Andor.cz - Dračí doupě online

Verbíři? 

Verbířská kancelář pro Chlad v kostech

 je offline, naposledy online byl 27. července 2021 22:00NooExist na úrovni nezáleží Domluvený termín

images4908.jpg
Aktuálně má jeskyně 7 postav z 14.
Počet postav, které žádají o přijetí: 0
Vypravěč říká: Obrázek




Na svět okolo padla zloba,
slzy jsou ve vyhaslých očích,
už nevrátí se dobré časy znova,
jen kolik přátel mi vzal cizý hřích.

Bojuj mlčky o každý dech,
slav tu krásnou píseň ticha,
kosti své ohlodati nech,
vždyť život je krutá mrcha.

Tiše bratře,
ležíš tady v mém náručí,
temnota i mé oči zastře,
to už smrt si pro mne jde a poroučí.

Jeden z nich...

Info:

Po válce lidí s elfy, byl svět zmítán smrtí a sféry narušeny jejich mocnou magií. Váhy se naklonily a porážka lidí v severních državách byla nevyhnutelná. Města hořela a uprchlíci marně hledali kam utéci před vražděním. Část uprchlíků využila příležitosti a prchla na lodích, dál na sever, kde zima a chlad elfům znepříjemnili pronásledování. Tam daleko mezi ledovci, ve fjordech, skrývajících malá lesnatá údolí, našli nový domov. Dali mu jméno Gaalla ( Země strachu). To proto, že žádný elf se neopovážil tak daleko na sever. Válka byla u konce a Kalnarijská říše elfů padla. Jenže lidé zůstali, i když to byla tvrdá země, pro tvrdý lid. Jestli lidstvo za celé věky ukázalo svoji výhodu, byla to právě přispůsobyvost. Lidé v Gaale zocelili a to nejen na tělě. Stala se z nich nesourodá změť válčících klanů, živících se převážně rybolovem a kořistnickými výpravami. Hlavním sídlem se stal Nordheim, spojující tři klany. Knarr, Frind a Sajlur. Ty, brzy pod nestabylním spojenectvím, získali kontrolu na většině území.

Klan Knarr se do dějin severu zapsal jako stavité lodí. Jejich mistrovská práce umožnila živobití všem a tak se tento klan stal nedotknutelným neutrálem, ve světě permanentních střetů.
Klan Frind předcházela nechvalná pověst bláznů, milujících bezhlavý boj. To z jejich řad pocházely legendy o zvířecích válečnících, zuřivě pobijejících nepřátele.
Klan Sajlur ,, Medvědice ,, , byl plný hrdých válečníků a jako poslední držel tradici šamanství a magie, kterou většina seveřanů opovrhovala.

Obrázek

Nordheim rok 423 Kalnarijského kalendáře.

Na konci zimi se vrací výprava Tungara ,,Železné pěsti,, z výpravy na jih. Loupeživý nájezd na jižní kraje byl nadmíru úspěšný a tak si přiváží velké jmění.V podobě drahoceností, zlata, stříbra, drahokamů a hlavně otroků. Většina hráčů se tak má možnost dostat do Nordheimu právě touto cestou.
Jiní se v něm mohli narodit.
Nordheim je osídlení daleko ve fjordech Bílých hor. Je to největší lidské sídlo na severu, za hradbou jen několik skromných vesnic, dál nicota ledových pustin. Jaro je rychlé a léto uteče jak voda. Zima vražedná a dlouhá. Většinu obyvatelstva tvoří otroci ( tady je poměrně volnost ras, ale musí dokázat přežít). Jsou nejnižším prvkem, zbožím či majetkem bez nároků a vlastnictví. Pracijí v dolech a na polích i dílnách. Nad nimi stojí plebejci. Ti jsou volní, ale bez postavení (lidé a barbaři, možná nějaký kudůk či trpaslík). Většinou vše řídí, nebo se jak si vezou s tím otrokářským kolem neštěstí, jako řemeslníci. Hlavní složkou společnosti jsou klany, stojící nad vším (Barbar možná člověk ). Jsou vázány tradicí a zvyklostí. Práva ženy sahají tam, kde končí ostří její sekery. Společnost je to založená na hrdosti a síle. To druhé však v praxi znamená i to, že máte li sílu, můžete cokoli.

Aby tento divoký mumraj mohl přežít, musel se spojit. Vznikl sněm válečníků ( tady je důležité, že poradní hlas má vždy válčící jedinec, nikoli už jeho neválčící rodina). Dostal jméno Thing a konal se vždy na jaře, volil svého vůdce jemuž se říkalo Jarl. Ten měl pod sebou svoji družinu, tvořenou elitou klanů. Nad každým klanem stál staršina.

Náboženství bylo převážně orientováno k severským bohům. Tady si dovoluji upozornit podobnost s Norskou tradicí, tak jména budou podobná.
Zasahuje zde i vliv křesťanství, ale seveřané jej považují za slabost.

Magie:



Obrázek

Jelikož je od nepaměti spojována s elfy, je považována pamětí předků za zlo. Tolerována je skupinka točící se okolo šamanismu, bylinek a alchymie. Výhradní kouzelník zde není, nebo to musí ukrývat.


.................................................................................................................................................

Co požaduji:


Ochota spolupracovat na společné dohodě.
Nejméně tři dny na odpověď, případné omluvy absance.
Jeskyně není postavena okolo hráče, ten je do ní vsazen. Nečekejte, že budete středobodem vesmíru. Umřít můžete po jaké koli projevené hlouposti.
Žádné deseti řádkové flákačky, ale obsáhlé psaní, které si všichni radi pročtem.
Ohleduplnost, k mému DIS.
Důraz na charakter, nezajímá mne příliž co bylo, nebylo, ale spíš proč je postava taková, jaká je. S ohledem na vstup do dobrodrůžství. Její pečlivý popis. (U otroka nemusí zas tolik znamenat, hlášku ,, vrátí Vám věci ,,. U mne opravdu nečekejte.
Přečíst si to málo co je ve verbíři k jeskyni.
Rasy pro hru jsem uvedl do úvodu, je možná dohoda, ale budu tvrdý kramář, co nehodlá prodělat.
Rasy jako elf, a pod nedoporučuji.
Nechci tu upíry a podobnou havěť.
Přihlášením akceptujete prznění své postavy mojí osobou!
Nabízím svět klasického fantasy žánru, pohřbený ve smutku, s prvky hororu. Nečekejte velká bitevní pole, ani dech beroucí zážitky. Pokud nepočítáte jako vrchol úspěchu, otevření očí dalšího dne.
Inspiraci jsem hledal u vikingů a severských národů.
Na jeskyni se bude dost pracovat, tak prosím o trpělivost a ochotu počkat.
Časem, pokud budu vše stíhat, počítám s rozšířením o další regiony.

Sledujte verba i jeskyni.

Havran







 

Současná družina:

 Postava Iseut je offline, naposledy online byla 28. července 2021 5:43Iseut
 Postava Ragna je offline, naposledy online byla 27. července 2021 17:35Ragna
 Postava Valka je offline, naposledy online byla 27. července 2021 22:17Valka
 Postava Thorm je offline, naposledy online byla 27. července 2021 16:52Thorm
 Postava Asbjörn je offline, naposledy online byla 27. července 2021 22:25Asbjörn
 Postava Hjalte (NPC) je offline, naposledy online byla 27. července 2021 22:00Hjalte (NPC)
 Postava Vegard je offline, naposledy online byla 27. července 2021 21:14Vegard
 

ještě nikdo nepožádal o přijetí

 
 
Andor.cz o.s. © 2003 - 2021 hostováno na VPS u wedos.com
Za obsah příspěvků zodpovídá zadavatel, ne redakce, či administrátor portálu www.Andor.cz
Dračí doupě, DrD a ALTAR jsou zapsané ochranné známky nakladatelství ALTAR

doba vygenerování stránky: 0.070824861526489 sekund

na začátek stránky