Andor.cz - Dračí doupě online

Hostinec? 

Kult Hákové Kočky

Tento kult je uskupením lidí, kteří ví, co je IN.

Udává nové trendy, varuje před činnostmi, které nově povedou ke ztrapnění se ve společnosti a také rozšiřuje slovní zásobu.

Také zde zvěřejňují své myšlenky a novinky atraktivní a inteligentní dívky, které hledají bohaté muže a publikuje zde i muž s nejkrásnějším zadkem.

Obrázek

Kočka
Má krásná kočko, buď v mé náruči,
však zastrč drápy, pracky dolů,
jak rád bych se ti díval do očí,
jsou z nejčistšího karneolu.

Když pohladím tě rukou po srsti
tak, aby tě to nebolelo,
když s opojením beru do hrstí
tvé jemné elektrické tělo,

jsem v duchu s milenkou, i její zrak
je chladný jako tvůj, mé zvíře,
vždyť proniká a řeže právě tak,

a zápach po hořící síře,
jenž pluje nad tvým hnědým kožíškem,
se mísí s jejím ibiškem.

Baudelaire


Ano, ano, dobře
Hm, jedno ano.

No dobře... kočka?

ATP.

Karkulku může kočka?

Peklo ano. Dobře.

Mlčení ano?

Ne.

PS: Miluji tě, PsychoPe. I tvůj zadek. Ten především.


Kolektiv autorů



PPS: Milujeme zadek všech správců knihovny!

Správci stolu

Delruth, Qenett, Jenna, Vaiwa, Poli-chan

zde nemáte právo psát

Vaiwa - 10. února 2012 23:58
untitled8763.jpg
A my tady hodně kráčíme!
 
Delruth - 10. února 2012 23:57
iko5322.jpg
Vaiwa 10. února 2012 23:56
Pro přátelé hákové kočky jen pro upřesnění:
Progres (lat. progressus od progredior, postupuji) označuje pokrokový.
 
Jenna - 10. února 2012 23:53
bez nzvu7791.png
Delruth 10. února 2012 23:47

Zobrazit SPOILER


 
Poli-chan - 10. února 2012 23:49
bez nzvu8529.jpg
Delruth 10. února 2012 23:47
Kekel Hakenkatze!
 
Delruth - 10. února 2012 23:47
iko5322.jpg
Je na nás vyvíjen tlak, abychom uzavřeli tento stůl a smazali jeho kontroverzní obsah. Zdá se, že v dnešním světě je fundovaná diskuze považovaná za překážku. Je mi smutno.
Svět je jeden velký kekel!
 
Delruth - 06. února 2012 19:51
iko5322.jpg
Jenna 06. února 2012 19:25
Jdeš příkladem všem kamarádkám, které by chtěly být lepšími kamarádkami. :-D
 
Jenna - 06. února 2012 19:25
bez nzvu7791.png
Kočka!
Chci pochválit naše členy za skvělou schopnost skandovat, za umělecké vlohy a ochotu sedět v uskupení Kočka feat někdo, kdo nemá tu čest být tak skvělým jako právě My. Gratuluji, děláte Kočce! skvělé jméno! :)
 
Delruth - 14. prosince 2011 15:57
iko5322.jpg
Kekloid = abstraktní pojmenování tvaru pozorovatelem...

K této definici jsme se dostávali sáhodlouhými disputacemi a řeknu vám, milí čtenáři Hákové kočky, že to stálo mnoho sil a vizualizace, ba i názorných příkladů a praktických experimentů, než jsme dospěli k závěru.

Nyní, třeba ve společnosti vzdělaných lidí, kteří se budou na pojem "kekel" dívat skrze prsty a budou vás považovat za slabomyslné, se již nemusíte bát, protože kekel nabyl rozměru. ;-)
 
Jenna - 10. listopadu 2011 17:23
bez nzvu7791.png
Ali ibn Saladin 06. listopadu 2011 17:51

Milá Ali,
nemohu ani slovy vyjádřit jak jsem šťastná, že jsi tak zvídavé děvče, protože ptát se na věci, kterým nerozumíš, je ve tvém věku velmi důležité.
Nejprve bych tě chtěla upozornit na fakt, že kekel není žádný pojem srovnatelný s Hákovou Kočkou a už vůbec si nezaslouží být nazýván Velkým Keklem. To, čím ve skutečnosti je, jsme řešili o pár příspěvků níže. Jinak vše kolem Kočky je teprve ve fázi bádání. Každou chvíli vychází na povrch nové a nové skutečnosti týkající se Kočky a my máme tu čest být součástí jejího vývoje.
Skloňování kekelu/keklu je těžká otázka. (zkusím se na ni zeptat odborníka až budu mít příležitost :)) Mně osobně se víc líbí verze "keklu", která by byla jako cumel bez cumlu nebo sopel bez soplu.

Tvoje Háková Kočka (--J)


Vaiwa 09. listopadu 2011 23:26

Milý Vaiwo,
nemůžu mluvit za celou Hákovou Kočku, ale já sama tento krok chápu a hodnotím ho pozitivně. :) Přeci jen sem chodí i mladší 15 let a zvídavý rodič, který by chtěl nahlédnout, co jeho dítko na andoru dělá, by nemusel být zrovna nadšený. Na druhou stranu je celý ten náhlý poprask kolem trochu zbytečný, protože mám dojem, že tohle pravidlo už tu bylo dřív, jen bylo nejspíš potřeba někoho, kdo by kontroloval jeho dodržování. :)
To, že jsi v žádném takovém nebyl je spíš "in". Já s podobným dobrodružstvím taky vlastní zkušenost nemám.

Tvoje Háková Kočka (--J)


Ali ibn Saladin 10. listopadu 2011 15:39

*šeptá* Teprve bude, ale to je tajné...

Zobrazit SPOILER

 
Poli-chan - 10. listopadu 2011 15:39
bez nzvu8529.jpg
Vaiwa 09. listopadu 2011 23:26
Kočka! není erotické dobrodružství? :-O
 
Vaiwa - 09. listopadu 2011 23:26
untitled8763.jpg

Jak se háková kočka staví k aférce erotických dobrodružství?

Jsem moc out, když v žádném takovém nejsem a nikdy jsem nebyl?

 
Poli-chan - 06. listopadu 2011 17:51
bez nzvu8529.jpg
Drahá Háková kočko. Děkuji ti za tvou poslední odpověď. Nyní bych se chtěl zeptat, je kosmologie kolem Hákové Kočky a Velkého Kekelu ustálená? Je kočka vtělením Keklu? Říká se kekelu nebo keklu?
 
Jenna - 06. listopadu 2011 17:27
bez nzvu7791.png
Ali ibn Saladin 04. listopadu 2011 21:55

Delruth 04. listopadu 2011 22:36


Kočce zdar a Kekel s Vámi,
právě jste uhodili hřebík na hlavičku, trefili do černého a všechno to ostatní, protože tohle je ten pravý šálek latté. Uděláme z tohoto stolu poradnu pro dospívající děvčata jako je Ali. :) Myslím, že způsobilí jsme k tomu dost. (jsme mladí, krásní, inteligentní, zkušení, rozumní a hlavně - víme, co je in)
 
Delruth - 04. listopadu 2011 22:36
iko5322.jpg
Ali ibn Saladin 04. listopadu 2011 21:55

Ne.
 
Poli-chan - 04. listopadu 2011 21:55
bez nzvu8529.jpg
Drahá Háková kočko, je mi 22 let a bydlím v Praze. Mohu se stát atraktivní a inteligentní dívkou?
 
Jenna - 04. listopadu 2011 21:51
bez nzvu7791.png
Ali ibn Saladin 23. října 2011 00:39

Ne.
 
Poli-chan - 23. října 2011 00:39
bez nzvu8529.jpg
Byl Nácíček háková kočka?
 
Jenna - 02. října 2011 18:51
bez nzvu7791.png
Myslím, že "kekel" může být pro někoho z části i takovým "uvolňujícím" a "osvobozujícím" slovem. Představme si slušného a nezkaženého člověka, který ve chvíli, kdy se mu to, co se právě děje, ani trochu nelíbí a má potřebu zaklít, být opravdu sprostý. Když ze sebe v takovém okamžiku vypraví prostě jen "kekel", nikoho to nepohorší, ale dotyčnému to opravdu pomůže. Stejně tak jako kdyby řekl: "do zadní části těla", "do přední části těla", "lehká žena" atd.

Další, co se mi na keklu líbí souvisí tak trochu i s prvním odstavcem. Je to totiž jeho znění. To, s jakou lehkostí ho ze sebe může člověk vypustit. To ale může přinášet problém. Někdy se nám zvuk keklu tak zalíbí, že nemůžeme s jeho vyslovováním přestat a ztrácí tím svoji atmosféru a jakési tajemno, které si s sebou nese. Můžu říct, že tohle jsem zažila na vlastní kůži a opravdu to není nic příjemného.

Každopádně, ale děkuji všem, kteří mě tomuto novému slovu přiučili a dali mi šanci být taky tak trochu "IN". Na závěr ještě přikládám zajímavost. Možná spíš něco pro pobavení: odkaz :)
 
Delruth - 01. října 2011 00:40
iko5322.jpg
To je jednoduchá otázka, ale odpovídá se na ni velmi obtížně...
Za sebe bych řekl, že je nutné se prvně setkat s věcí, která v člověku evokuje slovo "Kekel".
Nestává se to často, člověk musí být hodně senzitivní na "kekelnatost", abych tak řekl.

Ze začátku s tím má člověk velké problémy a nic se mu nezdá jako "Kekel". Ale pokud opravdu chce hledat a hledá, udělá si na to čas... Pak z čista jasna, nejprve potichu, vyjde z jeho úst slovo "Kekel" a tehdy v něm to slovo i schopnost vnímat "kekelnatost" tak nějak zakoření. Je to jako dívat se na optický klam, ve kterém je ukrytý ještě druhý obrázek, který člověk ihned nevidí, ale jakmile jej jednou zahlédne, už jej vidí pořád.

Je to ale jen můj názor a výsledek mého pozorování a zkušeností. IMHO
 
Jenna - 01. října 2011 00:26
bez nzvu7791.png
Co si myslíte o slově "Kekel"? :)
 
 
 
Andor.cz o.s. © 2003 - 2024 hostováno na VPS u wedos.com
Za obsah příspěvků zodpovídá zadavatel, ne redakce, či administrátor portálu www.Andor.cz
Dračí doupě, DrD a ALTAR jsou zapsané ochranné známky nakladatelství ALTAR

doba vygenerování stránky: 0.073604106903076 sekund

na začátek stránky