Andor.cz - Dračí doupě online

Knihovna

Pozor pozor! Výzva pro všechny psavce a nespavce!Oblíbit

wel1d5kk1aaa19357.jpg

Autor: Sargo

Sekce: Projekt(íček)

Publikováno: 14. května 2007 00:10

Průměrné hodnocení: 5, hodnotilo 3 uživatelů [detaily]

 
Ale hlavně psavce, alespoň ty občasné, dočasné, časné i nečasné.
Ne, nechystá se žádná soutěž.
Je to - jak to nazvat - PROJEKT! :-) (Malý projekt. Projektíček.)
Račte dále, ten kdo vstoupí, neprohloupí, dnes vstup zdarma!
 

Vážení,

ráda bych vás pozvala k malému experimentu.
Pojďme každý sepsat krátké dílko na dané téma a pak to dát dohromady. Povídku, báseň, zamyšlení, cokoli dle libosti. Výsledek mi pak pošlete do pošty nebo obvyklým způsobem do článků (s poznámkou, že jde o tento projekt - projektíček). Dám je dohromady do několika celků podle počtu zúčastněných a zveřejním.
A potom už lze jenom kritizovat, obdivovat různorodost zpracování, porovnávat, oceňovat originalitu a ohrnovat nos nad banalitami - či bušit se do hlavy "proč jsem na tohle nepřišel?".

Copak se tomu dá odolat? ;-)
Jako první téma mi nakonec vyplynulo něco, co zažil snad každý - TVŮRČÍ KRIZE. Ano, ta noční můra grafomanů a studentů u maturitní slohovky. Ta, o které již byly popsány stohy papíru a ještě stohy papírů popsány budou. A nyní - snad - i výjimečně úmyslně chycená pod krkem s chutí vyždímat z ní, co se dá.

Teď už jenom pár technických detailů:
Rozsah: maximálně 250 slov (ve wordu si je zjistíte kliknutím na soubor - vlastnosti - statistické údaje), minimum neurčeno.
Datum uzávěrky: 26. května 2007 (Je to krátké, ale taková doba musí stačit! Než to z hlavy vyšumí :-))

Těším se na vaše příspěvky. Ať se daří! :-)

 

Komentáře, názory, hodnocení

SASAN_KING - 22. května 2007 08:00
ikonka654607.jpg
Eithné - 18.Května 2007 10:35
Všechno ať raději neposílá, občas ho totiž napadaj pěkný kraviny .))
 
PsychoP - 19. května 2007 13:52
falling8927.jpg
Siss - 19.Května 2007 13:48
Promiň. Ještě jsem si toho nestačil všimnout. Je pravda, že nebylo kdy. Potvrzuje to tvá slova.
 
Siss - 19. května 2007 13:48
vampire_girl7462.jpg
psychop - 16.Května 2007 22:40
Já nejsem tak ambiciózní jako ty.
 
Eithné - 18. května 2007 10:35
dub2857.jpg
Bard - 18.Května 2007 07:20
Slova "Bard" a "neposílat ke schválení" vůbec nevyslovuj v jedné větě! Ty koukej posílat všechno, jak by k tomu přišli ti, kdož jediné, co opravdu čtou poctivě, jsou povídky od tebe? :-P
 
Sargo - 18. května 2007 10:09
wel1d5kk1aaa19357.jpg
Bard - 18.Května 2007 07:20
Pošli určitě, máš tu své věrné čtenáře :-D
Jak vidno, k TK opravdu nemáš co říct... :-))

Dark Gauldoth - 17.Května 2007 16:05
Mmm, tak přiměřeně. Třeba já mám... červenou knihovnu! :-D :-D
 
Bard - 18. května 2007 07:20
ikonagamma1684.jpg
Sargo - 17.Května 2007 10:28
Píšu povídku, jsem na 18. stránce a krom kratičkého akčního intermezza se tam k ději teprve schyluje. Takže až to dokončím, ani to nemám posílat ke schválení? ;-))

A když už jsem tedy u toho, tématu "tvůrčí krize" se asi nezúčastním.
 
Dark Gauldy - 17. května 2007 16:05
borricmini5162.jpg
Sargo - 17.Května 2007 15:03
Na základce jsem skoro za mistra jazyka.. Zapomínáš, jak mladičký jsem? :P
(řádky výše nechci naznačit způsob, jakým češtinu ovládám, spíš nároky školy, které nejsou příliš vysoké)

A pak právě dejme tomu, úvahu si vybírám. Vždyť.. kolik lidí ji bude mít? (asi dost, což? ^^')
 
Sargo - 17. května 2007 15:03
wel1d5kk1aaa19357.jpg
Dark Gauldoth - 17.Května 2007 14:56
Pochybuji, že by se ve škole spokojili s rozsahem 250 slov ;-) Navíc myslím, že větší zajímavosti příspěvků dosáhneme tehdy, když právě budou mít psavci možnost si určit žánr - úvaha, báseň, horror... :-)
 
Dark Gauldy - 17. května 2007 14:56
borricmini5162.jpg
Arion2 - 17.Května 2007 00:21
Durin Mahalul - 17.Května 2007 09:31

Tak k té délce -samozřejmě to není něco, co by u mě bylo normální -v osmi A4 jsem psal vyjímečně, právě abych se v soutěži, která nakonec snad ani nebyla vyhodnocena, nějak umístil. Po nocích dřepěl u notebooku a hledal nápad zapomocí Granka, co mě drželo při bdělosti.
Snažím si teď o kratší povídky (rozuměje: nejdéle čtyři A4), které mají rychle a úderně zapůsobit (rozuměje: ten záměr tady byl)..


Tak tedy, zase k tématu -co takhle úvaha? Zrovna máme za úkol do čtvrtka napsat úvahu s libovolným tématem... Nebude se vedení zlobit, když nechutně rozmáznu dvě mouchy jedním tahem ruky? (tak mě napadá, že by stejně nikdo nepoznal, že dílo bylo použito i k jiným účelům, ale jakožto šíleně hnusně poctivej člověk se ptořebuji ujistit.. :P)
 
Sargo - 17. května 2007 14:31
wel1d5kk1aaa19357.jpg
Eithné - 17.Května 2007 12:05
S tebou tu zkušenost nemám ;-) Zatím to bylo vždycky k věci :-D

Durin Mahalul - 17.Května 2007 12:19
Kdo potřebuje výukové, si takhle dlouhé zaručeně nepřečte :-D

Ale dost spamu, prosím ;-)
 
Durin Mahalul - 17. května 2007 12:19
dwarfm1808.jpg
Sargo - 17.Května 2007 10:28
Mám na mysli výukové příspěvky :) Ne herní, nejsem magor :D

A i tamto převyprávění se občas hodí :)
Jo a hned jak bude čas na psaní, tak ukončím bittersweet. Ramirez víceméně uhádl a bude jeden příspěvek pro něj a pak takový závěrečný velkolepý pro všechny :)
 
Eithné - 17. května 2007 12:05
dub2857.jpg
Sargo - 17.Května 2007 10:28
Nesouhlasím.

Taky ráda píšu o ničem :-P
 
Qued - 17. května 2007 10:52
qued_antisanta2873.png
Sargo - 17.Května 2007 10:28

Souhlasím.
 
Sargo - 17. května 2007 10:28
wel1d5kk1aaa19357.jpg
Durin Mahalul - 17.Května 2007 09:31
Mám pocit, že se rozmohl silný nešvar "co je dlouhé, to je dobré" - pročítat se pindy o ničem je úmorné. Ano, někdy je to k věci, ale častěji jenom nastavovaná omáčka. A jestli se mi z něčeho protáčejí panenky, tak když nějaký hráč chvíli nepíše, pak přijde, a i když už jsou všichni jinde, on převypráví, co celou tu dobu dělal, i když je to vlastně jasné a nemá tam žádnou přidanou hodnotu.
Založím ligu za psaní k věci! :-D

Arion2 - 17.Května 2007 00:21
Ano, je to ošklivé OT, ale v té výzvě jsi se literárně vyloženě našel. :-)))
 
Durin Mahalul - 17. května 2007 09:31
dwarfm1808.jpg
Arion2 - 17.Května 2007 00:21
Osm A4 určitě zvládne. Mám delší příspěvky v jeskyni :)
 
Arion2 - 17. května 2007 00:21
a5615.png
Dark Gauldoth - 16.Května 2007 20:55
Jo, osm A4, to je akorát. :)
Jen s odesláním na Andor by to asi muselo přes e-mail. (ale kdo ví jak je nastavena databaze, třeba by to zkousla, jen ta informace není odtajněna) :)
A pak také, že bych to četl asi jen já, mhm... to asi moc nepotěší.

Ovšem na takové případy, zde máme také kolonku... mezi námi děvčaty jí říkáme "nedokončené projekty" v pravém jméně je to "Na pokračování". :))

Mhm, asi napíšu DTL, aby mi poslala všechny kousky Ariona a také vydám reedici. (Hahahaha, zasmál se Pribináček a zkysl.)

To je OT jako sviň... musím přidat něco k tématu.



Vážení a milí, weboví diváci.
Právě se k Vášim zrakům dostala jediněčná šance. Můžete si dovolit ji nevyužít?
Odpověď je na snadě a zní velmi jednoduše. Ne!

Tak na co čekáte? Začněte psát ještě dnes.
Neslibujeme Vám první cenu, ani horentní částky možné výhry. Ne, nic takového! Nabízíme jen možnost zapojení se do zábavného projektu.

Stále jste se nerozhodli?
Vaše jedinečná šance čeká, ale pozor nebude zde věčně. Chyťte příležitost za pačesy. Právě nyní! Teď hned.

Nemusíte nikam volat. Nemusíte nikam chodit. Nemusíte nic objednávat ani nic kupovat. Tato bezkonkurenčně nejlepší nabídka na trhu Vás nestojí vůbec nic*. Přidejte se a zažijte ten nádherný pocit vzrušení, již po několika málo vteřinách.

Jak je to možné? Zeptejte sami sebe. Ale pozor! Nejprve napiště krátký článek na téma zobrazené na Vašem přijímači, odešlete jej do 25.května 2007 na známou adresu, též uvedenou na Vašich zobrazovačích. Vše je hotovo. A nádherný pocit Vaší účasti přetrvává.
Nevěříte? Zkuste to!



* Cena připojení k internetu a elektrické síti se řídí ceníkem Vašeho dodavatele.
 
Sargo - 16. května 2007 23:13
wel1d5kk1aaa19357.jpg
Příspěvky se již pomalu scházejí - díky všem, kdo již své poslali a na ostatní apeluji, nechť to nenechávají na poslední chvíli! :-)
(Povedlo se mi se dostat do 202 slov! Jupí! Mohu přidat i přídavná jména! :-D)

Stále však nemáme název projektu - že by zůstal PROJEKTÍČEK? (omg...) - ani téma na další kolo - že by upíří vlaštovky? :-))
 
PsychoP - 16. května 2007 22:40
falling8927.jpg
Siss - 16.Května 2007 17:15
Tak za umístění na první místo bych třeba já bojoval XD
 
Fistandantilus - 16. května 2007 22:24
fuck_y2031.jpg
Lehce jsem zavadil tady o něčí příspěvek ohledně délky povídek na Andoru. Nevím čím to je, jestli vychází tolik básniček z toho, že by byl někdo líný nebo ne, avšak myslím si, že s tím, že by někdo nějak nutil limity pro někoho, aby se do něčeho vešel, je asi hloupé. Stejně to ten autor píše pro všechny, které chce pobavit svým příběhem, ať už dobrým nebo špatným. To už posuzují jiní.

Řekl bych, že je to o individualitě a nebát se. Pisálci a písaři, apeluji na Vás. Nebojte se. Rozžhavte svá pera černou barvou inkoustu ! :)) (možná bílou vzhledem k Andoru)
 
Dark Gauldy - 16. května 2007 20:55
borricmini5162.jpg
Arion2 - 16.Května 2007 18:50
Já se ale neozývám jakožto zastánce krátkých děl -jen poukazuji na fakt, že existují tací, kteří ta dlouhá odsuzují (jakože já s jednou soutěžní povídkou měl právě problém, když mi přišlo sdělení, že délka osmi A4 nevyhovuje -což přeci není až tak hrozné, ne?)

A co se týče Goblina.. zaujal? -pokračování, či spíše celý děj, už je. Jen shrnut do povídky (nejsem si jistej, jak to dopadne...).
Odesláno ke schvlení už bylo, takže stačí jen počkat.. ;)
 
Arion2 - 16. května 2007 18:50
a5615.png
Dark Gauldoth - 15.Května 2007 17:11
Jo, od lenochů, co nejsou schopni přečíst celou (nebo dvě... čtyři) A4.
já se většinou u článků, vyjadřuji i k případné krátkosti, což bývá téměř pravidlem.

Na Andoru najdu jen pár děl, kterým jsem krátkost nevytnul, většinou kvalitní dílka... samozřejmě neříkám, že délka = kvalita, ale úplně ořezané to také být nesmí.
A vlastně mne i zaráží když se ozýváš právě ty, ty autor Goblina, který mne velmi zaujal. - to jen, abych tě dohnal k přemýšlení o pokračování. ;)


DTL - 15.Května 2007 17:22
Sargo - 15.Května 2007 20:45
Také by to nemuselo, vyjít jako jeden projekt, no asi jste to nebraly v potaz - dobrá už téměř mlčím.
A líní čtenáři mohou číst na pokračování, když jsme u toho.


A vůbec ten limit je hrozný a basta.
Jen kdybyste nevěděli proč, tak protože jsem se do něj nevešel - ani na druhý pokus, který už snad je o tématu.

Ale to je jedno, tak mi nic nevyjde a hotovo.
 
Siss - 16. května 2007 17:15
vampire_girl7462.jpg
Sargo - 14.Května 2007 21:57
Samozřejmě... A dokonce mě nemusíš uvádět jako první. :D
 
Sargo - 15. května 2007 20:45
wel1d5kk1aaa19357.jpg
Qued - 15.Května 2007 14:15
Může. :-))

Dark Gauldoth - 15.Května 2007 15:53
Klidně piš o tom, jak TK netrpíš :-D
Proč zrovna tohle, jsem už psala - a jestli někdo nenavrhne něco rozumného a budu muset vymýšlet i další kolo, si pak nestěžujte :-P
Nebo že by... vlaštovky? :-D

Arion2 - 15.Května 2007 16:48
Viz DTL :-))
Jenom dodám, že tím i čtenáři dostanou možnost se opravdu vším pročíst a vychutnat si to - protože deseti delšími by to prostě neudělali.
Dodatek dvě: za našich časů v češtinářské olympiádě se muselo z daných slov sepsat dílo co nejkratší. Byla to fuška. :-))
 
PsychoP - 15. května 2007 18:39
falling8927.jpg
Dark Gauldoth - 15.Května 2007 15:53
Sis ještě nezvyk?
 
DTL - 15. května 2007 17:22
nif2820.jpg
Arion2 - 15.Května 2007 16:48
Dlouhá dílka jsou prima, ale když to chceš vydat všechno v jednom článku...? Deset takových najednou...? Z vlastních zkušeností už vím, že existují i povídky, které se do pole pro vložení článku prostě nevešly - tohle by se určitě nevešlo zrovna tak. :))
Klasická povídka asi nemá šanci se sem dostat - na dvou stech padesáti slovech to může být maximálně mikropovídka. Krátkost je ovšem zárukou, že se autoři soustředí na nápad a nebudou mít šanci to obalovat balastem - byť třeba příjemným a lahodně čitelným. Samotnou mě napadlo asi už pět možných variant mého příspěvku do projektíku, a ani jednu se mi zřejmě nepodaří vměstnat do limitu. Budu muset vymyslet něco jiného...
... a o tom ty limity jsou. ;)

Jako obvykle, vše IMHO a pouze za sebe, a je dost dobře možné, že jsem to špatně pochopila a ve skutečnosti je všechno jinak. :))
 
Dark Gauldy - 15. května 2007 17:11
borricmini5162.jpg
Arion2 - 15.Května 2007 16:48
Já se teda u některých delší děl setkal s negativními odezvami..
 
Arion2 - 15. května 2007 16:48
a5615.png
Myslím, že debata o tématu, nemá smysl.
Sargo je tvrdá a neustoupí (doufám)... jistě nesleví ani z toho šíleného limitu, v kterém se prostě kvalitní povídka napsat nedá.

Nemyslím si, že právě toto omezení je správné. Vzhledem k opačnému pojetí vůči maturitním slohovkám, kde se důraz, jak známo, klade především na 4xA4 a více.

A když se to tak vezme, největší chybou článků na Andoru je právě jejich délka, resp.spíše krátkost, která ze čtenářů vychovává ještě větší lenochy. Tímhle se to jen zhorší a autoři budou svá dílka ještě více stlačovat. (to je normální jev - přebírat něco, co platí pro něco jiného)

Už teď se mi zdá, že vychází až moc básniček a žádné pořádné příběhy. Je snad snahou, vyřadit příběhy z Andoru úplně?
Přijde mi, že ano.

Nakonec vlastně mohu být rád, že v zadání nestojí podmínka celého textu v angličtině, latině či jiného jazyka.
Ačkoli nepochybuji, že i to přijde.


Za případný OT se omlouvám, klidně mě smažte.
 
Dark Gauldy - 15. května 2007 15:53
borricmini5162.jpg
DTL - 15.Května 2007 12:50
Hlavní problém není ve způsobu, ale váhovém poměru -jak by mohla desetideková vlaštovka unést půlkilový kokos?


psychop - 15.Května 2007 13:38
Trochu se vymykáš předloze.. ;)

(A abych nemohl být smazanej [editace příspěvků ještě neexistuje, že? ^^'], tak k věci:)
Proč zrovna tvůrčí krize? o O
Když mě nic nenapadá, nepíšu. Do psaní se dávám jen při příchodu nějak žalostné myšlenky, kterou proěmním do žalostně proveden povídky. No a když musím, přes prvopočátní pětiminutovou krizi se lehce přehoupnu napsáním něčeho k tématu naprosto absurdního (třeba při braní Romantismu popis krajiny, což? Kdo by čekal, že napíšu o našem lesíku za školou, co se tam schází bandy na dýmku míru, satanisti a bezdomovci? ^^)

Když nad tím tak přemýšlím -proč vlastně nenapasat optimisticky založené dílo do projektu, jak jsem pln nápadů a fantazie?
(zase přemýšlím nahlas)
 
Qued - 15. května 2007 14:15
qued_antisanta2873.png
Tak mne taky napadlo, jestli se téma nedá ošidit nějak takhle:

Jednou večer jsem seděl u stolu a přemýšlel co budu dělat, počítač jsem pouštěn nechtěl, na pivo nebylo s kým jít, tak jsem vytáhl tužku a papír, že si něco napíšu.
Velmi dlouho jsem nemohl nic vymyslet, ani jedna věta mi nepřišla vhodná jako začátek příběhu.
Když už jsem myslel, že to vzdám sepsal jsem tohle:

Nad stromy, jak luky ohnutýmy se proháněl vítr, zněl smutně mým uším...
....
...
...
...
...

Tak jsem vlastně zjistil, že žádnou tvůrčí krizi nemám.

:)))

Celkově to je na téma tvůrčí krize a přitom je tam zcela jiný příběh, může to tak být? :D
 
PsychoP - 15. května 2007 13:38
falling8927.jpg
Qued - 15.Května 2007 09:08
DTL - 15.Května 2007 12:50
Durin Mahalul - 15.Května 2007 13:08
Ehm... Tak třeba tohle znám, ale nedošla mi souvislost, kterou jste tam sprostě doplnili vy sami. :oP

Na jeden ořech ale minimálně dvě vlaštovky, aby nedocházelo ke zbytečnému zpomalování dodávek.
 
Durin Mahalul - 15. května 2007 13:08
dwarfm1808.jpg
DTL - 15.Května 2007 12:50
Jak rychle letí plně naložená vlaštovka? :)
 
DTL - 15. května 2007 12:50
nif2820.jpg
Qued - 15.Května 2007 09:08
...na šňůrce, ovšem. ;)
Ach jo, už zase OT. Sargóó! Potřebujeme promazat... :D
 
Qued - 15. května 2007 09:08
qued_antisanta2873.png
psychop - 15.Května 2007 08:34

Ony africké vlaštoky by totiž mohly nosti kokosové ořechy...
 
PsychoP - 15. května 2007 08:34
falling8927.jpg
Durin Mahalul - 15.Května 2007 08:26
Něco málo, rozhodně ne všechny a pochybuji, že alespoň polovinu z nich. Nicméně se nestydím, udělal-li jsem si jakýkoliv trapas, neb to já dělám stále a občas i rád.
 
Durin Mahalul - 15. května 2007 08:26
dwarfm1808.jpg
psychop - 15.Května 2007 08:11
Viděl jsi Monty Pythony? Asi ne co? :)
 
PsychoP - 15. května 2007 08:11
falling8927.jpg
Sargo - 14.Května 2007 21:57
Pokud je mi známo, tak takhle přehnané opálení není na mé osobě až tak viditelné, tudíž se cítím spíše vlaštovkou českou, popřípadě československou, nemohu zapírat krev svého otce.
 
Arion2 - 15. května 2007 04:45
a5615.png
Teda, tak jsem chtěl také něco napsat k tématu, které je mi tak blízké.
A když jsem to dopsal, tak jsem zjistil, že to vůbec není k tématu, ale o něčem úplně jiném. Nu, což... další mnou nedotknutá a tím pádem i nezničená výzva.

A ten limit maximálně 250 slov, je dost krutý... ačkoli jsem napsal úplně něco jiného, vyšlo mi 686 slov.
Tedy jestli si později přečtu povídku o 250 slovech s hlavou i patou, o tématu a ještě navíc čitelnou, tak jste dobří už jen pro zvládnutí toho šíleného limitu.

Přeji hodně štěstí. (snad se dočkám i jiného než básniček)
 
Eithné - 14. května 2007 23:34
dub2857.jpg
Sargo - 14.Května 2007 21:57
Vím, co Evve myslí, někde to na počítači mám uložené, ale bohužel to nemůžu najít... :o(
 
Qued - 14. května 2007 22:18
qued_antisanta2873.png
Nejhezčí je sledovat, kolik lidí se bude tou krizí ohánět vůči svým příspěvkům.
Když nic, je to aspoň dobrá výmluva. :-P
 
Sargo - 14. května 2007 21:57
wel1d5kk1aaa19357.jpg
DTL - 14.Května 2007 11:24
Ano, přesně tak. Líp to vyjádřit nelze. :-))

Qued - 14.Května 2007 12:20
Ti, co nemají prázdniny, sepíšou obzvláště smutné a tragické příběhy z kancelářského prostředí. :-)))

Durin Mahalul - 14.Května 2007 11:05
Na toto téma nemám názor zatím. Snad časem, do prvních kol bych dala něco klasičtějšího :-)

evve - 14.Května 2007 12:46
Tak sem koukla do Grácií, ale neobjevila jsem v hlavičce nic souvisejícího :-)) No, ale to je fuk, hlavně když napíšeš :-P

Qued - 14.Května 2007 13:17
Mám to brát jako první oficiální příspěvek? :-D

Siss - 14.Května 2007 19:57
Čekala jsem, kdo to pošle první. :-D
Když vás bude víc, mohu to graficky sjednotit a podepsat víc autorů? :-)))

psychop - 14.Května 2007 20:10
Výborně, výborně! A jsi africká vlaštovka, nebo...? ;-)
 
PsychoP - 14. května 2007 20:19
falling8927.jpg
MImochodem, hodnoceno za 6 za účelem vyrovnání hodnocení na 5 celých.
 
PsychoP - 14. května 2007 20:10
falling8927.jpg
První vlaštovka již byla odeslána. Teda... Ode mě první v rámci tohohle určitě...
 
Siss - 14. května 2007 19:57
vampire_girl7462.jpg
Když je minimum neurčeno, může to vypadat třeba i takhe?

.........
...
.....
.........
.....

Vážně asi procházím obdobím tvůrčí krize... :(
 
Aratan - 14. května 2007 19:35
dunadan4741.jpg
psychop - 14.Května 2007 17:31

Tak napiš o své tvůrčí krizi. :-)
 
PsychoP - 14. května 2007 17:31
falling8927.jpg
Dobrý nápad... Možná mě něco napadne, jenže mám zrovna takovou menší tvůrčí krizi, zrovinka s ohledem na jakékoliv dílo na téma "tvůrčí krize". Takže možná něco zašlu, spíš ale ne.
 
DTL - 14. května 2007 15:11
nif2820.jpg
Vhailor - 14.Května 2007 13:06
Qued - 14.Května 2007 13:17
Hééj, nevyplácejte si takhle dobré nápady na komentáře, koukejte to rovnou posílat coby projektový příspěvek! :D
(Ad Vhailor... Dokonalá ilustrace maximálního využití tématu. A obdivuju, jak málo slov ti na to stačí! :) )
 
Vhailor - 14. května 2007 13:25
gargoyle4751.gif
Hustý, ale moje je údernější;)))
 
Durin Mahalul - 14. května 2007 13:24
dwarfm1808.jpg
Qued - 14.Května 2007 13:17
To je skvělý :)
 
Qued - 14. května 2007 13:17
qued_antisanta2873.png
Vhailor - 14.Května 2007 13:06

Tvurčí krize z papíru,
kouká na mě odvážně.
Zabiji ji jak víru
co pohání mne převážně.

Tužky po ní mrsknu
jak vrhací nože
Taky na ni prsknu
z tragédie lože.

Do xichtu se směje,
drásaje mi nervy
Copak se s ní děje?
Kroutí se jak červi!

Jako správnou krizi
zažehnám ji psaním
Mám už v halvě vizi,
nudy se tak straním.

:))
 
Vhailor - 14. května 2007 13:06
gargoyle4751.gif
ehm, teď mě nějak okamžitě napadlo
nemůžu nic napsat
fakt se na to vys**t

ale to asi neni to, co si zamýšlela,co?;) uvidim, jestli během tvůrčí krize při učení na zkoušky jí na chvíli překonám a něco o ní napíšu:)))
 
evve - 14. května 2007 12:46
blue_butterfly_sm2219.jpg
Hezké, to se mi líbí :o) téma se mi sice zdálo poněkud...no...ehm :o) ale jak se na to tak teď dívám, tak to je supr :o) (jen mi pořád skáčou před oči ta slova, co jsme s eithné daly dohromady do hlavičky Grácií O:o) )
 
Qued - 14. května 2007 12:20
qued_antisanta2873.png
DTL - 14.Května 2007 11:24

Souhlasím

Sargo - 14.Května 2007 10:57

Co ti, co nemají prázdniny?
 
DTL - 14. května 2007 11:24
nif2820.jpg
Tvůrčí nemá být téma, ale dílo. ;)
Když vám někdo předhodí neotřelé, originální, svěží a lehko zpracovatelné zadání, co pak z toho? To není zajímavé ani trochu. (Nemluvě o tom, že takové téma přijde zpravidla neotřelé, originální atd. jen někomu.)
Kdepak; téma, které je na první pohled nezáživné pro všechny, a docela tuctové - tam se dá teprve řádně projevit, tam se teprve ukážou rozdíly přístupu a nápady různých hlav. Pak to teprve bude zajímavé. ;)

Vše pochopitelně IMHO, a to největší OT by se vážně mělo promazat. :))
 
Durin Mahalul - 14. května 2007 11:05
dwarfm1808.jpg
Pro inspiraci přikládám tenhle obrázek: http://www.free-nature-animal-butterfly-wallpaper.com/wallpapers/xanimal18.jpg

Určitě se nesmí vybrat nic smutného, s andělem, drakem, upírem, válečníkem... nic takového... právě bych si představoval třeba zadat takhle koně ve sněhu a snažte se děcka, nebo něco taky takového, co se nedá překroutit v dojemný citlivý počin, nebo heroický výkon :)
I když jsem si jistý, že to někdo dokáže :)
Je to pak hrozně zajímavé číst ty výtvory :)
 
Durin Mahalul - 14. května 2007 11:01
dwarfm1808.jpg
Sargo - 14.Května 2007 10:59
Ach neeeee :D

Mno a dobře, tak něco tvůrčího, to je těžší :)

Ale zrovna ten impresionalismus jak sem o něm mluvil u matury, by mohlo být velice dobré :) Našel by se nějaký obrázek, který by měl duši takovou, jakou bys chtěla a pak s tím nechat autory poprat :)


Hitomi - 14.Května 2007 10:59
Sakra na anděly jsem zapomněl :(
Jo to je prostě nuda no :)
 
Sargo - 14. května 2007 10:57
wel1d5kk1aaa19357.jpg
Eithné - 14.Května 2007 10:55
(Na září si schováme oblíbené "Co jsem dělal o prázdninách". To teprve bude na skok z okna :-D :-D)
 
Durin Mahalul - 14. května 2007 10:56
dwarfm1808.jpg
Eithné - 14.Května 2007 10:55
Lol :D Však proč sem to asi napsal. To byla ironie, víš co to je Baldricku?

To je ta voda na čištění oken pane?

:)
 
Sargo - 14. května 2007 10:56
wel1d5kk1aaa19357.jpg
Ehm, samozřejmě mě těší úspěchy v maturitních písemkách, ale úplný spam by tu vznikat neměl, prosím :-)

Durin: nevsadili jsme se, protože všichni sázeli na totéž - okamžitě se objeví něco s upírama. A ano, byl to hned první návrh. Uááá :-D
 
Eithné - 14. května 2007 10:55
dub2857.jpg
Hitomi - 14.Května 2007 10:43
Ehm, no já to psala asi hodinu a půl, pak jsem zkontrolovala spolužačce slohovku od chyb a pak jsem šla domů, protože mě to už nějak nebavilo... Abych vydržela psát celé čtyři hodiny, musela bych mít téma, které se mi opravdu líbí... O:o)

Durin Mahalul - 14.Května 2007 10:49
Proboha, vynech z toho tu lásku! Upíři jsou celkem ok, ale z těch témat přímo čiší patetičnost a srdcebol... tfuj! :o) Číst milión dílek na stejné ubrečené téma... to by bylo na skok z okna ;o)
 
Durin Mahalul - 14. května 2007 10:49
dwarfm1808.jpg
Sargo - 14.Května 2007 10:14
Pojmenuj to třeba literární počin :)

A témata na příště: Jak je těžké být upírem; Láska je svině; Hrdinou jsi, hrdinou zůstaneš :)

Líbí? :)
 
Hitomi - 14. května 2007 10:43
mal315776.jpg
Eithné - 14.Května 2007 09:42
ja psala vypravovani na tema Nehlad kobru bosou nohou, nebo tak neco :)
vzniklo z toho neuveritelne HC fantasy, kdybych to dala do viktoriansky anglie, je to steampunk jak vysitej :)) psala sem to cely ty 4 hodiny :) a taky za jedna :))

ale tohle tema se mi taky nelibi :) nemam rada psani na urcite tema :)
 
Sargo - 14. května 2007 10:14
wel1d5kk1aaa19357.jpg
DTL - 14.Května 2007 02:07
Chápu, že ti to musí připadat jako opravdová výzva. Napsat něco tak krátkého?! To bys fakt dokázala? :-D

Qued - 14.Května 2007 07:29
Och, jsem polichoceno. :-))

Eithné - 14.Května 2007 09:42
Připomenu :-D
Šikulka, gratuluji! :-))

occultist - 14.Května 2007 09:07
Aratan - 14.Května 2007 06:54
Pro začátek stačí, jestli to celé vypadá jako dobrý nápad :-D
Téma holt je jaké je - říkala jsem si, že pro rozjezd by se hodilo něco ne úplně složitého, známého, každému blízkého a přitom s nemalým potenciálem na zpracování prozaickým i básnickým.
Vždycky to bude tak trochu jako "slohovka" - ale člověk se víc naučí na tématu, jaké zpracovat musí, než když si tak píše do deníčku ;-)

Rovnou zde bychom se mohli domluvit na tématu pro další kolo - a také na názvu celé akce, protože projektíček by asi dlouhodoběji neprošel ;-)

(Dodatek k tématu: hodí se dokonale, protože až budu na poslední chvíli uhánět všechny, kdo neprozřetelně slíbili účast, a oni budou mít hlavy prázdné... bude se to psát přímo samo. :-D)
 
Eithné - 14. května 2007 09:42
dub2857.jpg
Mně se to líbí, já do toho jdu. Jen mi to někdo po maturitě připomeňte, ať na to nezapomenu :-D

A abyste věděli, z maturitní slohovky jsem dotala (v pátek) za jedna. Téma bylo "Sytý hladovému nevěří", tak jsem zpracovala alegorii na Poeova díla (Havran, Jáma a kyvadlo) s jemnou špetkou humou a sarkasmu, okeřeněno fantastickými prvky a zakončeno prvotřídním hepáčem. Ó, jak jsem dobrá.
Ještě že mě má češtinářka tak ráda, to odchýlení od tématu bylo docela velké :-D

Ehm. Jo, jdu do toho :o))
 
occultist - 14. května 2007 09:07
occ_as_kelthuzad_by_altana_50x108px_edit7566.jpg
Je to super nápad, ale téma je na..
Jako prostě, třeba stačí aby se mi to uleželo v hlavě, ale momentálně mi to přijde spíš jak esej do semináře češtiny než něco na Fantasy server..
 
Qued - 14. května 2007 07:29
qued_antisanta2873.png
Prý se nemají hodnotit příspěvky v diskuzi, ale článek, tak ted do toho:

Myšlenka zajímavá, zpracování vcelku chytlavé. Poněkud to zavání propagační, či manažerskou mluvou, ale předpokládám, že u takového útvaru to není na škodu.
Technická data správně vypíchnuta fontem. Velmi jsem ocenil poznámku o zjištění počtu slov v závorce, myslím, že by se v textech takových vysvětlivek mohlo vyskytovat více.

Celkově povedené, chytlavé, tak akorát dlouhé, jen tak dál. Myslím, že osm z deseti bych mohl dát. :D

P.S. Zajímavá výzva.
 
Aratan - 14. května 2007 06:54
dunadan4741.jpg
Člověk si říká, že konečně bude mít pádný důvod něco napsat a oni nám vyberou takové téma! Děkuji, nemám zájem, možná příště. :-)
V každém případě si přečtu, co vyplodí ostatní, a budu pak hlavou mlátit o zeď, že jsem to přeci jen měl taky zkusit.

I když! Teď právě mne navštívila múza. Uvidíme. :-)
 
DTL - 14. května 2007 02:07
nif2820.jpg
*zíííív*
Navzdory tomu, že jsem tu ve dvě ráno, rozhodně se nehlásím k nespavcům. Poslední dobou jsem především nepsavec, ale... tohle zní velmi inspirativně. ]:->
 
 
 
Andor.cz o.s. © 2003 - 2024 hostováno na VPS u wedos.com
Za obsah příspěvků zodpovídá zadavatel, ne redakce, či administrátor portálu www.Andor.cz
Dračí doupě, DrD a ALTAR jsou zapsané ochranné známky nakladatelství ALTAR

doba vygenerování stránky: 0.076789855957031 sekund

na začátek stránky