|
||
|
drdmamut 16. května 2016 08:45
Koukni sem. Přijde mi to dost podobné. odkaz |
|
||
|
drdmamut 16. května 2016 08:45
Myslíš něco jako hraní na chatu na rozcestích na Aragornu? (Omlouvám se, pokud vadí, že jej zmiňuji). Nevím, jestli by to bylo až tak vyhledávané. Přeci jenom RPG je především o interakci hráče a spoluhráče a nebo vícero hráčů. V tomhle je hráč vlastně sám. To si může přečíst knihu, která jej odkazuje v té či oné čísti na tu nebo onu stranu... |
|
||
|
Zdravím všechny nadšence Dračího doupěte.
Blíží se mi maturitní projekt a opravdu by mi neskutečně bavilo vyvíjet prostředí pro tvorbu světa a příběhu DRDčka. Vlastně jsem ani na internetu nenalezl prostředí, ve kterém můžete česky dračák hrát, natož vytvářet. Řeč samozřejmě není o hře o více lidech, ale o hře jednoho hráče, který zadává příkazy do konzole a imaginární "vypravěč" mu vypráví kde se ocitá a co může dělat. (Jako takový příklad si můžete vyzkoušet Zork, původně z roku 1979: odkaz) Než se ale do čehokoliv pustím, chtěl bych znát názor cílových uživatelů, tedy Vás vypravěčů. Já jsem sice Dračáky fascinován, ale vskutku žádný vypravěč nejsem. Proto se Vás ptám, jak by jste si asi představovali takové vývojářské prostředí, kde si můžete vytvořit vlastní svět i příběh? Můj hlavní koncept se skládá ze dvou částí: První verze prostředí by svět generovala z nějakého Vašeho přednastavení, zcela náhodně, v podstatě by to němělo hlavu ani patu a byl by stanoven nějaký cíl hry, jako třeba povraždi všechny monstra atp. Přednastavení světa by třeba obsahovalo jednotlivé místa a procentuální šanci, že se zrovna teď vygeneruje. (Např. Les - 30%, Louka - 70%) Druhá verze by již byla náročnější na vývoj, ale zato by měla zmiňovanou hlavu a patu, každé políčko hry by jste si totiž sami nadefinovali, které následuje po kterém, na jakém bude které npc, jaké bude kde co říkat, kde se budou objevovat monstra, jaké budete dostávat questy a tak dále. Možností co všechno se dá v takovém vývojovém prostředí dělat je opravdu nespočet. Nejdůležitější je, aby se ale dobře používal vypravěčům, a proto bych od Vás rád dostal nějakou zpětnou vazbu. Mějte se dračákovsky, díky Mamut. |
doba vygenerování stránky: 0.069815158843994 sekund