Andor.cz - Dračí doupě online

Knihovna

Andorské novinkyOblíbit

esk22836.jpg

Autor: Eskel

Sekce: Bez zařazení

Publikováno: 23. ledna 2006 00:27

Průměrné hodnocení: 10, hodnotilo 8 uživatelů [detaily]

 
Volné pokračování Amiho článku "Budoucnost Andoru", můj pokus o nastínění možností pomoci a také jedno malé vyhlášení.
 
17744.jpg

Do začátku bych chtěl poděkovat všem, kteří projevili zájem o budoucnost Andoru, všem, kteří se zúčastnili debaty, přišli s nějakými návrhy či jen pomohli ulehčit databázi.

Pokud chcete pomoci, chtěl bych vám zde ukázat některé možnosti.


- Situace je stále složitá. Po redukční dietě je snad na nějaký čas náš chod zajištěn, přesto cítíme více než kdy dříve nutnost přechodu na vlastní server. Tento počítač, srdce našeho portálu, je ale nejprve nutno dát dohromady. To se může zdát jako malý problém, ale jelikož Andor sám žádné prostředky negeneruje, jsme odkázáni na to, co složíme z vlastních zdrojů. V tomto by vaše pomoc mohla být zcela zásadní. Pokud obětujete nějaký starší kus hardwaru, může vás hřát myšlenka, že i díky vašemu dílku toto srdce bije a Andor pulzuje životem.
Můžeme se v diskusi níže pokusit jeden takový počítač sestavit.

- Jedna z cest je také získat nějakého sponzora. Rádi bychom se o to pokusili, přesto je ale nutné udělat ještě malý krůček ke kvalitě, která jedině stojí za podporu. Chybí nám správná prezentace. Osobně se na ní snažím už nějakou dobu pracovat, stále ale narážím na jediný problém – barvy. Chybí nám Andorské barvy! Vytvořil jsem už několik variant, ale ani jedna kombinace není ta správná, ta, která by se vtiskla do paměti, byla příjemná na pohled, osobitá, silná. Proto mě napadlo nechat výběr na vás, našich uživatelích, a» navrhnete takové barvy a stejně tak i vyberete ze všech nápadů, které se sejdou.

- Tímto bych rád vyhlásil jednoduchou soutěž o Andorské barvy. Zúčastnit se může každý, není k tomu potřeba žádných dovedností, pouze cit pro barvy.
Aby to byla skutečně soutěž, chci také za vítěznou kombinaci nabídnout odměnu, vlastně hned dvě odměny.

Ceny za první a jediné místo:
1) vlastní e-mailová adresa na Andoru na vaše jméno či přezdívku, tedy nick@Andor.cz
2) nátepníky (odkaz) či spony (odkaz) dle vašeho výběru. Tyto vyrábí Fea a za věnování do soutěže jí patří velký dík.

Pravidla soutěže:
1) soutěž bude trvat měsíc, tedy skončí 23. února
2) kombinace se musí skládat ze dvou až čtyř barev (ideální jsou tři)
3) každý uživatel může do soutěže zařadit maximálně 5 návrhů
4) návrhy posílejte mailem na adresu tatiana.platonova(zavinac)centrum.cz, kde je Tanulka zpracuje a předá k posouzení komisi.


Tato komise (složená převážně z administrátorů) po uplynutí měsíce zvolí pět nejlepších návrhů (toto číslo se může případně změnit podle počtu), o kterých se poté bude veřejně hlasovat. Výherce poté kontaktuji a domluvíme se na ceně.
Informace o průběhu soutěže se včas dozvíte v diskusi níže, kde zodpovím i všechny případné otázky.

Formát barev:
Kombinace by měla být zachycena na obrázku šířky 500px, výšky 100px, uložena ve formátu GIF. Poměr barevných odstínů v návrhu je libovolný (vyjadřuje poměrné zastoupení pro použití barev), musí ale jít o přesný počet svisle oddělených, nepřerušovaných ploch.

Pokud to nepůjde jinak, nebojte se poslat barvy v jakékoliv formě, pokud budete respektovat maximální a minimální počet (2-4). Tanulka se zavázala vaše návrhy převádět do správného soutěžního formátu – za což jí tímto děkuji.

Toto je ukázka formátu barev:


Všem soutěžícím přeji hodně štěstí a předem děkuji za účast – za pomoc Andoru.
 

Komentáře, názory, hodnocení

PsychoP - 26. března 2006 15:26
falling8927.jpg
Ardent - 14.Března 2006 18:20
to jsi mě špatně pochopil... já jen že ke stolu kde se ty barvy řeší se dostanou jen vybraní lidi... respektive v tu dobu to tak bylo :-D přístě to radši víc rozepíšu ;-)
 
Ardent - 14. března 2006 18:20
spartastandanddefend4000.jpg
Psychop:
Ještě malá oprava. Nikdo z těch, co hodnotí barvy, se neprezentuje jako lepší bytost, než je normální smrtelník. To je dobře vědět.

Ovšem - Eskel sám se prezentuje navýsost nenormálně. To je také dobře vědět :)

Eskel - 14.Března 2006 18:14
Spokojenost? :)
 
Eskel - 14. března 2006 18:14
esk22836.jpg
Ardentis: neprezentuji se dostatečně nenormálně? to bych se urazil... :)
 
Ardent - 14. března 2006 18:05
spartastandanddefend4000.jpg
Nemyslím si, že ti, co barvy hodnotí, nejsou normálními smrtelníky.
Nikdo z nich se tak neprezentuje. To je dobře vědět.
 
PsychoP - 14. března 2006 17:45
falling8927.jpg
Cor Na - 14.Března 2006 16:13
kdy jsi se dostal k vybranym barvam.. to neni pro normalni smrtelniky(zatim)
 
Cor Na - 14. března 2006 16:13
1  kopie8221.jpg

Eskel - 14.Března 2006 16:11

Hmm...
Asi sem trochu mimo...
 
Eskel - 14. března 2006 16:11
esk22836.jpg
Cor Na: !!!!!! chci jména, chci data...
 
Cor Na - 14. března 2006 15:51
1  kopie8221.jpg

Eskel - 14.Března 2006 15:47

Prvních jedenáct už mám shlédnutých :o)
Ale mně by zajímaly třeba i ostatní návrhy...

 
Eskel - 14. března 2006 15:47
esk22836.jpg
No je jich hodně... můžeme zvřejnit prvních deset. Každopádně třetí kolo se blíží kvapem, počítám že zítra už by to mohlo být.
 
Cor Na - 14. března 2006 12:10
1  kopie8221.jpg

Chtěl sem se zeptat, jestli budou potom zveřejněny všechnynávrhy ostatních?

 
Taron - 07. března 2006 09:45
sadakoeye-ikona7763.jpg
mew mew cat - 23.Února 2006 07:02
Hm... kočka se nám překonává... :D
 
Eskel - 23. února 2006 09:46
esk22836.jpg
to zní skvělě... a otáčky?
 
mew mew cat - 23. února 2006 07:02
wearing cool glasses6884.jpg
Kriss - 09.Února 2006 00:00
já tu mám 120gb pro andorské učely :)
 
Petooo - 14. února 2006 10:18
a2007847.gif
Keď neni disk, tiež mám 20GB Seagate 7200vku navyše, ale myslím, že nikto z vás nechodí cez Nitru a posiela» ho poštou ..., no neviem, či by sa to oplatilo. No keď nie, tak nie, potom už fakt nemám ako pomôc».
 
Kriss - 09. února 2006 00:00
18_n250.jpg
Mám 1,5 giga disk jestli bude zájem tak ho obětuji pro dobro andoru.

 
Taron - 06. února 2006 15:12
sadakoeye-ikona7763.jpg
Eskel - 05.Února 2006 14:48
dobré to vědět... ;D
 
Cor Na - 06. února 2006 15:09
1  kopie8221.jpg

Eskelíno: Jasan, stačí :o)

 
Eskel - 06. února 2006 15:06
esk22836.jpg
Cor Na: co znamená jak daleko? :) Jsme asi v půlce, účastníků už je celkem dost, těch kvalitních návrhů už méně... stačí? :)
 
Cor Na - 06. února 2006 15:01
1  kopie8221.jpg

Mám otázku...
Jak daleko jste s tou soutěží?
Vím, že je konec až 23.2, ale mi to prostě nedá a musím se zeptat :o)

 
Eskel - 05. února 2006 14:48
esk22836.jpg
Taron: jo barvy, jasně, promiň. :) to je super, pošli to nejlepší. jinak s tím pure se nemaž, imho dlouho defaultní nebude - jen co budou nové barvy a logo tak se asi na něco zase vrhnu.
 
Taron - 05. února 2006 13:22
sadakoeye-ikona7763.jpg
Eskel - 04.Února 2006 20:19
Ovšem, málem bych byl zapomnél...
Defaultní styl je, pokud chápu správně - STYL PURE
Pokud zůstane stejný, mohl bych jej využít i PRINT SCREENem a barvy postupně přiřadit, ale jen pro svou obrazotvornost.
 
Taron - 05. února 2006 13:19
sadakoeye-ikona7763.jpg
Eskel - 04.Února 2006 20:19
Hm... dobrej vtip...
Myslel sem tím ale, že pošlu nějaký ty GIFy.
Včera sem ještě sesmolil 11 kombinací v Paintbrushi, ešte vyberu téch pět, nebo nékteré věnuju někomu jinému, a» taky pošle.
 
Eskel - 04. února 2006 20:19
esk22836.jpg
Taron: ahoj... "něco"? :) (to mi připomíná "závada: v kabině je něco uvolněné; popis opravy: v kabině jsme něco utáhli")
Tiara: nějaké parametry znáš? jinak co ti na barvách není jasné? rád vysvětlím...
 
Satyr - 04. února 2006 17:45
guyver9154.jpg
Eskel - 04.Února 2006 14:22jo to se hotl uz musis dozvedet ty, ja to nevim, jak jsem rekl ja na to jen narazil
 
Tiara - 04. února 2006 17:11
reg674.gif
Těm barvám nerozumím.
 
Tiara - 04. února 2006 17:09
reg674.gif
Můžu Andoru věnovat zánovní grafickou kartu, pokud by byl zájem........Ale nevím. jestli ji bude někdo chtít, není to žádný výkřik moderní techniky.
 
Taron - 04. února 2006 16:38
sadakoeye-ikona7763.jpg
Eskel - 04.Února 2006 14:22
Zdravím Eskele...
Rád bych se zapojil a tohle je ideální příležitost, tudíž néco pošlu.
Už jsem tu dlouho a pro Andor jsem doposud nic pŕevratného neudělal, proto se o néco pokusím.
 
Eskel - 04. února 2006 14:22
esk22836.jpg
ashuas: ta čísla jsou neuvěřitelná, doslova. :) takže tomu nevěřím. :D
respektive co jsem slyšel tak služby stojí za... nic. údajně, ještě se poptám. díky za info.
 
Satyr - 04. února 2006 11:59
guyver9154.jpg
eskel mrkni na tohle http://www.banan.cz/?lista_webhosting
nahodou jsem na to narazil, takze je to jen takovy napis ve tme, ktery muze byt uplne na nic
 
PsychoP - 04. února 2006 10:15
falling8927.jpg
Gorax - 02.Února 2006 22:34
já ten první řádek myslel jako takový džouk... =)
 
Gorax - 02. února 2006 22:34
r54333997.jpg
psychop - 02.Února 2006 19:11
Souhlas, ale je to zatím zamítnuto tak je zbytečné o tom mluvit.

Co se týče tý IP tak já jsem v podstatě připojen pokaždý z jiný...
 
Drake - 02. února 2006 22:00
zangetsu60032617.jpg
Stejne nechapu proc to tady porad omilate dokola i presto ze s tim nenadlate nic. Jasne se reklo ze zbirka je spatny napad. Nechcete toho tedy nechat a pockat si pekne na vyadreni z 9. 2.????
 
PsychoP - 02. února 2006 19:11
falling8927.jpg
zavede se pravidlo, že kdo někde řekne že přispěl, dotsane IP ban :-D

a teď vážně... výběr peněz dost lidí odsuzuje a já myslím, že jejich argumenty jsou alespoň tak dobré, jako těch, kteří to podporují... ale podle mě by to stejně vedlo ke kastování serveru... někteří by přispěli dobrovolně a anonymně, ale jiní by se chtěli pokusit vytěžit na tom, že udělali něco dobrého...
 
Ardent - 02. února 2006 10:27
spartastandanddefend4000.jpg
Delruth - 02.Února 2006 10:23
Naprostý souhlas. Chce to zkrátka vyřešit v klidu. Však to nějak dopadne a Andor zvítězí!
 
Delruth - 02. února 2006 10:23
iko5322.jpg
Darmonlor - 02.Února 2006 00:53
Vidíš? Anonymně, ale už to tu prohlašuješ! :-D
A tak to prostě dopadne... :-/
 
Eskel - 02. února 2006 01:18
esk22836.jpg
Darmonlor: všechno se uvidí 9.2, pak bude nový článek ve kterém naleznete víc...
 
Darmonlor - 02. února 2006 00:53
i23886.gif
Durin Mahalul - 30.Ledna 2006 22:33
jj, teď nedávno jsem dostal sklenici domácího sádla a jindy zas dva kalendáře...

Eskel - 30.Ledna 2006 23:49
Já vim že je ta myšlenka pasé, ale copak se opravdu nenajdou lidi který by ty peníze poslali dobovolně, anonymě a nezištně? pokud ta možnost bude, rád se připojím...
 
Eskel - 30. ledna 2006 23:49
esk22836.jpg
gumidek: to se uvidí, jestli něco takového bude potřeba, nebo ne... povětšinou se nám ta myšlenka ale moc nezamlouvá. (myslím že můžu mluvit trochu obecně)
Petooo: to je ten problém, ty barvy musí být možné použít všude, jsou to barvy které zastupují web... takže barvy defaultního stylu, loga, zástavy/erbu/vlajek/bojového líčení atd atd. Prostě musí to fungovat na čemkoliv a kdekoliv. Kdyby to bylo lehké tak nevypisuji soutěž... navíc mě zajímá jak si Andor lidé představují. Navíc technicky je to lehké dostatečně aby to zvládla většina lidí. Problém je jen v tom že to většina lidí považuje za zbytečnost, s čímž ale nic nenadělám. :( myslím že už jsem toho napsal dost.
 
Durin Mahalul - 30. ledna 2006 22:33
dwarfm1808.jpg
gumidek - 30.Ledna 2006 21:25
mno to je něco jiného... to je jako když se třeba vyznáš v kompech a sousedovi se tam něco zasekne, tak tě zavolá, jesli bys mu s tim mohl pomoct (abys to opravil), no a když to uděláš, tak ti dá čokoládu, nebo salám... málokdo by ti dal peníze, protože to je takový trapný jako dát někomu třeba 50 korun za nějakou takovou blbost, ale čokoláda za 30 už ne...
a to je asi o tom samým...
 
gumidek - 30. ledna 2006 21:25
ff2ww26127.jpg
Durin Mahalul - 30.Ledna 2006 16:47
... já si myslím, že tohle by bylo zcela dobrovolné..... něco ve smyslu jako když jdeš někam do galerie nebo něčeho takového a platíš vstup, který jde na dobročinné účely a je zcela dobrovolný... prostě pro ty, kteří chtějí přispět, ale nemají jak, tak chtějí alespoň takovým to způsobem...

vlastně to není sbírka, je to na stejný způsob, jak vybírání hardwaru na počítač v peněžní formě, pro uklidnění duše... :)
 
Durin Mahalul - 30. ledna 2006 16:47
dwarfm1808.jpg
Petooo - 30.Ledna 2006 14:38
jenže Ami nechce veřejnou sbírku peněz... už se tu o tom tuším že v tom prvním článku hlavně zmiňoval i proč...
 
Petooo - 30. ledna 2006 14:43
a2007847.gif
A ohµadom tých farieb. Neviem si to absolútne predstavi». Keby vidím ako sa použijú. Lebo takto je to triafanie naslepo. Da» tri farby dokopy, čo pasujú nie je »ažké, ale pri ich použití sa už k sebe hodi» nemusia.
 
Petooo - 30. ledna 2006 14:38
a2007847.gif
Hmm, že nikoho nenapadlo spravi» voláky účet, kam by sme mohli prispie». Vydržal by som jeden víkend bez chlastu a 200 korún by nebolo zlých. A pri predstave, že 100 ludí by sa tu hádam našlo, čo by 100 obetovali, by sa dal kúpi» pomerne slušný komp. A 100 si myslím, že je dos» skromný odhad.

Mám na mysli tie najdôležitejšie komponenty.
 
Qued - 30. ledna 2006 08:27
qued_antisanta2873.png
Nabízím cokoliv z období 486. Řadiče, mechaniky, disky, grafiky, desky, zdroje, case, ramm, ale je to srot, sice funkcni, ale srot. Nevim zda se z toho muze neco hodit.

di'Qued Lannister
 
Eskel - 26. ledna 2006 00:36
esk22836.jpg
SASAN_KING, Fea: skvělé, díky moc...
 
Fea - 25. ledna 2006 09:22
demon9981.jpg
158MB 266MHz DDR - nabízím.
 
Eskel - 25. ledna 2006 01:29
esk22836.jpg
Morholt - 24.Ledna 2006 23:54
to zní dobře... paměti? obávám se že těch nebude dost...
 
Morholt - 24. ledna 2006 23:54
tn_knight2s244.jpg
Něco bych možná mohl připojit, ale spíše bych rád věděl co, takhle to může být problém. Mám sice starší počítač, ale už se pomalu rozebírá, něco z něj můžu zachránit, ale ne všechno...
 
martinpoustka - 24. ledna 2006 23:22
final2_194951852.jpg
hmm ... dejme tomu takle, pokud se najde někdo kdo by byl ochoten ode mne harware převzít a předat Eskelovi, jsem ochoten poskytnout case, zdroj a MB, stačí mne kontaktovat přes icq či poštu ...

vše..
 
Lorrayne - 24. ledna 2006 20:29
vlenicelucie2184.jpg
Můžu věnovat starší (hodně starý) počítač, parametry bohužel neznám. Snad by se z něj něco dalo využít.
 
Aratan - 24. ledna 2006 17:04
dunadan4741.jpg
Eskel - 24.Ledna 2006 15:42

Silně pochybuju, že by AMD darovalo procesor. I když člověk nikdy neví....
Jinak v případě nouze jsou docela slušný starší procesory k mání na Aukru..
 
Eskel - 24. ledna 2006 15:50
esk22836.jpg
Jinak první barevné kombinace už dorazily, díky za ně...
Teď se ustanovuje výběrová komise. O její sestavě vám zde informuji, jen co budou potrvzeny všechny pozvánky.
 
Eskel - 24. ledna 2006 15:42
esk22836.jpg
skvělé, takže už nám chybí hlavně procák...
tady vidím dvě možnosti. buď si napíšeme do AMD o nějaký nadupaný 64bitový Dual-Core Opteron, s tím že jim sem dáme nějakou reklamu, nebo vyměním svůj 1,7ghz procesor za to pentium 2 co psal Dimoun.
 
Lorrayne - 24. ledna 2006 14:54
vlenicelucie2184.jpg
Vyptám se rodičů, je možné, že bych mohla také něco poskytnout. Doufám...
 
Loco - 24. ledna 2006 14:41
devil4898.jpg
Cor Na - 24.Ledna 2006 08:57

Oky...takže můžu poskytnout svůj Hadr mám takový dojem že je to 39 GB ale formátovanej na 32 GB
 
martinpoustka - 24. ledna 2006 11:15
final2_194951852.jpg
Delruth - 24.Ledna 2006 10:54

verdikt vyšší moci? oki..
 
Delruth - 24. ledna 2006 10:54
iko5322.jpg
martinpoustka - 24.Ledna 2006 10:46

Já si to dovedu představit, takže zatím počkáme na verdikt. :-)
 
martinpoustka - 24. ledna 2006 10:46
final2_194951852.jpg
Delruth - 24.Ledna 2006 00:14

tak to bohužel nebudu, to je ten problém, leda by jsme se domluvili nějak jinak ale to si nedovedu představit ..
 
Aratan - 24. ledna 2006 09:11
dunadan4741.jpg
Eskel - 23.Ledna 2006 15:11

Problém je v tom, že k ní nemám žádné kabely ani instalační CD... Jinak somtná karta by měla být funkční. Aspoň mě nenapadá, co by se s ní mohlo stát po jednom a půl roce ležení v krabici...
 
Cor Na - 24. ledna 2006 08:57
1  kopie8221.jpg

Loco - 23.Ledna 2006 23:36

Hard 20 gb nebude.
Viz níže a ještě jednou se tedy omlouvám všem...

 
SASAN_KING - 24. ledna 2006 08:15
ikonka654607.jpg
Mám doma grafickou kartu GF2 MX400 32MB - Měla by být funkční, jen trošku hlučí větráček, ale musela by se ozkoušet, je to z mého starého PC, které mi vyhořelo, případně je z toho PC ještě použitelná Cache (AT) a možná procesor PIII-500 + disketovka + RAMKY
 
Eskel - 24. ledna 2006 00:23
esk22836.jpg
Delruth: víc než ten posledně to nebude :D a s tím sis poradil dobře. každopádně díky moc, jsi v tomhle jediná naděje. Samozřejme s kompletováním počkáme až po té poradě, díky Ardentovi jsem na to zvědavý čím dál víc. :)
 
Delruth - 24. ledna 2006 00:17
iko5322.jpg
ale jak tak čtu... Mohl bych to vzít pravda někdy pak později. Do Ovy jezdím pravidelně a někde bychom se srazili. Když se ejště pořádně neví, jestli jo, nebo ne a Andor určo ejště pár měswíců fungovat bude. :-)
 
Delruth - 24. ledna 2006 00:14
iko5322.jpg
MartinPostka:

Budeš na té chatě u Vaivy, že? :-) Zkus to dotáhnout tam pls. :-)
Já bych to s sebou vzal přes Prahu, když pojedu do Ústí.
btw: kolik to tak váží? ]:-)
 
Ardent - 23. ledna 2006 23:48
spartastandanddefend4000.jpg
Přikláním se k Dimounovi. Opravdu jsme přemýšleli a něco vymysleli. Ještě to chce samo dopilovat, ale mohlo by to jít. Bez kastování, bez hvězdiček, bez nesmyslných hádek. Jde nám přece o stejnou věc.
Aby tenhle svět, tenhle bezesporu úžasný svět, dýchal dál a my se z něj mohli stále radovat!

Jinak je samozřejmě pravda, že to chce mít více plánů.
(Škoda, a teď samozřejmě trochu žertuji, že tato krize nepřišla dříve. Měj jsem doma starší mašinu, a nevěděl, jak se jí zbavit. No to už je jedno.)
 
Loco - 23. ledna 2006 23:36
devil4898.jpg
Kdyby byl Hard 20 GB málo, mám doma jeden nepoužívaný...myslím že je to 32 GB
 
Eskel - 23. ledna 2006 23:17
esk22836.jpg
Dimoun: to je skvělé, doufám že bude fungovat... ale tohle není zbytečná práce, opravdu. chce to mít vždy víc plánů.
 
Dimoun - 23. ledna 2006 23:09
472732.jpg
Eskel - 23.Ledna 2006 22:08
No, jak myslíš. Ta koncepce byla právě o tom, jak ten server koupit a hlavně za co. Bez nějakýho kastování a podobně.
 
Eskel - 23. ledna 2006 22:08
esk22836.jpg
Dimoun:
dobře, to zní nadějně... ale nabídek je nějak čím dál víc a ta porada je až za dlouho. :( Raději bych ten server teoreticky připravil, nechci to dávat dohromady hned, ale chci mít zjištěné kdo by co mohl poskytnout a předem to "zkompletovat", a» se může začít jen co ta potřeba nastane. (samozřejmě stále mluvím o dohledné době)

Fawky - 23.Ledna 2006 19:13
vida, monitor jsem zapomněl! :D ale v serverovnách je to řešené tak, že je takzvaný terminál, stoleček s monitorem a klávesnicí, kam se v případě potřeby server může zapojit. jinak není monitor vůbec potřeba.

See5: viz pošta
CorNa: tady prosím nespamovat, ok?
 
Darmonlor - 23. ledna 2006 20:57
i23886.gif
Fawky - 23.Ledna 2006 19:13

V dnešní době sehnat klávesnici není problém -> mě se doma válí 3, jednu klidně poskytnu. Myš -> Na co myš? server stejně potřebuje pokud možno minimální vytížení a to prostě okenní systémy neumožňujou. A monitor bude třeba jenom nárazově (vlastně i kklávesnice) ježto po základním nastavení již není nutno k počítači nadále běhat a stačí s nim komunikovat přes internet... Až na kritické momenty (Kernel panic :-D )
 
manve - 23. ledna 2006 20:26
mameluk648011001416.jpeg
Manve se hlásí s myší.
Je sice již stará-kuličková, ale myslim si, že by stačila, ...

A tak na 50% monitor, ...ale u toho si nejsem jistej, ... bohužel není můj, ale rosdičů a mohu se s nima domluvot až až se vrátěj z hor.
 
Fawky - 23. ledna 2006 19:13
fawky1166.jpg
Mno, sice hezke ze server slozite, ale jak se bude ovladat?
co takhle klavesnice, myši.. či monitor?

monitor bych jeden měl.. stary 15palcovy...
zvladne rozlišení maximálně 800/600.. ale to pro to myslím nebude důležité...
 
Ronkar - 23. ledna 2006 18:55
a6111.jpg
Cor Na - 23.Ledna 2006 18:45

Jen tu barevnost...
 
Ronkar - 23. ledna 2006 18:44
a6111.jpg
Cor Na - 23.Ledna 2006 18:42

Já vím :))
 
Cor Na - 23. ledna 2006 18:42
1  kopie8221.jpg

See5 - 23.Ledna 2006 18:39

Ale řekni si, že tady na Andoru máš cca 8500 uživatelů (teď už ano, jen za dnešek se nových zaregistrovalo přes 354) a z nich je aktivních asi jen 500. A kdyby si každý toto přečetl a každý by si řekl - "Žebych se taky přidal? Za ten emil to stojí ne?" a každý by poslal 5 různých návrhů, které už určitě jsou několikrát, myslím, že by z toho Tanulce už začalo pěkně hrabat....

IMHO

 
Ronkar - 23. ledna 2006 18:39
a6111.jpg
Hmm...těch pět variant návrhů mi příjde dost málo, alespoň pro mě. Ale co se dá dělat... :))
 
martinpoustka - 23. ledna 2006 18:22
final2_194951852.jpg
Mno case a zdroj bych mohl dát hned ted, pokud by jste se tu objevili, jeden MB tu volný mám ale nevím jestli bude fungovat, ten slibovaný budu mít pro vás zítra nebo tak...

takže pokud se Deli nebo Slaanesh nebo někdo z nich rozhodnut mne kontaktovat, převzít to ode mne a určitě to odvezou do Prahy k Eskelovi, tak jsem pro ...

 
Dimoun - 23. ledna 2006 18:05
472732.jpg
Ještě bych s nějakým podobným vymýšlením ale asi posečkal na to, jak dopadne schůzka. Mám připravenou koncepci, která by tohle všechno nepotřebovala.
Takže ještě jinak: je to nutný sestavovat už teď, nebo to počká na začátek února?
 
Cor Na - 23. ledna 2006 15:42
1  kopie8221.jpg
Tak...
Nesu poněkud chmurnou zprávu již ze začátku.
Můj milovaný bratr, který nikdy neinformuje o jeho manipulaci se všemi věcmi, prodal, nebo dal onen Hard disk nějakému kamarádovi pro nějaké prý "praktické účely", či co...

 
Dimoun - 23. ledna 2006 15:13
472732.jpg
Eskel - 23.Ledna 2006 14:25
Musím se kouknout doma, ale ty compy jsou celý, tzn včetně zákl. desky, hardů (40GB a dva menší, myslím že 16GB a ten poslední nevím) karet, zdrojů, procesorů (pentium II 1.1 GHz a ten druhej nevím) no prostě všeho. Před vánoci jsem si totiž koupil nový comp a tenhle jsem chtěl dát našemu skřetovi. Ovšem jestli bude zájem, tak má skřet prostě smůlu.
 
Eskel - 23. ledna 2006 15:11
esk22836.jpg
martinpoustka: to je bomba... tedy ten hardware. :D
co se týče kontaktu ostrava-praha, tento spoj je hodně frekventovaný díky tholdrinovi, delimu, slaaneshovi atd, určitě budou vědět jak to dopravit k nám.

teď si říkám že odměnu si rozhodně zaslouží i ti kteří darují hardware, takže alespoň s mailem můžete počítat.

Aratan: senza, ta stačí víc než bohatě... :) díky.
Začíná se nám to docela rýsovat. Už mám člověka který ho nakonfiguruje, na hosting už mám dobrou nabídku od Arachne labs, takže i když nepřestáváme hledat další možnosti konektivity, potřeba serveru už je poměrně aktuální.
 
Eskel - 23. ledna 2006 15:08
esk22836.jpg
martinpoustka: to je bomba... tedy ten hardware. :D
co se týče kontaktu ostrava-praha, tento spoj je hodně frekventovaný díky tholdrinovi, delimu, slaaneshovi atd, určitě budou vědět jak to dopravit k nám.

teď si říkám že odměnu si rozhodně zaslouží i ti kteří darují hardware, takže alespoň s mailem můžete počítat.
 
Aratan - 23. ledna 2006 15:05
dunadan4741.jpg
Na 99% bych mohl na server darovat grafickou kartu TNT2 s 32 MB paměti. Není to nic moc, ale IMHO by to mohlo stačit...
 
martinpoustka - 23. ledna 2006 14:56
final2_194951852.jpg
takže bohužel jsem z malé vesničky u karviné, takže někde od Ostravy .,. z daleka ..

ta deska by byla biostar,socket A (tak max. athlon 2,2ka), zdroj je 300 nebo 350 W a servrový case ...
 
Cor Na - 23. ledna 2006 14:44
1  kopie8221.jpg

Eskel - 23.Ledna 2006 14:43

Dobře.
Budu se snažit to nějak vykutit,
rád pomůžu.

 
Eskel - 23. ledna 2006 14:43
esk22836.jpg
Cor Na: celé je to předběžné - všechny nabídky registruji a vy teď prosím zjistěte jestli je to opravdu možné a také ty specifikace.
Díky moc...
 
Cor Na - 23. ledna 2006 14:32
1  kopie8221.jpg

Eskel - 23.Ledna 2006 14:25

Jestli to moc nevyšlo najevo z mého posledního příspěvku o komponentech, které bych mohl darovat, tak prozatím ještě nevím, jestli je vůbec budu moci darovat, protože toto jsou části, které jsme kdysi (kdysi?) měli ještě použít, tak opravdu tedy nevím.
Ostatně bych radši počítal se vším, takže u mne ještě nic není definitivní...

 
Eskel - 23. ledna 2006 14:25
esk22836.jpg
Cor Na: co tím myslíš? klidně to udělej v malování, použij jaké barvy chceš, ničím se neomezuj. jestli nevíš tak mi napiš do pošty, probereme to.
Dimoun: super, co je v nich za pamět?
Martinpoustka: to by byla naprostá bomba, základovka je asi největší problém. Case a zdroj je taky potřeba - má 350W? Co se týče předání to bude horší, budeš na pragoconu? Nebo odkud jsi?
Co se týče soutěže tak prostě vybrat nějaké dvě tři barvy které myslíš že by mohly prezentovat andor, respektive být použity v prezentaci a v nějaké podobě je poslat Tanulce na mail. (nebo klidně mě, já to přepošlu jí :)) Prostě dáváme dohromady něco jako corporate design. Tohle fakt zvládne každý, stačí malování... no a ty ceny jsou myslím taky docela fajn.

takže rekapitulace našich částí:
Andor Server:
- procesor >
- základní deska > ?? > martinpoustka
- hard disk > 20 GB > Cor Na
- paměti > ?? > (Dimoun?)
- case > ?? > (Dimoun/martinpoustka/Cor Na)
- zdroj > ?? > (martinpoustka)
- grafická karta
- sí»ová karta

(jestli jsem na něco zapomněl tak mi to prosím připomeňte)
o tom který komponent se použije se rozhodne podle parametrů, o ty bych vás chtěl požádat, protože bez toho je to stavění tak trochu naslepo. :)
 
Cor Na - 23. ledna 2006 14:22
1  kopie8221.jpg

See5 - 23.Ledna 2006 14:21

Za nic :o)

 
Ronkar - 23. ledna 2006 14:21
a6111.jpg
Cor Na - 23.Ledna 2006 14:15

Já si to myslel :)) Díkec.
 
Cor Na - 23. ledna 2006 14:15
1  kopie8221.jpg

See5 - 23.Ledna 2006 14:13

Pixely...

 
Ronkar - 23. ledna 2006 14:13
a6111.jpg
Taky jsem plně neporozuměl výše určenému zadání, proto bych rád poprosil o upřesnění + možná to bude znít blbě, ale nemám potuchy co je to rozměr px.
 
Cor Na - 23. ledna 2006 13:42
1  kopie8221.jpg

Ostatně... Také bych mohl přispět do mlejna i tou trochou co mám.
Jestli všechno půjde tak jak má a jestli nikdo z naší rodiny nepotřeboval 20 gigový hard, nebo case, docela by mně to i zahřálo na srdci, pomoci Andorskému stavu k lepšímu...

 
martinpoustka - 23. ledna 2006 13:21
final2_194951852.jpg
naprosto nechápu co se po nás chce, je mi líto ..co že máme vyrábět???

no nic

jinak klidně pro andor server obetuju case, zdroj a zakladní desku, vše je ještě v záruce, relativně nové, ale nemám sebemenší tušení jak vám ho předat...
 
Cor Na - 23. ledna 2006 11:40
1  kopie8221.jpg

Tak...
Trochu jsem na tom zapracoval a už jsem ten emil odeslal na příslušnou e-adresu...

 
Dimoun - 23. ledna 2006 11:15
472732.jpg
Klidně obětuji oba starší počítače. Akorát nevím, budou-li k něčemu.
 
Cor Na - 23. ledna 2006 10:24
1  kopie8221.jpg

Eskelíno: A co takhle nastavit si barvy?
Mohlo by být?? Nebo pouze barvičky v hlavním výběru v malování??

 
Eskel - 23. ledna 2006 10:14
esk22836.jpg
Cor Na - 23.Ledna 2006 10:00
ne, žádné vzory ani barvy - to co jsem udělal v těch vzorech neberte v potaz. :)
Bard - 23.Ledna 2006 09:26
je to celkem jedno, tanulka to stejně předělá do svislých, je to v interních směrnicích soutěže. :) z toho důvodu aby se jednoduše porovnávaly.
a upřímě řečeno není to jedno? neděláme vlajku, jde čistě o ty barvy. pokud budou dobré tak je dodej klidně v číselném formátu, to fakt nehraje roli.
 
Cor Na - 23. ledna 2006 10:00
1  kopie8221.jpg

Takže žádné znaky, ani tvary?
Žádné vzory ploch barev (viz výše Barevná ánie) ?

Jen poslat atd.... ?

 
Bard - 23. ledna 2006 09:26
ikonagamma1684.jpg
Dotaz: Musí to být nutně svislé pruhy? Co takhle vodorovně? Úzký sytě zelený pruh, na něm stejně široký rudý a nad tím širší modrý?
Byl by ve vodorovném skládání pruhů problém?
 
Durin Mahalul - 23. ledna 2006 09:21
dwarfm1808.jpg
Eskel: dobrý nápad s tímhle... aspoň se tu bude něco zajímavého dít... a s tím serverem taky hezké...
Sme si říkali s Darmem, že když by se pak píchnul server i za větší prachy do sítě někam, tak pak si tam může Ami umístit i další prezentace, které nemusí pak hostovat jinde a že se mu to tak určitě může i vyplatit. Určitě už nemá žádnou podobně náročnou aplikaci.
Jo a něco sem ti psal na ICQ.
 
Eskel - 23. ledna 2006 08:44
esk22836.jpg
Ještě bych měl dodat že barvy budou použity zejména na logo (které už mám v části hotové) a defaultní styl.
 
 
 
Andor.cz o.s. © 2003 - 2024 hostováno na VPS u wedos.com
Za obsah příspěvků zodpovídá zadavatel, ne redakce, či administrátor portálu www.Andor.cz
Dračí doupě, DrD a ALTAR jsou zapsané ochranné známky nakladatelství ALTAR

doba vygenerování stránky: 0.064031839370728 sekund

na začátek stránky