Andor.cz - Dračí doupě online

Hostinec? 

Dračí Hlídka

Prostor k diskusi o prichazejicim "nastupci Draciho Doupete."

Správci stolu

Slaanesh

zde nemáte právo psát

Slaanesh - 11. května 2021 22:01
0000houba5395.gif
Zee 22. dubna 2021 16:20
Procenta maji svoje kouzlo, ale IMHO se hodi do nejakeho dovednostniho systemu s tim ze by to byl hlavni hod pro vsechno, pak by to asi bylo dost elegantni, ale v tom dracaku je to pis navic....
 
Slaanesh - 11. května 2021 21:59
0000houba5395.gif
tlustý Míra 14. února 2021 19:51
Je to proste dracak, ale po updatu. Hrat se s tim da tak nejak vsechno, kazdy to zna a snadno se to upravuje. Ale i samo o sobe to je hratelne a nabizi to o dost vic nez puvodni DrD, prestoze herni styl se zasadneji nemeni. Mit to doma se vzdycky hodi a pri zpusobu jakym to vznika je to vlastne i podpora fajn projektu - hlavni sila je v te komunite, kde je to dost aktivni a zas to nabaluje lidi a dava jim to spolecne tema a vtahuje novacky a to je dobre.
 
Nerwen - 23. dubna 2021 11:32
galadriel224.gif
Zee 22. dubna 2021 16:20
Pokud se nepletu, tak aktivní obrana je buď součástí akce "útok", respektive, jak ty píšeš "boj". A nebo se jedná o samostatnou akci "Obrana", která je "krátká", tedy s ní můžeš použít ještě jinou krátkou akci.
 
Zee - 22. dubna 2021 16:20
old9193.jpg
Nerwen 30. března 2021 08:41
Kašně chápu důvod i způsob řešení, jen mě to z osobního hlediska mrzí xD

Díky za upřesnění dovedností
A ještě dotaz, měli sme potíž s akcí obrana... Ta se dá použít pouze když máš v souboji nahlášenou akci boj? Nebo je to prostě volná akce. Teď u sebe nemám pravidla tak si neuvědomují přesný wording, ale byl sem z toho zmatený já i spoluhráči
 
Nerwen - 30. března 2021 08:41
galadriel224.gif
Zee 28. března 2021 13:57
Jsou hry, kde procenta prostě nejsou. Je to zkrátka designerská volba, u které nezle říci, zda je totálně špatně nebo dobře. Prostě to je tak, jak to je. V tomhle případě se v rámci jednoduchosti a maximálního snížení počtu kostek systém redukoval na k6 a k10 systém. Toť vše.

Získá: 2(všestrannost)+(5(zloděj)*4(úroveň))=22b
 
Zee - 28. března 2021 13:57
old9193.jpg
Se přidám.

Všeobecně kůl a hodnotím pozitivně
Ale pro bohy, kam se poděl % hod. Za mě nejuniverzálnější způsob ověření čehokoliv.
A některé věci nejsou zcela přesně řečeny. Např dovednosti body pro člověka...
příklad:
Člověk zloděj jde na 4 ur.
Kolik získá bodů?
2(všestrannost)+(5(zloděj)*4(úroveň))=22b
Nebo
(2+5)*4=28b

 
tlustý Míra - 14. února 2021 19:51
snmek0985281.jpg
Clayman 09. února 2021 09:10
No působí to na mě tak, že pro lidi, co jedou víc RP než pravidla, to je asi zbytečné, ale i tak si to pořidím, kdybych někdy chtěl hrat s dětmy, tak by to pro mě mohl byt dobry začatek, jako pro mě bylo DRD 1,6
 
Nerwen - 09. února 2021 11:48
galadriel224.gif
Clayman 09. února 2021 09:10
Dají-li bohové, budou letos. Je to opravdu hodně práce, co se musí vymyslet a nějak vybalancovat a otestovat, aby to nebylo přesílené. Do prázdnin snad bude nějaká beta PPP. Alespoň taková jsou obecná vyjádření tvůrců.
 
Clayman - 09. února 2021 09:10
opeth-the_roundhouse_tapes-frontal2231.jpg
tlustý Míra 04. února 2021 12:32
Osobně si myslím, že většina toho, co mi v DrD 1.6 nesedělo v DH není, a naopak to, co mám na DrD rád, dělá DH lépe.

Kostkový a číselný systém si zachoval jednoduchost a přehlednost, je lehce pochopitelný a hraní díky němu odsýpá. Nejsou tu tabulky na číselné vyhodnocení každého prdu, takže se do popředí dostává samotné vyprávění a hráč nemusí stále něco dohledávat v pravidlech (viz Dungeons and Dragons, Pathfinder apod.)

V podstatě nemám důvod vracet se k DrD, DH mi sedí víc. Akorát mi zatím chybí pravidla pro pokročilé, ale ta jsou jistě už v nějaké porkočilejší fázi vývoje, že?
 
tlustý Míra - 04. února 2021 12:32
snmek0985281.jpg
Slaanesh 15. prosince 2020 14:13
Slanko, když bys všechno zrobil jinak, má cenu se do toho pouštět?
Když jsem si četl popis na officalním webu, tak mi to nepřišlo ničím jiné a zajímavé.
 
Slaanesh - 06. ledna 2021 15:18
0000houba5395.gif
JollyJokker 18. prosince 2020 14:18
Zajímavý dotaz, hodím to do týmu, osobně, kdyby to fakt byla nervydrásající situace, kdy by fakt protivníci pochodovali okolo a bylo jasné, že každým okamžikem se strhne mela a jen se čeká na vhodný moment - třeba signál od alchymisty, který chystá nějaké překvapení - nechal bych adrenalin válečníkovi vylézt na hodnotu odpovídající jeho bonusu za odolnost.
 
Grull - 20. prosince 2020 14:24
grull7818.gif
JollyJokker 18. prosince 2020 14:55
Bych dal jen 1 adrenalin a kdyz budou remcat, tak priste nic, protoze to delaji uspešně neustále a uz to nepovazují za velké riziko a ohrožení života.
 
JollyJokker - 18. prosince 2020 14:55
200112282031bg2008l4566.jpg
Grull 18. prosince 2020 14:23

Jasný, to chápu.

Já měl na mysli to, jestli se za takovouhle situaci dá dát víc než jeden. A pokud ano, tak jaké je maximum.
Taková ta situace kdy válečník sedí v křoví, připravenej vyskočit, zatnout do nejbližšího pochodujícího nepřítele svoji zbraň, okolo něj téměř na dosah už několikátým kolem pochodují ozbrojenci, ale on si říká : Ještě kolo počkám, tohohle necham Perclusovi. Tak už, . . ne, ještě je necham ujít pět metrů. . .

Zajímá mě to z toho důvodu, že známe svoje hráče a takovéhle přepady jsou u nich běžné, tudíž dřív nebo později na takovouhle situaci dojde řeč.
 
Grull - 18. prosince 2020 14:23
grull7818.gif
JollyJokker 18. prosince 2020 14:15
"V pravidlech nelze popsat všechny situace, které mohou nastat. O případném nárustu adrenalinu vždy rozhoduje PJ."

Osobně bych mu dal 1 adrenalin do začátku v okamžiku, kdy akce opravdu nastane. Ale mít nějakou hodnotu, kdy válečník dostane infarkt, by bylo zajímavé :-)
 
JollyJokker - 18. prosince 2020 14:18
200112282031bg2008l4566.jpg
Slaanesh 15. prosince 2020 14:13

Ale taky jsi jeden ze tří lidí, kteří jsou v týmu a znam je osobně. Takže celebrita.

Hlavně prvně bych se chtěl zeptat, jak jsou na tom pravidla pro pokročilé?
Kdy se očekává jejich vydání?

A taky se chci zeptat, jak je to s tím nabíháním Adrenalinu před bojem? Z těch pravidel mi není uplně jasné to chystání se na boj.
Příklad: družina chce přepadnout kočár tažený koňmi doprovázené několika pěšími i jedoucími ozbrojenci. Družina si sestaví plán, pak na příhodném místě připraví léčku a čeká, až jim do ní vjedou. Družina ví, že je nepřítel o dost silnější a dobře vyzbrojený, takže v nadcházejícím boji je ohrožení velké, riziko zranění hraničí s jistotou, ale přesto družina doufá, že jim překvapení pomůže. Když bude mít válečník dobrý rozhled a uvidí kočár s ozbrojenci se blížit třeba už minutu nebo dvě před přepadem, to by taky mohl mít adrenalinu plnej kotel a ještě dva hrníčky.
Je nějaké omezení, jak určit přesně kolik je bezprostřední příprava na boj.
Jedno kolo číhání před útokem, nebo dvě kola, tři?

Díkes.
 
Slaanesh - 15. prosince 2020 14:13
0000houba5395.gif
JollyJokker 24. listopadu 2020 16:40
Ja? Vzdyt jsem jenom vecne nespokojeny tester, ktery by vsechno udelal jinak.
 
Noir - 11. prosince 2020 01:06
chained9033.jpg
Clayman 05. prosince 2020 13:15
Díky moc.
 
Clayman - 05. prosince 2020 13:15
opeth-the_roundhouse_tapes-frontal2231.jpg
Noir 29. listopadu 2020 14:08
Je to tu: odkaz
 
Noir - 29. listopadu 2020 14:08
chained9033.jpg
Slaanesh 13. října 2020 08:22
Nějaké info na tu lite verzi nevíš?
 
Grull - 28. listopadu 2020 11:02
grull7818.gif
Tak jsem si ji zrovna přines ze Zásilkovny. Tak jsem na to zvědavý :-)
 
 
 
Andor.cz o.s. © 2003 - 2021 hostováno na VPS u wedos.com
Za obsah příspěvků zodpovídá zadavatel, ne redakce, či administrátor portálu www.Andor.cz
Dračí doupě, DrD a ALTAR jsou zapsané ochranné známky nakladatelství ALTAR

doba vygenerování stránky: 0.081219911575317 sekund

na začátek stránky