Andor.cz - Dračí doupě online

Hostinec? 

Nápady na dobrodružstvá

"Dostal jsem takový nápad na jeskyni ze světa..."
"Chci se zeptat, jestli by měl někdo zájem zahrát si..."


V tomto stole máte možnost představit své nápady na zamýšlené dobrodružství ostatním hráčům a zjistit tak, zda je daný nápad zájem. Účelem je nespamovat v Reklamách na dobrodružství případnými diskusemi, které jsou naopak zde velmi vítané.

Nové návrhy a nápady označujte pro lepší přehlednost jako důležité, ať se mezi ostatními příspěvky tak lehce nepřehlédnou.

Hodně zdaru při hledání dalších nadšenců pro vaše dobrodružství!

Obrázek

Správci stolu

Mikka, Clayman

zde nemáte právo psát

T4N - 20. května 2024 21:48
c5f4d199abc56b61ae3e2d04be079bfe9364.jpg
Ahoj, testujem taký jednoduchý netradičný systém/mechaniku vyhodnocovania úspech/neúspech a chcel som sa opýtať, či by sa našiel nejaký priaznivec pravidlami nie tak rozsiahlych systémov bez nutnosti používania kocky a podobne. Viem, že Andor je prevažne free form pbp rpg, ale aj tak skúšam šťastie. :D
 
fox2 - 07. března 2024 08:43
rytir744.jpg
Zdravíčko,
Chtěl bych se zeptat jestli by byl zájem o strategii že světa warhameru 40 000 . Moje představa je taková, že by hráči byli velitelé v nějakém malém sektoru s tím, že by začínali s malou jednotkou která by se s reputaci velitele jednak zvětšovala a druhak by získávala lepší vybavení.

Našel by se někdo kdo by to rád zahrál?
 
Gabby - 29. září 2023 20:18
andorikona8980.png
Tak zkusím to posnout i sem pro jistotu, že nějakým zázrakem to najde někdo tady kdo to neviděl na Hráč hledá dobrodužství :D

Koncept na jeskyni k adopci

Měl jsem nápad na strategickou jeskyni, který bych tady chtěl vznést kdyby náhodou někdo měl zájem se ho ujmout. Jelikož bych si to rád zahrál jako hráč a ne PJ.

Svět by byl dieselpunkoví okolo období první světové války ale byl by fantasy. Takže byste mohli mít v zákopech trpaslíky s plamenomety, upíří frakci co projde revolucí a převrhne monarchii či lidské království co produkuje robotické obleky se kterými táhnou do války.

Jednalo by se o strategickou jeskyni s větším zaměřením na politiku. S volnějším přístupem bez přehnaných detailů co se týče mechanik hry. Žádné budování a udržování ekonomiky a stavění kasáren na trénování vojáků. Velké zaměření by bylo na roleplay jako vůdce národa více v duchu DrD než simulování RTS her.

Pokud byste náhodou měli zájem tak mi dejte vědět, jsem ochotný pomoct při vytváření světa, pravidel atd. :-)
 
Darzamat - 09. září 2022 14:52
darzamat01661.jpg
Team_Eleven 08. září 2022 21:04

https://www.ironswornrpg.com/ Základní pravidla jsou zdarma, ale je to fantasy. Sci-fi verze je novější a i lepší, ale už se za ní musí zaplatit. Jsou tam generátory na lodě, stanice, planety a spoustu dalšího.
 
Team_Eleven - 08. září 2022 21:20
nov projekt (9)974.png
Páni, to generuje věci, který by mě vůbec nenapadly.
Úroveň technologie (1940-1970) a zákaz dovozu paprskových zbraní na planetu. :D
 
Team_Eleven - 08. září 2022 21:16
nov projekt (9)974.png
Gorax 08. září 2022 21:10

Cha! Placnu do toho ještě Midjourney a bude to správně nápadité (freakin'random)! :D
 
Gorax - 08. září 2022 21:10
r54333997.jpg
Team_Eleven 08. září 2022 21:04
Dá. Ale záleží co od toho čekáš.

Je tam i generátor dungeonu se vším všudy, včetně encounteru v jednotlivých místnostech.
 
Team_Eleven - 08. září 2022 21:04
nov projekt (9)974.png
Máte zkušenosti s nějakými generátory náhodných událostí, NPC a zápletek?

Na Googlu na mě vypadl tento:

https://donjon.bin.sh

Dá se na tom založit jeskyně? :D
 
LDamian - 26. června 2022 14:57
andor-mec5102.png
Turnaj záporáků

Dejme tomu každý z 4 hráčů by si vybral typ zlého velitele (nekromant, skurutí náčelník, trollí šéf, mafiánský boss) a s ním by po nějakou dobu budoval své "impérium" téměř od 0.

Po určeném čase by si všichni vytvořili hrdinské postavy a vždy 3 hráči by se snažili zničit moc toho 4., který by hrál v pozici zlouna za to, co si mezitím vybudoval. Postupně by se prostřídali. Body by byly jak za úspěšnost při obraně zlého charakteru a jeho "říše", tak za úspěšnou hru dobrého charakteru při ničení zlých říší ostatních.

Možno rozdělit i na víc kol se zvyšující se úrovní na obou stranách.
 
Homunculus - 18. února 2022 17:49
6ebbe3b8209eec07c386a3653c40024b670968168786684.jpg
Obrázek
 
Bimba - 26. května 2021 12:02
80083277.jpg
Grigorij 08. května 2021 14:27
K té angličtině - na serveru d20.cz lze najít přeložená SRD pravidla pro FATE, to by ti mohlo usnadnit hledání. ;-)
 
Darzamat - 06. července 2020 13:42
darzamat01661.jpg
Gorax 06. července 2020 13:36
Prostě něco takového :)
Obrázek
 
Gorax - 06. července 2020 13:36
r54333997.jpg
Zakantos 30. června 2020 17:28
No v zásadě mi jde třeba o:

- Stanového hlavního cíle, kterého chce hráč za onu postavu dosáhnout.
- Stanovit dílčí cíle, co pomůžou na cestě k hlavnímu.
- Navrhnout řekněme scény, co si chce kdo odehrát. Není třeba kdo ví jakých podrobností, ale prostě říct si, co si odehrát.

Samozřejmě to je možné jen v otevřených světech, bez příběhu co by vyloženě vytvořil PJ předem.

Například: V prostředí Skyrimu by chtěl někdo vybudovat obchodní gildu a šel do hry s tím, že tohle je jeho cíl. Čili se jeho linka přizpůsobí tomuto cíli a neponechá se vyloženě náhodě, kdy postava prochází světem a přijímá náhodné úkoly.
 
Team_Eleven - 01. července 2020 10:19
nov projekt (9)974.png
Gorax 30. června 2020 14:13
To mi hodně připomíná Apocalypse World, kde si při tvorbě postavy do tvorby kecali i hráči mezi sebou, vymyslí jak vlastně skončil svět a vytváří i nějaké NPC/hrozby.

Pro one-shotku to funguje skvěle
 
Zakantos - 30. června 2020 17:28
matt plus926.jpg
Gorax 30. června 2020 14:13
Myslím, že hodně bude záležet na tom, jak moc si hráči budou moci ten příběh "předmyslet". Když jen nastíní nějaké body, v rámci životopisu, které budou odpovídat jejich postavě a minulosti, nevidím důvod proč by to nemohlo fungovat. Nejlépe, když je to co nejméně detailní a dává prostor pro interpretaci a pro více možných konců a směřování, aby v tom byl ten prvek neznáma a hráč nikdy nevěděl, co ho čeká za pár příspěvků.
 
Gorax - 30. června 2020 14:13
r54333997.jpg
Zdravím, opět já. Občas přemýšlím, jak se dá jeskyně plánovat trochu jinak a zajímal by mě názor na jistou myšlenku.

V současné době PJ vytváří svět, prostředí a především příběh, který hráčské postavy potom odehrávají.

Má někdo zkušenosti s tím, že si hráči v rámci nějakého prostředí sami navrhnou příběh již při tvorbě postavy? Třeba stručně v bodech nastíní základní linky toho, co by si chtěly obehrát, základní body, scény, situace a podobně?

Ano zní to podobně jako přímo dohodnutá dobrodružství, ale neřekl bych že je to úplně stejné.
 
Gorax - 13. června 2020 12:40
r54333997.jpg
Clayman 13. června 2020 12:38
Částečně ano. Zajímá mě zkrátka o co by byl teoreticky zájem, o čem případně uvažovat. Co nyní letí a podobně.
 
Clayman - 13. června 2020 12:38
opeth-the_roundhouse_tapes-frontal2231.jpg
Gorax 13. června 2020 10:48
Každý ti na tu otázku asi odpoví něco jiného. Ptáš se abys věděl jakou příští jeskyni "na míru" ušít?
 
Gorax - 13. června 2020 10:48
r54333997.jpg
Clayman 13. června 2020 07:21
Tak nějak vše co s tím souvisí:
*Žánr
*Prostředí, téma
*Způsob hraní, vedení
*Příběhová stránka, otevřenost světa
 
Clayman - 13. června 2020 07:21
opeth-the_roundhouse_tapes-frontal2231.jpg
Gorax 10. června 2020 22:08
Ptáš se na žánr jeskyně? Anebo délku kampaně?
 
 
 
Andor.cz o.s. © 2003 - 2024 hostováno na VPS u wedos.com
Za obsah příspěvků zodpovídá zadavatel, ne redakce, či administrátor portálu www.Andor.cz
Dračí doupě, DrD a ALTAR jsou zapsané ochranné známky nakladatelství ALTAR

doba vygenerování stránky: 0.067096948623657 sekund

na začátek stránky