Andor.cz - Dračí doupě online

Knihovna

Cesta Samuraje - PLAGIÁT!!!Oblíbit

7425833242291681811.jpg

Autor: loewolf

Sekce: Povídka

Publikováno: 11. října 2008 21:11

Průměrné hodnocení: 3, hodnotilo 4 uživatelů [detaily]

 
Autor článek sprostě opsal a jako autor na andoru končí. Jeho staré práce budou smazány a nové budou okamžitě vyřazeny z fronty. Kdo si chce přečíst zkopírovaný poučný příběh, najde odkaz v těle článku. Hanba kopiím.
 
 

Komentáře, názory, hodnocení

PsychoP - 26. listopadu 2008 21:40
falling8927.jpg
leonardo - 26.Listopadu 2008 21:21
Ocituji sám sebe:
"Ano, je to dvojí metr na stejný problém."

A já spadám do administrace jen jako korektor článků. Kopírování ikonek prostě není můj problém. Krom toho se kontroluje značně hůř, než články, jejichž autorství se dá snadno ověřit.

Můžeš si zkusit projít tohle a obrátit se na koho uvážíš: odkaz
 
leonardo - 26. listopadu 2008 21:21
chodecvlspr1455.jpg
psychop - 26.Listopadu 2008 19:31
Ale od čeho by pak bylo vedení. Když jednoho soudíte a druhej pak řekne že nechce aby jeho díla byly zveřejněný bez svolení tak říkáte aby si to vyřešil sám? Opět mě to příjde jako dvojí metr.


Kdo mě za zády pomlouvá, ten se mě bojí, ale kdo mě do očí chválí opovrhuje mnou. ( Leonardo )
 
PsychoP - 26. listopadu 2008 19:31
falling8927.jpg
leonardo - 26.Listopadu 2008 19:07
V tom případě se obrať na plagiátory přímo.
 
leonardo - 26. listopadu 2008 19:07
chodecvlspr1455.jpg
psychop - 25.Listopadu 2008 02:22
Ne autobusem ne, ale vlakem a mám režiku na první třídu.

V tom případě ano vadí mě že hráči používají moje ikony. Přibližně u deseti procent hráčů vydim svoje práce a nikdo se neptal. Právě proto sem zrušil ve vyhledávači odkaz a přihlásit se tam de jen pod heslem. Podívej se kolik lidí zde má ikonu staženou s Avatar Fantazi. Ti všichni sou plagiátoři a co jich tu je. Sou někteří kterejm sem to sám navrhl jako možnost na výběr ikony, ale spočítáš je na prstě.

Zajímavý je že to co sme řešily ve škole se projevuje v praxi. Dejme tomu že když rom zabije bělocha není to z rasovýho důlvodu, ale když běloch zabije Roma ejhle je to hned rasovej podtext. ( Zde přítomnym Romum se omlouvám, a přál bych si aby to nebrali jako diskriminaci, ale takhle sme to řešily. Samozřejmě místo Roma tam může bejt černoch či asiat, ale mělo by to stejný účinek. ) Kde je teda ta spravedlnost???? Ano urážejte se mezi sebou, ale jakmile někdo urazí mě je problem. ( takhle to vydí každej z vás a neříkejte že ne ).......
 
PsychoP - 25. listopadu 2008 02:22
falling8927.jpg
leonardo - 24.Listopadu 2008 20:03
Ne, nezeptal. Na druhou stranu - jezdíš autobusem? A viděl jsi tam někdy tu papírovou ceduli na dveřích?
Je to něco s přibližně tímto významem: "Cestující je povinen prokázat svůj nárok na slevu příslušným dokladem."

Pokud si všimneš dobře, je tam napsáno cestující. Nepíše se tam, že tento doklad si má vynucovat řidič. Pokud chceš slevu, prokaž na ni nárok. Nemáš doklad? Nemáš slevu.

Převed' si to na tuto situaci:
Odeslal dílo?
Ano.
Bylo u díla připsáno, že není z jeho vlastní tvorby?
Ne.

Není co řešit. Na andoru je výslovně ZAKÁZÁNO publikovat cizí práci a vydávat ji za svou vlastní.

Ikonky, životopisy, to se snad kontrolovat ani nedá. Pokud se autoři přihlásí a bude jim to vadit, bude právo samozřejmě na jejich straně. Ale pokud se nepřihlásí, pak nevím, čím chceš argumentovat.

Ano, je to dvojí metr na stejný problém. Je však vcelku pochopitelné, proč to tak je.

leonardo - 24.Listopadu 2008 20:07
Smést to ze stolu? Ignorovat to? Ano. Mohl bych zde ponechat hromadu nadávek, vzájemných urážek a s ničím nesouvisejících blábolů. Otázkou je, kam bychom s tímhle přístupem došli? A tady nejde o pomstu. Ani jedna z těchurážek nebyla adresována přímo mi osobně a kdyby byla, bylo by na ní z mé strany nahlíženo jako na urážku kohokoliv jiného v nějaké diskuzi, do které mám právo zasahovat. Pokud by měl někdo narážky na to, že se jedná o urážku administrátora, byl by ignorován. Nejsem členem této komunity o nic víc, ani méně, než kdokoliv jiný. Na druhou stranu nestrpím, aby se diskuze k oznámení o plagiátu zvrhla v louži mravního bahna a přehlídku individuálních znalostí primitivních urážek. Jsme lidé a jako lidé neseme za své činy odpovědnost. Pokud toho nejsme schopni, může se stát, že v okolí bude někdo, kdo tu odpovědnost převezme za nás. Pak se ovšem není čemu divit, když to nebude podle našich představ.
 
leonardo - 24. listopadu 2008 20:07
chodecvlspr1455.jpg
psychop - 24.Listopadu 2008 19:49
je to řešení, ale pak to začne nanovo. nebylo by lepší tohle jedno provždy smíst ze stolu? Zapomenout?

Pomsta se nikdy neubírá přímo.
Je jako les.
A stejně jako v lese
v ní snadno sejdeš s cesty,
zabloudíš. Zapomeneš, jak ses tam dostal.

( Tvůrce Wü )
 
leonardo - 24. listopadu 2008 20:03
chodecvlspr1455.jpg
Balduran:
Nepotěšila, a kupodivu sem tu vyděl už několik vlastních výtvorů a to sem tu jen krátce. A ptal se někdo? Ne. A v tom je te problem. řešíte jednoho člověka kuli drobnosti a přitom nevydíte vlastní chybi?! A ptal se někdo vůbec autora jestly mu bylo dovoleno tohle dílo publikovat pod svým jménem nebo jej zkopírovat? Nedělám si iluze že se někdo zeptal. Možná že mu autor sám nebo nakladatelství či osoba od kterej to okopíroval či vlastnoručně přepsal dala svolení aby to mohl dát sem. řešíte tady polevení jednoho a samy polevujete. Vlastenci si říkají a přec prodávaj vlastní stát cuzákum.
 
PsychoP - 24. listopadu 2008 19:49
falling8927.jpg
A DOST!

Promazáno. Začněte znovu a v téhle diskuzi nezůstane ani jeden příspěvek.
 
Balduran - 24. listopadu 2008 18:01
8876_6de93756.jpeg
psychop - 24.Listopadu 2008 18:00
Já taky ... ikonky jsem si podepisoval, ale ted na to nemam chut :-D
 
PsychoP - 24. listopadu 2008 18:00
falling8927.jpg
A když si k tomu vezmete, že se zde najdou tací, kteří svou ikonku klidně ukradnou jinému andořanovi, který si ji třeba i poctivě vytvořil/přetvořil k obrazu svému... Znám i takové případy ;o)
 
Balduran - 24. listopadu 2008 17:39
8876_6de93756.jpeg
DTL - 24.Listopadu 2008 17:36
A jo to je fakt ... mno tak jsem zase vedle, ale pokud bychom to brali z tohohle úhlu pohledu tak jsme plagiátoři v podstatě všichni
 
DTL - 24. listopadu 2008 17:36
nif2820.jpg
Balduran - 24.Listopadu 2008 17:25
Ruku na srdce, tohle bych sem vůbec netahala. :D
Většina zdejších "ikonek" není dělaná prapůvodně jako ikonky, ale vystřižená z nějakého obrázku (což už je sama o sobě změna/úprava díla, a to se nesmí). Navíc velké, opravdu velké množství autorů - majíce zkušenosti právě s RPG servery - u svých obrázků výslovně uvádí, že si nepřejí, aby jejich výtvory někdo používal jako avatara/ikonku pro postavu. (Tedy - ne, tyto lidi by ani trochu netěšilo, kdyby zjistili, že ji spousta lidí někde k něčemu používá.)
Marná sláva, ikonky nelegálně (ilegálně?) zneužíváme všichni (téměř - i tady existují lidé, kteří si ikonky kreslí či jinak vyrábějí vlastnoručně, připadně lidé, kteří mají k použití obrázku svolení autora). Nepochybný rozdíl mezi tím a plagiátorstvím článků je především v tom, že okopírovaný článek přímo porušuje jedno z výslovně napsaných pravidel pro zveřejňování článků na Andoru.
 
Balduran - 24. listopadu 2008 17:25
8876_6de93756.jpeg
leonardo - 24.Listopadu 2008 17:11
Většina obrázků za kterých jsou ikony byly vypuštěny do světa, aby autor ukázal co umí a vůbec si nemusí nárokovat nějaký certifikáty.
Ruku na srdce, kdybys vytvořil nějakou ikonku a pak by jsi zjistil že jí na nějakim andoru používá spousta lidí tak by jsi byl naštvaný nebo by tě oblíbenost potěšila?
 
Matmas - 24. listopadu 2008 17:24
elf257929819.jpg
leonardo - 24.Listopadu 2008 17:11
Rozdíl mezi hráčem a autorem již byl zmíněn - hráč si chce zahrát, proto zvolí postavu, která je mu blízká a hraje za ni, byť třeba není jeho. V tom případě ji totiž obvykle nevydává za SVŮJ výtvor.
 
leonardo - 24. listopadu 2008 17:11
chodecvlspr1455.jpg
Koukal sem na to, ale podle mě by se pak jako plagiátor měl označit každej hráč zde na andoru, nedělám si iluze, že by si kdokoliv z nich pracně vytvářel postavu a životopis a pak si tam přidal svoji vlastnoručně vytvořenou ikonu nebo že by snad každej z vás podával žádosti autorům ikon jestly by si mohly onu ikonu zkopírovat do deníku. Kolik z vás má doma potvrzení a certifikát o tom že může použít vaši ikonu do tohodle servru???

 
DTL - 24. listopadu 2008 13:18
nif2820.jpg
Malakian - 24.Listopadu 2008 11:43
IMHO jde spíš o to, jestli s tebou dílo pohne natolik, že cítíš potřebu to okomentovat. Většina jedno- či dvoustránkových prací posílaných na Andor prostě není schopna vyvolat tak silné emoce jako akt kopírování cizího textu. ;)
 
Malakian - 24. listopadu 2008 11:43
images9556.jpg
Nahodou sa oplati byt plagiatorom. Mate potom aspon najviac prispevkov. Viac ako nieco na com sa ten clovek nadrie, a potom dostane jednu - reakcie. Lebo precitat tri riadky je jednoduchsie ako stranu, dve, vsak? :)
 
Balduran - 24. listopadu 2008 11:17
8876_6de93756.jpeg
psychop - 23.Listopadu 2008 23:52
Ano o tom vím ... mě také bylo řečeno proč se tohle stalo, ale už to tady prozím nerozmazávejme ...
Čím více se s h**** maže tím více smrdí že ... tak už prosím nechme toho zbytečného tlachání.
 
Galad Elen - 24. listopadu 2008 06:35
arodjkafinal5054.jpg
Geralt z rivie - 23.Listopadu 2008 22:36
Máš popleteno více věcí dohromady. Do svého životopisu si můžeš psát klidně o Červené Karkulce, ale vydávat cizí dílo za své a ještě čekat, že tě budou ostatní plácat po ramenou, to je trošku něco jiného, nemyslíš?
 
PsychoP - 23. listopadu 2008 23:52
falling8927.jpg
Landstreicher - 23.Listopadu 2008 23:31
Ale kdepak. Okopírovaný článek zde nemá právo zůstat. A žádný z plagiátů se zde nenechával v původním znění ani když měla články pod patronací Sargo. A jak jsem zmínil v předchozím příspěvku, autor se k tomuto vyjádřil. Soukromě, ale vyjádřil.
 
Landstreicher - 23. listopadu 2008 23:31
sirko6085.jpg
Geralt z rivie - 23.Listopadu 2008 22:36
Nechtěl sem se tu k tomu ani vyjadřovat, ale když vidím co tu předvádíš nedalo mi to. Je sice pěkné, že tu bráníš kamaráda ALE pokud ten tvůj kamoš odeslal okopírované dilko a neocitoval to je to hrubé porušení určité autorské morálky a ve skutečném světě i zákona. Pokud já v diplomové práci neocituji svůj zdroj a byť i jednu stránku textu sprostě obšlehnu, tak samozřejmě letím ze školy. Pak by jsme přece mohly mít Mgr. PhDr i Doc. uplně každý, i když by jsme nepředvedli nic víc než Ctrl C a Ctrl V.

Pravda je, že podle mého tu měl Psychop nechat ten článek celí, tak jak ho dotyčný odeslal a k tomu jako bonus dát ten odkaz odkud to zkopíroval. To že se k tomu tvůj kamarád nijak nevyjádřil také zřemě o něčem svědčí. Já kdyby mě někdo takhle křivě nařknul udělal bych tu pořádné tóčo, ale jak vidíš pravděpodobně se k tomu nechce vyjadřovat, protože doufá, že aféra rychleji utichne což je od něj logické.

CO se týče tvého posledního hrdinského zvolání to sis možná mohl nechat od cesty. Zbytečné, pseudohrdinské, nekonstruktivní a odkoukané z amerických akčních filmů:) I když by se to třeba hodilo do nějakého z obrazů Jaroslava Čermáka balkánských povstaleckých hrdinů bojujících proti Turkům v boji za svobodu;)
 
PsychoP - 23. listopadu 2008 23:17
falling8927.jpg
Ale no tak tiše už.

Možnost se k něčemu vyjádřit má každý, tím víc, když se to týká přímo jeho.

On tak učinil soukromě, jeho žádosti však k jeho škodě nebylo možné vyhovět. Plagiáty se zveřejnují jako výstraha pro ostatní, kteří by chtěli něco kopírovat. Články se ověřují a bohužel musím říct, že jsou lidé stále nepoučitelní.

Nyní k něčemu jinému. Naspod téhle stránky je kratičký text, který nyní cituji: "Za obsah příspěvků zodpovídá zadavatel, ne redakce, či administrátor portálu www.Andor.cz"

Je to tam z jediného prostého důvodu - aby si Andořané uvědomili, že za to, co se na internetu stane pod jejich loginem, je na jejich zodpovědnost a že relativní anonymita v hlubinách internetu má své hranice.

Články jsou na andoru pro prezentaci vlastní práce a chlubení se cizím peřím je delikt, který se netoleruje. K čemu je člověku pochvala za něco, co nenese jeho rukopis?

A dát někomu příležitost pošpinit tvé jméno je stejný prohřešek. Ve firmě, kde jsem měl brigádu, se hrála jedna taková "hra."

Když někdo odešel z kanceláře a nezablokoval si počítač, byl z jeho účtu celé pobočce zaslán e-mail s nějakou ptákovinou - pozvání na svatbu, oznámení o těhotenství, nabídka spodního prádla za neuvěřitelně nízké ceny... A to jen proto, aby se zaměstnanci naučili bezpečnosti, protože zneužitím jejich účtu mohli být poškozeni klienti společnosti a to už by se hodnotilo výrazně hůř, než jen vysvětlováním polovině pobočky, že jste při včerejší odpolední šichtě skutečně neuletěl s šéfovou v archivu.

Oznámení o plagiátech má tedy tento výchovný charakter a má vás upozornit na důsledky vašeho jednání a konání. A mimo jiné i na to, že jsou situace, kdy na vaši odpovědnost jdou i věci, se kterými nemáte nic společného. Je to tvrdé, ale jak jinak se to máte naučit?
 
g.mess - 23. listopadu 2008 19:58
gmessikonka8516.jpg
Galad Elen - 23.Listopadu 2008 19:45
Proč? :D Jako využít odchodu na záchod nebo do obchodu a najít rychle něco na netu, to podle mě zase takový problém není..
Navíc, taky by to klidně mohl být starší sourozenec, o ten věk vážně zase tolik nejde.
 
PsychoP - 23. listopadu 2008 19:54
falling8927.jpg
Galad Elen - 23.Listopadu 2008 19:45
Znáš věk? Já ne.
 
Galad Elen - 23. listopadu 2008 19:45
arodjkafinal5054.jpg
g.mess - 23.Listopadu 2008 18:19
Tak to by muselo býti dítě opravdu geniální...
 
g.mess - 23. listopadu 2008 18:19
gmessikonka8516.jpg
Galad Elen - 23.Listopadu 2008 07:59
Třeba podlý mladší sourozenec?
 
Cor Na - 23. listopadu 2008 18:13
1  kopie8221.jpg

Tím samozřejmě neříkám, že by se "dětské plagiáty" měly tolerovat.

 
Cor Na - 23. listopadu 2008 18:12
1  kopie8221.jpg

Třeba jenom dětskost. To v sobě má(měl) každý. :o)
 
Galad Elen - 23. listopadu 2008 12:39
arodjkafinal5054.jpg
Balduran - 23.Listopadu 2008 11:20
Povídej

a ty se Vašku nerozčiluj, nikdo tě to nenutí číst. Tobě to možná přijde v pořádku, ale pokud to budeme tolerovat, bude plagiátorů jen přibývat.
 
Balduran - 23. listopadu 2008 11:20
8876_6de93756.jpeg
Sargo - 22.Listopadu 2008 20:51
Já to vím :)
 
Washeek - 23. listopadu 2008 11:19
washeek_by_knightkopie86657348.jpg
Přestaňte plivat, jste horší, než dav co objevil čarodějnici...
 
Galad Elen - 23. listopadu 2008 07:59
arodjkafinal5054.jpg
To prosím rozveď, co by za tím mohlo být?
 
Sargo - 22. listopadu 2008 20:51
wel1d5kk1aaa19357.jpg

Klídek, lidi. Nikdy nevíte, co je za tím je ;-)
 
Nalfaen - 22. listopadu 2008 19:51
dante82271465.png
Máte kbelík? Budu zvracet...
 
Balduran - 19. listopadu 2008 12:20
8876_6de93756.jpeg
Tiara - 19.Listopadu 2008 11:21
to ano
 
Tiara - 19. listopadu 2008 11:21
reg674.gif
To je tedy otřes.
 
Galad Elen - 19. listopadu 2008 08:51
arodjkafinal5054.jpg
Já si říkala, že to je jak z Hagakure...
 
Darksy - 18. listopadu 2008 15:33
moniii4054.jpg
To je hnus...
 
Balduran - 18. listopadu 2008 14:30
8876_6de93756.jpeg
Loewolfe fuj! to bych do tebe neřekl
 
Galad Elen - 18. listopadu 2008 08:27
arodjkafinal5054.jpg
Já pořád nechápu, co k tomu ty lidi vede...
 
PsychoP - 17. listopadu 2008 15:20
falling8927.jpg
Tak neskutečný rozdíl mezi slohem anotace a bezchybností článku samotného prostě volal po kontrole. A nevěřím tomu, že bys byl autorem této filosofie.
 
 
 
Andor.cz o.s. © 2003 - 2024 hostováno na VPS u wedos.com
Za obsah příspěvků zodpovídá zadavatel, ne redakce, či administrátor portálu www.Andor.cz
Dračí doupě, DrD a ALTAR jsou zapsané ochranné známky nakladatelství ALTAR

doba vygenerování stránky: 0.064378023147583 sekund

na začátek stránky