Andor.cz - Dračí doupě online

Hostinec? 

DnD

Pokus založit jeskyni podle pravidel DnD.

Správci stolu

krios008, delph, Matisek123

zde nemáte právo psát

Matisek123 - 05. června 2023 14:24
avatar pro postavy4412.jpg
Znáte někdo nějakou stránku podobnou jako bylo thetrove.is než jí... k šípku?

Chtěl by sem se podívat na pravidla Shadow of the Demon Lord (SotDL), ale schází mi některé doplňující knížky jako
Terrible Beauty
Hunger in the Void
Tombs of the Desolation
Uncertain Faith
Forbidden knowledge
 
Matisek123 - 14. října 2022 11:29
avatar pro postavy4412.jpg
FenrirTheHound 11. října 2022 21:31
Chválím za nápad. Něco takovéhu tu určitě mělo být.
 
Matisek123 - 13. října 2022 14:14
avatar pro postavy4412.jpg
FenrirTheHound 11. října 2022 21:31
Odkazy sou fajn, některé sám používám.

Dungeon Dudes sem před nějakou dobou přestal sledovat. Musím se soutředit na jejich poslouchání, nějak mi nesedí jejich angličtina (jeden z nich)
DnD Shorts tenhle chlápek mi taky moc nesedí.

Co se týká You tube chanells upřednostňuji.

How to be a Great GM Když dělám World building tak koukám na jeho starší videa kolem toho. Má spoustu rad jak pro začínající DM, tak i pro ty co už to nějaký ten rok provádí.

the DM Lair Taky spousta dobrých věcí a námětů, jak zvládat věci u stolu, co si připravit atd...

Jorphdan ph is silent Má dobře zpracovaná videa ohledně historie Fearunu a dalších oficiálních světů Wizards of the Coast.

The Geek Pantheon Tenhle kanál je takový zvláštní, má spoustu videíí, které mě vlastně nic moc nedala, ale pár která opravdu stojí za to. Třeba jejich review na Spelljammer mělo několik pěkných výpichů.

 
FenrirTheHound - 11. října 2022 21:31
staen soubor3861.png
Dneska sem měl zase chvíli volno, tak sem hodil dohromady seznam věcí a zdrojů pro DRD co mě napadly. Je to taková směsice všeho možnýho, ale třeba to někomu pomůže, nebo ho to nadchne pro DND :).

Zábava na volnou chvíli


Legends of Vox Machina odkaz
Příběhy podle legendární kampaně Critial Role, které by šly shrnout jako "DND v kostce" se vším násilím, absurditou a depresivní backstory postav. Na rozdíl od Prstenů Moci důvod si pořídit Amazon Prime... nebo si to pustit na vašem oblíbeném pirátském serveru.

Dungeons & Dragons: Honor Among Thieves odkaz
Oficální DND film půjde do kin příští rok... trochu se bojím, že to dopadne jako poslední Marvel komixáky, ale třeba se pletu :).

Forever DM odkaz
Kromě skečů občas dělá i powerbuildy na DND ligu

Dungeaon Master Teraphy odkaz
Set skečů k DND který ocení každý PJ potřebující terapii. Taky občas píše content pro DND.

Pravidla snadno a rychle


ONE DND odkaz
Offico stránky DN, kde si můžete koupit všechny knížky... ale hlavně taky zadarmo stáhnout aplikaci na tvorbu postav, a mít je připravené podle oficiálních pravidel. (jde dokonce i naházet staty kostkama).

DND Wikidot odkaz
TÉMĚŘ kompletní seznam všech kouzel, featů, ras, povolání, subclassů atd. napříč DND 5E. Je tam toho poměrně hodně, ale s trochou zkoumání tam člověk najde prakticky všechno co potřebuje na dobrou hru. Neobsahuje ovšem rozšíření mimo oficiální lore.

RPGBOT odkaz
Praktický cheat-sheet pokud vás PJ týrá a chcete mu to vrátit trochou optimalizace postavy. Vlastně všechno můžete najít na předchozím odkazu, ale tady máte místo kompletních pravidel spíš optimalizační návody

Dungeon Dudes odkaz
Super kanál zaměřený na DND poměrně hodně do hloubky. Najdete tady všechny od tipů, vysvětlení pravidel, až po kompletní sestavování postav, nebo třeba tipy pro PJ. Oba kluci kromě YT kanálu pro DND i píšou, čili content kvalitou odpovídá.

A Crap Guide to D&D odkaz
Kanál který zábavně a rychle vysvětluje některá pravidla a pojmy. Skvělý začátek pokud o DND slyšíte prvně (nebo se hcete zasmát).

Animated Spellbook odkaz
Vysvětlení fungování některých kouzel... většinou formou krátkých zábavných příběhů.

DND Shorts odkaz
Týpek dělá většinou spíš powerbuildy za hranicí "výkladu" pravidel, ale poslední dobou často dělá informační videa k One DND.
 
FenrirTheHound - 08. září 2022 11:19
staen soubor3861.png
Matisek123 06. září 2022 06:37
Jj o tom sem mluvil, že se jim to může vymstít :)

If the target is native to a different plane of existence that the one you're on, the target is banished with a faint popping noise, returning to its home plane. If the spell ends before 1 minute has passed, the target reappears in the space it left or in the nearest unoccupied space if that space is occupied. Otherwise, the target doesn't Return. odkaz

Právě že v tomhle případě ne trvale. Koukej:
Ty ho castíš z AP čili to "target reappears in the space it left" by platilo v případě, že by neudržel koncetraci po průchodu kouzlem... a to by ho to an konci vrátilo zpatky do AP. To kouzlo právě ve funkci moc nepočítá se sesíláním na sebe pro trvalé návraty... protože vyžaduje koncentraci, kterou ztratíš poměrně automaticky když tě někdo yeetne do jiné úrovně reality.

Hele z toho si nic nedělej, mě se to taky děje často :) lidi už dneska nejsou zvyklí moc psát text bez tuny smailíků, nebo videohovorů, takže to je podle mě nějaká generační degenerace vnímání textu. Je to problém i v práci u některých lidí :). Všichni někam spěcháme, čili už se vzkazy nerozepisují jako příspěvky do dračáku :).
 
Matisek123 - 06. září 2022 07:23
avatar pro postavy4412.jpg
Už sem to vygooglil.


 
Matisek123 - 06. září 2022 06:37
avatar pro postavy4412.jpg
FenrirTheHound 05. září 2022 22:17
Nejde o to, že by se záporák dostal hned zpátky. Jde o to, že jednou se zpátky dostane. Z pohledu DM super, máme tu další budoucí zápletku mstícího se záporáka =o)

U Banishmentu specifikováno kam tě vrátí.

Na druhou stranu: Kde je v pravidlech napsáno, že když vložíš bag of holding do stane přímo tohle? Rád bych si to přečetl celé.

Btw: já nezakazuju subclasy, psal sem, že je to dle domluvy.
Obecně mám poslední dobou pocit, že když se s někým píšu, tak za mojím písmem je něco proč mě lidi píšou něco jinýho než co konkrétně píšu. Asi dělám něco špatně.
 
FenrirTheHound - 05. září 2022 22:17
staen soubor3861.png
Matisek123 05. září 2022 14:23
Hele je to docela jednoduché... protože je tenhle příklad (z nějakýho crazy důvodu) přesně specifikovaný.

Placing a bag of holding inside an extradimensional space created by a Handy Haversack, Portable Hole, or similar item instantly destroys both items and opens a gate to the Astral Plane. The gate originates where the one item was placed inside the other. Any creature within 10 feet of the gate is sucked through it to a random Location on the Astral Plane. The gate then closes. The gate is one-way only and can't be reopened.

A je docela dobrý důvod proč je v AP asi nejlépe střežené vězení vůbec :) a tam jsou daleko horší věci než dark. Jinak asi takhle... já nemyslel zorvna konkrétně jenom draky, velká spousta BBEG nemá kouzla jako Banishment... drak sice za určitejch podmínek tohle kouzlo mít může (podotýkám, že je "optional" pravidlo), ale tady narážíš na několik problémů:
a) Pokud si pamatuju, tak mají dost omezenej počet kouzel odvíjející se od charisma moddifieru. Otázka je, jestli si něco takového čekal předem (evidentně ne) a drak to měl ready.... protože upravovat nepřátelům stat sheet během souboje je extrémní trapárna. Čili je ve chvíli, kdy družina sáhne po tomhle řešení docela velká šance, že už má dost kouzel pryč a moc mu jich nezbyde.

b) Kouzlo vyžaduje soustředění, čili pokud se drak vrátí (a později se dostaneme k tomu kdy až se vrátí a proč je to obří problém) a dostane se kamkoli kde dropne soustředění... tak jde zpátky "If the spell ends before 1 minute has passed, the target reappears in the space it left or in the nearest unoccupied space if that space is occupied. Otherwise, the target doesn’t return.". A jelikož skáčeš mezi pláněma existence a technicky i formama (podle některých výkladů pravidel v AS neexistuje materiálno. ale to je debata minimálně na hodinu sezení) tak spousta lidí zamítne "soustředění" automaticky protože je prakticky neudržitelný. U hodně starého draka možná... ale Banishment jak je aktuálně psaný je na sebe dost "o čumák" i pokud ho nesesíláš v AP kde tě může zabít i jako draka.

c) Kouzlo vyžaduje Components: V S M (An item distasteful to the target)... čili je dělané tak, aby si nestřílel jen tak od boku, ale musel se na jeho seslání připravit ideálně předem jinak riskovat selhání. Innate spellcasting nezbavuje povinností na kouzlení stanovené jinými pravidly. V MM bylo nějaké variantní pravidlo, které jim umožňovalo castit bez materiálů, ale mělo omezení na použití kouzel jednou denně a hodně omezený spell-list. MM nemám teď po ruce, ale dost možné, že tam ho ani nemají.

d) Hypotetický drak se oběví někde v AP, ale tam nefunguje ani čas, ani prostor... čili i kdyby se mu nějakým zázrakem povedlo dostat zpátky... furt nemá tušení kde se oběví v našem světě... tzn. šance že se oběví zrovna na tom samém místě je prakticky neexistující. Oproti tomu šance, že se oběví někde kde nechce (třeba dno moře) je poměrně vysoká. A tohle platí i pro "random" místo v AP kde taky může zakotvit v armádě nemrtvých, psychicstormu, nebo u astral dreadnaughta :).

e) DND má dost bordel v toku času v AP čili si tam spousta věcí protiřečí a jakékoli prostorové kouzla castnuté tam, májí dost spekulativní efekty... ale matematicky vzato se myslím jeden den v AP pohybuje kolem 100 000 let v normálním světě? To by znamenalo, že i kdyby drak přesně věděl co se stalo, měl připravené to správné kouzlo, zvládnul všechny ty heroické úkony a zvládl se vrátit do domovské pláně... tak za těch šest vteřin v AP uběhl myslím asi měsíc? A to nemluvím o tom, že by musel přežít návrat, nejspíš přeletět půlku světa a vrátit se domů... aby zjistil, že jeho horda už je dávno fuč a místo pokladu má doma pavučiny. Ano může potom lovit družinu (proto sem psal, že jsou způsoby jak to hráčům vrátit), ale ta je už daleko lépe vyzbrojená, nejspíš má větší lvl a artificer má zase nabitou svoji astrální atomovku :),



Ale to je to co se naznačoval. Hele Gloom Stalker je za rangera extrémně silnej v porovnání s konkurencí... ale má většinou relativně sobeckej playstyle. Ale to není důvod jí zakazovat. Investigator na rouga je poměrně na prd když ho porovnáš s Psychic Bladesem... ale jenom pokud jde o boj. DND není jenom o bojích a jsou kampaně kde je boj sekundární... a právě pro máš různý subclassy, ale vzít si do bojově orientovaný kampaně povolání který na ní není dělaný je problém hráče. Když jdeš na střeleckou soutěž a vezmeš si starou VZ 58 s pevnými mířidly... místo pěkný AR 15 osazný optikou... je to tvoje volba, ale musíš potom počítat s tím, že s tebou vytře podlahu i relativní nováček.
Ty subclassy jsou stejný... proto je potřeba si pořádně probrat co od hry kdo chce a jak namíchat postavy. Ale pokud si místo Hexblada vezmu Undying subclass, tak musím počítat, že nedostávám zrovna dobrej deal na běžnou kampaň a někdo by mi to měl vysvětlit a probrat alternativy, nebo vymyslet jak to do hry zapojit. Ne všechny subclassy jsou na všechny typy kampaně... je to list "vybavení" vybrat si to vhodný je na hráči.

Jj devils sight a drakness je skvělý kombo, který sem používal docela často... jenže pokud není člověk idiot, tak to nespamuje protože dobře sestavená družina má daleko větší dmg output. Čili když vyžadíš ze hry sharpshooter samuraje, kterej má na vyžších levech output skoro jako meteor swarm, tak tě bude skupina nesnášet... a trvalo mi jeden dungeon si uvědomit, že skupina je důležitější a tohle kombo se skvělě hodí na situace kde ti ostatní řeknou "Faolane zhasni, tohle prohráváme". Sologaming je problém ega u hráčů, ale to nevyřeší zákazy... to člověk musí dospět a čim dřív necháš hráče si to slíznout, tím dřív se to naučí. Jenže to kombo samotný dokáže zachránit celou družinu když se bitva hroutí, nebo když se ti podělá infiltrace (na který jsou zrovna Hexbladi jako dělaný).
To je shodou okolností to na co sem poukazoval dřív. Už sem měl postavu v multi-classu, kterou měl zbytek skupiny průměrnej "utility build", protože v ničem moc dobrej nebyl... jenže to se projevovaly lvl v hexbladu za který se postava poměrně styděla (on měl komplet pro skupinu a zaměstnavatele úplně jinou identitu, protože zaměstnavateli šel po krku). No když pak šla půlka skupina k zemi a ten "nešika" šell all out, tak to byl zaprvé herně nesmrtelnej moment, zadruhé to překvapení vyvolalo daleko větší zájem o backstory a taky prohloubilo vztahy ve skupině, která začalo v rámci RP daleko víc makat na důvěře.

Zmiňoval sem tu i Mollymauka... kterej by velkej sólista, svým způsobem pořádnej asshole (i když často vtipnej odkaz) a ze začátku ho velká část skupiny moc nemusela. Ale ve výsledku (kromě toho že dal světu úžasnej Bloodhunter class) družinu ztmelil, zapsal se do historie DND svojí smrtí a vytvořil si v komunitě doslova kult, kterej nakonec vedl k celý řadě dalších dobrodružství a nakonec i jeho oživení... tohle jsou okamžiky kvůli kterejm se vyplatí hrát od úplnýho začátku... odkaz

Ale je to vždycky o hráčích a ne classech.
 
Matisek123 - 05. září 2022 14:23
avatar pro postavy4412.jpg
FenrirTheHound 02. září 2022 14:47
Upřímě tohle je dost na hlavu.
Kde si vzal BoH bombu? Když dáš jeden BoH do druhýho, tak ten jeden by měl přestat fungovat po dobu, kdy tam je. Respektive, záleží na univerzu kde si a jak to tam funguje.
Stačí, aby na sebe ten kdo tam skončí seslal Banishment a bude zpátky v domovské sféře, což by alespoň dospělej drak měl dokázat.

Nezakazuju subclasy protože sou silné, ale protože rozbíjejí balanc nebo jinak lámou D&D a z toho vzniká:
Silná postava neznamená, že nenechá ostatní zahrát, ale vzniká stejnej problém jako ve starym dračáku 1.6, když tam dáš něco co bude pro tu silnou postavu vyrovnaný, tak to se zbytkem družiny vytře podlahu.

Tím sólohraním sem mslel, situaci, kdy si Warlock co vidí v temnotě (i magický) hodí darkness (třeba v malé místnosti), je jediný kdo vidí a ostatní hráči neví co dělat.
 
FenrirTheHound - 02. září 2022 14:47
staen soubor3861.png
Matisek123 02. září 2022 13:49
Teoreticky jakejkoli kterej má kamaráda se summon familiar, nebo magehand (čili teoreticky může zvládnout obojí i jedna postava). Pokud jde o draka, tak klidně Tiamat =D. Je to jednoduchý a poměrně vtipný pokud to někdo udělá... jednou. Postup.
- Artificer si vybere dvakrát infuzi bag of holding
- První BoH se dopraví k nepříteli otevřenej a druhej švihne dovnitř, což vytvoří klasickou BoH bombu, proti který neexisuje záchrana.
- Jelikož nechceš na astrální pláni skončit zamknutej navždy i ty... je potřeba tam s BoH buďto poslat familiary, nebo použít kombo s magehandem)

Je spousta způsobů jak to hráčům vrátit kdy to zneužijou, ale taky je to vtipnej způsob jak lidem co se moc nevyznaj shodit čelist.



Balanc... hele tohle je hodně o schopnostech PJ a hráčů... proto se má všechno včetně buildů řešit předem. Každý povolání včetně hraničářů má někde subclass so bude extrémně silnej... to není důvod to někomu zakazovat (byť tvoje jeskyně, tvoje pravidla, ale já sem za tohle spoluPJ v jiný high lvl jeskyni dost kritizoval a nutil ho to řešit jinak).
Plus silná postava neznamená, že nenechá ostatní zahrát, nebo že bude kazit atmosféru :) to už je pak na hráči... ale zrovna třeba dobře postavenej hexblade může mít svojí paktovou zbraň až jako schovanej "power-up" pokud jde do tuhýho. Aa hrál sem i postavy co napáchaly škody jak půlka skupiny dohromady... i postavy co byly čistě RP a prakticky nebojový. Pokud jsou hraný dobře, tak se to na hře neprojeví.
 
Matisek123 - 02. září 2022 13:49
avatar pro postavy4412.jpg
FenrirTheHound 02. září 2022 11:07
(budu navazovat jen na třeřtí odstavec)
hmm...kterej artificer na 2 lvl může vymazat draka? Respektive jakýho draka nebo si myslel toho barda?

Už v Xanatarovy sou některé věci trochu rozbité, takže věci v Tashe a pozdějších dávám hráčům na "dle domluvy". Ono nějaká ta síla navíc a balanc není pro PJ. Je to pro ostatní hráče, protože je pruda, když jeden člověk hraje sólo hru (a to není problém jen D&D). Když máš něco takového v družině, tak to dost bourá ostatní a je těžší dát balanc do hry.


 
FenrirTheHound - 02. září 2022 11:07
staen soubor3861.png
Matisek123 02. září 2022 09:05

RP bych do toho netahal :) na RP jsem vysaznej hodně a jediný co se lišší i vysokých lvl jsou větší morální dilema. Ale rozhodně je pravda že každý člověk je unikát a baví ho něco jinýho. Mě nevadí survival kampaně, jen je nerad hraju za postavy, co mají horší schopnosti než bych měl já. A pokud jde o zachraňování fiktivních lidí jo, je to jenom hra, ale pokud je mi putna pár obětí v RL, moc mě nenadchne záchrana pár lidí v DnD. RP je fajn zábava, ale už sem viděl lidi u hraní dojatý k slzám, nebo láskyplně vzpomínající na hru i po letech :) to je potom dobrej PJ... bez ohledu na o, že je to všechno jenom jako :).

Jo... a pokud ti na nohy spadne sloup a budeš mít zlomené obě ruce, tak tě může podle levelu upižlat i kobold. Ono ostatně když sme u těch obřích čísel tak cokoli co má pack tactics umí být extrémně smrtící... ale od velkých počtů nepřátel (a lodí) je tu fireball. Já mluvil a obecně doporučených číslech. V nových knihách sem už někde zahlédl dokonce i nové rovnice právě na zohledňování poranění atd.
Obecně je jasné, že to záleží na grupě. Pokud budeš mít nováčky co se rozkoukávají, bude to něco jinýho než když bude mít grupa astral elfa se třema lvl v hexblade warlockovi a dvěma ve warrovi kvůli action surge (nemluvě o lvl6 kde jsou ještě zajímavější kombinace).

Ve hře kde bard může vojet draka, artificer na lvl 2 ho může skoro bez námahy vymazat ze hry... bych neřekl, že jakejkoli background může rušit balanc :). Ne všechny backgroundy jsou si rovné, ale s Tashas CL kde si člověk může vzít klidně Lucky feat, tohle není nic nad čím by si měl člověk lámat hlavu. Každý stupeň vytváření postavy má něco, co je je mnohem silnější, než nejslabší konkurence, ale tak je to i v životě :). Faktem je, že jednou to je zavedné, tak by to mělo být dostupné. V rámci každé rasy, povolání, bacgroundu, jsou občas dost velké nerovnosti pro "klasickou" hru... ale proto by měl PJ s hráči pořádně předem probrat v jakém tónu se bude jeskyně ubírat a hráč by měl dát vědět jak chce backstory případně zapojit do hry, jakou chce stavět postavu a co s ní bude chtít dělat... aby se PJ mohl případně usměrnit (některé cheesy můžou být fakt šíleně otravné pro PJ i zbytek party) a ověřit si fungování kouzel, mechanik atd... a hlavně vybalancovat jeskyni podle postav.
Ostatně vlastně to co děláme teď :).
 
Matisek123 - 02. září 2022 09:05
avatar pro postavy4412.jpg
FenrirTheHound 31. srpna 2022 18:48
Tak to ti musím popřát hodně štěstí při hledání vypravěče.

Single class do 5 lvl funguje uplně v pořádku. Multi-class mě opustil někdy v 16 letech a od té doby nevyhledávám, takže nemůžu sloužit.

Kde vzniká nejvíc zábavy pro hráče je složitý říct, protože každej hráč si užívá něco jinýho. Pro Powergamery budou zajímavější vyšší lvly, pro Rpery je to jedno, a já ...(nějak nevím kam se zařadit) protože mě víc baví nižší lvly.
O to zda jde o pár vesničanů nebo o celé království nemění nic na tom jak se u toho budeš bavit. Jakýsi pocit, že si toho udělal víc je čistě teoretický. Stále zachraňuješ fiktivní lidi, ať je to svět, království nebo pár vesničanů.

Co se týká adekvátnosti jednoho trolla pro boss fight. To není uplně pravda. Protože CR5 pro čtyyřčlenou družinu lvl 5 znamená, že to porazí a bude je to stát nějaké zdroje(sloty, HP = hitdice na léčení, ability na short/long rest atd) . Když jsou naplno a mají adekvátní výbavu svému lvl, tak zvládnou ty troly dva. S rizikem smrti jednoho člena družiny tři atd...
Jenže CR nepočítá se situacemi družina přepadává a družina je přepadena, tam CR nejde vůbec použít
BTW: Jedna horda 25 zombie (CR 1/4 x 25 = Cr 5 co má troll) v situaci, kdy družin nemá kam ustoupit nebo brání něco je mnohem horší než dva trolové.
Obecně platí že chceš-li jako vypravěč dát družině pocit, že jsou dobří postav proti nim jednu silnou potvoru. Chceš-li s nima vytřít podlahu, dej jim hordu.

Dobrý vypravěč pro nízké lvl je jen půlka úspěchu. Pokud si hráč, pro kterého to moc není, nemá cenu tě do toho nutit.
Každý by měl hledat to co je pro něj zajímavé.


ps: Backgroundy co dávají feat sou zlo a naprosto rušej jakejkoliv balanc backgroundů.

 
FenrirTheHound - 31. srpna 2022 18:48
staen soubor3861.png
Matisek123 31. srpna 2022 08:06
Hele určitě online, protože aktuálně jsou všichni potencionální hráči už dospělí.
No upřímně to se často říká a chápu, že je super se k těm levelům dohrabat postupně, ale z praxe za 15 let vím, že u lidí co neznáš osobně to takhle nefunguje a 8-90% jeskyní krachne. Kdybych měl na lvl 5 čekat rok a půl, tak po pár měsících budu končit.

-DND se pod lvl 5 testuje naprosto minimálně s tím, že jsou enountery minimálně zábavný pro hráče co chtěí jedno povolání... a naprostý porod pro hráče co dělají postavy na multi-class se specializací (na lvl 5 nebudeš mít dost lvl ani na specializaci u double-classu)

-Nad lvl 12 už je s playtesty taky taky krapet problém, ale menší protože je to sice větší výzva na PJování, ale vzniká nejvíc zábavy pro hráče. Zaprvé je v sázce mnohem víc než pár vesničanů (čtyčlenná grupa na lvl 5 má jako adekvátní "bossfight" doporučený jednoho trolla)... a taky vznikají absurdní situace kolem magie což bývá zábava pro všechny.

-Jet od prvního lvl online je sice fajn v tom, že se dějí věci a la Mollymauk, které hezky dokreslují background, ale v tom případě je potom fajn používat Milestone Levelling, aby ten lvl 5 netrval rok a půl, ale třeba 3 měsíce.

-Možná je to jenom blbá osobní zkušenost, ale za nějakých patnáct let hraní bych napočítal PJ co umí udělat záživnou a zajímavou low lvl kampaň... na prstech jen u rukou a kdybych měl počítat ty co se v lowLVL vryly do paměti a nebyly jen "fajn" tak by mi stačila i jedna ruka nešikovného pyrotechnika. Proto je fajn ty nízké levely prolítnout co nejrychleji, protože když se člověk na rok zasekne na levelu 15 tak to je něco jiného než na levelu 5.


delph 16. července 2020 15:30
Jestli chceš opravdu dobrej feat, tak se mrkni na background Lorehold Student (odkaz) feat dostaneš zdarma k BACGROUNDU kterým se pak ještě od lvl 4 odemkne další extrémně šikovný feat. Ale s bagroundem samotným (a automatickým featem dostaneš:)
-2x Proficiencies (užitečná historie a náboženství)
-2x jazyk dle volby
-set kouzel pro levely 1-5 (asi 5 variant podle katedry)
-velice fajn set věcí do začátku

od lvl4 si pak můžeš vzít Strixhaven Mascot feat
což je něco jako "find familiar" na steroidech, který může daleko schopnější (vlastně i docela použitelný v boji na nižších lvl)... a můžeš se s ním teleportovat. Navíc podle vybrané katedry mají různé schopnosti, takže můžou dělat průzkum, blokovat atd. jeden z nich myslím umí i procházet zdmi, čili ho můžeš poslat skrz hradby, prohodit se teleportem a otevřít zevnitř. Pro Warlocka naprosto nejlepší start co si můžeš vzít, ale i pro nekouzlící postavy furt velice slušný.
 
Matisek123 - 31. srpna 2022 08:06
avatar pro postavy4412.jpg
FenrirTheHound 26. srpna 2022 17:08
Na andoru nebo na živo?

Co se týká lvl 10 tak pro mě jako pro vypravěče už to není zajímavé. Respektive je zajímavé se tam dlouhou kampaní dostat, ne tam začít. Tet třeba hrajeme rok a půl a jsme na lvl 5.
 
FenrirTheHound - 26. srpna 2022 17:08
staen soubor3861.png
Nenajde se tu někdo kdo by chtěl PJovat klasickou DND kampaň třeba kolem levelu 10?
 
delph - 27. října 2020 12:02
untitled-39996.jpg
Nová UA
odkaz
 
delph - 17. července 2020 07:15
untitled-39996.jpg
Matisek123 17. července 2020 07:04
tak přiznejme si to, to nejsme asi ani z některých featů co jsou v pravidlech. Ale některé dost možná jen špatně chápu a mohou mít lepší použití.
 
Matisek123 - 17. července 2020 07:04
avatar pro postavy4412.jpg
delph 16. července 2020 15:30
Některé nejsou špatné jiné doplňují některé věci co tam scházely, ale kdoví jak odvařený z toho nejsem.
 
delph - 16. července 2020 15:30
untitled-39996.jpg
Nové UA featy
Zobrazit SPOILER


co si o nich myslíte? za mě je super feat s metamagii, který dává wizardovi nové možnosti jak hrát (a lepší než nějaký pokus o 3 lvl dip do sorcerera, jak jsem si zkoušel na papír, který prostě nefunguje)
 
 
 
Andor.cz o.s. © 2003 - 2024 hostováno na VPS u wedos.com
Za obsah příspěvků zodpovídá zadavatel, ne redakce, či administrátor portálu www.Andor.cz
Dračí doupě, DrD a ALTAR jsou zapsané ochranné známky nakladatelství ALTAR

doba vygenerování stránky: 0.066052913665771 sekund

na začátek stránky