|
||
|
Nazdárek bando,
jen bych Vás chtěl pozvat na Hlídcon. Hlídcon je čistě hlídková akce, kterou pořádáme sami. Program je pěkně nabitý. Je tam několik oneshotů, odehrává se tam finále turnaje v dračí hlídce a jede tam i veliké množství lidí, kteří budou mít různé přednášky - od figurek, až po tvorbu světa. Akce proběhne tento víkend (1O. - 12.6) v Praze, kde máme pronajaté prostory. :)) Další informace lze najít na odkazu níže. :)) Budeme se Vás těšit bando. S pozdravem, Špalda. O:) odkaz |
|
||
|
Zee 23. listopadu 2021 11:02
9 žen nedokáže dodat jedno dítě za 1 měsíc :D Čím dýl to funguje tím víc je v týmu lidí a tak se dají dělat paralelní projekty, 3Dtisk figurek, fantasy knihy a povídky ze světa DH, svět Domoviny, akce jako HlídCon, tvorba merche, dobrodružství, a pak samozřejmě ten core team, který dělá pravidla ... takže to mezi sebou interferuje jen minimálně a ty PPP se samozřejmě tvoří, spolu s tím probíhá nějaká revize toho systému, abychom s PPP rovnou povýšili na 1.2 a dodali ten systém zase o další úroveň více vyladěný. Nějak upokojit čekající komunitu je v plánu, buď se uvolní nějaká alfa, nebo nějaký základ pro několik dalších úrovní.... |
|
||
|
tlustý Míra 06. ledna 2022 10:30
Ty si fandíš :) Minule tě vypráskalo pár Koboldů :)) |
|
||
|
Jako kniha přišer asi dobry, ale pro nas je asi dulezitejsi kdy bude rozsireni od 6. úrovně :D
OK je pravda, že teď budem teprve přestupovat na 3. , ale stači zabit jednoho dva draky a jsem tam :D :D |
|
||
|
Zee 23. listopadu 2021 11:02
Teď čtu že na zaka sem zareagoval téměř kompletně autocorrect-em Já sem se naučil házet procentama všecko v dark heresy Dvouma se háže dobře xD |
|
||
|
Zak 26. září 2021 10:28
Já sem se naučil házet procentama všecko dark heresy Kód puma se háže dobře xD Slaanesh 22. listopadu 2021 09:09 Musím říct že když sem tohle zahlédl na fb, tak na mě přišly rozporuplné pocity. Na jednu stranu chápu snahu o chápu snahu o budování "hlídkauniverse" a vydávání nápadů které do pravidel úplně nepatří, potažmo dodávání nápadů hráčům a pj-um. Ale....na pokročilé pravidla čekáme jako na boží smilování, jsou docela zpožděné oproti plánu a ty pořád nejsou. Jako chápu že kniha monster a nápadů dá asi méně práce, než vyladěné pravidla a doufám že touhle knihou není vydání pravidel ještě více zpožděné. Prostě sem se jako fanoušek hlídky cítil trochu podvedeně, že se síly tvůrců rozmělňují a místo usilovné práce na alfa projektu se tu řeší nějaká beta kniha, která sice může být zajímavá, ale hrát za lvl 6+ mi nedovolí. Závěrem chci říct že tohle nemyslím jako útok na tebe resp váš tým. Proto sem taky nereagoval na Facebooku, ale píšu to tady, kde jsme víc v komunitě a nerozpoutá to tu vášnivou debatu o tom co by se mělo. |
|
||
|
Začal předprodej MonsterBooku, je to kniha unikátních příšer s vlastním příběhem, samozřejmě kompatibilní s DH, snadno převeditelné do DrD a při troše vypravěčské snahy asi snadno použitelné jako inspirace pro cokoliv...
odkaz |
|
||
|
Zee 22. dubna 2021 16:20
My jsme si v naší hrárně % ponechali, pár věcí jsme přidali, jinak dobrý. :) A mám to spíš z nostalgie, než že by pro to byl jiný dúvod… prostě si raději hodím na 30% než na 1-3 na k10. Asi mě baví házet to dvěma kostkama :D |
|
||
|
Zee 22. dubna 2021 16:20
Procenta maji svoje kouzlo, ale IMHO se hodi do nejakeho dovednostniho systemu s tim ze by to byl hlavni hod pro vsechno, pak by to asi bylo dost elegantni, ale v tom dracaku je to pis navic.... |
|
||
|
tlustý Míra 14. února 2021 19:51
Je to proste dracak, ale po updatu. Hrat se s tim da tak nejak vsechno, kazdy to zna a snadno se to upravuje. Ale i samo o sobe to je hratelne a nabizi to o dost vic nez puvodni DrD, prestoze herni styl se zasadneji nemeni. Mit to doma se vzdycky hodi a pri zpusobu jakym to vznika je to vlastne i podpora fajn projektu - hlavni sila je v te komunite, kde je to dost aktivni a zas to nabaluje lidi a dava jim to spolecne tema a vtahuje novacky a to je dobre. |
|
||
|
Zee 22. dubna 2021 16:20
Pokud se nepletu, tak aktivní obrana je buď součástí akce "útok", respektive, jak ty píšeš "boj". A nebo se jedná o samostatnou akci "Obrana", která je "krátká", tedy s ní můžeš použít ještě jinou krátkou akci. |
|
||
|
Nerwen 30. března 2021 08:41
Kašně chápu důvod i způsob řešení, jen mě to z osobního hlediska mrzí xD Díky za upřesnění dovedností A ještě dotaz, měli sme potíž s akcí obrana... Ta se dá použít pouze když máš v souboji nahlášenou akci boj? Nebo je to prostě volná akce. Teď u sebe nemám pravidla tak si neuvědomují přesný wording, ale byl sem z toho zmatený já i spoluhráči |
|
||
|
Zee 28. března 2021 13:57
Jsou hry, kde procenta prostě nejsou. Je to zkrátka designerská volba, u které nezle říci, zda je totálně špatně nebo dobře. Prostě to je tak, jak to je. V tomhle případě se v rámci jednoduchosti a maximálního snížení počtu kostek systém redukoval na k6 a k10 systém. Toť vše. Získá: 2(všestrannost)+(5(zloděj)*4(úroveň))=22b |
|
||
|
Se přidám.
Všeobecně kůl a hodnotím pozitivně Ale pro bohy, kam se poděl % hod. Za mě nejuniverzálnější způsob ověření čehokoliv. A některé věci nejsou zcela přesně řečeny. Např dovednosti body pro člověka... příklad: Člověk zloděj jde na 4 ur. Kolik získá bodů? 2(všestrannost)+(5(zloděj)*4(úroveň))=22b Nebo (2+5)*4=28b |
|
||
|
Clayman 09. února 2021 09:10
No působí to na mě tak, že pro lidi, co jedou víc RP než pravidla, to je asi zbytečné, ale i tak si to pořidím, kdybych někdy chtěl hrat s dětmy, tak by to pro mě mohl byt dobry začatek, jako pro mě bylo DRD 1,6 |
|
||
|
Clayman 09. února 2021 09:10
Dají-li bohové, budou letos. Je to opravdu hodně práce, co se musí vymyslet a nějak vybalancovat a otestovat, aby to nebylo přesílené. Do prázdnin snad bude nějaká beta PPP. Alespoň taková jsou obecná vyjádření tvůrců. |
|
||
|
tlustý Míra 04. února 2021 12:32
Osobně si myslím, že většina toho, co mi v DrD 1.6 nesedělo v DH není, a naopak to, co mám na DrD rád, dělá DH lépe. Kostkový a číselný systém si zachoval jednoduchost a přehlednost, je lehce pochopitelný a hraní díky němu odsýpá. Nejsou tu tabulky na číselné vyhodnocení každého prdu, takže se do popředí dostává samotné vyprávění a hráč nemusí stále něco dohledávat v pravidlech (viz Dungeons and Dragons, Pathfinder apod.) V podstatě nemám důvod vracet se k DrD, DH mi sedí víc. Akorát mi zatím chybí pravidla pro pokročilé, ale ta jsou jistě už v nějaké porkočilejší fázi vývoje, že? |
|
||
|
Slaanesh 15. prosince 2020 14:13
Slanko, když bys všechno zrobil jinak, má cenu se do toho pouštět? Když jsem si četl popis na officalním webu, tak mi to nepřišlo ničím jiné a zajímavé. |
|
||
|
JollyJokker 18. prosince 2020 14:18
Zajímavý dotaz, hodím to do týmu, osobně, kdyby to fakt byla nervydrásající situace, kdy by fakt protivníci pochodovali okolo a bylo jasné, že každým okamžikem se strhne mela a jen se čeká na vhodný moment - třeba signál od alchymisty, který chystá nějaké překvapení - nechal bych adrenalin válečníkovi vylézt na hodnotu odpovídající jeho bonusu za odolnost. |
|
||
|
JollyJokker 18. prosince 2020 14:55
Bych dal jen 1 adrenalin a kdyz budou remcat, tak priste nic, protoze to delaji uspešně neustále a uz to nepovazují za velké riziko a ohrožení života. |
doba vygenerování stránky: 0.058213949203491 sekund