidé jsou rozděleni do různých Království na východě, která zabírají třetinu známého světa. Je jich nespočetně, ovšem všechna jsou spojena pod velkokrálem Darienem z Andularu. Lidé jsou nejrozmanitější rasou a každé království má své kulturní zvyky a obyvatelé se vzhledově liší.

Tegrisové - Císařství Erimos (oheň)

Tegrisové jsou humanoidní tygři/jaguáři. Jsou hrdým a bojovným národem, který si urval druhý největší kus území hned po lidech. Jejich císařství zabírá většinu jihu a často se pouští do konfliktu s lidmi. Vládne jim Císař Maugrim a jejich legie se pokládají za nejlepší na světě.

Orkové - Země: Koalice Svobodných měst a Kmeny plání západu (země)

Orkové jsou rozděleni do dvou národů. První žije na stejně civilizované úrovni jako lidé v městských státech, které spolu často mají neshody, druzí jsou rozdělení do kmenů a žijí v pustých pláních na západě, kde žijí kočovným stylem života. Jeden z trestů mezi orky ze svobodných měst je vykázání zločinců mezi kmeny. Jejich osud je potom individuální. Buď je kmeny zabijí nebo jim dají možnost přidat se mezi sebe. Nejeden Vojevůdce začal jako vyhoštěný zrádce.

Sareti - Říše Salamen (voda)

Sareti jsou ještěří lidé žijící v bažinách kteří jsou příbuzní vodních draků žijících v bažinách. Narozdíl od svých příbuzných ale nedokáží chrlit kyselinu ani létat, jelikož nemají křídla. Žijí v tvrdém kastovním systému, kde má každý předurčenou svou roli ve společnosti. Vládnoucí třída jsou kněží, velekněz je defakto hlavou celé říše. Mají celý pantheon bohů, z nichž ti nejdůležitější se objevují i u jiných národů.

Wolfeni - Shromáždění kmenů severu (temnota)

Vlčí rasa, lidem známí také jako vlkodlaci. Kolují pověsti, že jsou to ve skutečnosti lidé prokletí bohy ve vlčí nestvůry, ovšem není jasné, jestli je to pravda. Wolfeni sami věří, že je stvořila noční bohyně Ragara. Žijí v kmenech na severu a jen málokdo se odváží na jejich území. Jsou také noční tvorové.

Upíři - Mertissonská republika (energie)

Upíři nesají krev, ale životní energii, kterou si mohou brát ze všech živých věcí, jako i zvířat a rostlin. Většina k tomu potřebuje dotek, ovšem starší upíři to dokáží i na dálku. Ačkoliv se jich většina bojí, upíři většinou mírumilovně koexistují, hlavně proto že jejich malý počet jim nic jiného nedovoluje. Netvoří v podstatě národ a každý upír má veliké měřítko osobní svobody. Pravidel, kterými se každý upír musí řídit je jen pár. Trestem za porušení některého z nich je zničení. Upíři jsou technicky nejvyspělejší rasou.

Rasy z jiných světů:

Lesní elfové - svět Sylvain

Klasičtí elfové, milují lesy, stromy a přírodu, vládne jim král či královna. Jsou v podstatě nesmrtelní, ovšem narození elfského dítětě je skutečně vyjímečná událost. Kdysi žili ve světě Maldervinu, ovšem jakási katastrofa přiměla jednotný národ elfů evakuovat jejich říši a utéct do různých světů před svými nepřáteli. Z elfů, kteří utekli na Sylvain se stali lesní elfové.

Trpaslíci - hlavní svět Temoris

Trpaslíci nepocházejí z Maldervinu. Podle jejich pověstí byli stvořeni z kamene svými bohy, kteří jim dali duše a pověřili je ochranou všech světů před znesvětiteli. Kdo přesně se považuje za znesvětitele se mění každých párset let.

Gnómové - svět Temoris

Bratranci trpaslíků, žijí v nehlubším podzemí, kde těží drahokamy a drahé kovy. Tyto pak používají k tvorbě artefaktů či svých magií poháněných vynálezů.

Najády - Svět Elredon

Najády vypadají jako lidské ženy s bledě modrou barvou kůže a tmavě modrými vlasy. Obývají oceány, řeky, jezera, či cokoliv vlhkého, neztratí se ani na pevnině.
 

Současná družina:

 Postava Verillon Draconier je offline, naposledy online byla 28. března 2017 22:32Verillon Draconier
 Postava Sahë je offline, naposledy online byla 15. března 2017 18:25Sahë
 Postava Raegar je offline, naposledy online byla 25. března 2017 19:31Raegar
 Postava Murthag je offline, naposledy online byla 17. března 2017 0:05Murthag
 Postava Shareesa je onlineShareesa
 Postava Druhý hlas osudu je offline, naposledy online byla 15. března 2017 18:25Druhý hlas osudu
 Postava Xurug je offline, naposledy online byla 25. března 2017 19:29Xurug
 

ještě nikdo nepožádal o přijetí

 
 
Andor.cz o.s. © 2003 - 2017 hostováno na VPS u wedos.com
Za obsah příspěvků zodpovídá zadavatel, ne redakce, či administrátor portálu www.Andor.cz
Dračí doupě, DrD a ALTAR jsou zapsané ochranné známky nakladatelství ALTAR

doba vygenerování stránky: 0.051316976547241 sekund

na začátek stránky