|
||
|
Slaanesh 20. srpna 2012 08:48
Nejvíce ze všeho mi nevyhovují rozměry. Nejedná se ani tolik o velikost, jako o rozložení jednotlivých mechanismů. Největší problém je, že při úchopu obouruč mi vyjde palec levé ruky přesně na záchyt závěru, který potom neplní svůj účel a i po vystřelení posledního náboje se závěr vrátí do přední polohy. |
|
||
|
Bimba 17. srpna 2012 01:16
Co ti na ní nevyhovuje? Je jasné, že klasická devítka, ať už v kompaktním nebo fullsize provedení bude asi lepší a Gčko i USP mají navíc lepší pověst (a asi i oprávněně, rozhodně v poměru na vyprodukované kusy), ale přemýšlím o tom jako o záložce (za ty prachy ;) ), tak by mně to zajímalo. Jinak mě Gastonovy sešlapaný petflašky vůbec nesedí a ani se mi nelíbí. Uznávám jejich přednosti, o tom žádná, ale i s gečkem co má upravenou spoušť, prošly mi rukama dvě nebo tři s odlehčenou spouští, to pro mně není moc příjemný postřílení. Ale jestli ti to sedne, tak máš asi vyhráno, protože nosit se to musí dobře... |
|
||
|
Bimba 17. srpna 2012 01:02
Ne, tak polygon to není. |
|
||
|
Slaanesh 17. srpna 2012 01:05
Mně osobně naprosto nevyhovuje. Rozhoduji se, zda si pořídit CZ75 (pravděpodobně compact) nebo G17... Jinak zbraň, jež se mně líbí je H&K USP... :) |
|
||
|
Mě se 82/83 celkem líbí.. je sice spousta ohlasů, že to je špatný kvér, ale na střelectví je týpek co mu jich prošlo rukama několik, odstřílel desetitisíce a nedá na ně dopustit... a není jediný... z druhé ruky, za pár šupů po předvedení, nepřijde mi jako špatný kvér... v 7,65 na jednoruční rychlopalbu, nebo jako záložku / pro holku, dost přemýšlím, že dřív nebo později jednu pořídím..
|
|
||
|
Slaanesh 17. srpna 2012 00:59
To si nejsem jistý, v pondělí, až budu mít směnu, tak se podívám :) |
|
||
|
polygon?
|
|
||
|
Slaanesh 17. srpna 2012 00:54
CZ82, nikoli 83 9mm Makarov |
|
||
|
CZ83? V jaké ráži?
|
|
||
|
Slaanesh 17. srpna 2012 00:37
Skvěle. Ani nevíš jak jsem rád, že patřím do toho mizivého procenta. :-D |
|
||
|
Ve své podstatě tam, že zbraní je ve společnosti celkem dostatek, nicméně jen mizivé procento lidí je umí skutečně efektivně používat...
|
|
||
|
Ah, koukám "nový" stůl, přesně dle mého gusta :)
Mhmmm :) Taže, kde jsem vám to vstoupil do diskuze? :) |
|
||
|
Slaanesh 08. srpna 2012 13:17
Sáákra, ten kutlas chci mít doma! Jinak... tenhle "zombie kanál" (zombiegoboom.com) mi připomíná jednu povídku ze Sandmana, myslím, že se to jmenuje Sen tisíce koček. Když bude dostatečné množství duší snít stejný sen tak, jako by se již nová vysněná realita již stala, tak se tak skutečně stane. Když budou lidi neustále myslet na apokalypsu, zombíky a celosvětovou zkázu, nemyslíte, že se nejhorší noční můry lidí opravdu splní? Mluvím o moci myšlenky, která tvoří realitu (i když je to třeba něco, co fakt nechceme). |
|
||
|
Slaanesh 16. srpna 2012 11:34
pravda. Hodně by záleželo na charakteru toho Velkého Průseru. Tak dá se říci, že na "osobní" ochranu je revorver ideální. Na hlídání nějaké posice (usedlosti, přístupové cesty atd...) zase dalekohled a něco s dlouhého s optikou. Ani to nemusí být automat, stačí kulovnice :-) Ale pokud si někdo obsadí hrad, dřív nebo později si někdo dotáhne dělo či RPG. :-) |
|
||
|
Grull 16. srpna 2012 08:56
nejenom armáda... kdyby nějaký Velký Průser přežili třeba lidi ze zelenysport.cz, tak by ve Vysokém mýtě mohla vzniknout celkem slušná enkláva, protože jak sami píšou, mají tam tisíce zbraní a miliony kusů střeliva, od pistolí, přes samopaly až po kulomety, samozřejmě včetně zbraní automatických... umí to používat i servisovat... tomu by konkurovala jen armáda s těžkou technikou... Zas na druhé straně, jen málo lidí umí skutečně střílet, fullauto je super ve filmu, ale v reálu je k ničemu a jeho používání klade vysoké nároky na logistiku co se týče střeliva a to po VPO někde v terénu nebude legrace, i když by obecně po zemi bylo zásob střeliva dost... jediná reálně jakž takž použitelná zbraň je kulomet, což je ale těžká poziční zbraň a osamělý survivalista se mu může vyshnout a samopal vz. 61 škorpion, který má malou ráži a dá se relativně slušně kontrolovat. Jenže obyčejná dvojka brokovnice, nebo zkušený střelec s pistolí jsou tomu zcela důstojným nástrojem v rukou protivníka... |
|
||
|
cervik 16. srpna 2012 00:15
Je to o postoji a technice... Kulichovo (i s postelí) padesátikilová přítelkyně si poradila i s tříapůlkilových kalachem (jediný problém byl postoj, protože zbraň je těžká) i s dragunovem i s 12/76 pumpovací broknou, tzn. jde to.. i ta přesnost nebyla zlá... Jinak... krátká tak do 25 metrů, šestipalcový revolver v .357 se dá použít i na 50 ba dokonce i 100 (s oporou a kukátkem i vcelku přesně, testovali to v SR nebo ZaN) a je vcelku použitelný i k lovu. Při velkém průseru se určitě hodí obpje, ale survivalistův nejuniverzálnější pomocník je revolver 4-6palcová hlaveň, v .357, lze použít z blízka i z dálky a pokud nechceš být bandita, tak stejně je nejlepší obranou nenápadnost a útěk. Na bojové použití je samozřejmě klasická velká 9mm pistole nejlepší, má velkou kapacitu, slušnou přesnost i kadenci a rychle se nabíjí a je nejuniverzálnější, ale revolver bude o něco přesnější i spolehlivější. |
|
||
|
cervik 16. srpna 2012 00:15
Dlouhá zbraň na dloouhé vzdálenosti, krátká na boj zblízka a v budovách :-). 9 z 10 doporučuje mít oboje. Navíc revorverem se blbě loví zvěř :-) Ale mám obavy, že treba u nás by po nějakém větším kolapsu bylo mezi lidmi poněkud více automatických a poloautomatických zbraní. Přeci jen armáda jich má plné sklady a každý kdo byl na vojně by si jistě pro nějakou došel. Já určitě. Revorver je revorver, ale samopal je samopal. |
|
||
|
Slaanesh 15. srpna 2012 16:08
cg! Mě jen mrazí to, že se svými 60kg váhy, tak něco většího by se mnou asi docela dost házelo (kosa atd.). Tak nad tím uvažuju. Samozřejmě to není jen o tom, jak moc člověk váží, ale i to, jak se k tomu postaví, ale i tak.. Já se právě díval na ty guny, cos posílal (tu dlouho, SKS?) a říkal jsem si, že tohle by na "přežití" nebylo špatné.. Ale je třeba dlouhá zbraň? Nebo stačí jen krátká? Při jaké vzdálenosti jde vidět rozdíl? |
|
||
|
Takže vlastně klasika.. pak nějak v září mám v plánu tohle: odkaz a nebo kosu, ale do té hodlám už pak pořídit pár doplňků a nedostanu k tomu 1000ks střeliva za dvojku... a pak odkaz foto maj tady odkaz nebo odkaz, revolver má taky hodně něco do sebe, tím spíš v této úpravě.. obrázek nesedí, je to čtyřpalec, v reálu to vypadá takhle...
|
|
||
|
ABE
|
doba vygenerování stránky: 0.070356130599976 sekund