Andor.cz - Dračí doupě online

Hostinec? 

Stratégové za stolem

Místnost určená jako brainstorming, game lab, test room,... vyberte si chcete, ale prostě k diskuzi nad tvorbou a laděním připravovaných jeskyní. Ať už je potřeba vymyslet jeden vzorec do deníku, nebo celkový směr jeskyně. Hledání testovacích hráčů, přemýšlení nad nejlepším způsobem jak něco vyřešit, nebo prosté hlasování....

editor map: odkaz
tvorba světů: odkaz
sbírka map: odkaz
mapy Inkarnate: odkaz
sbírka generátorů: odkaz
mapový generátor: odkaz
generátor měst: odkaz
a super generátor světa: odkaz


Kdo co ladí?


antar65 - Dieselpunk (systémovka?)
GuestOneR - WW1/WW2

Správci stolu

delph

zde nemáte právo psát

Gorax - 22. října 2020 09:25
r54333997.jpg
odkaz různé další generátory mapek
 
delph - 23. července 2020 08:07
untitled-39996.jpg
Toto je jediný dochovaný originální římský legionářský půlkruhový štít, známý spíše jako scutum, používaný římskými legionáři a známý z literárních zdrojů. Byl nalezen zploštělý, ve třinácti kusech, a chybělo mu umbo (centrální puklice). Malovaná dekorace odráží římskou ikonografii vítězství, včetně orla s vavřínovým věncem, okřídlené vítězství a lva. Scutum bylo nalezeno v troskách města Dura Európos v dnešní Sýrii
Obrázek
 
delph - 01. července 2020 15:19
untitled-39996.jpg
kdyby někdo chtěl zapracovat skaveny do své jeskyně...
Obrázek
 
delph - 21. května 2020 12:03
untitled-39996.jpg
tisíc let starý set drogového dealera (výrobce a uživatele,...)
odkaz
 
torpo - 18. března 2020 10:59
orc5570.jpg
delph 18. března 2020 10:51
Tak zatiaľ som to všetko písal do jedneho, úpravy som si chcel nechať až na koniec :)
 
delph - 18. března 2020 10:51
untitled-39996.jpg
torpo 18. března 2020 09:46
Zatím jsem to jen prolétl, ale vypadá to dobře. Možná by tomu prospělo nějaké výraznější rozdělení na Rody, Posty, Budovy,... aby si člověk snadněji našel info, které potřebuje. Teď se hodně vše slévá v jeden dlouhý text.
Prakticky by stačilo celé tyhle kapitoly přesunout na novou stránku a možná nějak ty důležitosti nadpisů. V osnovně mají všechny stejnou prioritu.
 
torpo - 18. března 2020 09:46
orc5570.jpg
Free City of Mothen

Zdravím pripravujem takú oddychovú stratégiu zameranú na obchod, ekonomiku, politiku a intrigy. Zatiaľ to ešte len tvorím, ale rád by som si na to vypočul váš názor.

Mapa mesta
Info

Ešte rôzne rodiny, mapky, budovy atď. pridám postupom času. :)
 
Gorax - 15. března 2020 16:50
r54333997.jpg
Máte někdo účet na Inkarnate ?

Řeším momentálně problém, že se mi nelze přihlásit. Můj mail je neznámý, takže ani restart hesla nelze provést.
 
Reo-chan - 20. února 2020 14:08
mario21068.jpg
Maxx 20. února 2020 14:06
Jo takhle. Hmm. To by se dalo zkombinovat s tou osou a ID co mají jednotlivé objekty. Uvidím, jestli to bude zapotřebí, možná se bez toho obejdu - mám nadefinované hrubé časy mezi centry a to by mohlo stačit.
 
Maxx - 20. února 2020 14:06
nazi-cat-is-nazi_o_9838435978.jpg
Reo-chan 20. února 2020 14:03
Obrázek

Máš fakt pre každé miesto vzdialenosť do každého mesta. Stačí ti vyplniť polovicu (teda vzdialenosť z A do B a pak nemusíš B do A).
Pak ti stačí funkcia ktorá vezme A, B a vráti hodnotu na daných koordinatoch
 
Reo-chan - 20. února 2020 14:03
mario21068.jpg
Maxx 20. února 2020 13:57
To mi vůbec nic neříká, jde o nějaký specifický proces?
 
Maxx - 20. února 2020 13:57
nazi-cat-is-nazi_o_9838435978.jpg
Reo-chan 20. února 2020 13:43
V excelu? Matica miest je jediné čo ma napadá.
 
Reo-chan - 20. února 2020 13:43
mario21068.jpg
Tak mě napadá dotaz - tušíte někdo, jak v rámci prostředí Excelu dát k místům "lokalitu", na základě které by se dala počítat vzdálenost mezi ostatními?

Napadá mě vytvoření nějakého souřadnicového systému kdy sloupec by značil osu, ale to je tak všechno. A jak potom z toho rozumně udělat přepočet těch vzdáleností ale netuším.
 
Guest - 20. února 2020 13:27
staen soubor1815.jpg
Reo-chan 20. února 2020 13:24
Ah, okay. Chápu.
 
Reo-chan - 20. února 2020 13:24
mario21068.jpg
Guest 20. února 2020 13:18
Guest 20. února 2020 13:20
Kdepak, tohle seru. Jednotlivé osoby nesleduji, jen trendy. Tedy hrubý růst/úbytek, který ovlivní výsledné číslo, které se následně rozloží - tohle už nikde dohromady nedávám.
 
Guest - 20. února 2020 13:20
staen soubor1815.jpg
Guest 20. února 2020 13:18
Myšleno, kdyby všecky kategorie byly třeba po pěti letech, tak to je snadný, ale jak je každá jinak veliká, k tomu započítat porodnost, úmrtnost napříč všemi kategoriemi a tak... Nevím. Neříkám, že je to špatně, jen v tom vidím dost průserů asi :D
 
Guest - 20. února 2020 13:18
staen soubor1815.jpg
Reo-chan 20. února 2020 12:46
Takže ti to přepíše určitý procento z jedný kategorie do druhý? Jako kdyby to byly kategorie po pěti letech, tak to prostě může být klidně 20%, ale takhle bych se obával, że se mi to po chvíli rozsype...
 
Reo-chan - 20. února 2020 12:46
mario21068.jpg
Guest 20. února 2020 12:36
Procentuální růst jednotlivých měst/vesnic to přidává na jiném sheetu odkud si tohle bere hodnoty.

Forsaken 20. února 2020 12:43
Ty, hráč? K ničemu, ty tohle neuvidíš. Když se zeptáš nějakého poradce, já se podívám a jeho ústy ti řeknu rozmazanou hodnotu. Hlavní feature tohohle je počítání dostupného manpoweru.
 
Forsaken - 20. února 2020 12:43
new project7147.jpg
Reo-chan 20. února 2020 11:21
To je literally insane.
Prečo preboha potrebujem vedieť veľkosť populácie na jednotky jedincov.
 
Guest - 20. února 2020 12:36
staen soubor1815.jpg
Reo-chan 20. února 2020 11:21
jak si hodláš poradit se stárnutím populace v rámci let? jestli ho vůbec budeš brát v potaz... já se na to víceméně vysral, páč bych musel sledovat přesnej počet jako ty, ale místo kategorií by to de facto museli být roky
 
 
 
Andor.cz o.s. © 2003 - 2021 hostováno na VPS u wedos.com
Za obsah příspěvků zodpovídá zadavatel, ne redakce, či administrátor portálu www.Andor.cz
Dračí doupě, DrD a ALTAR jsou zapsané ochranné známky nakladatelství ALTAR

doba vygenerování stránky: 0.054185152053833 sekund

na začátek stránky