Aktuálně má jeskyně 5 postav z 7.
Počet postav, které žádají o přijetí: 1
Vypravěč říká:
Ahoj! :)
Jeskyně je 18+
Tato jeskyně je experiment, a hlavně volnočasová aktivita, která je přístupná hráčům 18+. Sama se učím a pokud se chcete podílet na teoriích a pomoct mi s tvorbou universa jeskyně a jejích zákonitostí, budu ráda. Nápad na jeskyni vznikl, když jsem již asi po padesáté viděla úvodní scénu a v ní jednu konkrétní bytost – furtive pygmy (pro účely jeskyně budeme toto slovní spojení zkracovat na „kradmní“).
Vaše postava začíná jako nemrtvý (člověk) v jedné lokalitě, která bude azyl pro vámi podobné (něco podobného jako v DS1). Co tedy znamená to, že jste nemrtví? To znamená, že ve světě DS je to ta nevýznamná, růžová bytůstka, která bezcílně bloumá světem, visí z domu, či je ještě natolik vědomá, že dokáže přemýšlet. Šílenství se bude v jeskyni měřit na procenta a jako nemrtvá postava budete začínat na 45 % (příčetnost nemůže být nad 50 %, pokud je postava nemrtvá a „nepozřela“ lidskost, která přirozeně bude pomoct k příčetnosti.
Nastínila jsem tedy postavu… Co tedy do životopisu? Prosím, napište mi vizi, kterou máte s postavou a její minulost, jak zemřela… (bude to válečník? Zloděj? Byla to žena, co se zajímala o léčitelství?). Od tohohle se odpíchneme, protože zatím nechci nic vyzrazovat :)
A ikonku? Na začátku budete nemrtví, pokud si to nedovedete představit, do google zadejte "hollow undead" a tam můžete najít nějakého, který se vám líbí, ale prosím, vyberte si i nějakou lidskou podobu :)
Uf! Co tedy mohu nabídnout já?
Lidský přístup :)
A elementy, co se v jeskyni objeví? Inspirace jsem našla v Dark souls, temném fantasy (reálnější fantasy, snad podobné světu zaklínače, ale stylizované do dark souls...), prvky čarodějnictví a šílenství, určitá magie, objevovatelný svět... A mnoho dalšího :)
Děkuji za přečtení verbíře a doufám, že se uvidíme v jeskyni! Případné dotazy prosím zasílejte poštolkou.
Vaše Ronnie :)
Edit 7.1.: Životopis: Vaše postava nemusí mít žádné touhy, žádné záliby, je to schránka, která se zformuje až začneme. Pokud máte problém vymyslet minulost, vaše postava si ji nemusí pamatovat, půjde hlavně o to, kam ji povedete.
Edit 7.1.: Příběhem chci hráče překvapit a proto neprozrazuji více. Ve verbíři jsem již něco nastínila a mohu prozradit i to, že příběh se skutečně ze začátku bude podobat DS1 :) Snad ještě prozradím, že velkou roli budou mít právě "furtive pygmies", kteří tuším mají významnější roli v DS3 (třetí díl jsem ale nehrála a pouze jsem se jím inspirovala).