|
||
|
Jaké máte zkušenosti s hraním s předvytvořenými postavami, ať už jste za ně hráli, nebo jste je jako PJ pro hráče vytvořili? |
|
||
|
Jak byste řešili situaci, kdy má dobře vytvořená postava vedená dobrým hráčem prostě blbou smůlu na kostky a kupříkladu v boji by měla pouze vlivem náhodného nízkého hodu přijít o život? Šidíte nějak kostky či pravidla, abyste neztratili dobrého hráče a jeho postavu?
|
|
||
|
Mám přetrvávající problém ve svých jeskyních (ačkoliv se vlastně týká celého Andoru).
Postavy spolu nerozmlouvají, nekonverzují, neplánují postup. Co s tím? Modelově to vypadá tak, že PJ napíše příspěvek a ostatní hráči napíšou jednu reakci. To je vše. Ruce z klávesnice a čeká se, co zase napíše PJ. Každá z postav tak žije v jakémsi vakuu, kdy je zcela netečná k ostatním, jakoby "nežije", není autentická. Přitom když hrajeme DrD naživo, tak je to celé hlavně o těch rozhovorech a krátkých větách. Tady na Andoru ale mají všichni hráči pocit, že co příspěvek, to musí být dvoustránková esej plná pocitů, flashbacků do minulosti, shrnování již napsaného, balast a několikanásobná retrospektiva. Nikdo není schopen napsat něco ve stylu: 'Přistoupím k Ivanovi a s rukama v bok na něj ostře vyjedu: "Hele, jak jsi to myslel?"' Protože napsat za deset vteřin jednovětý příspěvek je... divné? Neandorské? Proč to tak je? Proč Andořani neumí psát krátce a věcně? Proč spolu postavy nehovoří? Povedlo se vám ve vašich jeskyních tento "nešvar" nějak vyřešit? Poraďte, prosím. |
|
||
|
Na vědomost se dává, že se hledá nový správce stolu (do sbírky těch čtyř stávajících mrtvých), který by jednak zamezil tomu, aby to zde vlčelo, a jednak to zde znovu s rozumem přivedl k životu. Tak jest.
|
doba vygenerování stránky: 0.081218004226685 sekund